abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68358133
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:23 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Precies. Daar hoeft toch niet zo'n spelletje van gemaakt te worden? Ik zie zoveel vrouwen die dat spelletje met hart en ziel spelen; tot in de details ("Wat? Geen kusje?!") aan toe. En ik denk dan bij mezelf, moet dat allemaal nou zo moeilijk?
Claimen he?

En je hebt gelijk: daar hoeft geen spelletje van gemaakt te worden. Het is ook vele malen leuker en je kunt jezelf in de ogen kijken als je je intenties gewoon kenbaar maakt. En als je het dan niet krijgt, is dat gewoon pech. Vast wel iemand anders van wie je het wel kunt krijgen.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_68358136
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:24 schreef MNR het volgende:
Weet je wat het is? Vandaag nog kwam ik een stel tegen van wie ik weet dat ze alleen bij elkaar zijn omdat dat het veiligste is. Ik zei nog tegen mijn vriendin: "ik was al 10x weggeweest uit die relatie".

Op zich weet ik in ieder geval wat ik niet wil. Dus dat scheelt. Anders had ik morgen een relatie, maar mijn keuze ligt anders. Ik wil een leuke, gezellige, spontane vent met wie ik kan lachen. Eentje bij wie ik me vrij voel en eentje van wie ik respect voel en eentje met wie ik keiveel seks heb
Tja, maar denk ik altijd "je gunt jezelf toch wel meer dan dat?".

Inderdaad, je gaat gewoon op zoek naar de fantastische, en niet de goede, of meest geschikte.
pi_68358141
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:24 schreef DieBoard het volgende:
to get rejected by seven different technologies. Mooie zin uit die film
Ja he?
(op het einde delete ze trouwens al die technologieen )
  zaterdag 25 april 2009 @ 01:28:40 #54
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_68358148
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:25 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Haha, het hoeft niet altijd zo moeilijk hoor. Soms klik je gewoon met iemand.

Maar het is toch altijd goed voor je ego wanneer je iemand in jou geïnteresseerd weet te krijgen? Hoe lullig het ook kan zijn voor die ander.
Als je met iemand klikt, is het anders. Dan is het spelletje ineens gelijkwaardig omdat het van twee kanten even hard komt en het voor de twee spelers niet eens meer een spelletje is, maar gewoon duidelijk.

Uiteraard is het goed voor je ego op zo'n moment. Maar of dat op wat latere leeftijd nou nog zo belangrijk is...? Dan wil je gewoon weten wat je aan iemand hebt. Klikt het, dan is het top. Klikt het niet, dan niet. Maar dan is er meteen duidelijkheid.
  zaterdag 25 april 2009 @ 01:29:29 #55
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_68358159
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:27 schreef MNR het volgende:

[..]

Claimen he?

En je hebt gelijk: daar hoeft geen spelletje van gemaakt te worden. Het is ook vele malen leuker en je kunt jezelf in de ogen kijken als je je intenties gewoon kenbaar maakt. En als je het dan niet krijgt, is dat gewoon pech. Vast wel iemand anders van wie je het wel kunt krijgen.
Of wat jij dus inderdaad met andere woorden zegt ja
pi_68358167
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:25 schreef MNR het volgende:

[..]

Denk je? Dat is niet meer wat ik wil...
In het begin deed ik het wel omdat ik nog niet over een ander heen was. You can't really blame me.

Maar ja, hoe dat eens te doorbreken in alle subtiliteit..
[..]

Ervaringen, flirts enz enz..
Het lukt hem in ieder geval goed om jouw aandacht weer te krijgen.

De rest staat bij mij op een laag pitje. Gewoon lol maken, beetje flirten. Maar ben er op dit moment gewoon niet mee bezig. Genieten en lol maken vind ik veel belangrijker.
pi_68358173
quote:

[..]

Klopt.
quote:
Maar het is toch altijd goed voor je ego wanneer je iemand in jou geïnteresseerd weet te krijgen? Hoe lullig het ook kan zijn voor die ander.
Dat wat je zegt is ook waar. Ik vind dat zelf altijd een prettig gevoel. Die bevestiging is altijd leuk.
pi_68358178
quote:

[..]

Nou ik was een keer met een meid op vakantie die ik tegen kwam in de disco. Ze kwam uit het zelfde park en hebben een paar avonden op het terras gezet. Op een avond houdt ze haar sleutel voor zich en gaan we ervandoor.

Dit vindt ik prachtig. Niet gelijk het bed in, geen rare spelletjes.
pi_68358182
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:27 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Tja, maar denk ik altijd "je gunt jezelf toch wel meer dan dat?".
Nou inderdaad!
Al is het alleen maar dat het echt op mijn irritatiezone inspeelt om zo in een relatie te zitten. Heb direct het gevoel mijn vrijheid kwijt te zijn.
pi_68358193
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:28 schreef Ludootje het volgende:
Uiteraard is het goed voor je ego op zo'n moment. Maar of dat op wat latere leeftijd nou nog zo belangrijk is...? Dan wil je gewoon weten wat je aan iemand hebt. Klikt het, dan is het top. Klikt het niet, dan niet. Maar dan is er meteen duidelijkheid.
Wat jij zegt
  zaterdag 25 april 2009 @ 01:32:38 #61
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_68358200
Trouwens zwaar irritant dat jullie alle drie een zwart/grijs/blauwe ava met witte achtergrond hebben... Lastig uit elkaar te houden na twee biertjes.
pi_68358201
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:28 schreef MNR het volgende:

[..]

Ja he?
(op het einde delete ze trouwens al die technologieen )
Ja? Gaat ze voor het eggie
pi_68358206
quote:

[..]

Als je met iemand klikt, is het anders. Dan is het spelletje ineens gelijkwaardig omdat het van twee kanten even hard komt en het voor de twee spelers niet eens meer een spelletje is, maar gewoon duidelijk.

Maar ik ben nog jong.
pi_68358221
quote:

[..]

Volgens mij ging dit meer over een onenightstand, en dan is het op latere leeftijd helemaal goed voor je ego Weet je dat je ondanks je leeftijd je nog in de markt ligt
pi_68358230
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:30 schreef DieBoard het volgende:

[..]

Nou ik was een keer met een meid op vakantie die ik tegen kwam in de disco. Ze kwam uit het zelfde park en hebben een paar avonden op het terras gezet. Op een avond houdt ze haar sleutel voor zich en gaan we ervandoor.

Dat is denk ik het verschil tussen een overwinning of gewoon een vrijblijvend avondje. Beide zijn fijn!
pi_68358236
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:30 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Het lukt hem in ieder geval goed om jouw aandacht weer te krijgen.
Ja godverdomme, je hebt gelijk
Ben erdoor in verwarring. Maar echt fair vind ik het niet. Gaat ie maar lekker met een ander vrouwtje spelen, ik wil enkel en alleen oprechte intenties.
quote:
De rest staat bij mij op een laag pitje. Gewoon lol maken, beetje flirten. Maar ben er op dit moment gewoon niet mee bezig. Genieten en lol maken vind ik veel belangrijker.
En groot gelijk heb je!
Mooie instelling.

Daar stond ik ook totdat ik weer iemand tegenkwam. Nou ja, dan maar weer terug naar vertrouwen dat het allemaal weer goedkomt. Mijn vader zegt tegen me: "MNR, liefde komt vanzelf op je pad". En daar heeft hij ook wel weer gelijk in.
pi_68358241
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:30 schreef DieBoard het volgende:

[..]

pi_68358244
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:31 schreef MNR het volgende:

[..]

Nou inderdaad!
Al is het alleen maar dat het echt op mijn irritatiezone inspeelt om zo in een relatie te zitten. Heb direct het gevoel mijn vrijheid kwijt te zijn.
Haha, precies. Je vrijheid! En al die verantwoordelijkheden die dat met zich mee brengt... Zo'n relatie wil ik echt niet.
pi_68358246
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:32 schreef Ludootje het volgende:
Trouwens zwaar irritant dat jullie alle drie een zwart/grijs/blauwe ava met witte achtergrond hebben... Lastig uit elkaar te houden na twee biertjes.
Dat is zonder bier ook
  zaterdag 25 april 2009 @ 01:36:44 #70
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_68358253
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:32 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Maar ik ben nog jong.
Dus dan mag je lekker jongens opgeilen en in onzekerheid laten verkeren, jezelf lavend aan hun aandacht en hormonen terwijl je jezelf aanpraat dat het toch zo "leuk" is?
pi_68358259
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:32 schreef DieBoard het volgende:

[..]

Ja? Gaat ze voor het eggie
Hehe, wil je echt de clue horen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_68358266
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:35 schreef MNR het volgende:

[..]

Ja godverdomme, je hebt gelijk
Ben erdoor in verwarring. Maar echt fair vind ik het niet. Gaat ie maar lekker met een ander vrouwtje spelen, ik wil enkel en alleen oprechte intenties.
[..]

En groot gelijk heb je!
Mooie instelling.

Daar stond ik ook totdat ik weer iemand tegenkwam. Nou ja, dan maar weer terug naar vertrouwen dat het allemaal weer goedkomt. Mijn vader zegt tegen me: "MNR, liefde komt vanzelf op je pad". En daar heeft hij ook wel weer gelijk in.
En zo moet je denken. Dat is volgens mij ook het motto van de film.
  zaterdag 25 april 2009 @ 01:38:01 #73
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_68358268
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:34 schreef DieBoard het volgende:

[..]

Volgens mij ging dit meer over een onenightstand, en dan is het op latere leeftijd helemaal goed voor je ego Weet je dat je ondanks je leeftijd je nog in de markt ligt
ONS is inderdaad anders. Daar ga je gelijkwaardig in en weet je (doorgaans) beide toch al waar het gaat eindigen.
pi_68358275
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:36 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Haha, precies. Je vrijheid! En al die verantwoordelijkheden die dat met zich mee brengt... Zo'n relatie wil ik echt niet.
Nee idd!
Daar word ik ook heel naar van
pi_68358285
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:37 schreef MNR het volgende:

[..]

Hehe, wil je echt de clue horen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat nou geen mooi einde is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')