Niet helemaal, eigenlijk naar contact via games, msn ect. Ben wel goed in mensen uitlezen en daarop te anticiperen. Opgeefment zegt ze dat ik haar door en door ken. Zeg ik al ik ken je niet! ik begrijp je alleen. Weet nog geen eens wat je lekker vindt oid.En had haar al duidelijk gemaakt dat ze niet te veel moest verwachten.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wow, dat gaat wel ver ja...
Kan me voorstellen dat je daardoor een beetje voorzichtig wordt. Kwam dat ook voort uit een ONS dan?
Zal ik doenquote:Op zaterdag 25 april 2009 03:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow ja, ik zou misschien ook meegaan, maar gezien het tijdstip nu, passeer ik. Doe hem de groetjes van me?(en de rest ook).
Slaap lekker en geniet van het leven!quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb met B in het verleden leuke talks gehad hier op Fok! Over zijn oma, die verhalen vergeet ik niet snel meer. Leuke vent, die B
Maar jongens, ik ga slapen. Ik begin het koud te krijgen en over 3 uur ben ik alweer 24 uur wakker. Dus ik ga jullie een hele fijne nachtrust toewensen, fijne dromen en tot morgen of een ander tijdstip
Thanks for the nice chat!
Ah, van die vrouwen die een vinger zien en de hele hand nemen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:00 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Niet helemaal, eigenlijk naar contact via games, msn ect. Ben wel goed in mensen uitlezen en daarop te anticiperen. Opgeefment zegt ze dat ik haar door en door ken. Zeg ik al ik ken je niet! ik begrijp je alleen. Weet nog geen eens wat je lekker vindt oid.En had haar al duidelijk gemaakt dat ze niet te veel moest verwachten.
Het komt als het komt. Dacht zij kennelijk anders over.
Nee het ging toch over dat je bezich was met onsquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dan zou ik echt heel hard moeten lachen. Vooral als het midden in een kroeg is met iemand die je totaal niet kent.
Ik snap 'm niet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:01 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Nee het ging toch over dat je bezich was met onsLach je dan ook?
Nee heb helemaal geen vertrouwde kring nodig, gooi mij tussen 20 vreemde en ik praat wel. Ben alleen veel meer response/aandacht gewend dan ik hier krijgquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha, ik wist 5 secs voordat je postte dat je op deze quote ging reageren
Je voelt je meer vertrouwd tussen je vrienden? Je hebt veiligheid nodig om je op je gemak te voelen? In een 'veilige' omgeving heb je het gevoel dat je je meer durft en kan laten zien. Dat is het gevoel dat je bij mij oproept.
Komt vanzelf. En richt je leven maar in waar jij je het prettigste bij voelt
(al heb ik nu even het idee dat je er anders tegenaan kijkt als ik, maar dat je je er bewust van bent, vind ik goed van je. En prettig, want dan weet je ook beter wat het effect ervan is).
Hmmmmquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik zal je laten weten of ik het ermee eens ben.
Het is internet. Lichaamshouding en een knap koppie komen hier niet over.quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:04 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Nee heb helemaal geen vertrouwde kring nodig, gooi mij tussen 20 vreemde en ik praat wel. Ben alleen veel meer response/aandacht gewend dan ik hier krijg
Ja, maar schrijf zonder bier ook vaag en prut hoorquote:Op zaterdag 25 april 2009 03:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ah, van die vrouwen die een vinger zien en de hele hand nemen?
Jij hebt er trouwens ook al een paar op, of niet?
Ah, dacht al.quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:07 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja, maar schrijf zonder bier ook vaag en prut hoor
We zijn bezig met een ons, ik flap na heel een avontuur "Ik hou van je" eruit. Lach je dan nog of krijg je een hard verzakking?quote:
Ohhh. Als je dronken bent krijg ik geen hartverzakking. Dan lach ik je alvast uit voor de volgende morgen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:09 schreef DieBoard het volgende:
[..]
We zijn bezig met een ons, ik flap na heel een avontuur "Ik hou van je" eruit. Lach je dan nog of krijg je een hard verzakking?
Ja maar doe het eigenlijk altijd wel goed, behalve op dit forumquote:Op zaterdag 25 april 2009 03:06 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het is internet. Lichaamshouding en een knap koppie komen hier niet over.Wat een nadeel en een voordeel kan zijn.
Ja vindt het alleen zo lullig/stom als iemand je wel begrijpt maar toch doet als of die over je woorden valt. Heb ik het dus niet over jou want zo klinkt die zin bijnaquote:Op zaterdag 25 april 2009 03:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ah, dacht al.
Heb ik overigens ook wel een handje van hoor!
Op andere fora ook bedoel je?quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:12 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja maar doe het eigenlijk altijd wel goed, behalve op dit forumDaarom heb ik hier snel de neiging dat ik genegeerd wordt.
Capice
Zeker doen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:13 schreef Ludootje het volgende:
Ik denk dat ik morgen misschien maar naar het grootste studentenfeest van Nederland ga...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |