abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68358296
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:38 schreef Ofresca het volgende:

[..]

En zo moet je denken. Dat is volgens mij ook het motto van de film.
Klopt, is ook het motto.
Maar soms ben je (nou ja, ik dan) wel f*cking ongeduldig. Ik ben echt wel toe aan een leuke vent in mijn leven.

Dus dan is het meer seksuele frustratie volgens mij
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_68358309
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:39 schreef DieBoard het volgende:

[..]

Als dat nou geen mooi einde is
Dat bedoel ik
pi_68358310
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:36 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Dus dan mag je lekker jongens opgeilen en in onzekerheid laten verkeren, jezelf lavend aan hun aandacht en hormonen terwijl je jezelf aanpraat dat het toch zo "leuk" is?
Nou zeg je het iets te grof. Ik ben niet iemand die iemand volledig op geilt om er vervolgens niets mee te doen. Tenminste niet op een serieuze manier. Als ik iemand sms "Neuken?", dan weet diegene echt wel of ik het serieus bedoel of niet.

Maar met flirt spelletjes is toch niets mis?
pi_68358315
Ik denk dat ik ook weer een keer een ONSje wil, hehe.
pi_68358323
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:41 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Nou zeg je het iets te grof. Ik ben niet iemand die iemand volledig op geilt om er vervolgens niets mee te doen. Tenminste niet op een serieuze manier. Als ik iemand sms "Neuken?", dan weet diegene echt wel of ik het serieus bedoel of niet.

Als het onbewust is niet
En je hebt gelijk meid, je bent nog jong, gewoon genieten!!
pi_68358326
Ow feck, morgen is verkoop Defqon1. Moest nog uitzoeken hoe we die konden bestelen met creditcard. Die maat van mij ging morgen met zijn kleine weg dus die kon het niet doen. Nou eff kijken hoe dat online met die ticket service gaat.
pi_68358327
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:41 schreef MNR het volgende:
Ik denk dat ik ook weer een keer een ONSje wil, hehe.
Ik moet mijn eerste nog hebben.

Staat wel op mijn lijst van dingen nog te doen voor ik doodga.
  zaterdag 25 april 2009 @ 01:43:00 #83
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_68358331
quote:

[..]

Ik chargeerde inderdaad enigszins.

Flirten is inderdaad leuk, niets op tegen!

Het is meer echt het spelletje van mensen aan het lijntje houden waar ik niet zo tegen kan (van zowel mannen als vrouwen overigens. ).
pi_68358338
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:42 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Haha, mijn eerste ONSje weet ik nog wel
Die kerel was zowaar beledigd toen ik de volgende morgen niet meer naast hem in bed lag

(overigens wat het niet gepland)
pi_68358339
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:43 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Ik chargeerde inderdaad enigszins.

Flirten is inderdaad leuk, niets op tegen!

Het is meer echt het spelletje van mensen aan het lijntje houden waar ik niet zo tegen kan (van zowel mannen als vrouwen overigens. ).
Mensen echt aan het lijntje houden is inderdaad niets. Snap ook niet dat mensen zich zo laten misbruiken.
  zaterdag 25 april 2009 @ 01:44:21 #86
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_68358349
quote:

[..]

Zo bijzonder is het nou ook weer niet hoor!

Het is leuk op dat moment. En vooral als de partner in kwestie daarna ook geen druk op je gaat leggen dat ze meteen over de volgende afspraak begint enzo.
pi_68358352
En Ofresca, als je dan je ONSje hebt gehad, voel je je wel een beetje vreemd. Zo van: hey, dit is makkelijk, lekker zonder verplichtingen en los.
  zaterdag 25 april 2009 @ 01:45:41 #88
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_68358362
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:44 schreef MNR het volgende:
En Ofresca, als je dan je ONSje hebt gehad, voel je je wel een beetje vreemd. Zo van: hey, dit is makkelijk, lekker zonder verplichtingen en los.
Inderdaad. Dat je bijna nog iets mist als je de deur achter je dicht trekt.
pi_68358363
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:40 schreef MNR het volgende:

[..]

Klopt, is ook het motto.
Maar soms ben je (nou ja, ik dan) wel f*cking ongeduldig. Ik ben echt wel toe aan een leuke vent in mijn leven.

Dus dan is het meer seksuele frustratie volgens mij
Stel je komt een leuke vent tegen maar het gaat echt heel erg traag maar wel goed zeg maar. Zou je dan nog wel met een ander naar bed gaan op een avond die tof, gezellig, dronken en ongelofelijk geil is. Of laat je dat gewoon vallen en wacht gewoon een tijd tot je een keer sex met die leuke vent hebt (waarvan je eigenlijk nooit zeker bent of het de ware is, of het wat wordt en dus die uber avond weg gooit).
pi_68358364
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:43 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Mensen echt aan het lijntje houden is inderdaad niets. Snap ook niet dat mensen zich zo laten misbruiken.
De aandacht die leuk is, de angst om juiste datgene te verliezen en leren dat je meer waard bent.
Ik leer mensen ook altijd dat je moet reageren zoals je je voelt en gewoon mag zijn wie je bent en wat je voelt.
pi_68358371
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:44 schreef MNR het volgende:
Dat idee had ik al. Gewoon allebei erin ( ) met het idee van, morgen zien we elkaar toch nooit weer. Lijkt me gewoon iets om nog een x te doen.
pi_68358373
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:45 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Inderdaad. Dat je bijna nog iets mist als je de deur achter je dicht trekt.
Huh? Ik vat je ff niet
pi_68358386
quote:

[..]

Met flirten zelf is zeker niet mis. Heel erg gezond denk ik Met een beetje flirten leef je vast een paar jaar langer.
  zaterdag 25 april 2009 @ 01:48:21 #94
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_68358400
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:46 schreef MNR het volgende:

[..]

Huh? Ik vat je ff niet
Dingen als "Zie je straks, lieverd", of "Wanneer kan ik je weer bellen?". Gewoon, dat je het niet "volledig" afsluit (kan mijn persoonlijke ervaring zijn btw. ). Dat je denkt dat je het niet helemaal goed hebt afgesloten zeg maar.
pi_68358408
quote:

[..]

Snap niet helemaal.

Een trio ofzo? Hmm mis waarschijnlijk iets.
pi_68358416
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:45 schreef DieBoard het volgende:

[..]

Stel je komt een leuke vent tegen maar het gaat echt heel erg traag maar wel goed zeg maar. Zou je dan nog wel met een ander naar bed gaan op een avond die tof, gezellig, dronken en ongelofelijk geil is. Of laat je dat gewoon vallen en wacht gewoon een tijd tot je een keer sex met die leuke vent hebt (waarvan je eigenlijk nooit zeker bent of het de ware is, of het wat wordt en dus die uber avond weg gooit).
Een jaar geleden zou ik er definately voor kiezen om dat ene avondje te laten schieten. Nowadays zeg ik: ik zou het misschien wel doen (maar dat weet ik niet, zou ik pas weten als ik in de situatie zelf zit).

Maar... als ik echt oprechte gevoelens heb voor een ander, kan ik het gewoon niet. Kan ik gewoon niet met een ander het bed induiken, omdat ik dat simpelweg niet wil.

Als ik genoeg vertrouwen heb in de ander (de leuke man met wie het traag gaat) zou ik die geile vent laten schieten.
pi_68358421
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:49 schreef DieBoard het volgende:

[..]

Snap niet helemaal.

Een trio ofzo? Hmm mis waarschijnlijk iets.
One Night Stand.
pi_68358425
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:46 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Dat idee had ik al. Gewoon allebei erin ( ) met het idee van, morgen zien we elkaar toch nooit weer. Lijkt me gewoon iets om nog een x te doen.
Het heeft wel wat
pi_68358433
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:45 schreef MNR het volgende:

[..]

De aandacht die leuk is, de angst om juiste datgene te verliezen en leren dat je meer waard bent.
Ik leer mensen ook altijd dat je moet reageren zoals je je voelt en gewoon mag zijn wie je bent en wat je voelt.
Tja, van die puppy's die meteen komen wanneer het baasje roept... Maar ja, liefde maakt blind zeggen ze dan.
pi_68358440
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:48 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Dingen als "Zie je straks, lieverd", of "Wanneer kan ik je weer bellen?". Gewoon, dat je het niet "volledig" afsluit (kan mijn persoonlijke ervaring zijn btw. ). Dat je denkt dat je het niet helemaal goed hebt afgesloten zeg maar.
Haha, nu vat ik je. Ik denk dat het na een ONS een veel beter idee is om het direct te laten voor wat het is. Als het nu echt een leuk persoon is en een leuke klik en ik denk er dagen later nog aan, zoek ik vanzelf wel weer toenadering.

Maar ik snap je
Thanks for explaining.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')