http://www.boublog.nl/200(...)page-1/#comment-5888quote:lizzy
28 april 2009 om 20:39
Nou duidelijk he, IP nummers op de website plaatsen.
Ik was toch al van plan uit de anonimiteit te komen op een dag, weten we ook hoe het met dit weblog zit.
petje
28 april 2009 om 21:59
@lizzy jij bent duidelijk de zwakste schakel hier…
petje
28 april 2009 om 22:01
..en bassie kan trots op je zijn..
Your a idiot! This Frog was telling everyone she was this great american super agent exposing this great aruban cover up of hiding Natalees body with the members of the Persistence. Calling Washington to get the approval,taking down presidents..etc,etc etc..She interjected herself into the case so people looked to see if she was real or a fraud. And the answer is a FRAUD. Why dont you write Klaasend..Better yet why dont you sign up and start posting. I dare you.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:25 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Nee inderdaad vooral ouwe meuk daar op johans forumpie, veel oude plaatjes voornamelijk shit die ze niet meer op andere fora mogen plaatsen.
Wat me wel opviel is dat hij/ze daar een soort ziekelijke fascinatie voor poster Kermit (de kikker van de bange aapjes hebben).
Die heeft daar zelfs haar eigen topik met plaatjes van haar en haar kinderen, stalkers welnee![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dat was ik niet. Ik weet trouwens niet in welke context je bedoeld dat Joran en zijn broers in Nederland zijn of waren. Bedoel je nu of bedoel je in 2005?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:11 schreef yyentle het volgende:
Was Mr. B. niet diegene die vertelde dat Joran en zijn broertjes in Nederland waren?
Moet ik even nazoeken, voorlopig ben ik een paar dagen afwezig, maar ik kom er nog op terug.
Constructieve en erg informatieve reactie Bas. Goed gevonden woordspeling ook trouwens. Maar je moet niet ons, maar je maten 555 en 777 bedanken, die krijgen het steeds voor ekaar om de aandacht daarop te vestigen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:34 schreef bastibro het volgende:
Bedankt voor alle aandacht voor ons CnG Lutser en mrB(raaksel)![]()
ehhhh, nou nee MrB en JoB (dat zijn er twee!), eigenlijk zit ik vol ongeduld te wachten op 'waar ik mee bezig ben'. Het komt binnekort binnenkort allemaal boven water namelijk!quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:53 schreef JoBuster het volgende:
Goed plan mrB het gaat al weer te lang over het stalkforum van johan en z'n vriendjes.
[knip]
AYO!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:30 schreef johan555 het volgende:
De stalker ben jij Ouwefiets samen met Buster .
Buster spaart fototjes van Forum leden en waar jij mee bezig bent zal binnekort helemaal boven water komen .
You should write a intro for Buster at SM..You can introduce him as a dutch secret agent..Maybe get him a AVI like the cookie monster or miss piggy. But I am not sure if he is smart enough to infiltrate or fool anyone.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:50 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
ehhhh, nou nee MrB en JoB (dat zijn er twee!), eigenlijk zit ik vol ongeduld te wachten op 'waar ik mee bezig ben'. Het komt binnekort binnenkort allemaal boven water namelijk!![]()
![]()
Hier de intro, smul mee:
[..]
@Johan555: bij deze ben je van harte uitgenodigd om 'alles waar ik mee bezig ben' in de groep te gooien.
"Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten" luidt het spreekwoord toch Johan?
Ik wacht vol spanning af!!![]()
Ik vind dit wel een verontrustend bericht voor Aruba maar op Bonaire en Curaçao gaat het blijkbaar beter en hebben ze minder/geen last van de economische crissis.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:00 schreef johan555 het volgende:
amigoe
‘Toerisme-minister nalatig en ad hoc’
28 Apr, 2009, 16:11 (GMT -04:00)
ORANJESTAD — Een van de grootste problemen voor wat betreft het toerisme op Aruba is een gebrek aan planning, aldus parlementariër Otmar Oduber (AVP). Het fractielid beschuldigt minister Edison Briesen van Toerisme en Transport van nalatigheid en het niet hebben van een plan voor wat betreft het aantrekken van toeristen die in deze moeilijke tijden wel bereid zijn om met vakantie te gaan.
Volgens Oduber is het ook te gemakkelijk om alsmaar de economische crisis als argument aan te halen voor de steeds meer tegenvallende cijfers. “Wanneer een of meerdere personen alleen maar de wereldeconomie als excuus blijven gebruiken en dat Aruba ook met diezelfde problemen te maken krijgt, dan begint het een slap excuus te worden en wordt het tijd dat iemand anders de rust en het recht krijgt om die taken uit te voeren”, aldus Oduber. Volgens de fractielid is het logisch dat Aruba als gevolg van de crisis het met een aantal toeristen minder moet doen. Maar het kan niet zo zijn dat er routes worden verloren, vindt Oduber, terwijl concurrerende eilanden meer vluchten krijgen, zoals Bonaire en Curaçao, bij wie de capaciteit onlangs is verhoogd door de KLM.
Het Statenlid wees op geannuleerde routes uit Puerto Rico door American Eagle, terwijl moedermaatschappij American Airlines juist meer zijn gaan vliegen op Barbados en de Bahamas. “Landen als Panama, de Dominicaans Republiek en Venezuela vergaderen op hoog niveau om ervoor te zorgen dat maatschappijen naar hen door blijven vliegen. Waarom moet Aruba in drie weken tijd meer dan 5000 bezoekers en meer dan 50 vluchten per week kwijtraken?”, vraagt Oduber zich af.
Tsja actie vs reactie, maar ik geloof niet dat de boys toen opgelet hebben op school.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:38 schreef mrBhimself het volgende:
Constructieve en erg informatieve reactie Bas. Goed gevonden woordspeling ook trouwens. Maar je moet niet ons, maar je maten 555 en 777 bedanken, die krijgen het steeds voor ekaar om de aandacht daarop te vestigen.
Het korte termijn geheugen he, dat gaat het eerst zeggen ze, rot voor johanquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:07 schreef mrBhimself het volgende:
Je geeft net aan dat het hier om de zaak Holloway gaat. Volgens mij heeft je bericht daar helemaal niets mee te maken.
Broertjes van Joran?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:37 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Nee, dat was ik niet. Ik weet trouwens niet in welke context je bedoeld dat Joran en zijn broers in Nederland zijn of waren. Bedoel je nu of bedoel je in 2005?
Je geeft weer erg selectief Onzin commentaar Mr B zoals zo vaak hier !quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:07 schreef mrBhimself het volgende:
Je geeft net aan dat het hier om de zaak Holloway gaat. Volgens mij heeft je bericht daar helemaal niets mee te maken. Wellicht je geluk eens beproeven in het FOK reistopic of het economie topic; daar is het in elk geval wel 'on topic'.
Die artikelen over Aruba hebben NIETS met de Holloway zaak te maken. Wie zuigt er?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:59 schreef johan555 het volgende:
Volgens mij gaat het hier over de holloway zaak Ouwefiets
Dus blijf niet continu aan het zuigen ,dat schiet niet echt op .
Ah, nu snap ik het. Voortschrijdend inzicht zegt dat Anita destijds met een van de broertjes van Joran in Nederland was en niet met alletwee. De oudste van de twee was gewoon thuis....toch?quote:
LEUGENAAR dat staat helemaal niet voorop iedere draadquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:24 schreef johan555 het volgende:
Volgens mij kan jij niet goed lezen
dit staat er voorop iedere draad
"Maar in dit topic hebben we het soms óók over feiten, nieuwsberichten (mits min of meer gerelateerd aan de Holloway zaak & Aruba ) zijn dus ook van harte welkom. "
quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:24 schreef johan555 het volgende:
Volgens mij kan jij niet goed lezen
dit staat er voorop iedere draad
Maar in dit topic hebben we het soms óók over feiten, nieuwsberichten (mits min of meer gerelateerd aan de Holloway zaak & Aruba ) zijn dus ook van harte welkom.
I respectfully disagree mrB dat stukkie "& Aruba" heeft onze grote vriend er onlangs in geplakt om z'n postjes een alibi te geven.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:33 schreef mrBhimself het volgende:
Er staat "Maar in dit topic hebben we het soms óók over feiten, nieuwsberichten (mits min of meer gerelateerd aan de Holloway zaak & Aruba ) zijn dus ook van harte welkom" staat aan het begin van het topic, Johan heeft dus gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |