Met dank aan stranger van vol.nlquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:01 schreef Guillaume85 het volgende:
Met dank aan stranger van vol.nl
De leugens van Jaap. kijk vanaf 2:14 : uit een uitzending van RTL5 op 31 december 2008
Die beelden leken ook nergens op. Had jaap geen geld over om een degelijk decor te gebruiken? het leek erg rommelig allemaal, in de 10 secnden die ik heb gezien...(leid af) is er al een sms binnen uit the usa?quote:Op maandag 27 april 2009 18:42 schreef Eef999 het volgende:
Jaap werd net door Gordon helemaal de grond in geboord bij RTL Boulevard.
Volgens Winston vond John de Mol Jaap's reportage met Joran heel slecht.
het is een contest. als Huub en zijn "maatje" het winnen, mogen ze volgend jaar Mainstage openen......quote:Op maandag 27 april 2009 17:33 schreef peeet1 het volgende:
26 april 2009
ff op de foto's met fans bij Claire haar modellendag, draaien in Breda was lachen, aankomende zaterdag bij www.intance.nl
afz huub
http://tinypic.com/player.php?v=wnz38&s=5 jaap is op dreef...quote:Op maandag 27 april 2009 19:38 schreef Poezewoes het volgende:
Jaap zo in shownieuws!
Bron.quote:AMSTERDAM - Terror Jaap doorbreekt zijn stilzwijgen en praat openhartig over zijn ontmoeting met Joran van der Sloot.
De Gouden Kooi-winnaar lijkt meer dan trots op zichzelf dat Joran hem in vertrouwen nam. "Ik heb hem gezegd, als ik je eenmaal help dat sta je bij me in het krijt. Dat heb ik heel slim gespeeld. Op een gegeven moment had ik hem zodanig in de tang dat hij geen nee meer kon zeggen", zo vertelt hij aan Shownieuws.
Joran gaat akkoord met een leugendetectortest voor Jaap's televisieprogramma. "Hij had een grote gokschuld bij iemand bij wie je dat niet moet hebben, dus ik dacht 'als ik in je investeer krijg ik meer grip op je'."
Op het afgesproken tijdstip laat Joran het echter afweten. Jaap: "De hele productie was voorbereid dus ik heb hem gebeld en gezegd. 'Je weet wat ik van je weet. Als jij je afspraak niet nakomt kan ik niet anders dan een docu maken over hoe jij me hebt opgelicht."
Uiteindelijk heeft Joran de leugendetectortest toch gedaan. Nu moet Jaap zijn programma alleen nog zien te verkopen... Tot nu toe zou geen enkele zender interesse hebben, maar misschien dat Jaap daarom heeft besloten om te praten?
Wat ik er op uitmaak is dat jaap diep in de buidel heeft moeten tasten...Joran kan weer lekker pokeren en jaap heeft niks....quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:48 schreef beequeen het volgende:
Dit riekt naar chantage. Heeft Jaap toch iets van Cora geleerd.
[..]
Bron.
quote:Op woensdag 29 april 2009 08:17 schreef Elske6 het volgende:
heeft Huub dan toch eindelijk het "licht " gezien????????????
Er zal ook wel ergens een groenteboer tussen zitten, dat is net zo boeiend.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:55 schreef Elske6 het volgende:
[..]
hij heeft een Reikie meester aan zijn Hyves toegevoegd.....
Reiki is gebakken lucht.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:55 schreef Elske6 het volgende:
[..]
hij heeft een Reikie meester aan zijn Hyves toegevoegd.....
Voor Lieke?quote:
Of alstie bezig is met z'n #2quote:Op maandag 4 mei 2009 13:17 schreef Copycat het volgende:
Ik heb meteen een duidelijk beeld van zijn facial expression tijdens een hoogtepunt.
Ze wilde bijkbaar de primeur aan de telegraaf geven.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
Of alstie bezig is met z'n #2![]()
Is er trouwens nog geen blogje van Amanda over dit geweldig nieuws?
Week 4: 712:000quote:Op maandag 20 april 2009 11:07 schreef Guillaume85 het volgende:
[..]
Lekker Slim:
week 1: 657.000
Week 2: 498.000 kijkers
159.000 minder kijkers in een week.
Zit jij nog steeds met die kijkcijfers in je maag?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:49 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Week 4: 712:000
het zou toch een flop worden? hoe verklaar je dit dan? smart ass
zwak heel zwak.........hummquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:43 schreef Suikeroom het volgende:
geen antwoord dus, zwak.. als je ernaast zit moet je dat gewoon toegeven, nu draai je er omheen
zwak heel zwak
Yep.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:34 schreef Copycat het volgende:
't Is wel een beetje een fat puppy, zo te zien.
nee de vraag is of jij niets anders hebt. Lekker Slim zou een flop worden toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:41 schreef Guillaume85 het volgende:
[..]
zwak heel zwak.........humm
Heb je niets anders?
Die tweede foto is genomen vanaf de Burg Hohenzollern in Zuid-west Duitsland. Hechingenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:29 schreef beequeen het volgende:
Foto's van Eric's Hyves. Van een zwangerschap is nog niks te zien. Ze is toch ruim 4 maanden nu?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi roze is niet lelijk.
[ afbeelding ]
Hey Huub,quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:09 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee de vraag is of jij niets anders hebt. Lekker Slim zou een flop worden toch?
![]()
![]()
![]()
![]()
Een hoop bla bla... Maar goed, jij hebt veel verstand van het vak van een ander...quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:47 schreef Guillaume85 het volgende:
[..]
Hey Huub,
Week 1: 657.000
Week 2: 498.000
Week 3: 436.000
Week 4: 712.000
Je werkt bij Talpa maar ik krijg de indruk dat je weinig verstand van je vak hebt en je fan Suikeroom nog minder.
Denk je echt dat 276.000 meer mensen deze week naar dat programma hebben gekeken omdat ze plotseling het geweldig vinden?
De laatste Lekker Slim werd op zondag 3 mei uitgezonden. Op dinsdag 5 mei was de Bevrijdingsdag. Op maandag 4 mei hebben veel mensen niet gewerkt. Dus lekker op zondag avond op de bank zitten en zappen op tv.
Ja, ik denk dat het een flop is. Er zijn programma's op tv die beter scoren en minder geld kosten.
By the way, als Lekker Slim volgende zondag meer dan 657.000 kijkers (kijkcijfers van de eerste uitzending) krijgt nodig ik je uit bij Palma waar je de hele avond gratis kan zuipen.........Ok?![]()
Moederdag ook nog niet te vergeten , kon t zelf ook niet maken om te kijken ben ook zeker niet de enige ..vind het persoonlijk een heel geslaagd programma hoor FAN v HUUB( suikeroom )quote:Op maandag 11 mei 2009 13:48 schreef happyme28 het volgende:
Niet zo schokkend die 'daling', marktaandeel was bijna gelijk en komt duidelijk doordat nu de film Mr. Bean nog bezig was op RTL 4 die mensen afgekeken hebben en niet minder interessant programma zoals vorige week van Doe een wens.
Ik heb gister voor het eerst gekeken. Het is te dom dat het grappig wordt. Denk voor RTL 5 een zeer geslaagd programma en het best scorende van de avond!
marktaandeel is nagenoeg hetzelfde gebleven,quote:Op maandag 11 mei 2009 09:16 schreef Copycat het volgende:
Hadden we deze daling ook al ingecalculeerd, Huub?
in nijmegen ? spot ze hier nl ook heel vaak .....quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:47 schreef RSie het volgende:
voor de geinteresseerden.
afgelopen zaterdag kwam ik Dennis tegen die gezellig met Nadia, en de kleine op het terras zat.
tegen alle verwachting in houden ze het best lang uit!!
Geen columns meerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:52 schreef sherry777 het volgende:
BTW, Leuke vriend heeft Amanda, ik zou 'm wel een dieetje geven en ik hoop dat hij bestand is tegen bloedzuigen........Ik wens ze alle geluk toe! Laatste colum van Amanda op startlounge. °knip°
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:52 schreef sherry777 het volgende:
BTW, Leuke vriend heeft Amanda, ik zou 'm wel een dieetje geven en ik hoop dat hij bestand is tegen bloedzuigen........Ik wens ze alle geluk toe! Laatste colum van Amanda op startlounge.
Zie:
In december werd ik benaderd door MSN Starlounge om een wekelijkse blog te schrijven over mijn leven en alles wat mij bezighoud. Ik heb van elke letter genoten die ik jullie schreef, maar aan alles komt een einde. Na ruim vier maanden een blog op MSN Starlounge te hebben geschreven zit het erop. Ik heb het elke keer weer met veel plezier gedaan of ik nou een bepaald onderwerp aanscherpte of dat ik iets vertelde wat ik allemaal had meegemaakt, ik vond alles superleuk om te delen.
Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken dat julllie elke keer weer mijn blog hebben gelezen. En ik vond het ook te gek om jullie reacties over mijn blog terug te vinden op mijn Hyves: lifeofamanda. Misschien dat ik ooit nog ergens anders een column mag schrijven, want ik heb eigenlijk de smaak wel te pakken. Hihihi... Ik hoop dat jullie dan ook allemaal weer trouw mijn column zullen lezen. Ik wil zeker MSN Starlounge bedanken dat ze mij de kans hebben gegeven dit te mogen doen, want zo kon ik degenen die ook De Gouden Kooi hebben gekeken een kans geven ook in mijn privé leven mee te kunnen kijken.
Het gaat nog steeds ontzettend goed met mij, ik ben superverliefd op Nick (dj Afrojack) en we hebben de grootste lol samen en gaan hopelijk nog veel mooie momenten mee maken. Ik doe nog steeds erg leuke dingen met mijn mama, zusjes en mijn prinsesje Presny en vrienden. Ook al ga ik nu niet alle feesten meer met hem af, doe ik nog steeds leuke dingen met mijn vriend Ricardo (Rachel ‘O Neal).
Ik voel me helemaal happy en ga op naar het volgende avontuur. Ik heb nog zo veel plannen en jullie zullen nog veel van me zien en horen. Mijn optredens gaan nog gewoon door, dus misschien zie ik jullie ergens in het land.
Ik ga in deze laatste column dus niet zeggen “see you next week”, maar...
Ontzettend bedankt allemaal!
Dikke kus en knuffel ,
Amanda
ooooooooo, als brian erbij was..................had ze klappen gekregen!! Afrojack is dus relaxer..........quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:23 schreef Guillaume85 het volgende:
[..]
Gisteren draaide Afrojack de vriend van Amanda in Club Hipp in Zoetermeer en daar was amanda ook bij. Volgens getuigen had ze aardig wat gedronken. Een van de mensen, Erwin, die haar zag heeft een bericht op de hyves van Afrojack geschreven:
Erwin (278)
today, 09:23
hey gast...
je draaide weer lekke gister in club hipp
thanks for the picture man
en amanda ook weer terug op aarde ? ze had hem aardig zitten geloof ik
tot 6 juni in enschede !!!!
cu
Misschien heeft hij stiekem al spijt dat hij een relatie met een alcoholist is begonnen. Je weet het niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:48 schreef sherry777 het volgende:
[..]
ooooooooo, als brian erbij was..................had ze klappen gekregen!! Afrojack is dus relaxer..........
Indd een heel mooi kamertje en wat een leuke wieg! Ze zien er ook heel gelukkig uit.Spannend hoor allemaal.Ik kan niet wachten op de foto's als het kindje geboren isquote:Op maandag 18 mei 2009 14:04 schreef Mriekje het volgende:
Mooie kinderkamer voor het dochtertje van Claire en Huub!! Ze zien er alle 2 goed uit zeg! Nog even en dan is het zover...
Ik neem aan dat dat in de deal met De Party zit. H+C een babykamer in ruil voor de exclusieve foto's.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:04 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Indd een heel mooi kamertje en wat een leuke wieg! Ze zien er ook heel gelukkig uit.Spannend hoor allemaal.Ik kan niet wachten op de foto's als het kindje geboren isIk hoop dat huub ze plaatst op z'n log..
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat in de deal met De Party zit. H+C een babykamer in ruil voor de exclusieve foto's.
En wat dan nog als ze het gesponsord zouden krijgen. Ik zou het met beide handen aanpakken hoor net zo als iedereen die het aangeboden zou krijgen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:15 schreef Elske6 het volgende:
[..]
en reclame gemaakt voor de site van babymeubeltjes... zo komt Jan Splinter de winter door........
Huub en Claire wat voor niets doen????????????????????quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:38 schreef lies1958 het volgende:
[..]
En wat dan nog als ze het gesponsord zouden krijgen. Ik zou het met beide handen aanpakken hoor net zo als iedereen die het aangeboden zou krijgen.
Maar wie zegt dat ze het hebben gekregen? Staat nergens hoor.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:00 schreef Elske6 het volgende:
[..]
Huub en Claire wat voor niets doen????????????????????
quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:35 schreef Pearlbitch het volgende:
......................................................................................................................
Trouwens, goed voorbeeld doet kennelijk goed volgen, want Hedda heeft haar haar nu ook donker gekleurd.![]()
Bron
heb het net aan Claire gevraagd, dat kan, kost alleen 2 miljoen per aboquote:Op zondag 24 mei 2009 15:48 schreef Flow3r het volgende:
zouden we een RLS krijgen van de bevalling?![]()
zet ff een paar camera's in de tent Huub, dan geven wij wel commentaar op de streams
Vraagje aan je:Heb je wel eens gehoord van het woordje HUMOR??quote:Op zondag 24 mei 2009 23:05 schreef Elske6 het volgende:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:38 schreef lies1958 het volgende:
[..]
En wat dan nog als ze het gesponsord zouden krijgen. Ik zou het met beide handen aanpakken hoor net zo als iedereen die het aangeboden zou krijgen.
Maar wie zegt dat ze het hebben gekregen? Staat nergens hoor.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:00 schreef Elske6 het volgende:
[..]
quote Mrarieke:
En dat baseer je op...??
[] zondag 24 mei 2009 @ 16:11 (#101)
quote:Op zondag 24 mei 2009 15:48 schreef Flow3r het volgende:
zouden we een RLS krijgen van de bevalling?
zet ff een paar camera's in de tent Huub, dan geven wij wel commentaar op de streams
quote Huub:
heb het net aan Claire gevraagd, dat kan, kost alleen 2 miljoen per abo
had ik gelijk of niet??? Hij is wel bar in de prijs gestegen, verleden jaar zou hij zijn moeder nog voor 1 milj. verkopen...
Dat zijn de betere prijzen!quote:
kan geregeld wordenquote:
Vindt het vrij normaal dat je daar geld voor vraagt, je kan het altijd proberen toch. Die roddelbladen verdienen geld aan zijn foto dus waarom geen deel ervan opeisen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:22 schreef Eef999 het volgende:
Daarom zien we Brian en zijn zoon niet, hij wil doekoe:
[ afbeelding ]
oh daar is niets mis mee, en voor een babyreportage hebben ze altijd wel wat over geloof ikquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:38 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Vindt het vrij normaal dat je daar geld voor vraagt, je kan het altijd proberen toch. Die roddelbladen verdienen geld aan zijn foto dus waarom geen deel ervan opeisen.
Is dat kind al geboren dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:22 schreef Eef999 het volgende:
Daarom zien we Brian en zijn zoon niet, hij wil doekoe:
[ afbeelding ]
Begin vorige maand of 2 topics geleden alweerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:47 schreef kissaa het volgende:
[..]
Is dat kind al geboren dan?
Hopelijk lijkt het niet op zijn vader.
![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
oh daar is niets mis mee, en voor een babyreportage hebben ze altijd wel wat over geloof ik
maar ze willen hem er gewoon niet voor betalen.
begrijp ik uit dat stuk tenminste
Bedanktquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
Begin vorige maand of 2 topics geleden alweer
zo is dat, een kind hoor je buiten de media te houden, die kan zijn/ haar mening nog niet geven....... en er geld voor vragen is helemaal absurt.. alsof je je kind verkoopt !!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:23 schreef riri het volgende:
wie wil er nou foto's van je dierbaarste bezit overal in hebben staan?In de party?voor geld?....zieke
mensen die alles voor geld doen....
Hahaha dat gun ik hem dan wel weerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geweldig, wilt ie de foto's van zijn zoontje verkopen en dan wilt niemand ze
Dan moeten ze ook maar niet meer toestaan dat kindjes voor commercials, films, tutbladen etc. gebruikt worden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:13 schreef Elske6 het volgende:
[..]
zo is dat, een kind hoor je buiten de media te houden, die kan zijn/ haar mening nog niet geven....... en er geld voor vragen is helemaal absurt.. alsof je je kind verkoopt !!!
Als je je kind in een roddelblad zet wordt er hoe dan ook geld aan verdiend (hoe veel of weinig het ook is). De vraag is op wiens bankrekening(en) het dan terecht komtquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:13 schreef Elske6 het volgende:
[..]
zo is dat, een kind hoor je buiten de media te houden, die kan zijn/ haar mening nog niet geven....... en er geld voor vragen is helemaal absurt.. alsof je je kind verkoopt !!!
Dat is heel makkelijk,quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:23 schreef riri het volgende:
wie wil er nou foto's van je dierbaarste bezit overal in hebben staan?In de party?voor geld?....zieke
mensen die alles voor geld doen....
Ik wil niet heel vervelend doen, maar volgens mij zijn je 15 seconds of fame wel geweest.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Dat is heel makkelijk,
wij hebben voor die baby foto reportage gekozen omdat anders er namelijk een foto vanuit de bosjes wordt gemaakt. Dan hebben wij tenminste de keus dat onze spruit mooi in beeld komt.
Daarnaast is het ook nog een keer zo dat als je niet meewerkt het stuk er toch wel komt en dan vaak een niet zo leuk verhaal. Wat dat betreft is het kiezen tussen twee kwaden. Als het aan mij lag lieten we ons kind helemaal uit de media, maar ja dan had je maar niet aan de kooi mee moeten doen.
Maar dan zeg ik ook eerlijk dat de bladen ons benaderd hebben en wij niet de bladen.
Heb er lang bij stil gestaan of we het moesten doen, maar dus om bovengenoemde reden hebben we dus besloten om het zo te doen
Lezen is ook een vakquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:38 schreef Utrecht het volgende:
[..]
Ik wil niet heel vervelend doen, maar volgens mij zijn je 15 seconds of fame wel geweest.
Zit er werkelijk iemand op die foto;s te wachten?
Of wordt jullie spruit in de mega-komkommertijd geboren?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Maar dan zeg ik ook eerlijk dat de bladen ons benaderd hebben en wij niet de bladen.
tja, wat moet ik hier nou op reageren? de waarheid? Ik heb de roddelbladen persoonlijk voor gek versleten dat ze die foto's wilden maken. Maar heel eerlijk; verschillende bladen hebben ons benaderd voor de foto's.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:38 schreef Utrecht het volgende:
[..]
Ik wil niet heel vervelend doen, maar volgens mij zijn je 15 seconds of fame wel geweest.
Zit er werkelijk iemand op die foto;s te wachten?
Of wordt jullie spruit in de mega-komkommertijd geboren?
Geestelijke armoede op FOK! aangezien deze reeks nog steeds looptquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
tja, wat moet ik hier nou op reageren? de waarheid? Ik heb de roddelbladen persoonlijk voor gek versleten dat ze die foto's wilden maken. Maar heel eerlijk; verschillende bladen hebben ons benaderd voor de foto's.
Wij kunnen er niets aan doen dat er in NL van die geestelijke armoede leeft dat mensen nog steeds over ons willen lezen en horen,
dat, in combinatie met mijn vorige post, is de eerlijkste verklaring die ik kan geven omtrent die babyreportages over ons en ons kind in de bladen
Stort je de gage nu naar KIKA ????quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Dat is heel makkelijk,
wij hebben voor die baby foto reportage gekozen omdat anders er namelijk een foto vanuit de bosjes wordt gemaakt. Dan hebben wij tenminste de keus dat onze spruit mooi in beeld komt.
Daarnaast is het ook nog een keer zo dat als je niet meewerkt het stuk er toch wel komt en dan vaak een niet zo leuk verhaal. Wat dat betreft is het kiezen tussen twee kwaden. Als het aan mij lag lieten we ons kind helemaal uit de media, maar ja dan had je maar niet aan de kooi mee moeten doen.
Heb er lang bij stil gestaan of we het moesten doen, maar dus om bovengenoemde reden hebben we dus besloten om het zo te doen
mooi! ik wil dat kleine van ballegooytje heel graag zienquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Dat is heel makkelijk,
zeg!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
tja, wat moet ik hier nou op reageren? de waarheid? Ik heb de roddelbladen persoonlijk voor gek versleten dat ze die foto's wilden maken. Maar heel eerlijk; verschillende bladen hebben ons benaderd voor de foto's.
Wij kunnen er niets aan doen dat er in NL van die geestelijke armoede leeft dat mensen nog steeds over ons willen lezen en horen,
dat, in combinatie met mijn vorige post, is de eerlijkste verklaring die ik kan geven omtrent die babyreportages over ons en ons kind in de bladen
En Huub zegt altijd de waarheid.......hmmmmmmm.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nou,dat klinkt aardigquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Wij kunnen er niets aan doen dat er in NL van die geestelijke armoede leeft dat mensen nog steeds over ons willen lezen en horen
het is ook niet aardig of onaardig bedoeld,quote:
Nu leg je de nadruk op roddelbladen,maar daarvoor kwam het over dat je het een geestelijke armoede vind als mensen nog steeds dingen van jullie willen weten.Ik zie dat als belangstelling en meelevenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
het is ook niet aardig of onaardig bedoeld,
maar ik vind het echt raar dat ruim een jaar nadat een tv programma is afgelopen roddelbladen nog steeds in de rij staan voor baby foto's en allerlei andere artikelen over ons te plaatsen. Dat kan in mijn optiek alleen maar in Nederland. In Engeland of de VS Is dat wel anders. Today you are hot and tomorrow you are not.
Ik denk dan, onze tijd is geweest, het was heftig en een hype toen dgk bezig was, maar dat is toch wel een keer over? Maar blijkbaar niet. Zo bedoel ik het
ze nemen die foto's toch wel, en dan als je bij de supermarkt staat, of in de rij bij de groenteman.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:06 schreef Elske6 het volgende:
quoto Huub
maar ik vind het echt raar dat ruim een jaar nadat een tv programma is afgelopen roddelbladen nog steeds in de rij staan voor baby foto's en allerlei andere artikelen over ons te plaatsen
is gewoon een kwestie van weigeren.......... en aangeven als ze ongevraagd foto's nemen, is het zo afgelopen denk !!!!!!!!!
Het is inderdaad over. Maar het feit dat je hier regelmatig komt om te reageren is het niet een bewijs dat je het prettig vindt en geniet ervan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
het is ook niet aardig of onaardig bedoeld,
maar ik vind het echt raar dat ruim een jaar nadat een tv programma is afgelopen roddelbladen nog steeds in de rij staan voor baby foto's en allerlei andere artikelen over ons te plaatsen. Dat kan in mijn optiek alleen maar in Nederland. In Engeland of de VS Is dat wel anders. Today you are hot and tomorrow you are not.
Ik denk dan, onze tijd is geweest, het was heftig en een hype toen dgk bezig was, maar dat is toch wel een keer over? Maar blijkbaar niet. Zo bedoel ik het
Je hebt ze toen toch wel voor een paar miljoen aangeklaagd? Succesvol?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:43 schreef ditisHuub het volgende:
en als ze van een afstandje foto's maken, verzinnen ze er zoiets bij
http://www.spitsnieuws.nl(...)e_aan_de_wandel.html
nee, als ik van de "bekendheid" wil genieten, ga ik wel naar een discotheek ofzo, de bekendheid zou ik zo willen inruilen hoor. Rustig op een terrasje zitten of lekker anoniem door de stad slenteren op zaterdagmiddag is er nog steeds niet bij. Maar goed, ik wilde zo graag bekend worden dus tja, dan hoort dat erbij.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:47 schreef Guillaume85 het volgende:
[..]
Het is inderdaad over. Maar het feit dat je hier regelmatig komt om te reageren is het niet een bewijs dat je het prettig vindt en geniet ervan?
pretletterquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt ze toen toch wel voor een paar miljoen aangeklaagd? Succesvol?
En dat jullie hand in hand lopen vermelden ze er dan weer niet bijquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:43 schreef ditisHuub het volgende:
Toch snap ik het niet, waarom denk je maar steeds dat Huub haar mist of zo? Ik weet niet of hij dat wel of niet doet, maar jij weet het blijkbaar wel?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:13 schreef Pearlbitch het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Again, eat your heart out Huub!!!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Het zijn foto's van verleden jaar, of is Claire inmiddels bevallen ( krant is van 29 mei 2009 ) maar de reacties van 2008 !!!!!!!!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:43 schreef ditisHuub het volgende:
dus je hebt de foto's al verkocht voor de baby er is?????????????????quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:56 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nee, daar hebben we een prachtige babykamer voor gekocht
Focking geniaalquote:
He has eating his hart out en jij niet en dat zit je zo dwars damequote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:13 schreef Pearlbitch het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Kijk eerst voordat je reageert. Als je vandaag op die link klikt staat er 30 mei.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:13 schreef Elske6 het volgende:
[..]
Het zijn foto's van verleden jaar, of is Claire inmiddels bevallen ( krant is van 29 mei 2009 ) maar de reacties van 2008 !!!!!!!!!
Jaja en dan maar praten over Huub soppers. Het begint nu toch wel erg obsessief te worden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:13 schreef Pearlbitch het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Op deze foto's heeft ze helemaal veel weg van Kellyquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:13 schreef Pearlbitch het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
beetje moeilijk lijkt mi, om gisteren op de link te klikken om de datum van vandaag te zien...........quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:05 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Kijk eerst voordat je reageert. Als je vandaag op die link klikt staat er 30 mei.
whaha dat was ook het 1e wat ik dacht, is dat nou een omgebouwde?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Op deze foto's heeft ze helemaal veel weg van Kelly
Als je nou even verder kijkt dan je neus lang is zie je deze datum onderaan het artikel staanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:13 schreef Elske6 het volgende:
Het zijn foto's van verleden jaar, of is Claire inmiddels bevallen ( krant is van 29 mei 2009 ) maar de reacties van 2008 !!!!!!!!!
ach het is pas een jaar geleden geef niet hoor als je wat vergeetachtig wordquote:
oostindische vergeetachtigheid is dat in het geval van pearlbitch, of selectieve alzheimer,quote:Op zondag 31 mei 2009 20:58 schreef peeet1 het volgende:
[..]
ach het is pas een jaar geleden geef niet hoor als je wat vergeetachtig word
hoho , is toch echt zo !quote:Op zondag 31 mei 2009 20:58 schreef peeet1 het volgende:
[..]
ach het is pas een jaar geleden geef niet hoor als je wat vergeetachtig word
Je bent met Claire getrouwd, dus dit heerlijk politiek correcte antwoord is je geraden.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:49 schreef ditisHuub het volgende:
@ Pearlbitch
Ach, ik vind Claire veel mooier, zowel van binnen als van buiten, en ik ben blij dat zij moeder van mijn kinderen wordt, maar goed, geeft niets, maar PB snap 1 ding niet, je doet alsof ik Lieke nog zou missen ofzo, maar ik heb het destijds met haar uitgemaakt dus begrijp je toespelingen nooit zo. Geeft niets hoor, vind het wel fijn dat jij nog steeds blij wordt van haar. Ik heb haar al meer dan een jaar al niet meer gesproken, dus het boeit mij allemaal niet zo. PB wat vond je van foto's en artikel in de Party?
ho ho, wel bij de feiten blijven, en anders had je beter moeten kijken. Deze jongen liep achter haar aan omdat hij haar nog wilde gebruiken voor het spel, omdat we met zijn 3-en wel lekker gingen. Niet om de relatie weer op gang te krijgen.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je bent met Claire getrouwd, dus dit heerlijk politiek correcte antwoord is je geraden.![]()
Verder is jouw stelling dat jij degene bent die de relatie tussen jou en Lieke heeft beëindigd nogal arbitrair. Het enige wat ik heb gezien is een meisje dat helemaal klaar was met de relatie en een jongen die dat maar niet kon accepteren en nog wekenlang als een puppy achter z'n ex bleef aanlopen.
En die foto's van Claire in de party, niks op aan te merken. Van Tellingen is een vakman.
Gaan we relluh?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:46 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ho ho, wel bij de feiten blijven, en anders had je beter moeten kijken. Deze jongen liep achter haar aan omdat hij haar nog wilde gebruiken voor het spel, omdat we met zijn 3-en wel lekker gingen. Niet om de relatie weer op gang te krijgen.
Jij haalt een paar dingen door elkaar, spel, liefde, maar goed. Hou vooral vast aan je eigen onjuiste kijk op dingen.
En over dat politieke correcte antwoord, ach, ik heb jaren laten zien dat ik alles durf te zeggen en alles BEHALVE politiek correct ben. Ik leef mijn leven al heel lang op de manier waarop ik het doe, met veel goede en veel foute kanten, maar ik zeg altijd wel EERLIJK wat ik vind en HARDOP. Heb daar niet een aantal anonieme alliassen voor nodig op het internet om daar een beetje tof te lopen doen tegenover mensen die ik niet eens persoonlijk ken.
edit: verlepte, verzuurde kast-pot. Streef je eigen geluk eens na ipv het geluk van anderen continu in een slecht daglicht proberen te stellen
Sja, dit familiedrama is natuurlijk nog interessant. Je weet wel wat ik bedoel. Ik ben ook benieuwd wat eruit komt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ik geloof je direct!quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
en wie ben jij dan wel niet?quote:Op maandag 1 juni 2009 02:53 schreef Meds het volgende:
is er nu werkelijk nog iemand geïnteresseerd in dat stelletje nobody's van deze ranzige reality shows?
Dus Hoerenloper en dat dikke kapstertje krijgen een liefdesbaby. Net als vrouwenmepper Brain en latente hom0 Dennis? Wat fijn dat die knullen blijkbaar nog ergens raak kunnen schieten. Maar kom op zeg.....
het gaat toch helemaal nergens over
eigenlijk fantastisch geslapen! net wakker, zo lekker buiten ontbijten met Claire, en vandaag gaan we naar een spa lekker genieten!quote:
Fijne dag! Het echte leven is veel leuker dan online, geniet er vanquote:Op maandag 1 juni 2009 11:59 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
eigenlijk fantastisch geslapen! net wakker, zo lekker buiten ontbijten met Claire, en vandaag gaan we naar een spa lekker genieten!
Hij was heel duidelijk hoor. Even duidelijk trouwens als één van je vorige postings die ik eigenlijk helemaal over het hoofd had gezien, totdat Thunderbitch hem aanhaalde:quote:Op maandag 1 juni 2009 11:57 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wat begreep je niet aan mijn vorige post dan? verzuurde kast-pot
Exact, Lieke was hem de baas en dat trok hij niet. (ik weet wel wat hij hierop gaat zeggen, maar ik wacht wel af.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:25 schreef diedirk het volgende:
Huub jij altijd maar met je spel, snapte je op het laatst nu werkelijk echt niet dat het om de populariteit ging en niet meer om het iemand eruit stemmen?!
Dacht je nu echt dat je populair werd door het schandalig behandelen van Lieke ?
(je kon gewoon niet hebben dat ze je helemaal uitkotste en wilde haar daarom weg hebben)
Je snap het niet. Huub werd geil van die "crossed-eye bitch".quote:Op maandag 1 juni 2009 16:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Huubje wat ik nooit begrepen heb is dat je zo lang met die cross eyed bitch Lieke hebt gehad.
Ik zou zelf ook scheel gaan kijken of paranoia worden want naar wie kijkt ze nou?naar jou of naar mij?
Afijn Lieke is en zal altijd blijven dat meisje dat gepest is op school en altijd al cheerleader wilde worden en wilde neuken met de Spits, maar heel het team overzich heen kreeg en de kleedkamers schoon mocht poetsen. Just a hole to fill.. love ya Huub
Whow, what a gal. Huub, gaat ie al omhoog?quote:Op maandag 1 juni 2009 17:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor de liefhebbers.
Dus jij mag niet kijken Huub![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dat maakt haar bijzonder?quote:Op maandag 1 juni 2009 16:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je snap het niet. Huub werd geil van die "crossed-eye bitch".
Hij heeft het lang met haar uitgehouden, dus dat.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:37 schreef miesy72 het volgende:
[..]
en dat maakt haar bijzonder?
we weten allemaal dat huub niet erg kieskeurig was wat vrouwen betreft in DGK,
en lieke was nou eenmaal zo een meisje die makkelijk haar beentjes spreidde.
"whats love got to do with it?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op maandag 1 juni 2009 17:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij heeft het lang met haar uitgehouden, dus dat.
Hij wilde het niet laten eindigen, dus dat.
Hij was niet ontevreden als ze haar beentjes spreidde.
Maar, een hufter, blijft een hufter natuurlijk, love or no love.speltacties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je moest er wat voor over hebben, blijkbaar![]()
Ben dan benieuwd wanneer het spel over is voor Claire.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:47 schreef miesy72 het volgende:
[..]
speltacties.
je moest er wat voor over hebben, blijkbaar
whishfu thinking, maar ach, hoop doet leven, huh?quote:Op maandag 1 juni 2009 17:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben dan benieuwd wanneer het spel over is voor Claire.
Niet van mijn kant hoor, she made her own bed.............................quote:Op maandag 1 juni 2009 17:53 schreef miesy72 het volgende:
[..]
whishfu thinking, maar ach, hoop doet leven, huh?
tuuurlijk niet, waarom zou je?quote:Op maandag 1 juni 2009 17:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niet van mijn kant hoor, she made her own bed.............................
Precies.....quote:
Maar hij heeft wel gelijkquote:Op maandag 1 juni 2009 13:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij was heel duidelijk hoor. Even duidelijk trouwens als één van je vorige postings die ik eigenlijk helemaal over het hoofd had gezien, totdat Thunderbitch hem aanhaalde:
Wij kunnen er niets aan doen dat er in NL van die geestelijke armoede leeft dat mensen nog steeds over ons willen lezen en horen
Hiermee ben je weinig complimenteus in de richting van je fans. Kan je dat 'ns uitleggen?
Dat dan weer wel.quote:
Dom is ze zeker niet.quote:
Eeeh, gaat het hier over jou of ga je in je volgende post vertellen wat je wel nodig hebt?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:08 schreef Meds het volgende:
Ik ben iemand die het niet nodig heeft om escorthoeren te palen op nationale t.v. of de oma van mijn kind in wording uit te maken voor rotte vis. Ik heb het niet nodig om voor elke scheet die me dwars zit de telegraaf te bellen in de hoop dat ik aandacht krijg om zo mijn slinkende bankrekening aan te vullen, omdat ik als onbeduidende loopjongen van een productiebedrijf het zout in de pap niet verdien. Dat ben ik in ieder geval niet.
Hij reageerde op een vraag van Huubquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Eeeh, gaat het hier over jou of wil je het ergens over hebben?
Ik denk dat we de TT moeten aanpassen: 'CBML'ers, DGK'ers, BB'ers en Meds in de media #32'quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Eeeh, gaat het hier over jou of ga je in je volgende post vertellen wat je wel nodig hebt?
precies je hebt helemaal gelijk,quote:Op maandag 1 juni 2009 16:25 schreef diedirk het volgende:
Huub jij altijd maar met je spel, snapte je op het laatst nu werkelijk echt niet dat het om de populariteit ging en niet meer om het iemand eruit stemmen?!
Dacht je nu echt dat je populair werd door het schandalig behandelen van Lieke ?
(je kon gewoon niet hebben dat ze je helemaal uitkotste en wilde haar daarom weg hebben)
dat deed bijna iedereen wel gemakkelijk in de kooi. De meeste van ons hebben gewoon wat lossere normen en waarden als het om seks gaat dan de gemiddelde NL, daar is ook niets mis mee. Zijn we ook op uitgezocht denk ik. Maar goed, is onze keus.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:37 schreef miesy72 het volgende:
[..]
en dat maakt haar bijzonder?
we weten allemaal dat huub niet erg kieskeurig was wat vrouwen betreft in DGK,
en lieke was nou eenmaal zo een meisje die makkelijk haar beentjes spreidde.
"whats love got to do with it?"
Wat ik in de kooi deed was tijdens een spel om miljoenen. Heb ik slimme dingen ingedaan (ik beschouw mijzelf toch wel als een van de intelligentere spelers uit de kooi) maar ook veel stomme dingen. Mijn a.s. schoonmoeder voor rotte vis uitmaken was niet zo handigquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:08 schreef Meds het volgende:
Ik ben iemand die het niet nodig heeft om escorthoeren te palen op nationale t.v. of de oma van mijn kind in wording uit te maken voor rotte vis. Ik heb het niet nodig om voor elke scheet die me dwars zit de telegraaf te bellen in de hoop dat ik aandacht krijg om zo mijn slinkende bankrekening aan te vullen, omdat ik als onbeduidende loopjongen van een productiebedrijf het zout in de pap niet verdien. Dat ben ik in ieder geval niet.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:54 schreef Meds het volgende:
Jouw invulling over wat ik wel of niet ben laat ik maar even aan jou. Vooralsnog verbaast het mij dat hier mensen zijn die nog aandacht besteden aan dit soort onzin. Domme mensen die domme dingen hebben gedaan op t.v. met eurotekens in de ogen en die nu blijkbaar moeite hebben om weer normaal te functioneren in het leven. Als je jezelf zo intelligent vindt dan kan je ook bedenken dat een studie volgen en daarna een goede baan vinden je veel meer zou hebben opgeleverd dan neuken voor de camera. Bovendien had je je kind dan ook een normale start kunnen geven. Over 12 jaar ziet hij/zij immers de streams van papa en lieke/ hoer/ mama/ hoer/ etc. op het internet. Denk maar niet dat hij/zij dat erg stoer zal vinden
ach, typisch kleinburgelijk, calvinistisch, gezeur. Hoezo is iedereen die aan DGK heeft meegedaan dom?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:54 schreef Meds het volgende:
Jouw invulling over wat ik wel of niet ben laat ik maar even aan jou. Vooralsnog verbaast het mij dat hier mensen zijn die nog aandacht besteden aan dit soort onzin. Domme mensen die domme dingen hebben gedaan op t.v. met eurotekens in de ogen en die nu blijkbaar moeite hebben om weer normaal te functioneren in het leven. Als je jezelf zo intelligent vindt dan kan je ook bedenken dat een studie volgen en daarna een goede baan vinden je veel meer zou hebben opgeleverd dan neuken voor de camera. Bovendien had je je kind dan ook een normale start kunnen geven. Over 12 jaar ziet hij/zij immers de streams van papa en lieke/ hoer/ mama/ hoer/ etc. op het internet. Denk maar niet dat hij/zij dat erg stoer zal vinden
Ik las in de blog van Claire dat ze er gister of eergister nog zijn wezen eten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:31 schreef Suikeroom het volgende:
Huub spreek je Jaap nog welles? zo ja hoe gaat het met hem?
Had hij haar niet even bij de benen kunnen pakken en over de reling kunnen gooien had ze zo naar die bitch kunnen zwemmenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:30 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
die daar achter wil dus duidelijk niet op de foto ..![]()
nieuwe lover van Lieke? ..
Dit lijkt me meer van toepassing.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:03 schreef sunny16947 het volgende:
Ik doe er even een toepasselijk muziekje bij.
woont ie nog in een bungalow? leuk nu met al die Duitsers op de Veluwequote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:10 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik las in de blog van Claire dat ze er gister of eergister nog zijn wezen eten.
Ben ook wel benieuwd hoe het met Jaap is. Het lijkt hem niet echt mee te zitten met zijn tv aspiraties.
nogmaals ik vind niet dat deelname aan DGK iets is om je voor te schamen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:53 schreef Meds het volgende:
"Papa, waarom liet jij vrouwen komen voor seks en liet je ze daarvoor betalen?"
"papa, waarom deed je zo gemeen tegen die mevrouw"
"papa, waarom duwde,schopte, sloeg jij die meneer?
"papa, waarom heb je mama daar aan het huilen gemaakt?"
"papa, waarom schold je oma uit?
En dan ga jij het allemaal "uitleggen"? Laat me niet lachen, dit praat je op geen enkele wijze goed, en dit is voor een kind volkomen onbegrijpelijk Elke les die jij je kind wilt leren over respect, liefde, agressie en geweld wordt tenietgedaan door jouw archief op internet, met 1 druk op de knoppen voor iedereen toegankelijk, dus ook voor de vriendjes en vriendinnetjes van je kind.
Wat ga je zeggen als je kind thuis komt en zegt dat hij/zij niet met Marietje mag spelen omdat Marietjes ouders dat niet goed vinden? Ga jij je vierjarige dan een lesje geven over kleinburgelijkheid en een andere seksuele moraal?
Intelligent en hooggeschoold ben je natuurlijk niet, met je op je CV telefoonverkoper en GBK deelnemer, je kan nu wel zeggen dat je programmamaker bent maar dat is natuurlijk een eufemisme. Een vast contract heb je zeker niet, en daarbij werk je geheel onderaan op de hiërarchische ladder, wat mag je doen, koffie halen en kopietjes maken? Dus dat betekent bijschabbelen, in je blote kont schunnige liedjes brallen in een discotheek op de zaterdagavond voor een paar honderd ballen.
Nee, ik ben stikjaloers....
Mooi ...quote:
ik moest serieus aan jou denken toen ik het typtequote:
als trouwe volger van DGK ben ik me hier wel bewust van, was alleen geneigd me wat kort door de bocht opquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:33 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dat deed bijna iedereen wel gemakkelijk in de kooi. De meeste van ons hebben gewoon wat lossere normen en waarden als het om seks gaat dan de gemiddelde NL, daar is ook niets mis mee. Zijn we ook op uitgezocht denk ik. Maar goed, is onze keus.
Lieke en ik hebben ook heel veel mooie momenten gehad samen. Ik neem haar ook niets kwalijk. Zij mij wel, en dat kan ik mij wel voorstellen. Ben een zeldzame eikel geweest tegen haar, zie mijn vorige post.
Ze heeft gewoon helemaal niets meer met mij, en eerlijk gezegd ik ook niet meer met haar. Afgesloten hoofdstuk, voor ons allebei, we moved on.
Pearlbitch brengt het vaak alsof ik haar nog mis, of dat ik een sukkel ben dat ik niet meer met haar ben. Ach, ik denk dat Pearlbitch en co nog wel veel meer problemen hebben, misschien een lichte persoonlijkheidstoornis, stalker achtige trekjes of borderline. Ik weet t niet, boeit ook weer niet zo heel erg.
Ik ben blij met Claire en dat gaat prima tussen ons, t gaat ons goed in ons prive en zakelijke leven. Dat kunnen sommige mensen nog steeds moeilijk verkroppen, dus zitten ze als een soort digitale gieren te hopen dat dingen mislopen.
meds, heb het geprobeerd maar stop er nu mee. Er valt niet redelijk met jou te discussieren.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:40 schreef Meds het volgende:
Beste Huub,
Presenteer jezelf niet mooier dan je bent. Ik ken het wereldje maar al te goed, en ik weet dat jou geen grote carrière te wachten staat bij Talpa. Dat mensen "zomaar" oordelen is niet goed. Maar de ouders van Marietje oordelen niet "zomaar". Jij hebt jezelf 2 jaar (?) van binnen en buiten laten zien op t.v. Er valt helemaal niks te vragen jongen. De beelden, de interviews en de teksten zeggen genoeg.
En als ik niet weet wat je nog meer hebt gedaan behalve telefoons verkopen, DGK en brallen in een kroeg, dan spijt me dat enorm. Maar vertel me dan eens wat voor studie jij hebt afgerond? (MBO telt niet)
Ik vind het ook niet sterk dat je kritiek van de hand wijst door gelijk in de persoonlijke aanval te schieten, blijkbaar heb je nog niet veel geleerd na je vrijlating uit de krochten van televisieland.
Kolere zeg, wat een gemiep weer...... Waar gaat het nou helemaal over?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:40 schreef Meds het volgende:
Beste Huub,
Presenteer jezelf niet mooier dan je bent. Ik ken het wereldje maar al te goed, en ik weet dat jou geen grote carrière te wachten staat bij Talpa. Dat mensen "zomaar" oordelen is niet goed. Maar de ouders van Marietje oordelen niet "zomaar". Jij hebt jezelf 2 jaar (?) van binnen en buiten laten zien op t.v. Er valt helemaal niks te vragen jongen. De beelden, de interviews en de teksten zeggen genoeg.
En als ik niet weet wat je nog meer hebt gedaan behalve telefoons verkopen, DGK en brallen in een kroeg, dan spijt me dat enorm. Maar vertel me dan eens wat voor studie jij hebt afgerond? (MBO telt niet)
Ik vind het ook niet sterk dat je kritiek van de hand wijst door gelijk in de persoonlijke aanval te schieten, blijkbaar heb je nog niet veel geleerd na je vrijlating uit de krochten van televisieland.
thnx, vond jou ook wel relaxedquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kolere zeg, wat een gemiep weer...... Waar gaat het nou helemaal over?
Kun je het allemaal nog steeds niet loslaten? Baal je nog steeds dat DGK niet meer is?
Ik snap het echt niet hoor, jou niet, en al die trieste figuren die iedere keer dat Huub hier 2 regels neerzet weer moeten beginnen over Lieke (en ik snap de Lieke-bashers ook niet).
DGK is over, ieder gaat z'n eigen gang, en je hebt dan misschien wel een goeie 1½ jaar naar DGK kunnen kijken, en vrijwel alles kunnen zien, maar dat geeft niemand het recht om nog steeds alle ins and outs van het leven van de bewoners te weten te komen. DGK is over. Deal with it.
En voor de duidelijkheid: ik ben geen Huub-sopper.... sterker nog, mijn voorkeur voor Huub is in het laatste jaar DGK ernstig afgenomen, maar ik heb pas wel gemerkt dat het ook gewoon een aardige vent is.
Insert Gert's Adolfsmilley.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:25 schreef Suikeroom het volgende:
alhoewel Adolf Hitler is ook al 64 jaar dood en daar hebben mensen het nog steeds over!
1 :Heb jij een glazen bolletje en ben je misschien die waarzegster die in DGK was en alles geloofde wat Jaap zei?"Als je dat al gezien hebt,en niet gauw googelen nu"quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:40 schreef Meds het volgende:
Beste Huub,
Presenteer jezelf niet mooier dan je bent. Ik ken het wereldje maar al te goed, en ik weet dat jou geen grote carrière te wachten staat bij Talpa Dat mensen "zomaar" oordelen is niet goed. Dat mensen "zomaar" oordelen is niet goed. Maar de ouders van Marietje oordelen niet "zomaar". .Jij hebt jezelf 2 jaar (?) van binnen en buiten laten zien op t.v. Er valt helemaal niks te vragen jongen. De beelden, de interviews en de teksten zeggen genoeg.
Dat woord is in het leven geroepen door anderen.Moet mensen zich gaan schamen dat ze door "juist ook veel positieve kanten die Huub heeft laten zien en hem daardoor waardeerden in die 2 jaar " altijd achter hem zijn blijven staan [bmaar][/b] sommigen er nu pas achter komen" nu ze hem in het echt ontmoet hebben?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kolere zeg, wat een gemiep weer...... Waar gaat het nou helemaal over?
Kun je het allemaal nog steeds niet loslaten? Baal je nog steeds dat DGK niet meer is?
Ik snap het echt niet hoor, jou niet, en al die trieste figuren die iedere keer dat Huub hier 2 regels neerzet weer moeten beginnen over Lieke (en ik snap de Lieke-bashers ook niet).
DGK is over, ieder gaat z'n eigen gang, en je hebt dan misschien wel een goeie 1½ jaar naar DGK kunnen kijken, en vrijwel alles kunnen zien, maar dat geeft niemand het recht om nog steeds alle ins and outs van het leven van de bewoners te weten te komen. DGK is over. Deal with it.
En voor de duidelijkheid: ik ben geen Huubsopper.... sterker nog, mijn voorkeur voor Huub is in het laatste jaar DGK ernstig afgenomen, maar ik heb pas wel gemerkt dat het ook gewoon een aardige vent is.
Ik lees 590 dagen geleden"laatste bezoek,niet ergggg" en nu eerste bezoek sinds een uur maar dan zo hoogdravend /betweterig /geirriteert over Huub.Spoel je mond met zeep en lees"de Overgave van Arthur Japinquote:Op woensdag 3 juni 2009 01:46 schreef Meds het volgende:
Joh, die hele huub kan me echt niet boeien, ik vind het zo'n enorme niksigheid. En hij is er nog trots op ook gezien de filmpjes die hij hier weer plaatst. Alsof ie een prestatie laat zien. Tegen een peuter die zindelijk moet worden kan je nog zeggen: dat is een hele mooie hoop die je hebt gedaan. Maar een kereltje van begin twintig moet je echt niet belonen met zijn poep en plasfase.
Huub boeit jou niet."Niet ergg""Maar je hebt het er alleen maar over"quote:Op woensdag 3 juni 2009 01:46 schreef Meds het volgende:
Joh, die hele huub kan me echt niet boeien, ik vind het zo'n enorme niksigheid. En hij is er nog trots op ook gezien de filmpjes die hij hier weer plaatst. Alsof ie een prestatie laat zien. Tegen een peuter die zindelijk moet worden kan je nog zeggen: dat is een hele mooie hoop die je hebt gedaan. Maar een kereltje van begin twintig moet je echt niet belonen met zijn poep en plasfase.
Klokslag 3.ik houd maar wijselijk 'n mond dichtquote:Op woensdag 3 juni 2009 02:51 schreef Meds het volgende:
Ik wist trouwens niet dat je alleen maar positieve berichten mag schrijven als je een tijdje inactief bent geweest op een topic. Beetje dom van mij. Als ik dat had geweten had ik er heel iets anders van gemaakt. Bijv: Wat leuk dat hier nog fans zijn van dat gezellige programma. En wat geweldig dat onze eigen huis tuin en keukenlaaf Huub een mini-me krijgt samen met de voluptueuze haar-therapeute Claire. En wat heeft ie een goede baan!!!! ... programmamaker..... poeh..... en hij hoeft niet een....... sjonge jonge...... en dan ook nog die spetterende optredens in hoogst interessante etablissementen af en toe. Dat brengt toch ook nog een leuke cent in het laatje. Die liefdesbaby komt in een gespreid sponsorbedje. Wat zal hij of zij trots zijn op de televisiecarrière van paps en mams. Want een geweldige carrière was het zeker, ze hebben zich helemaal blootgegeven tot de endeldarm en verder. Zoooo kwetsbaar heeft pap zich opgesteld voor het welzijn van de natie. Hallelujah
begin 20...deal! en voor de rest een beetje ophouden hoor. Je wordt een beetje treurig!quote:Op woensdag 3 juni 2009 01:46 schreef Meds het volgende:
He da's gek ik schrijf ook wekenlang hele zeikverhalen over dingen die me niet boeien.quote:
Ik ook. Gelukkig krijg ik ervoor betaald. Dat verlicht de pijn een beetje.quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:58 schreef eleusis het volgende:
He da's gek ik schrijf ook wekenlang hele zeikverhalen over dingen die me niet boeien.
sta je nog steeds achter deze scherpzinnige post?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:14 schreef Meds het volgende:
welk huwelijk? er is geen huwelijk, het was een allerbelabberst slecht toneelstukje waarbij de trouwdocumenten door JdeM zelfgeknutselde printjes waren
Tuurlijk doetie dat, dat huwelijk is toch één grote farce. Jullie zijn alleen nog maar bij elkaar omdat er een kind op komst is en om met je giechel in de bladen te komen zodat je geld kan beurenquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:25 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
sta je nog steeds achter deze scherpzinnige post?
oh eerst was het huwelijk totaal nep, en nu moet je daar op terugkomen, dat weiger je. dus is het over een jaar afgelopen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:29 schreef Meds het volgende:
lijkt mij nog steeds on topic.
ik voorspel binnen een jaar een scheiding, die waarschijnlijk net zo wordt uitgemolken als de rest van het oninteressante leventje van deze lieden.
Want die baby is natuurlijk echt, en die gaat janken, en dan wordt je moe en dan is het spelletje ineens niet meer leuk
Praat jij ook altijd tegen de journaallezer op televisie?quote:
Als jouw vader jouw moeder niet was tegengekomen dan was jij nooit geboren, net wat Cc zegt: 'laat het los'.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:18 schreef Meds het volgende:
Natuurlijk is dat huwelijk nep, dat weet je zelf ook wel diep in je hart. Zonder camera's en DGK was jij nooit met het kapstertje getrouwd
Volgens mij kwam jij dit topic binnengestruikeld en begon jij met je zielloze posts richting mijn kantquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 02:51 schreef Meds het volgende:
Ik wist trouwens niet dat je alleen maar positieve berichten mag schrijven als je een tijdje inactief bent geweest op een topic. Beetje dom van mij. Als ik dat had geweten had ik er heel iets anders van gemaakt. Bijv: Wat leuk dat hier nog fans zijn van dat gezellige programma. En wat geweldig dat onze eigen huis tuin en keukenlaaf Huub een mini-me krijgt samen met de voluptueuze haar-therapeute Claire. En wat heeft ie een goede baan!!!! ... programmamaker..... poeh..... en hij hoeft niet een....... sjonge jonge...... en dan ook nog die spetterende optredens in hoogst interessante etablissementen af en toe. Dat brengt toch ook nog een leuke cent in het laatje. Die liefdesbaby komt in een gespreid sponsorbedje. Wat zal hij of zij trots zijn op de televisiecarrière van paps en mams. Want een geweldige carrière was het zeker, ze hebben zich helemaal blootgegeven tot de endeldarm en verder. Zoooo kwetsbaar heeft pap zich opgesteld voor het welzijn van de natie. Hallelujah
quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:58 schreef Meds het volgende:
Quote:
wat ik in DGK tegen mijn medespelers deed en zei had ik toch niet tegen jou? Had jij je moeten opgeven, kijken of je in een discussie of nog erger EEN GESPREK IN REAL LIFE ook zo een grote mond had gehad.......dat denk ik dan weer niet
Wat jij in DGK deed tegen wie dan ook was schofferend, kwetsend en uitermate beledigend. En nu je daarmee geconfronteerd wordt in het echte leven wentel je jezelf in een slachtofferrol en is ineens alles wat gezegd wordt over je huwelijkse staat en de grote van de baarmoeder van je kapseltjesgoeroe schofferend, kwetsend en uitermate beledigend. Kom op zeg, wie de schoen past trekke hem aan.
Overigens vind jij het misschien leuk om te fantaseren over mogelijke verbale steekspelletjes met mij in een DGK, maar het zijn wilde fantasieen, er is geen haar op mijn hoofd die er ooit aan zou denken mezelf als een mediageile huuragressor te kijk te zetten. Ik zou mijn familie vrijwaren van de schaamte, mijn toekomstige kinderen beschermen tegen de schande en mijzelf nooit voor de rest van mijn leven bestempelen als 'volslagen incompetent en ongeloofwaardig' .
I beg to differ ...quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:58 schreef Meds het volgende:
en mijzelf nooit voor de rest van mijn leven bestempelen als 'volslagen incompetent en ongeloofwaardig' .
Maar Bi-anca, Dido en Lieke blijven toppertjes!!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:41 schreef Manu82 het volgende:
En had ik al gezegd dat Lieske een teringwijf blijft
Ik denk wel dat het nep was, maar je hebt er toch publiciteit mee, blijkbaar had het toch meer voordelen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
oh eerst was het huwelijk totaal nep, en nu moet je daar op terugkomen, dat weiger je. dus is het over een jaar afgelopen.
Pathetisch wordt het wel zo langzamerhand vind je niet?
(daarnaast ook nog eens totaal schofferend, kwetsend en uitermate beledigend, maar goed)
Oh ja, en ik vroeg je dus of je nog steeds achter die enorm scherpzinnige post van je stond. Je weet wel, dat het huwelijk nep was...
Who the f* is Lieske...quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:41 schreef Manu82 het volgende:
En had ik al gezegd dat Lieske een teringwijf blijft
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Volgens mij kwam jij dit topic binnengestruikeld en begon jij met je zielloze posts richting mijn kant
wat ik in DGK tegen mijn medespelers deed en zei had ik toch niet tegen jou? Had jij je moeten opgeven, kijken of je in een discussie of nog erger EEN GESPREK IN REAL LIFE ook zo een grote mond had gehad.......dat denk ik dan weer niet![]()
oh en je hebt gelijk zonder DGK en al die camera's was ik destijds niet met Claire getrouwd. Zij ook niet met mij overigens...maar dat is toch nooit een geheim geweest? Dus wat is je punt precies?
Misschien dat intussen wel al getrouwd waren geweest ivm met de zwangerschap, dat dan weer wel
Whehehe... goed geschreven, ik kan niet anders zeggen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 02:51 schreef Meds het volgende:
Ow, die.... nooit van gehoord. Ze poetst in ieder geval met overgave.quote:
Het spelletje was blijkbaar interessant genoeg om het te volgen,je windt je nogal opquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:02 schreef Meds het volgende:
Quote:
Jouw vergelijking slaat nergens op, dus als jij Jan Wouters ziet mag je hem ook neertrappen, elleboogjes geven en what not. Rijkaard spuug jij ook zijn gezicht, Badr Hari trap jij ook op zijn hoofd,
ben jou nou echt zo dom? En wat een hoogmoed heb je dan zeg, om je persoonlijk aangevallen te voelen een jaar na dato door mijn gedragingen in de kooi.
En nee hoor, ik kan heel goed tegen kritiek en ga graag met mensen in discussie over het reilen en zeilen in de kooi. Doe dat al een jaar hier, maar jij schoffeert en beledigd gewoon, en als ik daar wat van zeg zeg jij, ja deed jij in de kooi ook? Wat is je doel dan? Als laatste overblijven hier in 't forum?
Ik zou Jan Wouters of Rijkaard nooit spugen of schoppen of slaan, omdat ik niet geloof in geweld. Jij bent degene die geweld prima vindt. Ik vind het nogal een domme opvatting, maar goed jij mag dat vinden. Wees dan ook een vent en ga niet miepen als een wijf over "beledigende aanvallen" want het vloeit allemaal voort uit dat idiote spelletje waar je met volle overtuiging aan mee hebt gedaan.
Als je dat niet aan kan moet je je buiten dit soort discussies houden, een andere naam nemen, ander kapseltje (hey, je hebt vast wel connecties die dat kunnen regelen) en jezelf niet meer etaleren als: Huub uit DGK. Wat je oogst zal je zaaien
dit gaat toch helemaal nergens meer over?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het nep was, maar je hebt er toch publiciteit mee, blijkbaar had het toch meer voordelen.
Claire is haar pil vergeten, en toen moest je zeker langer doorgaan.
Maar, zie het zo, je hebt met dit gezeur over het huwelijk van je, meer reden om het te laten slagen.
Claire zal er wel blij mee zijn.
Jawel, dit gaat over de verstokte Lieke stalkers fans en over jou en Clairequote:Op donderdag 4 juni 2009 14:22 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dit gaat toch helemaal nergens meer over?
Neuh alleen maarquote:
In andere woorden, wie de bal terugverwacht, kan hem kaatsen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:43 schreef Copycat het volgende:
Maar om te oogsten moet je toch eerst zaaien en niet andersom?
Bijvoorbeeld haat zaaien om een jaar na dato nog huilie reacties te oogsten. Ik noem maar een dwarsstraat.
Nou ik hoop dan dat jij ons het nieuws komt brengen! Iets met water en springen en baby....quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:29 schreef ditisHuub het volgende:
ik onttrek mij even uit het verhaal, kom wel weer terug als er weer nieuws is! laters!
"Huub uit De Gouden Kooi huilt als een baby om gesprongen waterleiding" ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:38 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nou ik hoop dan dat jij ons het nieuws komt brengen! Iets met water en springen en baby....
zoiets ja alleen dan andersquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Huub uit De Gouden Kooi huilt als een baby om gesprongen waterleiding" ?
Juist! Wij willen meer Meds! En WimpeyV! Waar is WimpeyV gebleven?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:01 schreef Suikeroom het volgende:
ThunderBitch moet het weer verpesten met haar onzin verhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |