LOL! Your the one with a monkey AVI not mequote:Op maandag 27 april 2009 22:46 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Ik denk en ik dacht en ik geloof zegt Observer.
Denk maar lekker verder. Mijn post blijft staan.
Mijn gedachten zijn dat Jaap naar de politie op Aruba stapt en het aan hun overlaat als het zo belangrijk is.
In plaats van aandacht vragen, en de hoogste prijs afwachten.
En als hij de politie op Aruba niet vertrouwt (die zijn toch corrupt daar volgens jullie monkeys) dan meldt ie alles maar hier. En dan tikken ze het zo wel af.
Dan zou hij goed bezig zijn.
Why don't you post at the Monkey site anymore? Or are you still there under another knickname? Does everyone have your number?quote:Op maandag 27 april 2009 23:09 schreef mrBhimself het volgende:
777 is dat niet het figuur dat met pek en veren van de apensite afgekieperd is...de stalker.
Toentomatentomatentomatentovratquote:Op maandag 27 april 2009 23:23 schreef observer777 het volgende:
[..]
Why don't you post at the Monkey site anymore? Or are you still there under another knickname? Does everyone have your number?
Blijft staan dat de politie het enige meldpunt is voor op zoek naar roem en rijkdom zijnde Jaap.quote:Op maandag 27 april 2009 23:06 schreef observer777 het volgende:
[..]
LOL! Your the one with a monkey AVI not meMr.B talks about the monkey site so much I was wondering which monkey he was.
![]()
It's interesting to see what some will do for money. I look forward to seeing what questions Joran was lying about..He isn't as good of a liar as he thinks he is.
Zou zomaar kunnen, ze hebben vorig jaar daar een van hun mods eraf gekieperd met pek, veren en een aangifte wegens stalking, bedreiging en nog iets ernstigs onfrisquote:Op maandag 27 april 2009 23:09 schreef mrBhimself het volgende:
777 is dat niet het figuur dat met pek en veren van de apensite afgekieperd is...de stalker.
Volgens mij 'knowen' wij wel beterquote:Op maandag 27 april 2009 23:40 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, ze hebben vorig jaar daar een van hun mods eraf gekieperd met pek, veren en een aangifte wegens stalking, bedreiging en nog iets ernstigs onfris![]()
Maarja iedere lul kan zich natuurlijk observert op het internet noemen dus who knows
Agreed but it sounded like they used each other. I wonder who gave Joran this line of credit for this big gambling dept?quote:Op maandag 27 april 2009 23:33 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Blijft staan dat de politie het enige meldpunt is voor op zoek naar roem en rijkdom zijnde Jaap.
Wat Jaap al niet doet om nog meer te verdienen. Bah, en Joran is er weer ingetrapt.
Zal allemaal weer met een sisser aflopen.
Als het zo hot was, was Joran al lang aangehouden.
quote:
Geweldig, Observer is het ergens mee eens.quote:Op maandag 27 april 2009 23:43 schreef observer777 het volgende:
[..]
Agreed but it sounded like they used each other. I wonder who gave Joran this line of credit for this big gambling dept?
Goedenacht
was toch iets op sbs 6 ??, dit was rtl 4 tochquote:
Begin je hier nou iedereen maar een beetje een stalker te noemen Mr B ?quote:Op maandag 27 april 2009 23:09 schreef mrBhimself het volgende:
Oh een leugen detector is geen waarheidsvinding ?quote:Op maandag 27 april 2009 23:05 schreef mrBhimself het volgende:
Echter, ook Terror Jaap is weer een mooi voorbeeld van iemand die alleen maar aandacht wil trekken en zijn show aan de hoogste bieder wil slijten, geen waarheidsvinding dus, maar geldvinding.
Johan555, je moet niet alles geloven.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:07 schreef johan555 het volgende:
[..]
Oh een leugen detector is geen waarheidsvinding ?
Waarom rijdt Joran in geblindeerde auto's en is hij Nederland weer uitgevlucht ?
777 en 555 zijn stalkers inderdaad. Bewijs overal op het www geleverd. Punt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:57 schreef johan555 het volgende:
[..]
Begin je hier nou iedereen maar een beetje een stalker te noemen Mr B ?
Ben je de weg kwijt ? Of denk je dat je hier maar mensen kan blijven afzeiken ?
Jij ben degene die Geband is bij Sm en volgens mij negeer je de mededeling van Hara
om hier niet continu te zeveren over wat er op andere forums allemaal aan de hand is .
Natte Alie?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:41 schreef johan555 het volgende:
Dat hij foto spaart kan je hier zien http://www.nataleehollowa(...)topic=30.msg80#msg80
Goedemorgenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:41 schreef johan555 het volgende:
Dat hij foto spaart kan je hier zien http://www.nataleehollowa(...)topic=30.msg80#msg80
Ach kom op zeg Observer 777, nu geen onzin komen vertellen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:47 schreef observer777 het volgende:
[..]
Goedemorgen
Very scary Johan! He never did answer why he is stalking members of this forum. I hope he isn't dangerous but judging from his posts I am not so sure.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |