abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68442700
Precies OF. Als die gasten die het allemaal zo goed weten en tegenover wie Joran alles heeft verteld dit ook even bij het OM op Aruba, of als ze die niet vertrouwen even bij hun lokale hermandad gaan melden en als getuige een verklaring afleggen, dan zijn het in mijn ogen echte helden.

Echter, ook Terror Jaap is weer een mooi voorbeeld van iemand die alleen maar aandacht wil trekken en zijn show aan de hoogste bieder wil slijten, geen waarheidsvinding dus, maar geldvinding. Peter R heeft er in elk geval een mooie BMW aan overgehouden; Jaap moet dat eerst nog maar eens zien te 'verdienen' met het Joran verhaal
--
pi_68442736
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:46 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

Ik denk en ik dacht en ik geloof zegt Observer.
Denk maar lekker verder. Mijn post blijft staan.

Mijn gedachten zijn dat Jaap naar de politie op Aruba stapt en het aan hun overlaat als het zo belangrijk is.
In plaats van aandacht vragen, en de hoogste prijs afwachten.
En als hij de politie op Aruba niet vertrouwt (die zijn toch corrupt daar volgens jullie monkeys) dan meldt ie alles maar hier. En dan tikken ze het zo wel af.
Dan zou hij goed bezig zijn.
LOL! Your the one with a monkey AVI not me Mr.B talks about the monkey site so much I was wondering which monkey he was.

It's interesting to see what some will do for money. I look forward to seeing what questions Joran was lying about..He isn't as good of a liar as he thinks he is.
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
pi_68442827
777 is dat niet het figuur dat met pek en veren van de apensite afgekieperd is...de stalker.
--
pi_68443293
quote:
Op maandag 27 april 2009 23:09 schreef mrBhimself het volgende:
777 is dat niet het figuur dat met pek en veren van de apensite afgekieperd is...de stalker.
Why don't you post at the Monkey site anymore? Or are you still there under another knickname? Does everyone have your number?
  maandag 27 april 2009 @ 23:24:57 #130
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68443360
pi_68443585
quote:
Op maandag 27 april 2009 23:23 schreef observer777 het volgende:

[..]

Why don't you post at the Monkey site anymore? Or are you still there under another knickname? Does everyone have your number?
Toentomatentomatentomatentovrat
pi_68443676
quote:
Op maandag 27 april 2009 23:06 schreef observer777 het volgende:

[..]

LOL! Your the one with a monkey AVI not me Mr.B talks about the monkey site so much I was wondering which monkey he was.

It's interesting to see what some will do for money. I look forward to seeing what questions Joran was lying about..He isn't as good of a liar as he thinks he is.
Blijft staan dat de politie het enige meldpunt is voor op zoek naar roem en rijkdom zijnde Jaap.

Wat Jaap al niet doet om nog meer te verdienen. Bah, en Joran is er weer ingetrapt.

Zal allemaal weer met een sisser aflopen.
Als het zo hot was, was Joran al lang aangehouden.
pi_68443902
quote:
Zou zomaar kunnen, ze hebben vorig jaar daar een van hun mods eraf gekieperd met pek, veren en een aangifte wegens stalking, bedreiging en nog iets ernstigs onfris

Maarja iedere lul kan zich natuurlijk observert op het internet noemen dus who knows
I stand with the happy Island.
pi_68443930
Het begint er meer en meer op te lijken dat Joran via dit soort personen als Jaap tracht om aan geld te komen.

Kennelijk heeft hij geld nodig en dan dist hij een of ander onwaarschijnlijk verhaal op en zie daar het geld komt naar hem toe. Leugenaar en sensatiezoeker; meer kan ik er niet van maken. Die gast heeft echt snel professionele hulp nodig.
--
pi_68443964
quote:
Op maandag 27 april 2009 23:40 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Zou zomaar kunnen, ze hebben vorig jaar daar een van hun mods eraf gekieperd met pek, veren en een aangifte wegens stalking, bedreiging en nog iets ernstigs onfris

Maarja iedere lul kan zich natuurlijk observert op het internet noemen dus who knows
Volgens mij 'knowen' wij wel beter

Komt er nog een keek op de week ????
--
pi_68444027
quote:
Op maandag 27 april 2009 23:33 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

Blijft staan dat de politie het enige meldpunt is voor op zoek naar roem en rijkdom zijnde Jaap.

Wat Jaap al niet doet om nog meer te verdienen. Bah, en Joran is er weer ingetrapt.

Zal allemaal weer met een sisser aflopen.
Als het zo hot was, was Joran al lang aangehouden.

Agreed but it sounded like they used each other. I wonder who gave Joran this line of credit for this big gambling dept?

Goedenacht
pi_68444205
quote:
Op maandag 27 april 2009 23:42 schreef mrBhimself het volgende:
Komt er nog een keek op de week ????
zonneschijn, klassieke cabrio en alle goede voornemens gaan uit het raam, mea culpa

ohh en tenslotte antwoord op de vraag: JA
I stand with the happy Island.
  maandag 27 april 2009 @ 23:58:35 #138
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68444562
quote:
Op maandag 27 april 2009 23:31 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

Toentomatentomatentomatentovrat
Laat me raden . . je hebt een tomaten hoofd met wratten?
  dinsdag 28 april 2009 @ 00:14:56 #139
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68445922
quote:
Op maandag 27 april 2009 23:43 schreef observer777 het volgende:

[..]

Agreed but it sounded like they used each other. I wonder who gave Joran this line of credit for this big gambling dept?

Goedenacht
Geweldig, Observer is het ergens mee eens. we maken vorderingen!!!!
Die pokerschuld zal wel onzin zijn net als de rest. Zoals Jaap die zegt dat ie hem wilde helpen, nou wat een medemenselijke liefde. Vertoondie ie dat ook in de Gouden Kooi?, ik heb die troep nooit bekeken.
En uiteindelijk chanteert ie Joran. Ook zo medemenselijk.
Conclusie: een grote misselijke grap.

En speciaal voor Bassie: dat tomatengeintje kende jij natuurlijk niet. Ik ga het ook niet uitleggen

pi_68447987
quote:
was toch iets op sbs 6 ??, dit was rtl 4 toch
en rtl boulevard heeft hoge pet op van peter r de vries zeg , die daury was ook zo gedegen onderzoek resultaat zeker.

kortom we wachten maar hoe gestoord joran weer is in deze versie, maar de waarheid is het dus niet, wat ook wel weer de verwachting was.
pi_68450628
quote:
Begin je hier nou iedereen maar een beetje een stalker te noemen Mr B ?
Ben je de weg kwijt ? Of denk je dat je hier maar mensen kan blijven afzeiken ?
Jij ben degene die Geband is bij Sm en volgens mij negeer je de mededeling van Hara
om hier niet continu te zeveren over wat er op andere forums allemaal aan de hand is .
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_68450839
quote:
Op maandag 27 april 2009 23:05 schreef mrBhimself het volgende:

Echter, ook Terror Jaap is weer een mooi voorbeeld van iemand die alleen maar aandacht wil trekken en zijn show aan de hoogste bieder wil slijten, geen waarheidsvinding dus, maar geldvinding.
Oh een leugen detector is geen waarheidsvinding ?
Waarom rijdt Joran in geblindeerde auto's en is hij Nederland weer uitgevlucht ?
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_68451363
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:07 schreef johan555 het volgende:

[..]

Oh een leugen detector is geen waarheidsvinding ?
Waarom rijdt Joran in geblindeerde auto's en is hij Nederland weer uitgevlucht ?
Johan555, je moet niet alles geloven.
pi_68451948
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 09:57 schreef johan555 het volgende:

[..]

Begin je hier nou iedereen maar een beetje een stalker te noemen Mr B ?
Ben je de weg kwijt ? Of denk je dat je hier maar mensen kan blijven afzeiken ?
Jij ben degene die Geband is bij Sm en volgens mij negeer je de mededeling van Hara
om hier niet continu te zeveren over wat er op andere forums allemaal aan de hand is .
777 en 555 zijn stalkers inderdaad. Bewijs overal op het www geleverd. Punt.
pi_68453415
De stalker ben jij Ouwefiets samen met Buster .
Buster spaart fototjes van Forum leden en waar jij mee bezig bent zal binnekort helemaal boven water komen .
pi_68453808
Dat hij foto spaart kan je hier zien http://www.nataleehollowa(...)topic=30.msg80#msg80
pi_68454006
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:41 schreef johan555 het volgende:
Dat hij foto spaart kan je hier zien http://www.nataleehollowa(...)topic=30.msg80#msg80
Natte Alie?
pi_68454007
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:41 schreef johan555 het volgende:
Goedemorgen

Very scary Johan! He never did answer why he is stalking members of this forum. I hope he isn't dangerous but judging from his posts I am not so sure.
pi_68454218
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:47 schreef observer777 het volgende:

[..]

Goedemorgen

Very scary Johan! He never did answer why he is stalking members of this forum. I hope he isn't dangerous but judging from his posts I am not so sure.
Ach kom op zeg Observer 777, nu geen onzin komen vertellen.

Jij, Johan555 en Bastribo zijn toch degene die mensen die gewoon op feiten wijzen, beledigen en proberen te intimideren door ze aan te vallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')