Knap dat je dat zo uit jezelf kan!quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee echt, ik stimuleer bij andere altijd om hun geluk na te streven.
Mijn methodes?
Ik gebruik de kracht van positief denken. Ik gebruik tarot, maar mijn sterkste instrument is toch wel reflecteren. Door naar anderen te luisteren, of door zelf iets te vertellen en daar feedback op te krijgen... dat roept dingen in me op. Door het oproepen van deze dingen herinner ik me hoe ik ertegen aan kijk en daar put ik alles uit.
De kracht van positief denken zit hem bij mij hierin: kijk naar hoe je iets formuleert. Niet: ik wil dat niet MAAR ik wil dàt en dàt. Of je bewust zijn van wat je denkt of voelt op het moment en dan voor jezelf nagaan: is het 100% zeker dat het waar is? Ik toets het en ik stap af van aannames.
Positief denken is ook dat je positieve dingen aan jezelf benadrukt en je geduld geeft bij minder sterke kanten. En er vertrouwen in hebt dat het goedkomt. En dat je jezelf daarin aanmoedigt.
En dat in combinatie met gesprekken met anderen. Dat werkt voor mij heel erg goed!
(helder verhaal zo?)
Wat heeft hardheid met NLP te maken?quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:44 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Dat je door de hardheid jezelf/ de ander eigenlijk al geen kans geeft ome lkaar beter te leren kennen. Dit heb je dus als je echt bitter ben geworen. Girl power!
Dat is wel een duidelijk signaal.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:45 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
![]()
Klinkt ook wel zeer ongeloofwaardig....
Ik zou me ook een bult lachen, me omdraaien en een drankje bestellen....
Serie dit ik kijk, sluit aan op wat jullie bedoel of ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ze vinden inderdaad hun grondslag in de psychologie, en lichaamstaal valt daar ook onder.
Ik heb wat boeken gelezen van Anthony Robbins. Beetje een Amerikaanse goeroe, maar als je door die Amerikaanse bovenlaag heen prikt heeft de beste man toch een hoop wijsheid te verkondigen.
Je kan bijvoorbeeld visuele, auditieve en kinestetische prikkels uit het verleden gebruiken om jezelf in een vermogende staat te brengen. Dat wil zeggen dat je jezelf helemaal voorstelt hoe het gaafste wat je in je leven gedaan hebt was. Daardoor kan je dat gevoel weer bij jezelf opwekken.
Haha, ik vind het gewoon altijd heel mooi wanneer mensen zelf uit een put weten te komen!quote:
Wow, jij hier? Hoor je niet in CUL te zitten?quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:45 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
![]()
Klinkt ook wel zeer ongeloofwaardig....
Ik zou me ook een bult lachen, me omdraaien en een drankje bestellen....
Jarenlange worstelingen zijn hieraan vooraf gegaan heurquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Knap dat je dat zo uit jezelf kan!![]()
Mij lukt het wel soms, maar lang niet altijd. Soms overkomt iets je gewoon en dan heb even de tijd nodig om daar een positieve instelling op toe te passen. Ik moet het nog een beetje laten inslijten.
Sluit er wel zijdelings op aan ja, maar het is een heel groot gebied in de psychologie.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:48 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Serie dit ik kijk, sluit aan op wat jullie bedoel of ?
Weet je, soms klink je best een beetje als B.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Jarenlange worstelingen zijn hieraan vooraf gegaan heur
En ik heb nog dagen dat ik me uit het veld geslagen voel dus dan kost het mij ook tijd om een positieve instelling toe te passen. Nowadays ben ik zover dat ik dan vrij snel op kan pikken. En dat geeft een tof gevoel.
En dat inslijten heeft tijd nodig. All good things take some time. Als iets langzaam groeit, bouw je ook het beste fundament op
Ja, dat kloptquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:48 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Haha, ik vind het gewoon altijd heel mooi wanneer mensen zelf uit een put weten te komen!
Ik vermoed dat je erin hebt gezeten.![]()
Hehe, is dat zo ja?quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Weet je, soms klink je best een beetje als B.
Nn Duim.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:51 schreef Duimelot het volgende:
mensen nog een fijne nacht en slaap lekker
Heyquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:51 schreef Duimelot het volgende:
Trusten!quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:51 schreef Duimelot het volgende:
Wellicht komt het ook een beetje omdat ik populair met sommige dingen ben. In vrienden kring hoor je bv een overtuigender groet tegen mij als tegen de ander.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Je hebt het gevoel dat je genegeerd wordt? Heb je dat ook getoetst of is dat een onjuiste aanname van je?
Vaak is het zo dat we leven naar onze gedachtens. En als jij je genegeerd voelt, en mensen reageren minder op je omdat jij je terugtrekt, wordt dat gevoel bevestigd en wellicht versterkt.
Nee! Avontuur en maximale geilheid, lust, belevenis! Dat je er een herinnering aan over houdt. Niet de de sex maar They adventure with uber hot sex!quote:
Haha, ik wist 5 secs voordat je postte dat je op deze quote ging reagerenquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:54 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Wellicht komt het ook een beetje omdat ik populair met sommige dingen ben. In vrienden kring hoor je bv een overtuigender groet tegen mij als tegen de ander.
Je zou denken alle vrienden zijn gelijk / zitten op het zelfde level. Toch merk je dat je een ja krijgt terwijl die gene nee zegt tegen een ander.
Met games zitten ze ook altijd Dieboard te schreeuwen. Eigenlijk DB omdat alle nicknames DB hebben, DieBoard, DieselBoy, DieBeloved. Ik denk dat het komt door mijn sociaal gedrag en unieke humor.
Ik zal je laten weten of ik het ermee eens ben.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:56 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Nee! Avontuur en maximale geilheid, lust, belevenis! Dat je er een herinnering aan over houdt. Niet de de sex maar They adventure with uber hot sex!
Ik heb met B in het verleden leuke talks gehad hier op Fok! Over zijn oma, die verhalen vergeet ik niet snel meer. Leuke vent, die Bquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Yep, hij kan ook zo heerlijk lekker positief doen.
Ow ja, ik zou misschien ook meegaan, maar gezien het tijdstip nu, passeer ik. Doe hem de groetjes van me?quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:58 schreef Ludootje het volgende:
Ik moet echt over een uurtje naar bed. Moet morgen nog met Q naar Den Haag toe...
nn MNR!quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb met B in het verleden leuke talks gehad hier op Fok! Over zijn oma, die verhalen vergeet ik niet snel meer. Leuke vent, die B
Maar jongens, ik ga slapen. Ik begin het koud te krijgen en over 3 uur ben ik alweer 24 uur wakker. Dus ik ga jullie een hele fijne nachtrust toewensen, fijne dromen en tot morgen of een ander tijdstip
Thanks for the nice chat!
Niet helemaal, eigenlijk naar contact via games, msn ect. Ben wel goed in mensen uitlezen en daarop te anticiperen. Opgeefment zegt ze dat ik haar door en door ken. Zeg ik al ik ken je niet! ik begrijp je alleen. Weet nog geen eens wat je lekker vindt oid.En had haar al duidelijk gemaakt dat ze niet te veel moest verwachten.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wow, dat gaat wel ver ja...
Kan me voorstellen dat je daardoor een beetje voorzichtig wordt. Kwam dat ook voort uit een ONS dan?
Zal ik doenquote:Op zaterdag 25 april 2009 03:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow ja, ik zou misschien ook meegaan, maar gezien het tijdstip nu, passeer ik. Doe hem de groetjes van me?(en de rest ook).
Slaap lekker en geniet van het leven!quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb met B in het verleden leuke talks gehad hier op Fok! Over zijn oma, die verhalen vergeet ik niet snel meer. Leuke vent, die B
Maar jongens, ik ga slapen. Ik begin het koud te krijgen en over 3 uur ben ik alweer 24 uur wakker. Dus ik ga jullie een hele fijne nachtrust toewensen, fijne dromen en tot morgen of een ander tijdstip
Thanks for the nice chat!
Ah, van die vrouwen die een vinger zien en de hele hand nemen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:00 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Niet helemaal, eigenlijk naar contact via games, msn ect. Ben wel goed in mensen uitlezen en daarop te anticiperen. Opgeefment zegt ze dat ik haar door en door ken. Zeg ik al ik ken je niet! ik begrijp je alleen. Weet nog geen eens wat je lekker vindt oid.En had haar al duidelijk gemaakt dat ze niet te veel moest verwachten.
Het komt als het komt. Dacht zij kennelijk anders over.
Nee het ging toch over dat je bezich was met onsquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dan zou ik echt heel hard moeten lachen. Vooral als het midden in een kroeg is met iemand die je totaal niet kent.
Ik snap 'm niet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:01 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Nee het ging toch over dat je bezich was met onsLach je dan ook?
Nee heb helemaal geen vertrouwde kring nodig, gooi mij tussen 20 vreemde en ik praat wel. Ben alleen veel meer response/aandacht gewend dan ik hier krijgquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha, ik wist 5 secs voordat je postte dat je op deze quote ging reageren
Je voelt je meer vertrouwd tussen je vrienden? Je hebt veiligheid nodig om je op je gemak te voelen? In een 'veilige' omgeving heb je het gevoel dat je je meer durft en kan laten zien. Dat is het gevoel dat je bij mij oproept.
Komt vanzelf. En richt je leven maar in waar jij je het prettigste bij voelt
(al heb ik nu even het idee dat je er anders tegenaan kijkt als ik, maar dat je je er bewust van bent, vind ik goed van je. En prettig, want dan weet je ook beter wat het effect ervan is).
Hmmmmquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik zal je laten weten of ik het ermee eens ben.
Het is internet. Lichaamshouding en een knap koppie komen hier niet over.quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:04 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Nee heb helemaal geen vertrouwde kring nodig, gooi mij tussen 20 vreemde en ik praat wel. Ben alleen veel meer response/aandacht gewend dan ik hier krijg
Ja, maar schrijf zonder bier ook vaag en prut hoorquote:Op zaterdag 25 april 2009 03:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ah, van die vrouwen die een vinger zien en de hele hand nemen?
Jij hebt er trouwens ook al een paar op, of niet?
Ah, dacht al.quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:07 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja, maar schrijf zonder bier ook vaag en prut hoor
We zijn bezig met een ons, ik flap na heel een avontuur "Ik hou van je" eruit. Lach je dan nog of krijg je een hard verzakking?quote:
Ohhh. Als je dronken bent krijg ik geen hartverzakking. Dan lach ik je alvast uit voor de volgende morgen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:09 schreef DieBoard het volgende:
[..]
We zijn bezig met een ons, ik flap na heel een avontuur "Ik hou van je" eruit. Lach je dan nog of krijg je een hard verzakking?
Ja maar doe het eigenlijk altijd wel goed, behalve op dit forumquote:Op zaterdag 25 april 2009 03:06 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het is internet. Lichaamshouding en een knap koppie komen hier niet over.Wat een nadeel en een voordeel kan zijn.
Ja vindt het alleen zo lullig/stom als iemand je wel begrijpt maar toch doet als of die over je woorden valt. Heb ik het dus niet over jou want zo klinkt die zin bijnaquote:Op zaterdag 25 april 2009 03:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ah, dacht al.
Heb ik overigens ook wel een handje van hoor!
Op andere fora ook bedoel je?quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:12 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja maar doe het eigenlijk altijd wel goed, behalve op dit forumDaarom heb ik hier snel de neiging dat ik genegeerd wordt.
Capice
Zeker doen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:13 schreef Ludootje het volgende:
Ik denk dat ik morgen misschien maar naar het grootste studentenfeest van Nederland ga...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |