Van mening veranderd Johan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:07 schreef johan555 het volgende:
[..]
Oh een leugen detector is geen waarheidsvinding ?
Waarom rijdt Joran in geblindeerde auto's en is hij Nederland weer uitgevlucht ?
Thats a good question but I am scared to ask. Do you work with Rene? Any future visits planned by Dan and Kelly ? Do you believe in Indian spirit guides that can tell about murders thousands of miles away?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:01 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Van mening veranderd Johan?
In post 225 van de vorige rebound zeg je nog dat je kan faken en het niet werkt bij een psychopaat![]()
Uitgevlucht? Heb je hem zien rennen? Die jongen woont niet hier hoor....
En ik ben echt onder de indruk van dat ene fotootje van Observer.Waar is dan de rest van de verzameling?
![]()
Hee OUWEFIETS jij kon daar toch helemaal niet kijken, volgens johan was jij daar geband?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:01 schreef OUWEFIETS het volgende:
En ik ben echt onder de indruk van dat ene fotootje van Observer.Waar is dan de rest van de verzameling?
Nee joh, wat zou ik daar moeten verder, vingerverfkleuterfotoforumquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:15 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Hee OUWEFIETS jij kon daar toch helemaal niet kijken, volgens johan was jij daar geband?
Nee ik ken geen Renequote:Op dinsdag 28 april 2009 12:11 schreef observer777 het volgende:
[..]
Thats a good question but I am scared to ask. Do you work with Rene? Any future visits planned by Dan and Kelly ? Do you believe in Indian spirit guides that can tell about murders thousands of miles away?![]()
Whoaa..Terribly sorry to upset you with these questons. You speak of Gielen often,so I thought you may be her.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:41 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Nee ik ken geen Renewaar is eigenlijk je fatsoen, doe een cursus Nederlands, let op je schrijfvaardigheid en ga voor de rest toch lekker iemand anders lastig vallen met je debiele indianenvragen
Beste Observer777,quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:48 schreef observer777 het volgende:
[..]
Whoaa..Terribly sorry to upset you with these questons. You speak of Gielen often,so I thought you may be her.
dank u!
Vertel-vertel-vertelquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:13 schreef johan555 het volgende:
Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig![]()
Nee, alleen mensen die daarvoor mijns inziens in aanmerking komen kwalificeer ik als stalker en dat is dus niet iedereen. Zoals je kunt lezen generaliseer ik niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:57 schreef johan555 het volgende:
[..]
Begin je hier nou iedereen maar een beetje een stalker te noemen Mr B ?
Ben je de weg kwijt ? Of denk je dat je hier maar mensen kan blijven afzeiken ?
Jij ben degene die Geband is bij Sm en volgens mij negeer je de mededeling van Hara
om hier niet continu te zeveren over wat er op andere forums allemaal aan de hand is .
Ik zie de relatie tussen een deugendetector/waarheidsvinding en rondrijden in geblindeerde auto's niet echt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:07 schreef johan555 het volgende:
[..]
Oh een leugen detector is geen waarheidsvinding ?
Waarom rijdt Joran in geblindeerde auto's en is hij Nederland weer uitgevlucht ?
Nee inderdaad vooral ouwe meuk daar op johans forumpie, veel oude plaatjes voornamelijk shit die ze niet meer op andere fora mogen plaatsen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:21 schreef OUWEFIETS het volgende:Nee joh, wat zou ik daar moeten verder, vingerverfkleuterfotoforuminteresseert me geen hol en de (groeps) foto
![]()
![]()
![]()
![]()
van 777 is al zooo lang bekend, niks nieuws onder de zon...
Hmm die bovenste meneer lijkt anders niet echt op Richard Nixonquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:38 schreef johan555 het volgende:
Je zwamt maar wat Buster die foto's staan gewoon op allerlei websites over Richard Nixon .
Ah interessant johan, ik kon hem tot nog toe alleen bij stalkerjohan.com vinden en klaasend die kan je gewoon mailen hoor, no problemquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:58 schreef johan555 het volgende:
Moet je doen Buster die foto staat ook gewoon overal op internet hoor !
En jij Klaasend vragen? je ben geband op Sm ha ha
Moet je even aan mevrouw kub vragen die heeft hem geplaatstquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:12 schreef mrBhimself het volgende:
Als dat zo is, dan zal het voor jou ook geen probleem zijn om minimaal één linkje naar de laatste foto te geven. We wachten (weer) af.
Bedoel je deze mevrouw kub jochie, zij is ook een admin op CnG net als die viespeukende moderator die klaasend van Scared Monkeys heeft afgetrapt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:25 schreef johan555 het volgende:
Moet je even aan mevrouw kub vragen die heeft hem geplaatst
Dat was ik nou net niet van plan. Jij geeft aan dat die foto "overal op internet staat", dus mag ik er van uitgaan dat jij daar dan minimaal één linkje van kunt geven. Kennelijk niet dus en is het een privé foto van een persoon die jullie op het net zetten. Over stalken gesproken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:25 schreef johan555 het volgende:
[..]
Moet je even aan mevrouw kub vragen die heeft hem geplaatst
Je loopt hier dagelijks om linkjes te zeuren mrb heb je niks anders te doen ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:44 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Dat was ik nou net niet van plan. Jij geeft aan dat die foto "overal op internet staat", dus mag ik er van uitgaan dat jij daar dan minimaal één linkje van kunt geven. Kennelijk niet dus en is het een privé foto van een persoon die jullie op het net zetten. Over stalken gesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |