Het begint idd met flirten (op de zelfde golflengte zitten) en wil soms te veel naar manipulatie over gaan. Nou is manipuleren zelf natuurlijk iets gewoon alleen moet het niet te veel de negatieve/stomme/vervelende noem het maar op kant gaan.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:43 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik chargeerde inderdaad enigszins.
Flirten is inderdaad leuk, niets op tegen!![]()
Het is meer echt het spelletje van mensen aan het lijntje houden waar ik niet zo tegen kan (van zowel mannen als vrouwen overigens.).
ONS = One Night Standquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:49 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Snap niet helemaal.
Een trio ofzo? Hmm mis waarschijnlijk iets.
Precies, een ONS is wat het is. Maar dan krijg ik achteraf dan toch nog wel eens dat gevoel van "wat als...". Zal wel man-eigen zijn trouwens, die schijnen een speciaal gevoel over te houden met elke vrouw waar ze ooit iets mee gedaan hebben.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha, nu vat ik je. Ik denk dat het na een ONS een veel beter idee is om het direct te laten voor wat het is. Als het nu echt een leuk persoon is en een leuke klik en ik denk er dagen later nog aan, zoek ik vanzelf wel weer toenadering.
Maar ik snap je
Thanks for explaining.
Dat is geen liefde. Dat is het verlangen naar een relatie. Een ongezond verlangen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:50 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Tja, van die puppy's die meteen komen wanneer het baasje roept... Maar ja, liefde maakt blind zeggen ze dan.
Manipulatie... daar komt alleen maar narigheid van.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:51 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Het begint idd met flirten (op de zelfde golflengte zitten) en wil soms te veel naar manipulatie over gaan. Nou is manipuleren zelf natuurlijk iets gewoon alleen moet het niet te veel de negatieve/stomme/vervelende noem het maar op kant gaan.
Ja en andere dingen negeren/ laten vallen omdat ze zich vast houden aan die lijn. Dood zonde van het leuke leven en de relatief korte tijd. Niet echt kort maar je wordt wel elke dag ouder. Toch leuk om op je 15de 20ste iets gedaan te hebben. Op elke leeftijd is toch alles anders.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mensen echt aan het lijntje houden is inderdaad niets. Snap ook niet dat mensen zich zo laten misbruiken.
Inderdaad. Het moet gewoon leuk/plagend blijven.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:51 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Het begint idd met flirten (op de zelfde golflengte zitten) en wil soms te veel naar manipulatie over gaan. Nou is manipuleren zelf natuurlijk iets gewoon alleen moet het niet te veel de negatieve/stomme/vervelende noem het maar op kant gaan.
Ben jij een keer écht tot over je oren verliefd geweest? Ik wel...quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is geen liefde. Dat is het verlangen naar een relatie. Een ongezond verlangen.
Nah... volgens mij is dat ook wel vrouw eigenquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Precies, een ONS is wat het is. Maar dan krijg ik achteraf dan toch nog wel eens dat gevoel van "wat als...". Zal wel man-eigen zijn trouwens, die schijnen een speciaal gevoel over te houden met elke vrouw waar ze ooit iets mee gedaan hebben.
Jups... februari dit jaar is het me overkomen. Godver, dan keek je elkaar aan en dan die chemistry. Verdomme Ludootje, dat voelde *zo goed!quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ben jij een keer écht tot over je oren verliefd geweest? Ik wel...
Bij mij is dat dus een heel dubbel gevoel. Als het bij iemand anders is heb ik nog de vrijheid om me aan te kleden en naar huis te gaan wanneer het mij uitkomt. Als het bij mij is, en de vrouw in kwestie zit naar mijn idee iets té veel aan me of wil te veel of zo, dan krijg ik het echt spaans benauwd...quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Nah... volgens mij is dat ook wel vrouw eigen
Daarom als ik een kerel mee nam naar mij thuis, bleef het altijd bij gewoon lekker naast elkaar liggen en kletsen en soms beetje zoenen. Niet meer dan dat. Ik wil me niet emotioneel hechten. En dat gebeurt zo makkelijk na het hebben van seks... want seks is zo lekker. En dan lichamelijk verlangen
Mits het van twee kanten komt (of die illusie er is). Anders voel je je dus een puppy.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Jups... februari dit jaar is het me overkomen. Godver, dan keek je elkaar aan en dan die chemistry. Verdomme Ludootje, dat voelde *zo goed!
Je voelt je dan sterk!
Nachtploeg he? Dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:57 schreef MNR het volgende:
We lullen trouwens goed door met z'n 4-ren.
Hehe, herkenbaar +1.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Bij mij is dat dus een heel dubbel gevoel. Als het bij iemand anders is heb ik nog de vrijheid om me aan te kleden en naar huis te gaan wanneer het mij uitkomt. Als het bij mij is, en de vrouw in kwestie zit naar mijn idee iets té veel aan me of wil te veel of zo, dan krijg ik het echt spaans benauwd...
Dat is inderdaad ook weer zo, zo had ik hem nog niet bedachtquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, herkenbaar +1.
Ik vind het ook fijn om zelf weg te kunnen gaan. En dat Spaans benauwd herken ik ook. Daarom houd ik ook de afstand
Aan de andere kant is het ook wel heel vleiend. Zo kun je er ook naar kijken
Het is van twee kanten... Hij heeft alleen een vriendin en een kind.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mits het van twee kanten komt (of die illusie er is). Anders voel je je dus een puppy.
Maar het blijft wel een fijn gevoel
Ik merk het jaquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nachtploeg he? Dan krijg je dat.
Zware gesprekken met weinig personen. Veul gezelliger dan overdag!
Ik ook. Niet dat het overdag zo ongezellig is. Maar gewoon anders.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik merk het ja
Vind het idd ook gezellig
Tja, dat zijn inderdaad wel situaties die lastig kunnen zijn, op zijn lichtst gezegdquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is van twee kanten... Hij heeft alleen een vriendin en een kind.
Ik voelde me geen puppy, ik voelde me van het ene uiterste in het andere uiterste gesleept.
Nee, maar zo is het wel. Ik kan me ook heel snel schuldig voelen en denk ook vaak aan de gevoelens van een ander (en de verwachtingen die daaruit voort komen). Daarom leer ik mezelf om naar mijn uitgangspunt te kijken. Bedoel: jij bent de enige die de situatie in de hand heeft en naar je hand kan zetten (in die zin dat je zelf de acties bepaalt).quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook weer zo, zo had ik hem nog niet bedacht
Ja! net als dronken willen er wel eens de verkeerde dingen uit flappenquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Nah... volgens mij is dat ook wel vrouw eigen
Daarom als ik een kerel mee nam naar mij thuis, bleef het altijd bij gewoon lekker naast elkaar liggen en kletsen en soms beetje zoenen. Niet meer dan dat. Ik wil me niet emotioneel hechten. En dat gebeurt zo makkelijk na het hebben van seks... want seks is zo lekker. En dan lichamelijk verlangen
Jaquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik ook. Niet dat het overdag zo ongezellig is. Maar gewoon anders.
Veel persoonlijkere sfeer.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik ook. Niet dat het overdag zo ongezellig is. Maar gewoon anders.
Mooie filosofie, klinkt ook wel heel erg NLP-technisch verantwoord.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, maar zo is het wel. Ik kan me ook heel snel schuldig voelen en denk ook vaak aan de gevoelens van een ander (en de verwachtingen die daaruit voort komen). Daarom leer ik mezelf om naar mijn uitgangspunt te kijken. Bedoel: jij bent de enige die de situatie in de hand heeft en naar je hand kan zetten (in die zin dat je zelf de acties bepaalt).
En daarom dus: "ik voel me gevleid". Wat de ander denkt/voelt daarvoor ben ik niet verantwoordelijk.
Ja tenzij het iemand is waar je eigenlijk niet aan moet komen omdat die van iemand anders isquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Jups... februari dit jaar is het me overkomen. Godver, dan keek je elkaar aan en dan die chemistry. Verdomme Ludootje, dat voelde *zo goed!
Je voelt je dan sterk!
Ik heb ervoor gekozen om er heel verstandig mee om te gaan. Of ik daar nu blij mee ben zal de toekomst uitwijzen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:02 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Tja, dat zijn inderdaad wel situaties die lastig kunnen zijn, op zijn lichtst gezegd
Van de ene kant is het heerlijk om je over te geven aan zo'n emotionele rollercoaster. Van de andere kant is het ook weer zwaar klote als je alle controle over je emoties verliest, vind ik dan.
Haha, ja leuk is dat he?quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:02 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja! net als dronken willen er wel eens de verkeerde dingen uit flappen
Damn hey, kan het amper vol houden, nog erger dan als er 20 mensen aant lullen zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:57 schreef MNR het volgende:
We lullen trouwens goed door met z'n 4-ren.
Nu al niet meer? Hoeveel biertjes heb je op?quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:05 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Damn hey, kan het amper vol houden, nog erger dan als er 20 mensen aant lullen zijn.
Hehe, is dat zo?quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mooie filosofie, klinkt ook wel heel erg NLP-technisch verantwoord.
Het is alleen zo'n koude douche als het niet van twee kanten komt...quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb ervoor gekozen om er heel verstandig mee om te gaan. Of ik daar nu blij mee ben zal de toekomst uitwijzen.
En verliefdheid is een van de fijnste gevoelens die je kunt beleven. In mijn ogen is verliefdheid een teken dat je compleet en helemaal bent afgesteld op de ander. Ik ben ervan overtuigd!
Ik lul eigenlijk alleen meer als er weinig online zijn. Ook over dagquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nachtploeg he? Dan krijg je dat.
Zware gesprekken met weinig personen. Veul gezelliger dan overdag!
Ik kom ook absoluut niet aan hem.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:04 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja tenzij het iemand is waar je eigenlijk niet aan moet komen omdat die van iemand anders is
Hehequote:Op zaterdag 25 april 2009 02:05 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Damn hey, kan het amper vol houden, nog erger dan als er 20 mensen aant lullen zijn.
Ik heb er wel eens wat boeken over gelezen, en ja, dit soort theorieën keren nogal eens terug.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, is dat zo?
Ben ik me niet bewust van. Maar zou goed kunnen, ik neem gewoon alles wat ik in het leven tegenkom met me mee en pas het toe in de praktijk wat voor mij van nut is. En de rest onthoud ik en als iemand anders dat nodig heeft, leg ik dat weer voor.
Ja idd, daarom doe ik het ook bijna alleen maar als die gene niet om de hoek woont of ik ver van huis ben. Heb als nog wel eens een stalker voor de deur gehad :Squote:Op zaterdag 25 april 2009 01:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, herkenbaar +1.
Ik vind het ook fijn om zelf weg te kunnen gaan. En dat Spaans benauwd herken ik ook. Daarom houd ik ook de afstand
Aan de andere kant is het ook wel heel vleiend. Zo kun je er ook naar kijken
Dan is het toch geen verliefdheid?quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Het is alleen zo'n koude douche als het niet van twee kanten komt...
Ik kan het me voorstellen, doe het zelf ook nogal eens als het te hard gaat. Heeft voor mij geen toegevoegde waarde om me daarin te gaan mengen op zo'n moment.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:06 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ik lul eigenlijk alleen meer als er weinig online zijn. Ook over dagEn als het dan druk wordt laat ik mezelf op de achtergrond vallen, dunno why, denk de gespreks stof die achter uit gaat
Voor mij hoef je het niet te doen. Je mag gewoon zeggen en denken wat je wilt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:06 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ik lul eigenlijk alleen meer als er weinig online zijn. Ook over dagEn als het dan druk wordt laat ik mezelf op de achtergrond vallen, dunno why, denk de gespreks stof die achter uit gaat
Dat is natuurlijk de andere kant van het verhaal. Moet er ook nog maar achter komen of ik het kan. Voor één avond pure lust en daarna niets meer.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:09 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja idd, daarom doe ik het ook bijna alleen maar als die gene niet om de hoek woont of ik ver van huis ben. Heb als nog wel eens een stalker voor de deur gehad :S
Kijk, ik vind dus van wel. Aantrekkingskracht kan ook eenzijdig zijn in mijn optiek.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan is het toch geen verliefdheid?
Bedoel... als je echt verliefd bent, is de ander ook verliefd (anders kan er geen sprake zijn van verliefdheid). Dat is hoe ik er tegenaan kijk. Ik weet dat vele dit anders zien of het niet me eens zijn, maar ik denk dat verliefdheid aantrekkingskracht is. En aantrekkingskracht kan alleen ontstaan als twee mensen er hetzelfde instaan (kracht = energie en dan hoe je dat wetenschappelijk verklaart).
Dat zijn dus van die verhalen waar je minder blij van wordtquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:09 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja idd, daarom doe ik het ook bijna alleen maar als die gene niet om de hoek woont of ik ver van huis ben. Heb als nog wel eens een stalker voor de deur gehad :S
Justem!quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens wat boeken over gelezen, en ja, dit soort theorieën keren nogal eens terug.
Maar heel goed dat jij dat zo uit jezelf weet toe te passen. Daar komt het namelijk wel op neer. Vanuit jezelf kijken en duidelijk beseffen wat jóuw realiteit is en waar jíj invloed op hebt, in tegenstelling tot je overgeven aan alles wat je overkómt.
Gewoon kiezen en handelen op het moment zelf. Als het goed voelt, waarom niet doen wat je wilt en je ingegeven wordt?quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:09 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja en die vindt je niet zo snel. Vandaar dat menen het maar met minder gaan doen. Verneuken 3 maanden, een jaar of krijgen rustig een kind. Sommige scheiden na 20 jaar ellende pas.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb ervoor gekozen om er heel verstandig mee om te gaan. Of ik daar nu blij mee ben zal de toekomst uitwijzen.
En verliefdheid is een van de fijnste gevoelens die je kunt beleven. In mijn ogen is verliefdheid een teken dat je compleet en helemaal bent afgesteld op de ander. Ik ben ervan overtuigd!
Heeft er ook voor een groot gedeelte mee te maken. Maar het is iets breder dan dat. Die drie waarnemingscomponenten die jij noemt zijn instrumenten om jezelf te helpen bij het baas worden van je eigen realiteit.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Justem!
Mijn eerste manager zei het ook vaak: "je hebt het heft zelf in handen". En dat is ook gewoon zo!
Overkomen is zo... ja, de schuld buiten jezelf plaatsen. Terwijl je zelf voor een deel verantwoordelijkheid bent.
Maar leuk. Ik ken NLP alleen van de lichaamstaal (kinestisch, auditief en visueel enz..).
Nee soms nietquote:
Nou inderdaad!quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:14 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja en die vindt je niet zo snel. Vandaar dat menen het maar met minder gaan doen. Verneuken 3 maanden, een jaar of krijgen rustig een kind. Sommige scheiden na 20 jaar ellende pas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |