Ja, ik zit nu in de omschakeling middelbare school / student. Zorgt voor wat wrijving. Denk trouwens sowieso dat vrouwen wat minder snel direct zijn. Daarnaast zijn er een aantal die altijd een hele planning willen hebben. Volslagen onzinnig en overbodig, maar dat moeten ze zelf nog even in gaan zien.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:48 schreef DieBoard het volgende:
Je echte vrienden zijn toch ook altijd zo. De mijne te minste wel, het heeft wat jaren geduurd maar het team waar ik nu in zit is echt altijd gezellig.
We gaan ook altijd met elkaar om, bellen oude vrienden op maar die hebben altijd net iets anders te doen. We vragen ons altijd af wat ze te doen hebben want echt spannende verhalen hebben ze nooit.
Als je mijn fobo verhaal leest zie je een beetje hoe rustig zonder macho we door het leven trekken. We doen niet stoer, zijn ons zelf en doen macho als niemand het ziet. Komt er toevallig in de buurt denkt diegene wellicht dat we niet goed bij ons hooft zijn
Ja!quote:
Haha, precies.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja!
Fuck it, ik heb geen zin om echt veel moeite te doen voor een man. De stelregel in de film was: als hij echt geinteresseerd in je is, zal hij echt alle mogelijke moeite doen om met je in contact te komen. En zo is het maar net!
Mijn vrienden zijn heilig voor mij.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:48 schreef DieBoard het volgende:
Je echte vrienden zijn toch ook altijd zo. De mijne te minste wel, het heeft wat jaren geduurd maar het team waar ik nu in zit is echt altijd gezellig.
Ik vindt wel dat als je vrouwen vraagt hoe je zelf bent. En je doet dit op een goede manier dat je een heel direct/goed antwoord krijgt. Aan hun woord gebruik en invulling van min punten. Dit is weer niet altijd bij mannen het gevalquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:52 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, ik zit nu in de omschakeling middelbare school / student. Zorgt voor wat wrijving. Denk trouwens sowieso dat vrouwen wat minder snel direct zijn. Daarnaast zijn er een aantal die altijd een hele planning willen hebben. Volslagen onzinnig en overbodig, maar dat moeten ze zelf nog even in gaan zien.
Heb daarom, denk ik, sowieso liever mannelijke vrienden.
En als hij geen moeite doet ga je gewoon daten met anderen, ga je gewoon plezier hebben met anderen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:53 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Haha, precies.![]()
Denk dat ik er binnenkort met mijn vriendinnen heen ga.
Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:55 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ik vindt wel dat als je vrouwen vraagt hoe je zelf bent. En je doet dit op een goede manier dat je een heel direct/goed antwoord krijgt. Aan hun woord gebruik en invulling van min punten. Dit is weer niet altijd bij mannen het geval
En hoe vond je hem? Acteurs zijn wel prettig maar naar te kijken. Had laatst een verjaardag van een vriend en gaf hem een boek dat over flirten gaatquote:
En toch willen we altijd degene die we niet kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:55 schreef MNR het volgende:
[..]
En als hij geen moeite doet ga je gewoon daten met anderen, ga je gewoon plezier hebben met anderen.
Boek over flirten? Werkt dat?quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:59 schreef DieBoard het volgende:
[..]
En hoe vond je hem? Acteurs zijn wel prettig maar naar te kijken. Had laatst een verjaardag van een vriend en gaf hem een boek dat over flirten gaat
Altijd als hij eindelijk op een vrouw afstapt is ie binnen 3 minuten weer terugNiet dat ik zo goed ben hoor, ga dat boek ook maar voor mijzelf kopen
M'n recensie staat hierbovenquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:59 schreef DieBoard het volgende:
[..]
En hoe vond je hem? Acteurs zijn wel prettig maar naar te kijken. Had laatst een verjaardag van een vriend en gaf hem een boek dat over flirten gaat
Altijd als hij eindelijk op een vrouw afstapt is ie binnen 3 minuten weer terugNiet dat ik zo goed ben hoor, ga dat boek ook maar voor mijzelf kopen
Nah... ik weet niet of het is dat we degene die we uitkiezen degene is die we niet kunnen krijgen, maar de signalen moeten wel in balans zijn tussen positief en minder positief.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En toch willen we altijd degene die we niet kunnen krijgen.
Nou ik denk altijd, als je de man echt zo leuk vindt moet je niet zo afwijzend doen. Was een keer in Polen omdat de vriendin van mijn vriend Pools is en zag een meid vet afwijzend doen tegen een jongen. Ik begreep er niets van en ze zei dat het daar gewoon een gewoonte is om die jongen ten alle tijden achter je aan te hebben.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:52 schreef MNR het volgende:
[..]
En ja, dan zat ik daar en liet ik daar ook een paar herinneringen de revu passeren. En dan denk ik bij mezelf: waarom dat allemaal zo bedenken en onzeker en zo over zijn. Maar ja, dat hoort er nu eenmaal bij. Ik vind gewoon dat mannen allemaal het voortouw moeten nemen. Simpele regels![]()
Fuck it, ik heb geen zin om echt veel moeite te doen voor een man. De stelregel in de film was: als hij echt geinteresseerd in je is, zal hij echt alle mogelijke moeite doen om met je in contact te komen. En zo is het maar net!
Ja, dat zou je inderdaad moeten doen. Maar dat is (soms) wel lastig om voor jezelf toe te geven.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Nah... ik weet niet of het is dat we degene die we uitkiezen degene is die we niet kunnen krijgen, maar de signalen moeten wel in balans zijn tussen positief en minder positief.
Bijvoorbeeld geen of te weinig positieve signalen = afkappen of aandacht verleggen. En ik denk ook wel dat als je geinteresseerd bent in iemand dat diegene ook geinteresseerd is in jou. In hoeverre weet je eigenlijk diep van binnen ook wel (nou ja, ik meen dat ik het goed aan kan voelen).
En heel eerlijk, als een man te graag wil, stoot dat mij ook af. Het is gewoon een spel waarvan ik de regels niet altijd snap, maar 1 ding weet ik wel: je moet niet aan jezelf gaan twijfelen. Dat is nergens voor nodig.
Als het gewoon goed voelt, voelt het goed.
(ik kan er wel pagina's over volschrijven)
Nou dat hij op de meid afstap maar al snel weer terug isquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:00 schreef MNR het volgende:
[..]
M'n recensie staat hierboven
Hoe bedoel je dat hij binnen 3 minuten weer terug is?
Tussen afwijzend en wanhopig zit toch nog een groot gat? Het lijkt mij dat het vooral erom gaat dat je je er niet zo druk om maakt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:04 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Nou ik denk altijd, als je de man echt zo leuk vindt moet je niet zo afwijzend doen. Was een keer in Polen omdat de vriendin van mijn vriend Pools is en zag een meid vet afwijzend doen tegen een jongen. Ik begreep er niets van en ze zei dat het daar gewoon een gewoonte is om die jongen ten alle tijden achter je aan te hebben.
Wel was het ook zo dat die meid iets van euh 24 was en dat je rondt die leeftijd getrouwd moet zijn omdat je anders een schande voor de familie bent.
Ja en als je hem hebt is het ook niet leuk meerquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Nah... ik weet niet of het is dat we degene die we uitkiezen degene is die we niet kunnen krijgen, maar de signalen moeten wel in balans zijn tussen positief en minder positief.
Bijvoorbeeld geen of te weinig positieve signalen = afkappen of aandacht verleggen. En ik denk ook wel dat als je geinteresseerd bent in iemand dat diegene ook geinteresseerd is in jou. In hoeverre weet je eigenlijk diep van binnen ook wel (nou ja, ik meen dat ik het goed aan kan voelen).
En heel eerlijk, als een man te graag wil, stoot dat mij ook af. Het is gewoon een spel waarvan ik de regels niet altijd snap, maar 1 ding weet ik wel: je moet niet aan jezelf gaan twijfelen. Dat is nergens voor nodig.
Als het gewoon goed voelt, voelt het goed.
(ik kan er wel pagina's over volschrijven)
Mja.. .het is een wisselwerking.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:04 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Nou ik denk altijd, als je de man echt zo leuk vindt moet je niet zo afwijzend doen.
Ik heb weekendquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:06 schreef Ludootje het volgende:
Zeg MNR, sinds wanneer ben jij van de Nachtploeg?
Wanneer je de werkelijkheid negeert, verandert hij dan?quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:06 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, dat zou je inderdaad moeten doen. Maar dat is (soms) wel lastig om voor jezelf toe te geven.
Wat gaat er dan 'verkeerd' denk je?quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:06 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Nou dat hij op de meid afstap maar al snel weer terug isHet is een leuke jongen, heeft een goede babbel normaal maar als hij op iemand afstapt gaat er kennelijk iets verkeerd
Als ik het zo lees dan speelt hij gewoon een spelletje. Geen aandacht aan besteden.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Mja.. .het is een wisselwerking.
Ik kan ook heel afwijzend doen tegen een kerel als ik hem leuk vindt als ik het idee heb dat hij met me speelt. Laatst nog: leuke man, leuk contact en dan opeens echt een nare opmerking.
De dag erop was ik echt niet te genieten. Zocht hij op het einde van de dag wel toenadering, maar ik wist niet wat ik ermee aanmoest. "Wat wil hij nou?" denk ik dan. Kan me op dat moment ook echt niet meer opstellen. Zegt hij op het einde van het gesprek wel weer van: "ik zie je maandag weer".
En ja.. dan denk ik bij mezelf: wat is dit nu weer? Hij wil weten wat er in me omgaat, hij zegt dat ik hem weet te vinden als er wat is (ik zei dat me iets erg dwars zat)... Dat vind ik a. verwarrend en b. weet ik dan niet wat hij ermee bedoelt. Zijn zijn intenties dan oprecht of is het gewoon een 'aardige dienst'?
Ik wil dan helemaal niet bot tegen hem doen maar als ik het gevoel heb dat iemand me ieder keer aantrekt en afstoot, weet ik ook niet waar ik aan toe ben.
Ook daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:07 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Tussen afwijzend en wanhopig zit toch nog een groot gat? Het lijkt mij dat het vooral erom gaat dat je je er niet zo druk om maakt.
Ik maak mij er over het algemeen niet zo druk om. Alleen snappen mijn vriendinnen niet waarom ik geen vriendin heb.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:07 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Tussen afwijzend en wanhopig zit toch nog een groot gat? Het lijkt mij dat het vooral erom gaat dat je je er niet zo druk om maakt.
Ook dat weet je eigenlijk van tevorenquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:08 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja en als je hem hebt is het ook niet leuk meerGras aan de overkant is kennelijk toch altijd groener.
Kun je een voorbeeld geven van wat je bedoelt?quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:13 schreef DieBoard het volgende:
En over wat je daarvoor zei met meer aandacht geven. Als vrouwen eerst om aandacht vragen en dan weer tegenovergestelde gaan doen. En dit over en over dan heb ik er geen zin in. Wil veel doen voor een vrouw maar als er iets van disrespect in voor komt laat dan maar hangen.
Weet niet, hij is daar nooit echt duidelijk over geweestquote:
Het gene wat MNR zegt, in de post wisselwerking.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:15 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Kun je een voorbeeld geven van wat je bedoelt?
Heb datzelfde spelletje met hem ook gespeeld..quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Als ik het zo lees dan speelt hij gewoon een spelletje. Geen aandacht aan besteden.
En gelijk heb je!quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:13 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ik maak mij er over het algemeen niet zo druk om. Alleen snappen mijn vriendinnen niet waarom ik geen vriendin heb.
En over wat je daarvoor zei met meer aandacht geven. Als vrouwen eerst om aandacht vragen en dan weer tegenovergestelde gaan doen. En dit over en over dan heb ik er geen zin in. Wil veel doen voor een vrouw maar als er iets van disrespect in voor komt laat dan maar hangen.
Soms is dat spelletje behoorlijk irritant. Gewoon eerlijk zijn is ook heel fijn.quote:
Is dat het spelletje ja?quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:20 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het spelletje, "kan ik jou in mijn bed krijgen?"?
Ohhh! Eigen schuld dan.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb datzelfde spelletje met hem ook gespeeld..![]()
Dat spelletje had ik wel nodig om te weten hoe ik over hem dacht. Ik wil gewoon iemand met oprechte intenties!
En totdat ik dat niet voel, zal ik het achterste van mijn tong ook niet laten zien.
Wat ik wel erg (!) geil aan hem vindt is zijn manier van communiceren. Hij is verbaal zo sterk en gevoelig. Dat is gewoon "mm-mm hmm!"![]()
En hoe staat het bij jou?
Precies. Daar hoeft toch niet zo'n spelletje van gemaakt te worden? Ik zie zoveel vrouwen die dat spelletje met hart en ziel spelen; tot in de details ("Wat? Geen kusje?!") aan toe. En ik denk dan bij mezelf, moet dat allemaal nou zo moeilijk?quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:20 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het spelletje, "kan ik jou in mijn bed krijgen?"?
Haha, het hoeft niet altijd zo moeilijk hoor.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Precies. Daar hoeft toch niet zo'n spelletje van gemaakt te worden? Ik zie zoveel vrouwen die dat spelletje met hart en ziel spelen; tot in de details ("Wat? Geen kusje?!") aan toe. En ik denk dan bij mezelf, moet dat allemaal nou zo moeilijk?
Denk je? Dat is niet meer wat ik wil...quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ohhh! Eigen schuld dan.Blijkbaar speelt hij dus gewoon mee.
Ervaringen, flirts enz enz..quote:Hoe staat wat bij mij?![]()
Claimen he?quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Precies. Daar hoeft toch niet zo'n spelletje van gemaakt te worden? Ik zie zoveel vrouwen die dat spelletje met hart en ziel spelen; tot in de details ("Wat? Geen kusje?!") aan toe. En ik denk dan bij mezelf, moet dat allemaal nou zo moeilijk?
Tja, maar denk ik altijd "je gunt jezelf toch wel meer dan dat?".quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:24 schreef MNR het volgende:
Weet je wat het is? Vandaag nog kwam ik een stel tegen van wie ik weet dat ze alleen bij elkaar zijn omdat dat het veiligste is. Ik zei nog tegen mijn vriendin: "ik was al 10x weggeweest uit die relatie".
Op zich weet ik in ieder geval wat ik niet wil. Dus dat scheelt. Anders had ik morgen een relatie, maar mijn keuze ligt anders. Ik wil een leuke, gezellige, spontane vent met wie ik kan lachen. Eentje bij wie ik me vrij voel en eentje van wie ik respect voel en eentje met wie ik keiveel seks heb![]()
Ja he?quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:24 schreef DieBoard het volgende:
to get rejected by seven different technologies. Mooie zin uit die film
Als je met iemand klikt, is het anders. Dan is het spelletje ineens gelijkwaardig omdat het van twee kanten even hard komt en het voor de twee spelers niet eens meer een spelletje is, maar gewoon duidelijk.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Haha, het hoeft niet altijd zo moeilijk hoor.Soms klik je gewoon met iemand.
Maar het is toch altijd goed voor je ego wanneer je iemand in jou geïnteresseerd weet te krijgen? Hoe lullig het ook kan zijn voor die ander.
Of wat jij dus inderdaad met andere woorden zegt jaquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Claimen he?
En je hebt gelijk: daar hoeft geen spelletje van gemaakt te worden. Het is ook vele malen leuker en je kunt jezelf in de ogen kijken als je je intenties gewoon kenbaar maakt. En als je het dan niet krijgt, is dat gewoon pech. Vast wel iemand anders van wie je het wel kunt krijgen.
Het lukt hem in ieder geval goed om jouw aandacht weer te krijgen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Denk je? Dat is niet meer wat ik wil...
In het begin deed ik het wel omdat ik nog niet over een ander heen was. You can't really blame me.
Maar ja, hoe dat eens te doorbreken in alle subtiliteit..
[..]
Ervaringen, flirts enz enz..
Klopt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat wat je zegt is ook waar. Ik vind dat zelf altijd een prettig gevoel. Die bevestiging is altijd leuk.quote:Maar het is toch altijd goed voor je ego wanneer je iemand in jou geïnteresseerd weet te krijgen? Hoe lullig het ook kan zijn voor die ander.
Nou ik was een keer met een meid op vakantie die ik tegen kwam in de disco. Ze kwam uit het zelfde park en hebben een paar avonden op het terras gezet. Op een avond houdt ze haar sleutel voor zich en gaan we ervandoor.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar het is toch altijd goed voor je ego wanneer je iemand in jou geïnteresseerd weet te krijgen? Hoe lullig het ook kan zijn voor die ander.
Nou inderdaad!quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Tja, maar denk ik altijd "je gunt jezelf toch wel meer dan dat?".
Wat jij zegtquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:28 schreef Ludootje het volgende:
Uiteraard is het goed voor je ego op zo'n moment. Maar of dat op wat latere leeftijd nou nog zo belangrijk is...? Dan wil je gewoon weten wat je aan iemand hebt. Klikt het, dan is het top. Klikt het niet, dan niet. Maar dan is er meteen duidelijkheid.![]()
Ja? Gaat ze voor het eggiequote:Op zaterdag 25 april 2009 01:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja he?
(op het einde delete ze trouwens al die technologieen)
Maar ik ben nog jong.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Als je met iemand klikt, is het anders. Dan is het spelletje ineens gelijkwaardig omdat het van twee kanten even hard komt en het voor de twee spelers niet eens meer een spelletje is, maar gewoon duidelijk.
Uiteraard is het goed voor je ego op zo'n moment. Maar of dat op wat latere leeftijd nou nog zo belangrijk is...? Dan wil je gewoon weten wat je aan iemand hebt. Klikt het, dan is het top. Klikt het niet, dan niet. Maar dan is er meteen duidelijkheid.
Volgens mij ging dit meer over een onenightstand, en dan is het op latere leeftijd helemaal goed voor je egoquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Als je met iemand klikt, is het anders. Dan is het spelletje ineens gelijkwaardig omdat het van twee kanten even hard komt en het voor de twee spelers niet eens meer een spelletje is, maar gewoon duidelijk.
Uiteraard is het goed voor je ego op zo'n moment. Maar of dat op wat latere leeftijd nou nog zo belangrijk is...? Dan wil je gewoon weten wat je aan iemand hebt. Klikt het, dan is het top. Klikt het niet, dan niet. Maar dan is er meteen duidelijkheid.
Dat is denk ik het verschil tussen een overwinning of gewoon een vrijblijvend avondje. Beide zijn fijn!quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:30 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Nou ik was een keer met een meid op vakantie die ik tegen kwam in de disco. Ze kwam uit het zelfde park en hebben een paar avonden op het terras gezet. Op een avond houdt ze haar sleutel voor zich en gaan we ervandoor.
Dit vindt ik prachtig. Niet gelijk het bed in, geen rare spelletjes.
Ja godverdomme, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:30 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het lukt hem in ieder geval goed om jouw aandacht weer te krijgen.
En groot gelijk heb je!quote:De rest staat bij mij op een laag pitje. Gewoon lol maken, beetje flirten. Maar ben er op dit moment gewoon niet mee bezig. Genieten en lol maken vind ik veel belangrijker.![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:30 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Nou ik was een keer met een meid op vakantie die ik tegen kwam in de disco. Ze kwam uit het zelfde park en hebben een paar avonden op het terras gezet. Op een avond houdt ze haar sleutel voor zich en gaan we ervandoor.
Dit vindt ik prachtig. Niet gelijk het bed in, geen rare spelletjes.
Haha, precies. Je vrijheid! En al die verantwoordelijkheden die dat met zich mee brengt... Zo'n relatie wil ik echt niet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou inderdaad!
Al is het alleen maar dat het echt op mijn irritatiezone inspeelt om zo in een relatie te zitten. Heb direct het gevoel mijn vrijheid kwijt te zijn.
Dat is zonder bier ookquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:32 schreef Ludootje het volgende:
Trouwens zwaar irritant dat jullie alle drie een zwart/grijs/blauwe ava met witte achtergrond hebben... Lastig uit elkaar te houden na twee biertjes.
Dus dan mag je lekker jongens opgeilen en in onzekerheid laten verkeren, jezelf lavend aan hun aandacht en hormonen terwijl je jezelf aanpraat dat het toch zo "leuk" is?quote:
Hehe, wil je echt de clue horen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
En zo moet je denken.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja godverdomme, je hebt gelijk
Ben erdoor in verwarring. Maar echt fair vind ik het niet. Gaat ie maar lekker met een ander vrouwtje spelen, ik wil enkel en alleen oprechte intenties.
[..]
En groot gelijk heb je!
Mooie instelling.
Daar stond ik ook totdat ik weer iemand tegenkwam. Nou ja, dan maar weer terug naar vertrouwen dat het allemaal weer goedkomt. Mijn vader zegt tegen me: "MNR, liefde komt vanzelf op je pad". En daar heeft hij ook wel weer gelijk in.
ONS is inderdaad anders. Daar ga je gelijkwaardig in en weet je (doorgaans) beide toch al waar het gaat eindigen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:34 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Volgens mij ging dit meer over een onenightstand, en dan is het op latere leeftijd helemaal goed voor je egoWeet je dat je ondanks je leeftijd je nog in de markt ligt
Nee idd!quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Haha, precies. Je vrijheid! En al die verantwoordelijkheden die dat met zich mee brengt... Zo'n relatie wil ik echt niet.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, wil je echt de clue horen?Als dat nou geen mooi einde isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt, is ook het motto.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En zo moet je denken.Dat is volgens mij ook het motto van de film.
Nou zeg je het iets te grof. Ik ben niet iemand die iemand volledig op geilt om er vervolgens niets mee te doen. Tenminste niet op een serieuze manier. Als ik iemand sms "Neuken?", dan weet diegene echt wel of ik het serieus bedoel of niet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dus dan mag je lekker jongens opgeilen en in onzekerheid laten verkeren, jezelf lavend aan hun aandacht en hormonen terwijl je jezelf aanpraat dat het toch zo "leuk" is?
Als het onbewust is nietquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:41 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nou zeg je het iets te grof. Ik ben niet iemand die iemand volledig op geilt om er vervolgens niets mee te doen. Tenminste niet op een serieuze manier. Als ik iemand sms "Neuken?", dan weet diegene echt wel of ik het serieus bedoel of niet.
Maar met flirt spelletjes is toch niets mis?
Ik moet mijn eerste nog hebben.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:41 schreef MNR het volgende:
Ik denk dat ik ook weer een keer een ONSje wil, hehe.
Ik chargeerde inderdaad enigszins.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:41 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nou zeg je het iets te grof. Ik ben niet iemand die iemand volledig op geilt om er vervolgens niets mee te doen. Tenminste niet op een serieuze manier. Als ik iemand sms "Neuken?", dan weet diegene echt wel of ik het serieus bedoel of niet.
Haha, mijn eerste ONSje weet ik nog welquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik moet mijn eerste nog hebben.![]()
Staat wel op mijn lijst van dingen nog te doen voor ik doodga.
Mensen echt aan het lijntje houden is inderdaad niets. Snap ook niet dat mensen zich zo laten misbruiken.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:43 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik chargeerde inderdaad enigszins.
Flirten is inderdaad leuk, niets op tegen!![]()
Het is meer echt het spelletje van mensen aan het lijntje houden waar ik niet zo tegen kan (van zowel mannen als vrouwen overigens.).
Zo bijzonder is het nou ook weer niet hoor!quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat je bijna nog iets mist als je de deur achter je dicht trekt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:44 schreef MNR het volgende:
En Ofresca, als je dan je ONSje hebt gehad, voel je je wel een beetje vreemd. Zo van: hey, dit is makkelijk, lekker zonder verplichtingen en los.
Stel je komt een leuke vent tegen maar het gaat echt heel erg traag maar wel goed zeg maar. Zou je dan nog wel met een ander naar bed gaan op een avond die tof, gezellig, dronken en ongelofelijk geil is. Of laat je dat gewoon vallen en wacht gewoon een tijd tot je een keer sex met die leuke vent hebt (waarvan je eigenlijk nooit zeker bent of het de ware is, of het wat wordt en dus die uber avond weg gooit).quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Klopt, is ook het motto.
Maar soms ben je (nou ja, ik dan) wel f*cking ongeduldig. Ik ben echt wel toe aan een leuke vent in mijn leven.
Dus dan is het meer seksuele frustratie volgens mij
De aandacht die leuk is, de angst om juiste datgene te verliezen en leren dat je meer waard bent.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mensen echt aan het lijntje houden is inderdaad niets. Snap ook niet dat mensen zich zo laten misbruiken.
Dat idee had ik al. Gewoon allebei erin (quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:44 schreef MNR het volgende:
En Ofresca, als je dan je ONSje hebt gehad, voel je je wel een beetje vreemd. Zo van: hey, dit is makkelijk, lekker zonder verplichtingen en los.
Huh? Ik vat je ff nietquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat je bijna nog iets mist als je de deur achter je dicht trekt.
Met flirten zelf is zeker niet mis. Heel erg gezond denk ikquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:41 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dingen als "Zie je straks, lieverd", of "Wanneer kan ik je weer bellen?". Gewoon, dat je het niet "volledig" afsluit (kan mijn persoonlijke ervaring zijn btw.quote:
Snap niet helemaal.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Een jaar geleden zou ik er definately voor kiezen om dat ene avondje te laten schieten. Nowadays zeg ik: ik zou het misschien wel doen (maar dat weet ik niet, zou ik pas weten als ik in de situatie zelf zit).quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:45 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Stel je komt een leuke vent tegen maar het gaat echt heel erg traag maar wel goed zeg maar. Zou je dan nog wel met een ander naar bed gaan op een avond die tof, gezellig, dronken en ongelofelijk geil is. Of laat je dat gewoon vallen en wacht gewoon een tijd tot je een keer sex met die leuke vent hebt (waarvan je eigenlijk nooit zeker bent of het de ware is, of het wat wordt en dus die uber avond weg gooit).
One Night Stand.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:49 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Snap niet helemaal.
Een trio ofzo? Hmm mis waarschijnlijk iets.
Het heeft wel watquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:46 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat idee had ik al. Gewoon allebei erin () met het idee van, morgen zien we elkaar toch nooit weer. Lijkt me gewoon iets om nog een x te doen.
Tja, van die puppy's die meteen komen wanneer het baasje roept... Maar ja, liefde maakt blind zeggen ze dan.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:45 schreef MNR het volgende:
[..]
De aandacht die leuk is, de angst om juiste datgene te verliezen en leren dat je meer waard bent.
Ik leer mensen ook altijd dat je moet reageren zoals je je voelt en gewoon mag zijn wie je bent en wat je voelt.
Haha, nu vat ik je. Ik denk dat het na een ONS een veel beter idee is om het direct te laten voor wat het is. Als het nu echt een leuk persoon is en een leuke klik en ik denk er dagen later nog aan, zoek ik vanzelf wel weer toenadering.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dingen als "Zie je straks, lieverd", of "Wanneer kan ik je weer bellen?". Gewoon, dat je het niet "volledig" afsluit (kan mijn persoonlijke ervaring zijn btw.). Dat je denkt dat je het niet helemaal goed hebt afgesloten zeg maar.
Het begint idd met flirten (op de zelfde golflengte zitten) en wil soms te veel naar manipulatie over gaan. Nou is manipuleren zelf natuurlijk iets gewoon alleen moet het niet te veel de negatieve/stomme/vervelende noem het maar op kant gaan.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:43 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik chargeerde inderdaad enigszins.
Flirten is inderdaad leuk, niets op tegen!![]()
Het is meer echt het spelletje van mensen aan het lijntje houden waar ik niet zo tegen kan (van zowel mannen als vrouwen overigens.).
ONS = One Night Standquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:49 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Snap niet helemaal.
Een trio ofzo? Hmm mis waarschijnlijk iets.
Precies, een ONS is wat het is. Maar dan krijg ik achteraf dan toch nog wel eens dat gevoel van "wat als...". Zal wel man-eigen zijn trouwens, die schijnen een speciaal gevoel over te houden met elke vrouw waar ze ooit iets mee gedaan hebben.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha, nu vat ik je. Ik denk dat het na een ONS een veel beter idee is om het direct te laten voor wat het is. Als het nu echt een leuk persoon is en een leuke klik en ik denk er dagen later nog aan, zoek ik vanzelf wel weer toenadering.
Maar ik snap je
Thanks for explaining.
Dat is geen liefde. Dat is het verlangen naar een relatie. Een ongezond verlangen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:50 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Tja, van die puppy's die meteen komen wanneer het baasje roept... Maar ja, liefde maakt blind zeggen ze dan.
Manipulatie... daar komt alleen maar narigheid van.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:51 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Het begint idd met flirten (op de zelfde golflengte zitten) en wil soms te veel naar manipulatie over gaan. Nou is manipuleren zelf natuurlijk iets gewoon alleen moet het niet te veel de negatieve/stomme/vervelende noem het maar op kant gaan.
Ja en andere dingen negeren/ laten vallen omdat ze zich vast houden aan die lijn. Dood zonde van het leuke leven en de relatief korte tijd. Niet echt kort maar je wordt wel elke dag ouder. Toch leuk om op je 15de 20ste iets gedaan te hebben. Op elke leeftijd is toch alles anders.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mensen echt aan het lijntje houden is inderdaad niets. Snap ook niet dat mensen zich zo laten misbruiken.
Inderdaad. Het moet gewoon leuk/plagend blijven.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:51 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Het begint idd met flirten (op de zelfde golflengte zitten) en wil soms te veel naar manipulatie over gaan. Nou is manipuleren zelf natuurlijk iets gewoon alleen moet het niet te veel de negatieve/stomme/vervelende noem het maar op kant gaan.
Ben jij een keer écht tot over je oren verliefd geweest? Ik wel...quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is geen liefde. Dat is het verlangen naar een relatie. Een ongezond verlangen.
Nah... volgens mij is dat ook wel vrouw eigenquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Precies, een ONS is wat het is. Maar dan krijg ik achteraf dan toch nog wel eens dat gevoel van "wat als...". Zal wel man-eigen zijn trouwens, die schijnen een speciaal gevoel over te houden met elke vrouw waar ze ooit iets mee gedaan hebben.
Jups... februari dit jaar is het me overkomen. Godver, dan keek je elkaar aan en dan die chemistry. Verdomme Ludootje, dat voelde *zo goed!quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ben jij een keer écht tot over je oren verliefd geweest? Ik wel...
Bij mij is dat dus een heel dubbel gevoel. Als het bij iemand anders is heb ik nog de vrijheid om me aan te kleden en naar huis te gaan wanneer het mij uitkomt. Als het bij mij is, en de vrouw in kwestie zit naar mijn idee iets té veel aan me of wil te veel of zo, dan krijg ik het echt spaans benauwd...quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Nah... volgens mij is dat ook wel vrouw eigen
Daarom als ik een kerel mee nam naar mij thuis, bleef het altijd bij gewoon lekker naast elkaar liggen en kletsen en soms beetje zoenen. Niet meer dan dat. Ik wil me niet emotioneel hechten. En dat gebeurt zo makkelijk na het hebben van seks... want seks is zo lekker. En dan lichamelijk verlangen
Mits het van twee kanten komt (of die illusie er is). Anders voel je je dus een puppy.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Jups... februari dit jaar is het me overkomen. Godver, dan keek je elkaar aan en dan die chemistry. Verdomme Ludootje, dat voelde *zo goed!
Je voelt je dan sterk!
Nachtploeg he? Dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:57 schreef MNR het volgende:
We lullen trouwens goed door met z'n 4-ren.
Hehe, herkenbaar +1.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Bij mij is dat dus een heel dubbel gevoel. Als het bij iemand anders is heb ik nog de vrijheid om me aan te kleden en naar huis te gaan wanneer het mij uitkomt. Als het bij mij is, en de vrouw in kwestie zit naar mijn idee iets té veel aan me of wil te veel of zo, dan krijg ik het echt spaans benauwd...
Dat is inderdaad ook weer zo, zo had ik hem nog niet bedachtquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, herkenbaar +1.
Ik vind het ook fijn om zelf weg te kunnen gaan. En dat Spaans benauwd herken ik ook. Daarom houd ik ook de afstand
Aan de andere kant is het ook wel heel vleiend. Zo kun je er ook naar kijken
Het is van twee kanten... Hij heeft alleen een vriendin en een kind.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mits het van twee kanten komt (of die illusie er is). Anders voel je je dus een puppy.
Maar het blijft wel een fijn gevoel
Ik merk het jaquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nachtploeg he? Dan krijg je dat.
Zware gesprekken met weinig personen. Veul gezelliger dan overdag!
Ik ook. Niet dat het overdag zo ongezellig is. Maar gewoon anders.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik merk het ja
Vind het idd ook gezellig
Tja, dat zijn inderdaad wel situaties die lastig kunnen zijn, op zijn lichtst gezegdquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is van twee kanten... Hij heeft alleen een vriendin en een kind.
Ik voelde me geen puppy, ik voelde me van het ene uiterste in het andere uiterste gesleept.
Nee, maar zo is het wel. Ik kan me ook heel snel schuldig voelen en denk ook vaak aan de gevoelens van een ander (en de verwachtingen die daaruit voort komen). Daarom leer ik mezelf om naar mijn uitgangspunt te kijken. Bedoel: jij bent de enige die de situatie in de hand heeft en naar je hand kan zetten (in die zin dat je zelf de acties bepaalt).quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook weer zo, zo had ik hem nog niet bedacht
Ja! net als dronken willen er wel eens de verkeerde dingen uit flappenquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Nah... volgens mij is dat ook wel vrouw eigen
Daarom als ik een kerel mee nam naar mij thuis, bleef het altijd bij gewoon lekker naast elkaar liggen en kletsen en soms beetje zoenen. Niet meer dan dat. Ik wil me niet emotioneel hechten. En dat gebeurt zo makkelijk na het hebben van seks... want seks is zo lekker. En dan lichamelijk verlangen
Jaquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik ook. Niet dat het overdag zo ongezellig is. Maar gewoon anders.
Veel persoonlijkere sfeer.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik ook. Niet dat het overdag zo ongezellig is. Maar gewoon anders.
Mooie filosofie, klinkt ook wel heel erg NLP-technisch verantwoord.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, maar zo is het wel. Ik kan me ook heel snel schuldig voelen en denk ook vaak aan de gevoelens van een ander (en de verwachtingen die daaruit voort komen). Daarom leer ik mezelf om naar mijn uitgangspunt te kijken. Bedoel: jij bent de enige die de situatie in de hand heeft en naar je hand kan zetten (in die zin dat je zelf de acties bepaalt).
En daarom dus: "ik voel me gevleid". Wat de ander denkt/voelt daarvoor ben ik niet verantwoordelijk.
Ja tenzij het iemand is waar je eigenlijk niet aan moet komen omdat die van iemand anders isquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Jups... februari dit jaar is het me overkomen. Godver, dan keek je elkaar aan en dan die chemistry. Verdomme Ludootje, dat voelde *zo goed!
Je voelt je dan sterk!
Ik heb ervoor gekozen om er heel verstandig mee om te gaan. Of ik daar nu blij mee ben zal de toekomst uitwijzen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:02 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Tja, dat zijn inderdaad wel situaties die lastig kunnen zijn, op zijn lichtst gezegd
Van de ene kant is het heerlijk om je over te geven aan zo'n emotionele rollercoaster. Van de andere kant is het ook weer zwaar klote als je alle controle over je emoties verliest, vind ik dan.
Haha, ja leuk is dat he?quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:02 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja! net als dronken willen er wel eens de verkeerde dingen uit flappen
Damn hey, kan het amper vol houden, nog erger dan als er 20 mensen aant lullen zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:57 schreef MNR het volgende:
We lullen trouwens goed door met z'n 4-ren.
Nu al niet meer? Hoeveel biertjes heb je op?quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:05 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Damn hey, kan het amper vol houden, nog erger dan als er 20 mensen aant lullen zijn.
Hehe, is dat zo?quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mooie filosofie, klinkt ook wel heel erg NLP-technisch verantwoord.
Het is alleen zo'n koude douche als het niet van twee kanten komt...quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb ervoor gekozen om er heel verstandig mee om te gaan. Of ik daar nu blij mee ben zal de toekomst uitwijzen.
En verliefdheid is een van de fijnste gevoelens die je kunt beleven. In mijn ogen is verliefdheid een teken dat je compleet en helemaal bent afgesteld op de ander. Ik ben ervan overtuigd!
Ik lul eigenlijk alleen meer als er weinig online zijn. Ook over dagquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nachtploeg he? Dan krijg je dat.
Zware gesprekken met weinig personen. Veul gezelliger dan overdag!
Ik kom ook absoluut niet aan hem.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:04 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja tenzij het iemand is waar je eigenlijk niet aan moet komen omdat die van iemand anders is
Hehequote:Op zaterdag 25 april 2009 02:05 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Damn hey, kan het amper vol houden, nog erger dan als er 20 mensen aant lullen zijn.
Ik heb er wel eens wat boeken over gelezen, en ja, dit soort theorieën keren nogal eens terug.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, is dat zo?
Ben ik me niet bewust van. Maar zou goed kunnen, ik neem gewoon alles wat ik in het leven tegenkom met me mee en pas het toe in de praktijk wat voor mij van nut is. En de rest onthoud ik en als iemand anders dat nodig heeft, leg ik dat weer voor.
Ja idd, daarom doe ik het ook bijna alleen maar als die gene niet om de hoek woont of ik ver van huis ben. Heb als nog wel eens een stalker voor de deur gehad :Squote:Op zaterdag 25 april 2009 01:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, herkenbaar +1.
Ik vind het ook fijn om zelf weg te kunnen gaan. En dat Spaans benauwd herken ik ook. Daarom houd ik ook de afstand
Aan de andere kant is het ook wel heel vleiend. Zo kun je er ook naar kijken
Dan is het toch geen verliefdheid?quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Het is alleen zo'n koude douche als het niet van twee kanten komt...
Ik kan het me voorstellen, doe het zelf ook nogal eens als het te hard gaat. Heeft voor mij geen toegevoegde waarde om me daarin te gaan mengen op zo'n moment.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:06 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ik lul eigenlijk alleen meer als er weinig online zijn. Ook over dagEn als het dan druk wordt laat ik mezelf op de achtergrond vallen, dunno why, denk de gespreks stof die achter uit gaat
Voor mij hoef je het niet te doen. Je mag gewoon zeggen en denken wat je wilt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:06 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ik lul eigenlijk alleen meer als er weinig online zijn. Ook over dagEn als het dan druk wordt laat ik mezelf op de achtergrond vallen, dunno why, denk de gespreks stof die achter uit gaat
Dat is natuurlijk de andere kant van het verhaal. Moet er ook nog maar achter komen of ik het kan. Voor één avond pure lust en daarna niets meer.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:09 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja idd, daarom doe ik het ook bijna alleen maar als die gene niet om de hoek woont of ik ver van huis ben. Heb als nog wel eens een stalker voor de deur gehad :S
Kijk, ik vind dus van wel. Aantrekkingskracht kan ook eenzijdig zijn in mijn optiek.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan is het toch geen verliefdheid?
Bedoel... als je echt verliefd bent, is de ander ook verliefd (anders kan er geen sprake zijn van verliefdheid). Dat is hoe ik er tegenaan kijk. Ik weet dat vele dit anders zien of het niet me eens zijn, maar ik denk dat verliefdheid aantrekkingskracht is. En aantrekkingskracht kan alleen ontstaan als twee mensen er hetzelfde instaan (kracht = energie en dan hoe je dat wetenschappelijk verklaart).
Dat zijn dus van die verhalen waar je minder blij van wordtquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:09 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja idd, daarom doe ik het ook bijna alleen maar als die gene niet om de hoek woont of ik ver van huis ben. Heb als nog wel eens een stalker voor de deur gehad :S
Justem!quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens wat boeken over gelezen, en ja, dit soort theorieën keren nogal eens terug.
Maar heel goed dat jij dat zo uit jezelf weet toe te passen. Daar komt het namelijk wel op neer. Vanuit jezelf kijken en duidelijk beseffen wat jóuw realiteit is en waar jíj invloed op hebt, in tegenstelling tot je overgeven aan alles wat je overkómt.
Gewoon kiezen en handelen op het moment zelf. Als het goed voelt, waarom niet doen wat je wilt en je ingegeven wordt?quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:09 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja en die vindt je niet zo snel. Vandaar dat menen het maar met minder gaan doen. Verneuken 3 maanden, een jaar of krijgen rustig een kind. Sommige scheiden na 20 jaar ellende pas.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb ervoor gekozen om er heel verstandig mee om te gaan. Of ik daar nu blij mee ben zal de toekomst uitwijzen.
En verliefdheid is een van de fijnste gevoelens die je kunt beleven. In mijn ogen is verliefdheid een teken dat je compleet en helemaal bent afgesteld op de ander. Ik ben ervan overtuigd!
Heeft er ook voor een groot gedeelte mee te maken. Maar het is iets breder dan dat. Die drie waarnemingscomponenten die jij noemt zijn instrumenten om jezelf te helpen bij het baas worden van je eigen realiteit.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Justem!
Mijn eerste manager zei het ook vaak: "je hebt het heft zelf in handen". En dat is ook gewoon zo!
Overkomen is zo... ja, de schuld buiten jezelf plaatsen. Terwijl je zelf voor een deel verantwoordelijkheid bent.
Maar leuk. Ik ken NLP alleen van de lichaamstaal (kinestisch, auditief en visueel enz..).
Nee soms nietquote:
Nou inderdaad!quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:14 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja en die vindt je niet zo snel. Vandaar dat menen het maar met minder gaan doen. Verneuken 3 maanden, een jaar of krijgen rustig een kind. Sommige scheiden na 20 jaar ellende pas.
6 ofzo, volgens mij reageer ik gewoon te veel. Zit op mn bureaustoel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nu al niet meer? Hoeveel biertjes heb je op?
Meen je?quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heeft er ook voor een groot gedeelte mee te maken. Maar het is iets breder dan dat. Die drie waarnemingscomponenten die jij noemt zijn instrumenten om jezelf te helpen bij het baas worden van je eigen realiteit.
Ik hoop het eerste voor je.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:17 schreef Ofresca het volgende:
Compleet off topic. Een vreemde kat is zojuist mijn huis binnen gekomen. Of een inbreker.
Hehe...quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:15 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Nee soms nietDan denk je echt godver*** waarom zei ik dat nou. Het ging net zo lat professioneel.
De bruutquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:17 schreef Ofresca het volgende:
Compleet off topic. Een vreemde kat is zojuist mijn huis binnen gekomen. Of een inbreker.
Maar als je dat teveel doet wordt je bitterhardquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, is dat zo?
Ben ik me niet bewust van. Maar zou goed kunnen, ik neem gewoon alles wat ik in het leven tegenkom met me mee en pas het toe in de praktijk wat voor mij van nut is. En de rest onthoud ik en als iemand anders dat nodig heeft, leg ik dat weer voor.
Inderdaad. Kan meestal wel om zulke opmerkingen lachen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe...
Tipje van de sluier: als je een meid kan laten lachen, maakt het niet uit wat je daarvoor hebt gedaan/gezegd
Hehe.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:18 schreef Ofresca het volgende:
[..]
De kat van de buren kwam brokjes jatten. Ik vond al dat ze zo hard gingen de laatste tijd.
Ik begrijp je nog niet. Zou je het verder toe willen lichten?quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:19 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Maar als je dat teveel doet wordt je bitterhardDat heb ik heel erg. Ga altijd van het negatieve uit.
Hmm lijkt wel een slet.
Leuk maar na een jaar? Haar discussie met haar vriendin wil ik niet elke dag mee maken.
Damn zij is wel erg bot tegen die ***.
Straks zit ze elke dag aan me geplakt.
Etc.
Dank je!quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe.
Ow, en Ofresca, thanks for saying the things you said. Je hebt me een goed inzicht gegeven vanavond
Dat wilde ik even tegen je zeggen
(over essentie van de film)
Ze vinden inderdaad hun grondslag in de psychologie, en lichaamstaal valt daar ook onder.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Meen je?
Ik pas ze soms toe om mensen te ijken. Vooral als ik wil waarnemen of iemand de waarheid spreekt en ik daarbij twijfel (wanneer ik het niet op kan maken op mijn gevoel gebruik ik dat als extra toevoeging). Hetzelfde als met naar links en naar rechts kijken
Maar klinkt goed zeg, ik mag dat wel. Waar heb je dat opgedaan, die kennis?
Het is niet dat je aan iemand komt. Maar je vindt iemand leuk, vlinders en de situatie is erg lastig. Geef je niet echt dat goede vlinder ik kan alles aan gevoel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik kom ook absoluut niet aan hem.
En niemand behoort tot iemand anders. Iemand kies iedere dag opnieuw voor iemand. En zoals ik al zei: ik ben er verstandig mee omgegaan.
Ik denk dat het verkeerd is als je de ander overhaalt. Wanneer je handelt vanuit de juiste intenties, vind ik er niets slechts aan. Maar op dat moment kon ik daar niet zo nuchter naar kijken en was ik boos op de hele situatie.
quote:Lijkt iedereen tegenwoordig te hebben met die crises. Zelfs de jehova getuige begon eerst met een of andere geld crises blaadje (leek wel iets van lening of zo). Na dat ze het over ziek en crises had begon ze over geloof.
Ik dacht echt wtf, gek he als bij veel hun baan op knappen staan of het idee hebben dat dit het geval is. Dan slaap je niet zo lekker nee. Ik heb niets tegen hun alleen vindt ik het wel jammer dat ze de crises misbruiken.
Als iemand wil geloven moet deze dat zelf willen en niet pakken op zwakke punten. Proberen een relatie aan te gaan op het moment dat iemand zich zwak voelt is ook niet heel erg charmant.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dank je!Vind het echt leuk dat je dat zegt!
![]()
Mocht je nog een boek willen lezen in dezelfde strekking: "De ideale vrouw is een bitch". Let niet op de titel, de inhoud van het boek is een stuk beter.
Vele zeggen idd verliefd te zijn. 2 weken later hoor je ze vaak nergens meer over.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan is het toch geen verliefdheid?
Bedoel... als je echt verliefd bent, is de ander ook verliefd (anders kan er geen sprake zijn van verliefdheid). Dat is hoe ik er tegenaan kijk. Ik weet dat vele dit anders zien of het niet me eens zijn, maar ik denk dat verliefdheid aantrekkingskracht is. En aantrekkingskracht kan alleen ontstaan als twee mensen er hetzelfde instaan (kracht = energie en dan hoe je dat wetenschappelijk verklaart).
Ow ja! Dat zie ik die man op RTL4 ook wel eens doen. Die heeft dat programma over "voel je goed met je lijf" of zo ook gepresenteerd. En dat is dezelfde man die nu een programma doet (of gaat doen) over fobieen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ze vinden inderdaad hun grondslag in de psychologie, en lichaamstaal valt daar ook onder.
Ik heb wat boeken gelezen van Anthony Robbins. Beetje een Amerikaanse goeroe, maar als je door die Amerikaanse bovenlaag heen prikt heeft de beste man toch een hoop wijsheid te verkondigen.
Je kan bijvoorbeeld visuele, auditieve en kinestetische prikkels uit het verleden gebruiken om jezelf in een vermogende staat te brengen. Dat wil zeggen dat je jezelf helemaal voorstelt hoe het gaafste wat je in je leven gedaan hebt was. Daardoor kan je dat gevoel weer bij jezelf opwekken.
Het leven is wat je er zelf van maakt. En waar je in gelooft.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:24 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Het is niet dat je aan iemand komt. Maar je vindt iemand leuk, vlinders en de situatie is erg lastig. Geef je niet echt dat goede vlinder ik kan alles aan gevoel.
Beetje offtopic maar had dit ergens anders gepost en is volgens mij precies wat je zegt
[..]
Ja maar vaak wordt ik naar mij idee een beetje genegeerd terwijl ik dan het idee heb dat ik meer een leuke discussie begin/ op door ga. Terwijl het daarna weer vrolijk over flauwe kul gaat. Net als dat we nu wel heel erg inelkaar discussiëren . Wow hele vage nieuwe style zin volgens mijquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Voor mij hoef je het niet te doen. Je mag gewoon zeggen en denken wat je wilt.
En vooral doen waar je je zelf het prettigste bij voelt.
Verliefdheid is net als je eerste orgasme: als je het hebt meegemaakt, weet je het zekerquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:26 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Vele zeggen idd verliefd te zijn. 2 weken later hoor je ze vaak nergens meer over.
Weet zo niet wie je bedoeld op RTL4, maar ik kan mezelf wel sturen qua gevoel ja. Is op zich niet zo heel moeilijk, je moet er alleen een beetje voor open staan om jezelf voor de gek te houden.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow ja! Dat zie ik die man op RTL4 ook wel eens doen. Die heeft dat programma over "voel je goed met je lijf" of zo ook gepresenteerd. En dat is dezelfde man die nu een programma doet (of gaat doen) over fobieen.
Kun jij dat (al) toepassen?
Verliefdheid was toch een toverbal?quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Verliefdheid is net als je eerste orgasme: als je het hebt meegemaakt, weet je het zeker
De "laat nou eens niet zo met je sollen" gedachte. Veel vrouwen zijn gewoon te lief. Je hoeft niet te accepteren dat hij niet terug smst, je gaat er alleen geen ruzie over maken. Je verwijdert hem gewoon uit je contacten lijst. Is hij steeds te laat voor het eten? Dan haalt hij 't toch lekker zelf. Het is gewoon een leuk boekje om te lezen. Ook geen heel dik boek.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Graag gedaan
En leuk om te horen dat je het leuk vindt
Hehe, ik zal de titel onthouden. Op dit moment heb ik nog teveel boeken die ik nog op mijn lijstje heb staan om te lezen. Kun je iets meer over de inhoud vertellen? (dan kan ik hem evt. omhoog prioriteren). Wat spreekt je zo aan aan dit boek?
Naah niet alleen voor de lust. De spanning en avontuur maakt het geil! Alleen neuken klinkt zelfs saai!quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:10 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de andere kant van het verhaal. Moet er ook nog maar achter komen of ik het kan. Voor één avond pure lust en daarna niets meer.
Je hebt het gevoel dat je genegeerd wordt? Heb je dat ook getoetst of is dat een onjuiste aanname van je?quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:29 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja maar vaak wordt ik naar mij idee een beetje genegeerd terwijl ik dan het idee heb dat ik meer een leuke discussie begin/ op door ga. Terwijl het daarna weer vrolijk over flauwe kul gaat. Net als dat we nu wel heel erg inelkaar discussiëren . Wow hele vage nieuwe style zin volgens mij
Okee okee. Liefde voor 1 nacht?quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:31 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Naah niet alleen voor de lust. De spanning en avontuur maakt het geil! Alleen neuken klinkt zelfs saai!
Juist! Ervoor open staan is the key. Oftewel vertrouwenquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Weet zo niet wie je bedoeld op RTL4, maar ik kan mezelf wel sturen qua gevoel ja. Is op zich niet zo heel moeilijk, je moet er alleen een beetje voor open staan om jezelf voor de gek te houden.
Als je zoiets hebt van "Dat werkt toch niet/Geen zin etc., dan leg je jezelf al meteen beperkingen op. Het is dan ook niet altijd even makkelijk, maar het is wel mogelijk.
Heb je trouwens wel een beetje gelijk in.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:29 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja maar vaak wordt ik naar mij idee een beetje genegeerd terwijl ik dan het idee heb dat ik meer een leuke discussie begin/ op door ga. Terwijl het daarna weer vrolijk over flauwe kul gaat. Net als dat we nu wel heel erg inelkaar discussiëren . Wow hele vage nieuwe style zin volgens mij
Wat lief van je!quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Juist! Ervoor open staan is the key. Oftewel vertrouwen
Gaaf dat je dat kunt zeg. Ik heb daar andere methodes voor.
Dat vind ik echt heel leuk voor je dat je dat hebt ontdekt in je leven. Doet me deugd!
Juist!quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
De "laat nou eens niet zo met je sollen" gedachte. Veel vrouwen zijn gewoon te lief. Je hoeft niet te accepteren dat hij niet terug smst, je gaat er alleen geen ruzie over maken. Je verwijdert hem gewoon uit je contacten lijst. Is hij steeds te laat voor het eten? Dan haalt hij 't toch lekker zelf. Het is gewoon een leuk boekje om te lezen. Ook geen heel dik boek.
Ik ben niet goed genoeg
versus
Ik ben goed genoeg, graag of helemaal niet
Dat idee.
Ahh men, dat was echt erg. Mn vader deed open en ze wou gelijk binnen komen. Blij dat ie dit niet deed. Ze had al 50x gebeld 50 sms gestuurd. Via ander nummer gebeld. Sms gestuurd dat ze een ongeluk had gehad.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:11 schreef Ludootje het volgende:
Dat zijn dus van die verhalen waar je minder blij van wordt
Ja dat dacht ik ook, tot je het bovenste leest. Wil je niet mee maken hoor.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Gewoon kiezen en handelen op het moment zelf. Als het goed voelt, waarom niet doen wat je wilt en je ingegeven wordt?
Ik bedoel, als je handelt vanuit juiste intenties is het altijd goed.
Wow, dat gaat wel ver ja...quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:36 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ahh men, dat was echt erg. Mn vader deed open en ze wou gelijk binnen komen. Blij dat ie dit niet deed. Ze had al 50x gebeld 50 sms gestuurd. Via ander nummer gebeld. Sms gestuurd dat ze een ongeluk had gehad.
Mn oom was er toevallig en die ging de hond uitlaten. Kwam ie terug en zei dat ze er nog steeds stond met die auto.
Zou die avond nog naar een feest gaan en bedacht een hele vlucht roete die niet met de auto to doen is.
Telefoon uitgezet maar ze heeft nog dagen gebeld. Heb toen maar software geïnstalleerd om nummers en prive nummers te blokkeren.
Ja precies. Die een steeds bozere toon krijgen. Dan wil je op het eind toch ook niets meer terug sturen...quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:37 schreef Ludootje het volgende:
Wacht even! Dat niet terug smsen gaat me aan het hart! Ik ben nl. helemaal geen smsert. En dat vrouwen dan 25+ berichtjes sturen en er ook nog eens een reactie op verwachten, dat is hun probleem. Je kan dat een man niet aanrekenen.
Vind het ook wel sneu voor het meisje dat het voor haar zo ver gekomen is.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:36 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ahh men, dat was echt erg. Mn vader deed open en ze wou gelijk binnen komen. Blij dat ie dit niet deed. Ze had al 50x gebeld 50 sms gestuurd. Via ander nummer gebeld. Sms gestuurd dat ze een ongeluk had gehad.
Mn oom was er toevallig en die ging de hond uitlaten. Kwam ie terug en zei dat ze er nog steeds stond met die auto.
Zou die avond nog naar een feest gaan en bedacht een hele vlucht roete die niet met de auto to doen is.
Telefoon uitgezet maar ze heeft nog dagen gebeld. Heb toen maar software geïnstalleerd om nummers en prive nummers te blokkeren.
Nee echt, ik stimuleer bij andere altijd om hun geluk na te streven.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat lief van je!![]()
Wat zijn jouw methodes dan?
Een inbreker met kat achtig lezen! Hij dacht slim te zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:17 schreef Ofresca het volgende:
* Ofresca geeft MNR een knuffelquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee echt, ik stimuleer bij andere altijd om hun geluk na te streven.
Mijn methodes?
Ik gebruik de kracht van positief denken. Ik gebruik tarot, maar mijn sterkste instrument is toch wel reflecteren. Door naar anderen te luisteren, of door zelf iets te vertellen en daar feedback op te krijgen... dat roept dingen in me op. Door het oproepen van deze dingen herinner ik me hoe ik ertegen aan kijk en daar put ik alles uit.
De kracht van positief denken zit hem bij mij hierin: kijk naar hoe je iets formuleert. Niet: ik wil dat niet MAAR ik wil dàt en dàt. Of je bewust zijn van wat je denkt of voelt op het moment en dan voor jezelf nagaan: is het 100% zeker dat het waar is? Ik toets het en ik stap af van aannames.
Positief denken is ook dat je positieve dingen aan jezelf benadrukt en je geduld geeft bij minder sterke kanten. En er vertrouwen in hebt dat het goedkomt. En dat je jezelf daarin aanmoedigt.
En dat in combinatie met gesprekken met anderen. Dat werkt voor mij heel erg goed!
(helder verhaal zo?)
25 keer sms'en terwijl je geen reactie krijgt, is volgens mij meer uitlokking dan dat je graag nog iets wilt horen. Iedere normaal denkend mens weet dat 25 smsjes sturen een vervelend gevoel bij een ander oproept.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:37 schreef Ludootje het volgende:
Wacht even! Dat niet terug smsen gaat me aan het hart! Ik ben nl. helemaal geen smsert. En dat vrouwen dan 25+ berichtjes sturen en er ook nog eens een reactie op verwachten, dat is hun probleem. Je kan dat een man niet aanrekenen.
Als je per ongeluk "ik hou van jouw" zegt krijgt ze echt wel een hartstilstand, zou het zelf ook krijgen. Denk je echt "how stupid can i be!".quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe...
Tipje van de sluier: als je een meid kan laten lachen, maakt het niet uit wat je daarvoor hebt gedaan/gezegd
Dat is ook een echt nare ervaring. Vind ik vervelend voor je.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:38 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, tot je het bovenste leest. Wil je niet mee maken hoor.
Dan zou ik echt heel hard moeten lachen. Vooral als het midden in een kroeg is met iemand die je totaal niet kent.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:42 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Als je per ongeluk "ik hou van jouw" zegt krijgt ze echt wel een hartstilstand, zou het zelf ook krijgen. Denk je echt "how stupid can i be!".
Dat je door de hardheid jezelf/ de ander eigenlijk al geen kans geeft ome lkaar beter te leren kennen. Dit heb je dus als je echt bitter ben geworen. Girl power!quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik begrijp je nog niet. Zou je het verder toe willen lichten?
(ik volg niet hoe je van NLP bitterhard kunt worden?)
Ja... weet je ook waarom ze dit allemaal gedaan heeft?quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:39 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vind het ook wel sneu voor het meisje dat het voor haar zo ver gekomen is.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dan zou ik echt heel hard moeten lachen. Vooral als het midden in een kroeg is met iemand die je totaal niet kent.
Knap dat je dat zo uit jezelf kan!quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee echt, ik stimuleer bij andere altijd om hun geluk na te streven.
Mijn methodes?
Ik gebruik de kracht van positief denken. Ik gebruik tarot, maar mijn sterkste instrument is toch wel reflecteren. Door naar anderen te luisteren, of door zelf iets te vertellen en daar feedback op te krijgen... dat roept dingen in me op. Door het oproepen van deze dingen herinner ik me hoe ik ertegen aan kijk en daar put ik alles uit.
De kracht van positief denken zit hem bij mij hierin: kijk naar hoe je iets formuleert. Niet: ik wil dat niet MAAR ik wil dàt en dàt. Of je bewust zijn van wat je denkt of voelt op het moment en dan voor jezelf nagaan: is het 100% zeker dat het waar is? Ik toets het en ik stap af van aannames.
Positief denken is ook dat je positieve dingen aan jezelf benadrukt en je geduld geeft bij minder sterke kanten. En er vertrouwen in hebt dat het goedkomt. En dat je jezelf daarin aanmoedigt.
En dat in combinatie met gesprekken met anderen. Dat werkt voor mij heel erg goed!
(helder verhaal zo?)
Wat heeft hardheid met NLP te maken?quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:44 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Dat je door de hardheid jezelf/ de ander eigenlijk al geen kans geeft ome lkaar beter te leren kennen. Dit heb je dus als je echt bitter ben geworen. Girl power!
Dat is wel een duidelijk signaal.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:45 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
![]()
Klinkt ook wel zeer ongeloofwaardig....
Ik zou me ook een bult lachen, me omdraaien en een drankje bestellen....
Serie dit ik kijk, sluit aan op wat jullie bedoel of ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ze vinden inderdaad hun grondslag in de psychologie, en lichaamstaal valt daar ook onder.
Ik heb wat boeken gelezen van Anthony Robbins. Beetje een Amerikaanse goeroe, maar als je door die Amerikaanse bovenlaag heen prikt heeft de beste man toch een hoop wijsheid te verkondigen.
Je kan bijvoorbeeld visuele, auditieve en kinestetische prikkels uit het verleden gebruiken om jezelf in een vermogende staat te brengen. Dat wil zeggen dat je jezelf helemaal voorstelt hoe het gaafste wat je in je leven gedaan hebt was. Daardoor kan je dat gevoel weer bij jezelf opwekken.
Haha, ik vind het gewoon altijd heel mooi wanneer mensen zelf uit een put weten te komen!quote:
Wow, jij hier? Hoor je niet in CUL te zitten?quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:45 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
![]()
Klinkt ook wel zeer ongeloofwaardig....
Ik zou me ook een bult lachen, me omdraaien en een drankje bestellen....
Jarenlange worstelingen zijn hieraan vooraf gegaan heurquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Knap dat je dat zo uit jezelf kan!![]()
Mij lukt het wel soms, maar lang niet altijd. Soms overkomt iets je gewoon en dan heb even de tijd nodig om daar een positieve instelling op toe te passen. Ik moet het nog een beetje laten inslijten.
Sluit er wel zijdelings op aan ja, maar het is een heel groot gebied in de psychologie.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:48 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Serie dit ik kijk, sluit aan op wat jullie bedoel of ?
Weet je, soms klink je best een beetje als B.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Jarenlange worstelingen zijn hieraan vooraf gegaan heur
En ik heb nog dagen dat ik me uit het veld geslagen voel dus dan kost het mij ook tijd om een positieve instelling toe te passen. Nowadays ben ik zover dat ik dan vrij snel op kan pikken. En dat geeft een tof gevoel.
En dat inslijten heeft tijd nodig. All good things take some time. Als iets langzaam groeit, bouw je ook het beste fundament op
Ja, dat kloptquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:48 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Haha, ik vind het gewoon altijd heel mooi wanneer mensen zelf uit een put weten te komen!
Ik vermoed dat je erin hebt gezeten.![]()
Hehe, is dat zo ja?quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Weet je, soms klink je best een beetje als B.
Nn Duim.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:51 schreef Duimelot het volgende:
mensen nog een fijne nacht en slaap lekker
Heyquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:51 schreef Duimelot het volgende:
Trusten!quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:51 schreef Duimelot het volgende:
Wellicht komt het ook een beetje omdat ik populair met sommige dingen ben. In vrienden kring hoor je bv een overtuigender groet tegen mij als tegen de ander.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Je hebt het gevoel dat je genegeerd wordt? Heb je dat ook getoetst of is dat een onjuiste aanname van je?
Vaak is het zo dat we leven naar onze gedachtens. En als jij je genegeerd voelt, en mensen reageren minder op je omdat jij je terugtrekt, wordt dat gevoel bevestigd en wellicht versterkt.
Nee! Avontuur en maximale geilheid, lust, belevenis! Dat je er een herinnering aan over houdt. Niet de de sex maar They adventure with uber hot sex!quote:
Haha, ik wist 5 secs voordat je postte dat je op deze quote ging reagerenquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:54 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Wellicht komt het ook een beetje omdat ik populair met sommige dingen ben. In vrienden kring hoor je bv een overtuigender groet tegen mij als tegen de ander.
Je zou denken alle vrienden zijn gelijk / zitten op het zelfde level. Toch merk je dat je een ja krijgt terwijl die gene nee zegt tegen een ander.
Met games zitten ze ook altijd Dieboard te schreeuwen. Eigenlijk DB omdat alle nicknames DB hebben, DieBoard, DieselBoy, DieBeloved. Ik denk dat het komt door mijn sociaal gedrag en unieke humor.
Ik zal je laten weten of ik het ermee eens ben.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:56 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Nee! Avontuur en maximale geilheid, lust, belevenis! Dat je er een herinnering aan over houdt. Niet de de sex maar They adventure with uber hot sex!
Ik heb met B in het verleden leuke talks gehad hier op Fok! Over zijn oma, die verhalen vergeet ik niet snel meer. Leuke vent, die Bquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Yep, hij kan ook zo heerlijk lekker positief doen.
Ow ja, ik zou misschien ook meegaan, maar gezien het tijdstip nu, passeer ik. Doe hem de groetjes van me?quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:58 schreef Ludootje het volgende:
Ik moet echt over een uurtje naar bed. Moet morgen nog met Q naar Den Haag toe...
nn MNR!quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb met B in het verleden leuke talks gehad hier op Fok! Over zijn oma, die verhalen vergeet ik niet snel meer. Leuke vent, die B
Maar jongens, ik ga slapen. Ik begin het koud te krijgen en over 3 uur ben ik alweer 24 uur wakker. Dus ik ga jullie een hele fijne nachtrust toewensen, fijne dromen en tot morgen of een ander tijdstip
Thanks for the nice chat!
Niet helemaal, eigenlijk naar contact via games, msn ect. Ben wel goed in mensen uitlezen en daarop te anticiperen. Opgeefment zegt ze dat ik haar door en door ken. Zeg ik al ik ken je niet! ik begrijp je alleen. Weet nog geen eens wat je lekker vindt oid.En had haar al duidelijk gemaakt dat ze niet te veel moest verwachten.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wow, dat gaat wel ver ja...
Kan me voorstellen dat je daardoor een beetje voorzichtig wordt. Kwam dat ook voort uit een ONS dan?
Zal ik doenquote:Op zaterdag 25 april 2009 03:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow ja, ik zou misschien ook meegaan, maar gezien het tijdstip nu, passeer ik. Doe hem de groetjes van me?(en de rest ook).
Slaap lekker en geniet van het leven!quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb met B in het verleden leuke talks gehad hier op Fok! Over zijn oma, die verhalen vergeet ik niet snel meer. Leuke vent, die B
Maar jongens, ik ga slapen. Ik begin het koud te krijgen en over 3 uur ben ik alweer 24 uur wakker. Dus ik ga jullie een hele fijne nachtrust toewensen, fijne dromen en tot morgen of een ander tijdstip
Thanks for the nice chat!
Ah, van die vrouwen die een vinger zien en de hele hand nemen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:00 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Niet helemaal, eigenlijk naar contact via games, msn ect. Ben wel goed in mensen uitlezen en daarop te anticiperen. Opgeefment zegt ze dat ik haar door en door ken. Zeg ik al ik ken je niet! ik begrijp je alleen. Weet nog geen eens wat je lekker vindt oid.En had haar al duidelijk gemaakt dat ze niet te veel moest verwachten.
Het komt als het komt. Dacht zij kennelijk anders over.
Nee het ging toch over dat je bezich was met onsquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dan zou ik echt heel hard moeten lachen. Vooral als het midden in een kroeg is met iemand die je totaal niet kent.
Ik snap 'm niet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:01 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Nee het ging toch over dat je bezich was met onsLach je dan ook?
Nee heb helemaal geen vertrouwde kring nodig, gooi mij tussen 20 vreemde en ik praat wel. Ben alleen veel meer response/aandacht gewend dan ik hier krijgquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha, ik wist 5 secs voordat je postte dat je op deze quote ging reageren
Je voelt je meer vertrouwd tussen je vrienden? Je hebt veiligheid nodig om je op je gemak te voelen? In een 'veilige' omgeving heb je het gevoel dat je je meer durft en kan laten zien. Dat is het gevoel dat je bij mij oproept.
Komt vanzelf. En richt je leven maar in waar jij je het prettigste bij voelt
(al heb ik nu even het idee dat je er anders tegenaan kijkt als ik, maar dat je je er bewust van bent, vind ik goed van je. En prettig, want dan weet je ook beter wat het effect ervan is).
Hmmmmquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik zal je laten weten of ik het ermee eens ben.
Het is internet. Lichaamshouding en een knap koppie komen hier niet over.quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:04 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Nee heb helemaal geen vertrouwde kring nodig, gooi mij tussen 20 vreemde en ik praat wel. Ben alleen veel meer response/aandacht gewend dan ik hier krijg
Ja, maar schrijf zonder bier ook vaag en prut hoorquote:Op zaterdag 25 april 2009 03:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ah, van die vrouwen die een vinger zien en de hele hand nemen?
Jij hebt er trouwens ook al een paar op, of niet?
Ah, dacht al.quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:07 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja, maar schrijf zonder bier ook vaag en prut hoor
We zijn bezig met een ons, ik flap na heel een avontuur "Ik hou van je" eruit. Lach je dan nog of krijg je een hard verzakking?quote:
Ohhh. Als je dronken bent krijg ik geen hartverzakking. Dan lach ik je alvast uit voor de volgende morgen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:09 schreef DieBoard het volgende:
[..]
We zijn bezig met een ons, ik flap na heel een avontuur "Ik hou van je" eruit. Lach je dan nog of krijg je een hard verzakking?
Ja maar doe het eigenlijk altijd wel goed, behalve op dit forumquote:Op zaterdag 25 april 2009 03:06 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het is internet. Lichaamshouding en een knap koppie komen hier niet over.Wat een nadeel en een voordeel kan zijn.
Ja vindt het alleen zo lullig/stom als iemand je wel begrijpt maar toch doet als of die over je woorden valt. Heb ik het dus niet over jou want zo klinkt die zin bijnaquote:Op zaterdag 25 april 2009 03:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ah, dacht al.
Heb ik overigens ook wel een handje van hoor!
Op andere fora ook bedoel je?quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:12 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja maar doe het eigenlijk altijd wel goed, behalve op dit forumDaarom heb ik hier snel de neiging dat ik genegeerd wordt.
Capice
Zeker doen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:13 schreef Ludootje het volgende:
Ik denk dat ik morgen misschien maar naar het grootste studentenfeest van Nederland ga...
Bata?quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:13 schreef Ludootje het volgende:
Ik denk dat ik morgen misschien maar naar het grootste studentenfeest van Nederland ga...
Het gaat erom dat het tijdens de sex wordt gezegdquote:Op zaterdag 25 april 2009 03:11 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ohhh. Als je dronken bent krijg ik geen hartverzakking. Dan lach ik je alvast uit voor de volgende morgen.
Tijdens? Okee, dan krijg ik een hartverzakking en een lachstuip.quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:15 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het tijdens de sex wordt gezegd
Viel me gewoon op, omdat ik zelf wel eens in die positie heb gezeten... (vraag maar aan Adoquote:Op zaterdag 25 april 2009 03:13 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja vindt het alleen zo lullig/stom als iemand je wel begrijpt maar toch doet als of die over je woorden valt. Heb ik het dus niet over jou want zo klinkt die zin bijna
hmm eigenlijk in games en reallife. Zowel de tekst communicatie als de mondelinge communicatie in games gaat altijd goed.quote:
quote:
Dat dus inderdaad. Een vriend van me woont op de campus van de UTwente, heb hem sowieso al een tijd niet gezien.quote:
Tja, dan spreken je daden ook lijkt me. Sowieso geeft mondelinge communicatie alweer een hoop meer input.quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:18 schreef DieBoard het volgende:
[..]
hmm eigenlijk in games en reallife. Zowel de tekst communicatie als de mondelinge communicatie in games gaat altijd goed.
Wij lekker beter.quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:19 schreef Ludootje het volgende:
We doen het trouwens goed:
1. Rug/Hanze
Tijd: 01:41:31
2. UU/HU Utrecht
Tijd: 01:42:15
3. Wageningen Universiteit team
Tijd: 01:47:29
quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wacht maar, die 39 seconden halen we wel in!
Ben je bij een vriend geweest?quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Ik ben net thuis uit Almere! Jullie zijn hier de nachtbrakers!
Ja ik ben bij een vriend geweestquote:
Almere! zeker niet de gekste!quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Ik ben net thuis uit Almere! Jullie zijn hier de nachtbrakers!
Slaap lekker!quote:
ZEKER nietquote:
Nee hoor, ligt niet aan jou, vind ik ookquote:Op zaterdag 25 april 2009 03:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Pffft, ik vind het eerlijk gezegd maar een kutstad... Maar dat zal wel aan mij liggen.
Ik heb Borat gezien, voor het eerst. Wat een filmquote:Op zaterdag 25 april 2009 03:26 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Je hebt het mooi weer doorstaan! Nog wat leuks gedaan, beleeft?
Ja, laten we dezelfde opmerking maken tegen 95% van de Nederlanders, maar dan over de Nederlandse taalquote:Op zaterdag 25 april 2009 03:28 schreef F_N het volgende:
Als je dan al een TT in het engels wilt gebruiken, doe het dan wel goed. Het is 'into'. Aan elkaar geschreven dus. Als je geen engels kunt, gebruik het dan ook gewoon niet.
Als je op dit tijdstip nog een leuk topic zoekt om te rellen, doe het dan wel goed. We hebben het ONZ forum. Als je geen goed doelwit om te rellen kan vinden, doe het dan ook gewoon niet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:28 schreef F_N het volgende:
Als je dan al een TT in het engels wilt gebruiken, doe het dan wel goed. Het is 'into'. Aan elkaar geschreven dus. Als je geen engels kunt, gebruik het dan ook gewoon niet.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Als je op dit tijdstip nog een leuk topic zoekt om te rellen, doe het dan wel goed. We hebben het ONZ forum. Als je geen goed doelwit om te rellen kan vinden, doe het dan ook gewoon niet.
Dat klinkt mij als Fries in de oren...quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:30 schreef DieBoard het volgende:
Gelukkug haden wu hat nat ofer menzen zoaals jy
En ali g kende je wel of niet?quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee hoor, ligt niet aan jou, vind ik ook![]()
[..]
Ik heb Borat gezien, voor het eerst. Wat een film
Ja die kende ik wel..quote:
Tot morgen!quote:
Thanks!quote:
"We at the FB..." "Aaaai!"quote:
Neuj, maar we zijn nu toch zo'n eind...quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:47 schreef DieBoard het volgende:
Had je een leuke titel in gedachten dan
Was nuquote:Op zaterdag 25 april 2009 03:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Neuj, maar we zijn nu toch zo'n eind...
Serieus, ik kan nog niet eens met opzet zo fout spellen!quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:58 schreef DieBoard het volgende:
yk hop njet dut menar speling wer luangs kumtt
Volghus my tyk hy lettrs inn gogle verkeert an gat ar dun up reargerren
En dat ging dus volledig aan mij voorbij.quote:Op zaterdag 25 april 2009 04:00 schreef DieBoard het volgende:
ur zet tuwens wal imund ma tu laze wunt der viuwes gun omhung
quote:Op zaterdag 25 april 2009 04:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Serieus, ik kan nog niet eens met opzet zo fout spellen!
Aan de rest ook denk ikquote:Op zaterdag 25 april 2009 04:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En dat ging dus volledig aan mij voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |