abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69353299
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:48 schreef Flow3r het volgende:
zouden we een RLS krijgen van de bevalling?
zet ff een paar camera's in de tent Huub, dan geven wij wel commentaar op de streams
heb het net aan Claire gevraagd, dat kan, kost alleen 2 miljoen per abo
  zondag 24 mei 2009 @ 16:29:56 #102
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_69367622
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:38 schreef lies1958 het volgende:

[..]

En wat dan nog als ze het gesponsord zouden krijgen. Ik zou het met beide handen aanpakken hoor net zo als iedereen die het aangeboden zou krijgen.
Maar wie zegt dat ze het hebben gekregen? Staat nergens hoor.

Huub en Claire wat voor niets doen????????????????????

quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:00 schreef Elske6 het volgende:

[..]

quote Mrarieke:
En dat baseer je op...??

[] zondag 24 mei 2009 @ 16:11 (#101)

quote:Op zondag 24 mei 2009 15:48 schreef Flow3r het volgende:
zet ff een paar camera's in de tent Huub, dan geven wij wel commentaar op de streams

quote Huub:

had ik gelijk of niet??? Hij is wel bar in de prijs gestegen, verleden jaar zou hij zijn moeder nog voor 1 milj. verkopen...
pi_69369394
quote:
Op zondag 24 mei 2009 23:05 schreef Elske6 het volgende:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:38 schreef lies1958 het volgende:

[..]

En wat dan nog als ze het gesponsord zouden krijgen. Ik zou het met beide handen aanpakken hoor net zo als iedereen die het aangeboden zou krijgen.
Maar wie zegt dat ze het hebben gekregen? Staat nergens hoor.

quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:00 schreef Elske6 het volgende:

[..]

quote Mrarieke:
En dat baseer je op...??

[] zondag 24 mei 2009 @ 16:11 (#101)

quote:Op zondag 24 mei 2009 15:48 schreef Flow3r het volgende:

quote Huub:

had ik gelijk of niet??? Hij is wel bar in de prijs gestegen, verleden jaar zou hij zijn moeder nog voor 1 milj. verkopen...
Vraagje aan je:Heb je wel eens gehoord van het woordje HUMOR??
pi_69370401
dat is het toch allemaal Lies, of zie ik het nu verkeerd????
pi_69374308

Als het zakelijk is doe ik niets voor niets,

prive is dan weer een ander verhaal, enne mijn moeder had ook altijd de prijs 2 miljoen! met een strik eromheen!
pi_69374320
quote:
Op zondag 24 mei 2009 16:29 schreef Flow3r het volgende:
2 miljoen wat? Lucifers?
vodka flessen
  maandag 25 mei 2009 @ 10:02:42 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69374393
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:00 schreef ditisHuub het volgende:

vodka flessen
Dat zijn de betere prijzen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 25 mei 2009 @ 18:47:52 #109
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_69390683
quote:

[..]

vodka flessen
kan geregeld worden
zet de camera's maar vast klaar

[ Bericht 1% gewijzigd door Flow3r op 25-05-2009 18:56:15 ]
pi_69410354
Daarom zien we Brian en zijn zoon niet, hij wil doekoe:

pi_69411625
ik hou maar even wijselijk mijn mond dicht
  † In Memoriam † dinsdag 26 mei 2009 @ 11:15:14 #112
135486 Manu82
How you doin'?
pi_69411779
Op zich wel handig dat we die kop van Brian dus voorlopig ook niet zien
Some memories are best forgotten
Room 23
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:24:21 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69412063

Free Kempi!

Lullig, zo in 'het nieuws' komen.
pi_69416197
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:22 schreef Eef999 het volgende:

[ afbeelding ]
Vindt het vrij normaal dat je daar geld voor vraagt, je kan het altijd proberen toch. Die roddelbladen verdienen geld aan zijn foto dus waarom geen deel ervan opeisen.
pi_69416742
quote:

[..]

vodka flessen
Tjonge, dat wordt zwaar voor mij om vóór 29 juni 2 miljn vodka flessen leeg te drinken...
pi_69417469
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:38 schreef logicc123 het volgende:

[..]

Vindt het vrij normaal dat je daar geld voor vraagt, je kan het altijd proberen toch. Die roddelbladen verdienen geld aan zijn foto dus waarom geen deel ervan opeisen.
oh daar is niets mis mee, en voor een babyreportage hebben ze altijd wel wat over geloof ik

maar ze willen hem er gewoon niet voor betalen.

begrijp ik uit dat stuk tenminste
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:19:58 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69417548
Wat ik begrijp is dat hij contact met Van Tellingen opnam om kosteloos plaatjes van zijn zoontje te laten schieten en vervolgens nogmaals belde, nu met een geldeis.

En dus nul op rekest kreeg. Risico van het vak.
pi_69420023
Weet iemand al meer over die documentaire van Jaap over Joran vd Sloot,

In the bunker kickoff zij jaap dat het binnen 2 weken wel rond moest zijn. Maar het blijft weer stil rond om Jaap.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 17:47:10 #119
251975 kissaa
fka: kissa
pi_69424552
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:22 schreef Eef999 het volgende:

[ afbeelding ]
Is dat kind al geboren dan?
Hopelijk lijkt het niet op zijn vader.

dinsdag 26 mei 2009 @ 18:52:55 #120
111260 Charmian
a little joy
pi_69426748
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:47 schreef kissaa het volgende:

[..]

Is dat kind al geboren dan?
Hopelijk lijkt het niet op zijn vader.

Begin vorige maand of 2 topics geleden alweer
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  Moderator dinsdag 26 mei 2009 @ 19:21:59 #121
184769 crew  Deisyy
pi_69427853
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:17 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

oh daar is niets mis mee, en voor een babyreportage hebben ze altijd wel wat over geloof ik

maar ze willen hem er gewoon niet voor betalen.

begrijp ik uit dat stuk tenminste
Geweldig, wilt ie de foto's van zijn zoontje verkopen en dan wilt niemand ze
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 21:37:57 #122
251975 kissaa
fka: kissa
pi_69433546
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 18:52 schreef Charmian het volgende:

[..]

Begin vorige maand of 2 topics geleden alweer
Bedankt

(zal weer eens wat vaker meelezen )
pi_69450879
wie wil er nou foto's van je dierbaarste bezit overal in hebben staan?In de party?voor geld?....zieke
mensen die alles voor geld doen....
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_69458002
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:23 schreef riri het volgende:
wie wil er nou foto's van je dierbaarste bezit overal in hebben staan?In de party?voor geld?....zieke
zo is dat, een kind hoor je buiten de media te houden, die kan zijn/ haar mening nog niet geven....... en er geld voor vragen is helemaal absurt.. alsof je je kind verkoopt !!!
  woensdag 27 mei 2009 @ 18:03:47 #125
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_69461733
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 19:21 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Geweldig, wilt ie de foto's van zijn zoontje verkopen en dan wilt niemand ze
Hahaha dat gun ik hem dan wel weer
  woensdag 27 mei 2009 @ 18:10:05 #126
111260 Charmian
a little joy
pi_69461864
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 16:13 schreef Elske6 het volgende:

[..]

zo is dat, een kind hoor je buiten de media te houden, die kan zijn/ haar mening nog niet geven....... en er geld voor vragen is helemaal absurt.. alsof je je kind verkoopt !!!
Dan moeten ze ook maar niet meer toestaan dat kindjes voor commercials, films, tutbladen etc. gebruikt worden.
Wil niet iedereen die trots is op zijn of haar pasgeboren kind hem of haar eigenlijk aan de hele wereld showen? Er dan geld voor vragen vind ik ook not done.
  donderdag 28 mei 2009 @ 07:17:35 #127
143001 Prospera
Verfrissend
pi_69478917
Amanda heeft haar rijbewijs

ze snabbelt bij in een cartrack commercial op RTL7:
Vraag, terwijl ze autorijdt
- wat is een meidenauto: Dat is een minicooper of een créme-Beetle met créme-interieur.
- Wat is je grootste ergernis op de weg: Nou ik heb mijn rijbewijs niet zo lang, maar als ik wil invoegen en ze laten me er niet tussen.

- Wat is je ultieme auto: Een Auston Martin ofzo
- Heb je al een bekeuring gehad?: nee maar ik ben wel een velg kwijtgeraakt op de stoeprand.
Aanvullend: mijn mama zei dat mijn 1ste auto wel een botsauto zou worden

En als je Amanda intypt op de zoekfunctie op cartracks.nl krijg je:
Amanda Latuheru Hair & Make-up Artist

[ Bericht 6% gewijzigd door Prospera op 28-05-2009 07:48:02 ]
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_69502264
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 16:13 schreef Elske6 het volgende:
[..]
Als je je kind in een roddelblad zet wordt er hoe dan ook geld aan verdiend (hoe veel of weinig het ook is). De vraag is op wiens bankrekening(en) het dan terecht komt . Ik vind het leuk om babyfoto's van de spruiten van de ex-kooigangers voorbij te zien komen , maar dan liever op hyves e.d. dan in een roddelblad. Foto's kijken in een roddelblad vind ik leuk, maar de 'sensatie/onzin-verhalen' waarmee ze de rest van de pagina vaak vullen vind ik irritant (en koop ze dus ook nooit)
pi_69503048
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:23 schreef riri het volgende:
Dat is heel makkelijk,

wij hebben voor die baby foto reportage gekozen omdat anders er namelijk een foto vanuit de bosjes wordt gemaakt. Dan hebben wij tenminste de keus dat onze spruit mooi in beeld komt.

Daarnaast is het ook nog een keer zo dat als je niet meewerkt het stuk er toch wel komt en dan vaak een niet zo leuk verhaal. Wat dat betreft is het kiezen tussen twee kwaden. Als het aan mij lag lieten we ons kind helemaal uit de media, maar ja dan had je maar niet aan de kooi mee moeten doen.

Maar dan zeg ik ook eerlijk dat de bladen ons benaderd hebben en wij niet de bladen.

Heb er lang bij stil gestaan of we het moesten doen, maar dus om bovengenoemde reden hebben we dus besloten om het zo te doen
pi_69503673
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 20:21 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Dat is heel makkelijk,

wij hebben voor die baby foto reportage gekozen omdat anders er namelijk een foto vanuit de bosjes wordt gemaakt. Dan hebben wij tenminste de keus dat onze spruit mooi in beeld komt.

Daarnaast is het ook nog een keer zo dat als je niet meewerkt het stuk er toch wel komt en dan vaak een niet zo leuk verhaal. Wat dat betreft is het kiezen tussen twee kwaden. Als het aan mij lag lieten we ons kind helemaal uit de media, maar ja dan had je maar niet aan de kooi mee moeten doen.

Maar dan zeg ik ook eerlijk dat de bladen ons benaderd hebben en wij niet de bladen.

Heb er lang bij stil gestaan of we het moesten doen, maar dus om bovengenoemde reden hebben we dus besloten om het zo te doen
Ik wil niet heel vervelend doen, maar volgens mij zijn je 15 seconds of fame wel geweest.
Zit er werkelijk iemand op die foto;s te wachten?
Of wordt jullie spruit in de mega-komkommertijd geboren?
  † In Memoriam † donderdag 28 mei 2009 @ 20:56:11 #131
135486 Manu82
How you doin'?
pi_69504238
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 20:38 schreef Utrecht het volgende:

[..]

Ik wil niet heel vervelend doen, maar volgens mij zijn je 15 seconds of fame wel geweest.
Lezen is ook een vak
quote:

[..]
Room 23
pi_69504768
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 20:38 schreef Utrecht het volgende:

[..]

tja, wat moet ik hier nou op reageren? de waarheid? Ik heb de roddelbladen persoonlijk voor gek versleten dat ze die foto's wilden maken. Maar heel eerlijk; verschillende bladen hebben ons benaderd voor de foto's.

Wij kunnen er niets aan doen dat er in NL van die geestelijke armoede leeft dat mensen nog steeds over ons willen lezen en horen,

dat, in combinatie met mijn vorige post, is de eerlijkste verklaring die ik kan geven omtrent die babyreportages over ons en ons kind in de bladen
  donderdag 28 mei 2009 @ 21:32:45 #133
111260 Charmian
a little joy
pi_69505420
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 21:11 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

tja, wat moet ik hier nou op reageren? de waarheid? Ik heb de roddelbladen persoonlijk voor gek versleten dat ze die foto's wilden maken. Maar heel eerlijk; verschillende bladen hebben ons benaderd voor de foto's.

Wij kunnen er niets aan doen dat er in NL van die geestelijke armoede leeft dat mensen nog steeds over ons willen lezen en horen,

dat, in combinatie met mijn vorige post, is de eerlijkste verklaring die ik kan geven omtrent die babyreportages over ons en ons kind in de bladen
Geestelijke armoede op FOK! aangezien deze reeks nog steeds loopt
pi_69508524
quote:

[..]

Dat is heel makkelijk,

Stort je de gage nu naar KIKA ????
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:11:03 #135
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_69509301
quote:

[..]

Dat is heel makkelijk,

mooi! ik wil dat kleine van ballegooytje heel graag zien ook de 2 trotse snuiten van jullie
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:13:20 #136
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_69509392
quote:

[..]

zeg!!
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_69517281
quote:

[..]

En Huub zegt altijd de waarheid.......hmmmmmmm.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:26:26 #138
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69526150
quote:

[..]

Wij kunnen er niets aan doen dat er in NL van die geestelijke armoede leeft dat mensen nog steeds over ons willen lezen en horen

Nou,dat klinkt aardig
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_69526979
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:26 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Nou,dat klinkt aardig
het is ook niet aardig of onaardig bedoeld,

maar ik vind het echt raar dat ruim een jaar nadat een tv programma is afgelopen roddelbladen nog steeds in de rij staan voor baby foto's en allerlei andere artikelen over ons te plaatsen. Dat kan in mijn optiek alleen maar in Nederland. In Engeland of de VS Is dat wel anders. Today you are hot and tomorrow you are not.

Ik denk dan, onze tijd is geweest, het was heftig en een hype toen dgk bezig was, maar dat is toch wel een keer over? Maar blijkbaar niet. Zo bedoel ik het
pi_69527004
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 22:52 schreef Elske6 het volgende:

[..]

Stort je de gage nu naar KIKA ????
Nee, daar hebben we een prachtige babykamer voor gekocht
pi_69527315
quoto Huub

maar ik vind het echt raar dat ruim een jaar nadat een tv programma is afgelopen roddelbladen nog steeds in de rij staan voor baby foto's en allerlei andere artikelen over ons te plaatsen

is gewoon een kwestie van weigeren.......... en aangeven als ze ongevraagd foto's nemen, is het zo afgelopen denk !!!!!!!!!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:32:18 #142
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69528029
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:55 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

maar ik vind het echt raar dat ruim een jaar nadat een tv programma is afgelopen roddelbladen nog steeds in de rij staan voor baby foto's en allerlei andere artikelen over ons te plaatsen. Dat kan in mijn optiek alleen maar in Nederland. In Engeland of de VS Is dat wel anders. Today you are hot and tomorrow you are not.

Ik denk dan, onze tijd is geweest, het was heftig en een hype toen dgk bezig was, maar dat is toch wel een keer over? Maar blijkbaar niet. Zo bedoel ik het
Nu leg je de nadruk op roddelbladen,maar daarvoor kwam het over dat je het een geestelijke armoede vind als mensen nog steeds dingen van jullie willen weten.Ik zie dat als belangstelling en meeleven .Het kwam een beetje lullig over je woordspeling.Thats all
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_69528093
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:06 schreef Elske6 het volgende:
quoto Huub

maar ik vind het echt raar dat ruim een jaar nadat een tv programma is afgelopen roddelbladen nog steeds in de rij staan voor baby foto's en allerlei andere artikelen over ons te plaatsen

is gewoon een kwestie van weigeren.......... en aangeven als ze ongevraagd foto's nemen, is het zo afgelopen denk !!!!!!!!!
ze nemen die foto's toch wel, en dan als je bij de supermarkt staat, of in de rij bij de groenteman.

En wat moet je dan aangeven? Foto's mag je gewoon maken, het is niet verboden ofzo
pi_69528322
en als ze van een afstandje foto's maken, verzinnen ze er zoiets bij

http://www.spitsnieuws.nl(...)e_aan_de_wandel.html
pi_69528412
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:55 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Het is inderdaad over. Maar het feit dat je hier regelmatig komt om te reageren is het niet een bewijs dat je het prettig vindt en geniet ervan?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:47:47 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69528424
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:43 schreef ditisHuub het volgende:

Je hebt ze toen toch wel voor een paar miljoen aangeklaagd? Succesvol?
pi_69528597
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:47 schreef Guillaume85 het volgende:

[..]

Het is inderdaad over. Maar het feit dat je hier regelmatig komt om te reageren is het niet een bewijs dat je het prettig vindt en geniet ervan?
nee, als ik van de "bekendheid" wil genieten, ga ik wel naar een discotheek ofzo, de bekendheid zou ik zo willen inruilen hoor. Rustig op een terrasje zitten of lekker anoniem door de stad slenteren op zaterdagmiddag is er nog steeds niet bij. Maar goed, ik wilde zo graag bekend worden dus tja, dan hoort dat erbij.

het is hier een soort van afkicken zegmaar, samen met mensen die het intensief gevolgd hebben het er af en toe nog over hebben. Aandacht went, en als je het 2 weken hebt meegemaakt haal je er ook niet meer zo veel voldoening uit.
pi_69528682
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je hebt ze toen toch wel voor een paar miljoen aangeklaagd? Succesvol?
pretletter
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:56:09 #149
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69528691
quote:

En dat jullie hand in hand lopen vermelden ze er dan weer niet bij
  vrijdag 29 mei 2009 @ 17:16:54 #150
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_69531206
Nee geen geestelijke armoede, maar gewoon gezonde belangstelling voor iemand die anderhalf jaar lang dagelijks over de vloer kwam. Ik koop ook nooit roddelbladen, maar vind het leuk om zo nu en dan te horen en/of te zien hoe het gaat. Net zoals ik belangstelling heb voor de vrienden en vriendinnen van mijn kinderen die jarenlang over de vloer kwamen.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 21:13:57 #151
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_69537938

Again, eat your heart out Huub!!!!

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_69538647
  vrijdag 29 mei 2009 @ 23:08:32 #153
111260 Charmian
a little joy
pi_69541881
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 21:13 schreef Pearlbitch het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Toch snap ik het niet, waarom denk je maar steeds dat Huub haar mist of zo? Ik weet niet of hij dat wel of niet doet, maar jij weet het blijkbaar wel?
pi_69542053
quote:

Het zijn foto's van verleden jaar, of is Claire inmiddels bevallen ( krant is van 29 mei 2009 ) maar de reacties van 2008 !!!!!!!!!
pi_69542114
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:56 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Nee, daar hebben we een prachtige babykamer voor gekocht
dus je hebt de foto's al verkocht voor de baby er is?????????????????
pi_69542424
come back van ruud

[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
pi_69543307
come back van ruud de knuffelaar

zaterdag 30 mei 2009 @ 00:28:56 #158
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_69544497
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 23:48 schreef peeet1 het volgende:
come back van ruud de knuffelaar

Focking geniaal
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 30 mei 2009 @ 00:33:54 #159
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69544622
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

He has eating his hart out en jij niet en dat zit je zo dwars dame Laat ze met rust .Huub en Claire krijgen een kind.Focus je op Elientje of Amber of welk vrijgezelle meid dan ook .Whatever.Bey bey PB

[ Bericht 0% gewijzigd door mooiiiiii op 30-05-2009 12:54:31 ]
pi_69547927
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 23:13 schreef Elske6 het volgende:

[..]

Het zijn foto's van verleden jaar, of is Claire inmiddels bevallen ( krant is van 29 mei 2009 ) maar de reacties van 2008 !!!!!!!!!
Kijk eerst voordat je reageert. Als je vandaag op die link klikt staat er 30 mei.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 12:04:07 #161
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_69549875
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Jaja en dan maar praten over Huub soppers. Het begint nu toch wel erg obsessief te worden.
Vreselijk hé dat de media nog steeds belangstelling heeft voor Huub en Claire. En dat Lieke van alles doet om maar in de belangstelling te komen. Zelfs jouw herhaalde pogingen haar weer onder de aandacht te brengen mislukt jammerlijk.

Misschien lukt het als je van die foto's wat billboards langs de snelweg plaatst.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  † In Memoriam † zaterdag 30 mei 2009 @ 12:07:08 #162
135486 Manu82
How you doin'?
pi_69549936
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Op deze foto's heeft ze helemaal veel weg van Kelly
Room 23
pi_69551460
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 10:05 schreef lies1958 het volgende:

[..]

Kijk eerst voordat je reageert. Als je vandaag op die link klikt staat er 30 mei.
beetje moeilijk lijkt mi, om gisteren op de link te klikken om de datum van vandaag te zien...........
  zaterdag 30 mei 2009 @ 13:54:32 #164
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_69552002
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 12:07 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Op deze foto's heeft ze helemaal veel weg van Kelly
whaha dat was ook het 1e wat ik dacht, is dat nou een omgebouwde?
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  zaterdag 30 mei 2009 @ 14:01:30 #165
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_69552136
sunny16947 hou is op met die zielige discussies die je al 1000 keer gevoerd hebt

† In Memoriam † zaterdag 30 mei 2009 @ 15:04:46 #166
135305 beequeen
Lost.
pi_69553363
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 23:13 schreef Elske6 het volgende:

Als je nou even verder kijkt dan je neus lang is zie je deze datum onderaan het artikel staan

C. Ververs | 11-06-08 | 14:29 |

En wat Manu en Suikeroom zeggen over Lieke.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zondag 31 mei 2009 @ 13:49:19 #167
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_69573550
dat filmpje van Ruud is trouwens wel geniaal

maar het is eind mei waar blijft Jaap nou met zn Terror Joran show?
pi_69582238
@ Pearlbitch

Ach, ik vind Claire veel mooier, zowel van binnen als van buiten, en ik ben blij dat zij moeder van mijn kinderen wordt, maar goed, geeft niets, maar PB snap 1 ding niet, je doet alsof ik Lieke nog zou missen ofzo, maar ik heb het destijds met haar uitgemaakt dus begrijp je toespelingen nooit zo. Geeft niets hoor, vind het wel fijn dat jij nog steeds blij wordt van haar. Ik heb haar al meer dan een jaar al niet meer gesproken, dus het boeit mij allemaal niet zo. PB wat vond je van foto's en artikel in de Party?
pi_69584101
quote:
Op zondag 31 mei 2009 19:49 schreef ditisHuub het volgende:
ik heb het destijds met haar uitgemaak

ach het is pas een jaar geleden geef niet hoor als je wat vergeetachtig word
pi_69588482
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:58 schreef peeet1 het volgende:

[..]

oostindische vergeetachtigheid is dat in het geval van pearlbitch, of selectieve alzheimer,

ach, Pearlbitch, deze is voor jou,

liefs Huub
pi_69588836
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:58 schreef peeet1 het volgende:

[..]

hoho , is toch echt zo !
Huub maakte het uit .... vroeg zich ook af of het bij elkaar slapen zo verstandig was , Lieke trok het geloof ik geen 2 dagen , weten we nog dat ze toch bij Huub bleef slapen ... en vooral hoe ze hem wakker maakte .... daarom begreep ik haar gedrag daarna ook echt niet meer , maakt ook niet meer uit ..... maar Huub heeft t uitgemaakt
En eindelijk was daar ...... Claire
Sucker for happy endings
  zondag 31 mei 2009 @ 23:24:25 #172
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_69588869
quote:
Op zondag 31 mei 2009 19:49 schreef ditisHuub het volgende:
@ Pearlbitch

Ach, ik vind Claire veel mooier, zowel van binnen als van buiten, en ik ben blij dat zij moeder van mijn kinderen wordt, maar goed, geeft niets, maar PB snap 1 ding niet, je doet alsof ik Lieke nog zou missen ofzo, maar ik heb het destijds met haar uitgemaakt dus begrijp je toespelingen nooit zo. Geeft niets hoor, vind het wel fijn dat jij nog steeds blij wordt van haar. Ik heb haar al meer dan een jaar al niet meer gesproken, dus het boeit mij allemaal niet zo. PB wat vond je van foto's en artikel in de Party?
Je bent met Claire getrouwd, dus dit heerlijk politiek correcte antwoord is je geraden.
Verder is jouw stelling dat jij degene bent die de relatie tussen jou en Lieke heeft beëindigd nogal arbitrair. Het enige wat ik heb gezien is een meisje dat helemaal klaar was met de relatie en een jongen die dat maar niet kon accepteren en nog wekenlang als een puppy achter z'n ex bleef aanlopen.
En die foto's van Claire in de party, niks op aan te merken. Van Tellingen is een vakman.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_69589734
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Je bent met Claire getrouwd, dus dit heerlijk politiek correcte antwoord is je geraden.
Verder is jouw stelling dat jij degene bent die de relatie tussen jou en Lieke heeft beëindigd nogal arbitrair. Het enige wat ik heb gezien is een meisje dat helemaal klaar was met de relatie en een jongen die dat maar niet kon accepteren en nog wekenlang als een puppy achter z'n ex bleef aanlopen.
En die foto's van Claire in de party, niks op aan te merken. Van Tellingen is een vakman.
ho ho, wel bij de feiten blijven, en anders had je beter moeten kijken. Deze jongen liep achter haar aan omdat hij haar nog wilde gebruiken voor het spel, omdat we met zijn 3-en wel lekker gingen. Niet om de relatie weer op gang te krijgen.

Jij haalt een paar dingen door elkaar, spel, liefde, maar goed. Hou vooral vast aan je eigen onjuiste kijk op dingen.

En over dat politieke correcte antwoord, ach, ik heb jaren laten zien dat ik alles durf te zeggen en alles BEHALVE politiek correct ben. Ik leef mijn leven al heel lang op de manier waarop ik het doe, met veel goede en veel foute kanten, maar ik zeg altijd wel EERLIJK wat ik vind en HARDOP. Heb daar niet een aantal anonieme alliassen voor nodig op het internet om daar een beetje tof te lopen doen tegenover mensen die ik niet eens persoonlijk ken.

edit: verlepte, verzuurde kast-pot. Streef je eigen geluk eens na ipv het geluk van anderen continu in een slecht daglicht proberen te stellen
  maandag 1 juni 2009 @ 00:50:21 #174
156669 Lady-night
dames eerst
pi_69591754
nog steeds mensen hier
Hangplek voor vrije gedachten
  maandag 1 juni 2009 @ 01:35:43 #175
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_69592871
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:46 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

ho ho, wel bij de feiten blijven, en anders had je beter moeten kijken. Deze jongen liep achter haar aan omdat hij haar nog wilde gebruiken voor het spel, omdat we met zijn 3-en wel lekker gingen. Niet om de relatie weer op gang te krijgen.

Jij haalt een paar dingen door elkaar, spel, liefde, maar goed. Hou vooral vast aan je eigen onjuiste kijk op dingen.

En over dat politieke correcte antwoord, ach, ik heb jaren laten zien dat ik alles durf te zeggen en alles BEHALVE politiek correct ben. Ik leef mijn leven al heel lang op de manier waarop ik het doe, met veel goede en veel foute kanten, maar ik zeg altijd wel EERLIJK wat ik vind en HARDOP. Heb daar niet een aantal anonieme alliassen voor nodig op het internet om daar een beetje tof te lopen doen tegenover mensen die ik niet eens persoonlijk ken.

edit: verlepte, verzuurde kast-pot. Streef je eigen geluk eens na ipv het geluk van anderen continu in een slecht daglicht proberen te stellen
Gaan we relluh?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_69594106
is er nu werkelijk nog iemand geïnteresseerd in dat stelletje nobody's van deze ranzige reality shows?
Dus Hoerenloper en dat dikke kapstertje krijgen een liefdesbaby. Net als vrouwenmepper Brain en latente hom0 Dennis? Wat fijn dat die knullen blijkbaar nog ergens raak kunnen schieten. Maar kom op zeg.....
het gaat toch helemaal nergens over
  maandag 1 juni 2009 @ 11:12:26 #177
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69596969
quote:

[..]

Sja, dit familiedrama is natuurlijk nog interessant. Je weet wel wat ik bedoel. Ik ben ook benieuwd wat eruit komt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 1 juni 2009 @ 11:15:09 #178
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69597029
quote:

[..]

Ik geloof je direct!
pi_69597964
quote:
Op maandag 1 juni 2009 02:53 schreef Meds het volgende:
is er nu werkelijk nog iemand geïnteresseerd in dat stelletje nobody's van deze ranzige reality shows?
Dus Hoerenloper en dat dikke kapstertje krijgen een liefdesbaby. Net als vrouwenmepper Brain en latente hom0 Dennis? Wat fijn dat die knullen blijkbaar nog ergens raak kunnen schieten. Maar kom op zeg.....
het gaat toch helemaal nergens over
en wie ben jij dan wel niet?

fijn he, die anoniemiteit van t internet? als je zulk soort dingen echt vind, moet je ze iemand persoonlijk zeggen. Maar denk dat jij t type bent dat dergelijke dingen alleen achter je pc'tje durft te verkondigen. Waarschijnlijk net zoals jij je sexleven bevredigt vanachter diezelfde plaats!
pi_69598020
quote:
Op maandag 1 juni 2009 01:35 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Gaan we relluh?
wat begreep je niet aan mijn vorige post dan? verzuurde kast-pot
pi_69598055
Goeiemorgen Huub. Lekker geslapen?
pi_69598056
en voor de rest, gooodmorning allemaal, iemand nog laatste aflevering lekker slim gezien? enne on topic, iemand nog nieuws?
pi_69598083
quote:
Op maandag 1 juni 2009 11:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Goeiemorgen Huub. Lekker geslapen?
eigenlijk fantastisch geslapen! net wakker, zo lekker buiten ontbijten met Claire, en vandaag gaan we naar een spa lekker genieten!
pi_69598140
quote:
Op maandag 1 juni 2009 11:59 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

eigenlijk fantastisch geslapen! net wakker, zo lekker buiten ontbijten met Claire, en vandaag gaan we naar een spa lekker genieten!
Fijne dag! Het echte leven is veel leuker dan online, geniet er van
  maandag 1 juni 2009 @ 13:50:56 #185
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_69601101
quote:
Op maandag 1 juni 2009 11:57 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

wat begreep je niet aan mijn vorige post dan? verzuurde kast-pot
Hij was heel duidelijk hoor. Even duidelijk trouwens als één van je vorige postings die ik eigenlijk helemaal over het hoofd had gezien, totdat Thunderbitch hem aanhaalde:

Wij kunnen er niets aan doen dat er in NL van die geestelijke armoede leeft dat mensen nog steeds over ons willen lezen en horen

Hiermee ben je weinig complimenteus in de richting van je fans. Kan je dat 'ns uitleggen?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_69605493
Huub jij altijd maar met je spel, snapte je op het laatst nu werkelijk echt niet dat het om de populariteit ging en niet meer om het iemand eruit stemmen?!

Dacht je nu echt dat je populair werd door het schandalig behandelen van Lieke ?
(je kon gewoon niet hebben dat ze je helemaal uitkotste en wilde haar daarom weg hebben)
pi_69606329
Huubje wat ik nooit begrepen heb is dat je zo lang met die cross eyed bitch Lieke hebt gehad.
Ik zou zelf ook scheel gaan kijken of paranoia worden want naar wie kijkt ze nou?naar jou of naar mij?
Afijn Lieke is en zal altijd blijven dat meisje dat gepest is op school en altijd al cheerleader wilde worden en wilde neuken met de Spits, maar heel het team overzich heen kreeg en de kleedkamers schoon mocht poetsen. Just a hole to fill.. love ya Huub
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  maandag 1 juni 2009 @ 16:55:35 #188
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69606370
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:25 schreef diedirk het volgende:
Huub jij altijd maar met je spel, snapte je op het laatst nu werkelijk echt niet dat het om de populariteit ging en niet meer om het iemand eruit stemmen?!

Dacht je nu echt dat je populair werd door het schandalig behandelen van Lieke ?
(je kon gewoon niet hebben dat ze je helemaal uitkotste en wilde haar daarom weg hebben)
Exact, Lieke was hem de baas en dat trok hij niet. (ik weet wel wat hij hierop gaat zeggen, maar ik wacht wel af. ).
  maandag 1 juni 2009 @ 16:56:53 #189
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69606413
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Huubje wat ik nooit begrepen heb is dat je zo lang met die cross eyed bitch Lieke hebt gehad.
Ik zou zelf ook scheel gaan kijken of paranoia worden want naar wie kijkt ze nou?naar jou of naar mij?
Afijn Lieke is en zal altijd blijven dat meisje dat gepest is op school en altijd al cheerleader wilde worden en wilde neuken met de Spits, maar heel het team overzich heen kreeg en de kleedkamers schoon mocht poetsen. Just a hole to fill.. love ya Huub
Je snap het niet. Huub werd geil van die "crossed-eye bitch".

[ Bericht 0% gewijzigd door ThunderBitch op 01-06-2009 17:15:17 ]
  maandag 1 juni 2009 @ 17:04:37 #190
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_69606641
Voor de liefhebbers.

Dus jij mag niet kijken Huub

To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 1 juni 2009 @ 17:12:25 #191
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69606863
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor de liefhebbers.

Dus jij mag niet kijken Huub

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Whow, what a gal. Huub, gaat ie al omhoog?
pi_69607618
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:56 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Je snap het niet. Huub werd geil van die "crossed-eye bitch".
en dat maakt haar bijzonder?
we weten allemaal dat huub niet erg kieskeurig was wat vrouwen betreft in DGK,
en lieke was nou eenmaal zo een meisje die makkelijk haar beentjes spreidde.
"whats love got to do with it?"
  maandag 1 juni 2009 @ 17:39:48 #193
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69607684
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:37 schreef miesy72 het volgende:

[..]

en dat maakt haar bijzonder?
we weten allemaal dat huub niet erg kieskeurig was wat vrouwen betreft in DGK,
en lieke was nou eenmaal zo een meisje die makkelijk haar beentjes spreidde.
"whats love got to do with it?"
Hij heeft het lang met haar uitgehouden, dus dat.
Hij wilde het niet laten eindigen, dus dat.
Hij was niet ontevreden als ze haar beentjes spreidde.

Maar, een hufter, blijft een hufter natuurlijk, love or no love.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_69607886
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:39 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Hij heeft het lang met haar uitgehouden, dus dat.
Hij wilde het niet laten eindigen, dus dat.
Hij was niet ontevreden als ze haar beentjes spreidde.

Maar, een hufter, blijft een hufter natuurlijk, love or no love.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
speltacties.
je moest er wat voor over hebben, blijkbaar
  maandag 1 juni 2009 @ 17:48:03 #195
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69607902
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:47 schreef miesy72 het volgende:

[..]

speltacties.
je moest er wat voor over hebben, blijkbaar
Ben dan benieuwd wanneer het spel over is voor Claire.
pi_69608044
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:48 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ben dan benieuwd wanneer het spel over is voor Claire.
whishfu thinking, maar ach, hoop doet leven, huh?
  maandag 1 juni 2009 @ 17:55:45 #197
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69608119
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:53 schreef miesy72 het volgende:

[..]

whishfu thinking, maar ach, hoop doet leven, huh?
Niet van mijn kant hoor, she made her own bed.............................
pi_69608385
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:55 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Niet van mijn kant hoor, she made her own bed.............................
tuuurlijk niet, waarom zou je?
  maandag 1 juni 2009 @ 18:12:33 #199
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69608553
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:05 schreef miesy72 het volgende:

[..]

tuuurlijk niet, waarom zou je?
Precies..... Ze is straks ook een gedupeerde.
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 18:17:55 #200
18653 crew  D.
pi_69608717
quote:
Op maandag 1 juni 2009 13:50 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Hij was heel duidelijk hoor. Even duidelijk trouwens als één van je vorige postings die ik eigenlijk helemaal over het hoofd had gezien, totdat Thunderbitch hem aanhaalde:

Hiermee ben je weinig complimenteus in de richting van je fans. Kan je dat 'ns uitleggen?
Maar hij heeft wel gelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')