heb het net aan Claire gevraagd, dat kan, kost alleen 2 miljoen per aboquote:Op zondag 24 mei 2009 15:48 schreef Flow3r het volgende:
zouden we een RLS krijgen van de bevalling?![]()
zet ff een paar camera's in de tent Huub, dan geven wij wel commentaar op de streams
Vraagje aan je:Heb je wel eens gehoord van het woordje HUMOR??quote:Op zondag 24 mei 2009 23:05 schreef Elske6 het volgende:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:38 schreef lies1958 het volgende:
[..]
En wat dan nog als ze het gesponsord zouden krijgen. Ik zou het met beide handen aanpakken hoor net zo als iedereen die het aangeboden zou krijgen.
Maar wie zegt dat ze het hebben gekregen? Staat nergens hoor.
Huub en Claire wat voor niets doen????????????????????
quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:00 schreef Elske6 het volgende:
[..]
Huub en Claire wat voor niets doen????????????????????
quote Mrarieke:
En dat baseer je op...??
[] zondag 24 mei 2009 @ 16:11 (#101)
quote:Op zondag 24 mei 2009 15:48 schreef Flow3r het volgende:
zouden we een RLS krijgen van de bevalling?
zet ff een paar camera's in de tent Huub, dan geven wij wel commentaar op de streams
quote Huub:
heb het net aan Claire gevraagd, dat kan, kost alleen 2 miljoen per abo
had ik gelijk of niet??? Hij is wel bar in de prijs gestegen, verleden jaar zou hij zijn moeder nog voor 1 milj. verkopen...
Dat zijn de betere prijzen!quote:
kan geregeld wordenquote:
Vindt het vrij normaal dat je daar geld voor vraagt, je kan het altijd proberen toch. Die roddelbladen verdienen geld aan zijn foto dus waarom geen deel ervan opeisen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:22 schreef Eef999 het volgende:
Daarom zien we Brian en zijn zoon niet, hij wil doekoe:
[ afbeelding ]
oh daar is niets mis mee, en voor een babyreportage hebben ze altijd wel wat over geloof ikquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:38 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Vindt het vrij normaal dat je daar geld voor vraagt, je kan het altijd proberen toch. Die roddelbladen verdienen geld aan zijn foto dus waarom geen deel ervan opeisen.
Is dat kind al geboren dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:22 schreef Eef999 het volgende:
Daarom zien we Brian en zijn zoon niet, hij wil doekoe:
[ afbeelding ]
Begin vorige maand of 2 topics geleden alweerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:47 schreef kissaa het volgende:
[..]
Is dat kind al geboren dan?
Hopelijk lijkt het niet op zijn vader.
![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
oh daar is niets mis mee, en voor een babyreportage hebben ze altijd wel wat over geloof ik
maar ze willen hem er gewoon niet voor betalen.
begrijp ik uit dat stuk tenminste
Bedanktquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
Begin vorige maand of 2 topics geleden alweer
zo is dat, een kind hoor je buiten de media te houden, die kan zijn/ haar mening nog niet geven....... en er geld voor vragen is helemaal absurt.. alsof je je kind verkoopt !!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:23 schreef riri het volgende:
wie wil er nou foto's van je dierbaarste bezit overal in hebben staan?In de party?voor geld?....zieke
mensen die alles voor geld doen....
Hahaha dat gun ik hem dan wel weerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geweldig, wilt ie de foto's van zijn zoontje verkopen en dan wilt niemand ze
Dan moeten ze ook maar niet meer toestaan dat kindjes voor commercials, films, tutbladen etc. gebruikt worden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:13 schreef Elske6 het volgende:
[..]
zo is dat, een kind hoor je buiten de media te houden, die kan zijn/ haar mening nog niet geven....... en er geld voor vragen is helemaal absurt.. alsof je je kind verkoopt !!!
Als je je kind in een roddelblad zet wordt er hoe dan ook geld aan verdiend (hoe veel of weinig het ook is). De vraag is op wiens bankrekening(en) het dan terecht komtquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:13 schreef Elske6 het volgende:
[..]
zo is dat, een kind hoor je buiten de media te houden, die kan zijn/ haar mening nog niet geven....... en er geld voor vragen is helemaal absurt.. alsof je je kind verkoopt !!!
Dat is heel makkelijk,quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:23 schreef riri het volgende:
wie wil er nou foto's van je dierbaarste bezit overal in hebben staan?In de party?voor geld?....zieke
mensen die alles voor geld doen....
Ik wil niet heel vervelend doen, maar volgens mij zijn je 15 seconds of fame wel geweest.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Dat is heel makkelijk,
wij hebben voor die baby foto reportage gekozen omdat anders er namelijk een foto vanuit de bosjes wordt gemaakt. Dan hebben wij tenminste de keus dat onze spruit mooi in beeld komt.
Daarnaast is het ook nog een keer zo dat als je niet meewerkt het stuk er toch wel komt en dan vaak een niet zo leuk verhaal. Wat dat betreft is het kiezen tussen twee kwaden. Als het aan mij lag lieten we ons kind helemaal uit de media, maar ja dan had je maar niet aan de kooi mee moeten doen.
Maar dan zeg ik ook eerlijk dat de bladen ons benaderd hebben en wij niet de bladen.
Heb er lang bij stil gestaan of we het moesten doen, maar dus om bovengenoemde reden hebben we dus besloten om het zo te doen
Lezen is ook een vakquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:38 schreef Utrecht het volgende:
[..]
Ik wil niet heel vervelend doen, maar volgens mij zijn je 15 seconds of fame wel geweest.
Zit er werkelijk iemand op die foto;s te wachten?
Of wordt jullie spruit in de mega-komkommertijd geboren?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Maar dan zeg ik ook eerlijk dat de bladen ons benaderd hebben en wij niet de bladen.
tja, wat moet ik hier nou op reageren? de waarheid? Ik heb de roddelbladen persoonlijk voor gek versleten dat ze die foto's wilden maken. Maar heel eerlijk; verschillende bladen hebben ons benaderd voor de foto's.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:38 schreef Utrecht het volgende:
[..]
Ik wil niet heel vervelend doen, maar volgens mij zijn je 15 seconds of fame wel geweest.
Zit er werkelijk iemand op die foto;s te wachten?
Of wordt jullie spruit in de mega-komkommertijd geboren?
Geestelijke armoede op FOK! aangezien deze reeks nog steeds looptquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
tja, wat moet ik hier nou op reageren? de waarheid? Ik heb de roddelbladen persoonlijk voor gek versleten dat ze die foto's wilden maken. Maar heel eerlijk; verschillende bladen hebben ons benaderd voor de foto's.
Wij kunnen er niets aan doen dat er in NL van die geestelijke armoede leeft dat mensen nog steeds over ons willen lezen en horen,
dat, in combinatie met mijn vorige post, is de eerlijkste verklaring die ik kan geven omtrent die babyreportages over ons en ons kind in de bladen
Stort je de gage nu naar KIKA ????quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Dat is heel makkelijk,
wij hebben voor die baby foto reportage gekozen omdat anders er namelijk een foto vanuit de bosjes wordt gemaakt. Dan hebben wij tenminste de keus dat onze spruit mooi in beeld komt.
Daarnaast is het ook nog een keer zo dat als je niet meewerkt het stuk er toch wel komt en dan vaak een niet zo leuk verhaal. Wat dat betreft is het kiezen tussen twee kwaden. Als het aan mij lag lieten we ons kind helemaal uit de media, maar ja dan had je maar niet aan de kooi mee moeten doen.
Heb er lang bij stil gestaan of we het moesten doen, maar dus om bovengenoemde reden hebben we dus besloten om het zo te doen
mooi! ik wil dat kleine van ballegooytje heel graag zienquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Dat is heel makkelijk,
zeg!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
tja, wat moet ik hier nou op reageren? de waarheid? Ik heb de roddelbladen persoonlijk voor gek versleten dat ze die foto's wilden maken. Maar heel eerlijk; verschillende bladen hebben ons benaderd voor de foto's.
Wij kunnen er niets aan doen dat er in NL van die geestelijke armoede leeft dat mensen nog steeds over ons willen lezen en horen,
dat, in combinatie met mijn vorige post, is de eerlijkste verklaring die ik kan geven omtrent die babyreportages over ons en ons kind in de bladen
En Huub zegt altijd de waarheid.......hmmmmmmm.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nou,dat klinkt aardigquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Wij kunnen er niets aan doen dat er in NL van die geestelijke armoede leeft dat mensen nog steeds over ons willen lezen en horen
het is ook niet aardig of onaardig bedoeld,quote:
Nu leg je de nadruk op roddelbladen,maar daarvoor kwam het over dat je het een geestelijke armoede vind als mensen nog steeds dingen van jullie willen weten.Ik zie dat als belangstelling en meelevenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
het is ook niet aardig of onaardig bedoeld,
maar ik vind het echt raar dat ruim een jaar nadat een tv programma is afgelopen roddelbladen nog steeds in de rij staan voor baby foto's en allerlei andere artikelen over ons te plaatsen. Dat kan in mijn optiek alleen maar in Nederland. In Engeland of de VS Is dat wel anders. Today you are hot and tomorrow you are not.
Ik denk dan, onze tijd is geweest, het was heftig en een hype toen dgk bezig was, maar dat is toch wel een keer over? Maar blijkbaar niet. Zo bedoel ik het
ze nemen die foto's toch wel, en dan als je bij de supermarkt staat, of in de rij bij de groenteman.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:06 schreef Elske6 het volgende:
quoto Huub
maar ik vind het echt raar dat ruim een jaar nadat een tv programma is afgelopen roddelbladen nog steeds in de rij staan voor baby foto's en allerlei andere artikelen over ons te plaatsen
is gewoon een kwestie van weigeren.......... en aangeven als ze ongevraagd foto's nemen, is het zo afgelopen denk !!!!!!!!!
Het is inderdaad over. Maar het feit dat je hier regelmatig komt om te reageren is het niet een bewijs dat je het prettig vindt en geniet ervan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
het is ook niet aardig of onaardig bedoeld,
maar ik vind het echt raar dat ruim een jaar nadat een tv programma is afgelopen roddelbladen nog steeds in de rij staan voor baby foto's en allerlei andere artikelen over ons te plaatsen. Dat kan in mijn optiek alleen maar in Nederland. In Engeland of de VS Is dat wel anders. Today you are hot and tomorrow you are not.
Ik denk dan, onze tijd is geweest, het was heftig en een hype toen dgk bezig was, maar dat is toch wel een keer over? Maar blijkbaar niet. Zo bedoel ik het
Je hebt ze toen toch wel voor een paar miljoen aangeklaagd? Succesvol?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:43 schreef ditisHuub het volgende:
en als ze van een afstandje foto's maken, verzinnen ze er zoiets bij
http://www.spitsnieuws.nl(...)e_aan_de_wandel.html
nee, als ik van de "bekendheid" wil genieten, ga ik wel naar een discotheek ofzo, de bekendheid zou ik zo willen inruilen hoor. Rustig op een terrasje zitten of lekker anoniem door de stad slenteren op zaterdagmiddag is er nog steeds niet bij. Maar goed, ik wilde zo graag bekend worden dus tja, dan hoort dat erbij.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:47 schreef Guillaume85 het volgende:
[..]
Het is inderdaad over. Maar het feit dat je hier regelmatig komt om te reageren is het niet een bewijs dat je het prettig vindt en geniet ervan?
pretletterquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt ze toen toch wel voor een paar miljoen aangeklaagd? Succesvol?
En dat jullie hand in hand lopen vermelden ze er dan weer niet bijquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:43 schreef ditisHuub het volgende:
Toch snap ik het niet, waarom denk je maar steeds dat Huub haar mist of zo? Ik weet niet of hij dat wel of niet doet, maar jij weet het blijkbaar wel?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:13 schreef Pearlbitch het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Again, eat your heart out Huub!!!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Het zijn foto's van verleden jaar, of is Claire inmiddels bevallen ( krant is van 29 mei 2009 ) maar de reacties van 2008 !!!!!!!!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:43 schreef ditisHuub het volgende:
dus je hebt de foto's al verkocht voor de baby er is?????????????????quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:56 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nee, daar hebben we een prachtige babykamer voor gekocht
Focking geniaalquote:
He has eating his hart out en jij niet en dat zit je zo dwars damequote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:13 schreef Pearlbitch het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Kijk eerst voordat je reageert. Als je vandaag op die link klikt staat er 30 mei.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:13 schreef Elske6 het volgende:
[..]
Het zijn foto's van verleden jaar, of is Claire inmiddels bevallen ( krant is van 29 mei 2009 ) maar de reacties van 2008 !!!!!!!!!
Jaja en dan maar praten over Huub soppers. Het begint nu toch wel erg obsessief te worden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:13 schreef Pearlbitch het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Op deze foto's heeft ze helemaal veel weg van Kellyquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:13 schreef Pearlbitch het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
beetje moeilijk lijkt mi, om gisteren op de link te klikken om de datum van vandaag te zien...........quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:05 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Kijk eerst voordat je reageert. Als je vandaag op die link klikt staat er 30 mei.
whaha dat was ook het 1e wat ik dacht, is dat nou een omgebouwde?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Op deze foto's heeft ze helemaal veel weg van Kelly
Als je nou even verder kijkt dan je neus lang is zie je deze datum onderaan het artikel staanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:13 schreef Elske6 het volgende:
Het zijn foto's van verleden jaar, of is Claire inmiddels bevallen ( krant is van 29 mei 2009 ) maar de reacties van 2008 !!!!!!!!!
ach het is pas een jaar geleden geef niet hoor als je wat vergeetachtig wordquote:
oostindische vergeetachtigheid is dat in het geval van pearlbitch, of selectieve alzheimer,quote:Op zondag 31 mei 2009 20:58 schreef peeet1 het volgende:
[..]
ach het is pas een jaar geleden geef niet hoor als je wat vergeetachtig word
hoho , is toch echt zo !quote:Op zondag 31 mei 2009 20:58 schreef peeet1 het volgende:
[..]
ach het is pas een jaar geleden geef niet hoor als je wat vergeetachtig word
Je bent met Claire getrouwd, dus dit heerlijk politiek correcte antwoord is je geraden.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:49 schreef ditisHuub het volgende:
@ Pearlbitch
Ach, ik vind Claire veel mooier, zowel van binnen als van buiten, en ik ben blij dat zij moeder van mijn kinderen wordt, maar goed, geeft niets, maar PB snap 1 ding niet, je doet alsof ik Lieke nog zou missen ofzo, maar ik heb het destijds met haar uitgemaakt dus begrijp je toespelingen nooit zo. Geeft niets hoor, vind het wel fijn dat jij nog steeds blij wordt van haar. Ik heb haar al meer dan een jaar al niet meer gesproken, dus het boeit mij allemaal niet zo. PB wat vond je van foto's en artikel in de Party?
ho ho, wel bij de feiten blijven, en anders had je beter moeten kijken. Deze jongen liep achter haar aan omdat hij haar nog wilde gebruiken voor het spel, omdat we met zijn 3-en wel lekker gingen. Niet om de relatie weer op gang te krijgen.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je bent met Claire getrouwd, dus dit heerlijk politiek correcte antwoord is je geraden.![]()
Verder is jouw stelling dat jij degene bent die de relatie tussen jou en Lieke heeft beëindigd nogal arbitrair. Het enige wat ik heb gezien is een meisje dat helemaal klaar was met de relatie en een jongen die dat maar niet kon accepteren en nog wekenlang als een puppy achter z'n ex bleef aanlopen.
En die foto's van Claire in de party, niks op aan te merken. Van Tellingen is een vakman.
Gaan we relluh?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:46 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ho ho, wel bij de feiten blijven, en anders had je beter moeten kijken. Deze jongen liep achter haar aan omdat hij haar nog wilde gebruiken voor het spel, omdat we met zijn 3-en wel lekker gingen. Niet om de relatie weer op gang te krijgen.
Jij haalt een paar dingen door elkaar, spel, liefde, maar goed. Hou vooral vast aan je eigen onjuiste kijk op dingen.
En over dat politieke correcte antwoord, ach, ik heb jaren laten zien dat ik alles durf te zeggen en alles BEHALVE politiek correct ben. Ik leef mijn leven al heel lang op de manier waarop ik het doe, met veel goede en veel foute kanten, maar ik zeg altijd wel EERLIJK wat ik vind en HARDOP. Heb daar niet een aantal anonieme alliassen voor nodig op het internet om daar een beetje tof te lopen doen tegenover mensen die ik niet eens persoonlijk ken.
edit: verlepte, verzuurde kast-pot. Streef je eigen geluk eens na ipv het geluk van anderen continu in een slecht daglicht proberen te stellen
Sja, dit familiedrama is natuurlijk nog interessant. Je weet wel wat ik bedoel. Ik ben ook benieuwd wat eruit komt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ik geloof je direct!quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
en wie ben jij dan wel niet?quote:Op maandag 1 juni 2009 02:53 schreef Meds het volgende:
is er nu werkelijk nog iemand geïnteresseerd in dat stelletje nobody's van deze ranzige reality shows?
Dus Hoerenloper en dat dikke kapstertje krijgen een liefdesbaby. Net als vrouwenmepper Brain en latente hom0 Dennis? Wat fijn dat die knullen blijkbaar nog ergens raak kunnen schieten. Maar kom op zeg.....
het gaat toch helemaal nergens over
eigenlijk fantastisch geslapen! net wakker, zo lekker buiten ontbijten met Claire, en vandaag gaan we naar een spa lekker genieten!quote:
Fijne dag! Het echte leven is veel leuker dan online, geniet er vanquote:Op maandag 1 juni 2009 11:59 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
eigenlijk fantastisch geslapen! net wakker, zo lekker buiten ontbijten met Claire, en vandaag gaan we naar een spa lekker genieten!
Hij was heel duidelijk hoor. Even duidelijk trouwens als één van je vorige postings die ik eigenlijk helemaal over het hoofd had gezien, totdat Thunderbitch hem aanhaalde:quote:Op maandag 1 juni 2009 11:57 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wat begreep je niet aan mijn vorige post dan? verzuurde kast-pot
Exact, Lieke was hem de baas en dat trok hij niet. (ik weet wel wat hij hierop gaat zeggen, maar ik wacht wel af.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:25 schreef diedirk het volgende:
Huub jij altijd maar met je spel, snapte je op het laatst nu werkelijk echt niet dat het om de populariteit ging en niet meer om het iemand eruit stemmen?!
Dacht je nu echt dat je populair werd door het schandalig behandelen van Lieke ?
(je kon gewoon niet hebben dat ze je helemaal uitkotste en wilde haar daarom weg hebben)
Je snap het niet. Huub werd geil van die "crossed-eye bitch".quote:Op maandag 1 juni 2009 16:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Huubje wat ik nooit begrepen heb is dat je zo lang met die cross eyed bitch Lieke hebt gehad.
Ik zou zelf ook scheel gaan kijken of paranoia worden want naar wie kijkt ze nou?naar jou of naar mij?
Afijn Lieke is en zal altijd blijven dat meisje dat gepest is op school en altijd al cheerleader wilde worden en wilde neuken met de Spits, maar heel het team overzich heen kreeg en de kleedkamers schoon mocht poetsen. Just a hole to fill.. love ya Huub
Whow, what a gal. Huub, gaat ie al omhoog?quote:Op maandag 1 juni 2009 17:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor de liefhebbers.
Dus jij mag niet kijken Huub![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dat maakt haar bijzonder?quote:Op maandag 1 juni 2009 16:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je snap het niet. Huub werd geil van die "crossed-eye bitch".
Hij heeft het lang met haar uitgehouden, dus dat.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:37 schreef miesy72 het volgende:
[..]
en dat maakt haar bijzonder?
we weten allemaal dat huub niet erg kieskeurig was wat vrouwen betreft in DGK,
en lieke was nou eenmaal zo een meisje die makkelijk haar beentjes spreidde.
"whats love got to do with it?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op maandag 1 juni 2009 17:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij heeft het lang met haar uitgehouden, dus dat.
Hij wilde het niet laten eindigen, dus dat.
Hij was niet ontevreden als ze haar beentjes spreidde.
Maar, een hufter, blijft een hufter natuurlijk, love or no love.speltacties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je moest er wat voor over hebben, blijkbaar![]()
Ben dan benieuwd wanneer het spel over is voor Claire.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:47 schreef miesy72 het volgende:
[..]
speltacties.
je moest er wat voor over hebben, blijkbaar
whishfu thinking, maar ach, hoop doet leven, huh?quote:Op maandag 1 juni 2009 17:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben dan benieuwd wanneer het spel over is voor Claire.
Niet van mijn kant hoor, she made her own bed.............................quote:Op maandag 1 juni 2009 17:53 schreef miesy72 het volgende:
[..]
whishfu thinking, maar ach, hoop doet leven, huh?
tuuurlijk niet, waarom zou je?quote:Op maandag 1 juni 2009 17:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niet van mijn kant hoor, she made her own bed.............................
Precies.....quote:
Maar hij heeft wel gelijkquote:Op maandag 1 juni 2009 13:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij was heel duidelijk hoor. Even duidelijk trouwens als één van je vorige postings die ik eigenlijk helemaal over het hoofd had gezien, totdat Thunderbitch hem aanhaalde:
Wij kunnen er niets aan doen dat er in NL van die geestelijke armoede leeft dat mensen nog steeds over ons willen lezen en horen
Hiermee ben je weinig complimenteus in de richting van je fans. Kan je dat 'ns uitleggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |