Bata?quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:13 schreef Ludootje het volgende:
Ik denk dat ik morgen misschien maar naar het grootste studentenfeest van Nederland ga...
Het gaat erom dat het tijdens de sex wordt gezegdquote:Op zaterdag 25 april 2009 03:11 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ohhh. Als je dronken bent krijg ik geen hartverzakking. Dan lach ik je alvast uit voor de volgende morgen.
Tijdens? Okee, dan krijg ik een hartverzakking en een lachstuip.quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:15 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het tijdens de sex wordt gezegd
Viel me gewoon op, omdat ik zelf wel eens in die positie heb gezeten... (vraag maar aan Adoquote:Op zaterdag 25 april 2009 03:13 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja vindt het alleen zo lullig/stom als iemand je wel begrijpt maar toch doet als of die over je woorden valt. Heb ik het dus niet over jou want zo klinkt die zin bijna
hmm eigenlijk in games en reallife. Zowel de tekst communicatie als de mondelinge communicatie in games gaat altijd goed.quote:
quote:
Dat dus inderdaad. Een vriend van me woont op de campus van de UTwente, heb hem sowieso al een tijd niet gezien.quote:
Tja, dan spreken je daden ook lijkt me. Sowieso geeft mondelinge communicatie alweer een hoop meer input.quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:18 schreef DieBoard het volgende:
[..]
hmm eigenlijk in games en reallife. Zowel de tekst communicatie als de mondelinge communicatie in games gaat altijd goed.
Wij lekker beter.quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:19 schreef Ludootje het volgende:
We doen het trouwens goed:
1. Rug/Hanze
Tijd: 01:41:31
2. UU/HU Utrecht
Tijd: 01:42:15
3. Wageningen Universiteit team
Tijd: 01:47:29
quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wacht maar, die 39 seconden halen we wel in!
Ben je bij een vriend geweest?quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Ik ben net thuis uit Almere! Jullie zijn hier de nachtbrakers!
Ja ik ben bij een vriend geweestquote:
Almere! zeker niet de gekste!quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Ik ben net thuis uit Almere! Jullie zijn hier de nachtbrakers!
Slaap lekker!quote:
ZEKER nietquote:
Nee hoor, ligt niet aan jou, vind ik ookquote:Op zaterdag 25 april 2009 03:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Pffft, ik vind het eerlijk gezegd maar een kutstad... Maar dat zal wel aan mij liggen.
Ik heb Borat gezien, voor het eerst. Wat een filmquote:Op zaterdag 25 april 2009 03:26 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Je hebt het mooi weer doorstaan! Nog wat leuks gedaan, beleeft?
Ja, laten we dezelfde opmerking maken tegen 95% van de Nederlanders, maar dan over de Nederlandse taalquote:Op zaterdag 25 april 2009 03:28 schreef F_N het volgende:
Als je dan al een TT in het engels wilt gebruiken, doe het dan wel goed. Het is 'into'. Aan elkaar geschreven dus. Als je geen engels kunt, gebruik het dan ook gewoon niet.
Als je op dit tijdstip nog een leuk topic zoekt om te rellen, doe het dan wel goed. We hebben het ONZ forum. Als je geen goed doelwit om te rellen kan vinden, doe het dan ook gewoon niet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:28 schreef F_N het volgende:
Als je dan al een TT in het engels wilt gebruiken, doe het dan wel goed. Het is 'into'. Aan elkaar geschreven dus. Als je geen engels kunt, gebruik het dan ook gewoon niet.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Als je op dit tijdstip nog een leuk topic zoekt om te rellen, doe het dan wel goed. We hebben het ONZ forum. Als je geen goed doelwit om te rellen kan vinden, doe het dan ook gewoon niet.
Dat klinkt mij als Fries in de oren...quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:30 schreef DieBoard het volgende:
Gelukkug haden wu hat nat ofer menzen zoaals jy
En ali g kende je wel of niet?quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee hoor, ligt niet aan jou, vind ik ook![]()
[..]
Ik heb Borat gezien, voor het eerst. Wat een film
Ja die kende ik wel..quote:
Tot morgen!quote:
Thanks!quote:
"We at the FB..." "Aaaai!"quote:
Neuj, maar we zijn nu toch zo'n eind...quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:47 schreef DieBoard het volgende:
Had je een leuke titel in gedachten dan
Was nuquote:Op zaterdag 25 april 2009 03:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Neuj, maar we zijn nu toch zo'n eind...
Serieus, ik kan nog niet eens met opzet zo fout spellen!quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:58 schreef DieBoard het volgende:
yk hop njet dut menar speling wer luangs kumtt
Volghus my tyk hy lettrs inn gogle verkeert an gat ar dun up reargerren
En dat ging dus volledig aan mij voorbij.quote:Op zaterdag 25 april 2009 04:00 schreef DieBoard het volgende:
ur zet tuwens wal imund ma tu laze wunt der viuwes gun omhung
quote:Op zaterdag 25 april 2009 04:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Serieus, ik kan nog niet eens met opzet zo fout spellen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |