abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 mei 2009 @ 14:34:32 #76
111260 Charmian
a little joy
pi_69086649
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 12:52 schreef sherry777 het volgende:
BTW, Leuke vriend heeft Amanda, ik zou 'm wel een dieetje geven en ik hoop dat hij bestand is tegen bloedzuigen........Ik wens ze alle geluk toe! Laatste colum van Amanda op startlounge. °knip°
Geen columns meer My life has come to an end
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_69091319
Ik blijf het een erg leuk stel vinden: Huub en Claire!!! Heel veel sterkte in de laatste fase van jullie zwangerschap!!
pi_69093645
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 12:52 schreef sherry777 het volgende:
BTW, Leuke vriend heeft Amanda, ik zou 'm wel een dieetje geven en ik hoop dat hij bestand is tegen bloedzuigen........Ik wens ze alle geluk toe! Laatste colum van Amanda op startlounge.

Zie:

In december werd ik benaderd door MSN Starlounge om een wekelijkse blog te schrijven over mijn leven en alles wat mij bezighoud. Ik heb van elke letter genoten die ik jullie schreef, maar aan alles komt een einde. Na ruim vier maanden een blog op MSN Starlounge te hebben geschreven zit het erop. Ik heb het elke keer weer met veel plezier gedaan of ik nou een bepaald onderwerp aanscherpte of dat ik iets vertelde wat ik allemaal had meegemaakt, ik vond alles superleuk om te delen.

Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken dat julllie elke keer weer mijn blog hebben gelezen. En ik vond het ook te gek om jullie reacties over mijn blog terug te vinden op mijn Hyves: lifeofamanda. Misschien dat ik ooit nog ergens anders een column mag schrijven, want ik heb eigenlijk de smaak wel te pakken. Hihihi... Ik hoop dat jullie dan ook allemaal weer trouw mijn column zullen lezen. Ik wil zeker MSN Starlounge bedanken dat ze mij de kans hebben gegeven dit te mogen doen, want zo kon ik degenen die ook De Gouden Kooi hebben gekeken een kans geven ook in mijn privé leven mee te kunnen kijken.

Het gaat nog steeds ontzettend goed met mij, ik ben superverliefd op Nick (dj Afrojack) en we hebben de grootste lol samen en gaan hopelijk nog veel mooie momenten mee maken. Ik doe nog steeds erg leuke dingen met mijn mama, zusjes en mijn prinsesje Presny en vrienden. Ook al ga ik nu niet alle feesten meer met hem af, doe ik nog steeds leuke dingen met mijn vriend Ricardo (Rachel ‘O Neal).

Ik voel me helemaal happy en ga op naar het volgende avontuur. Ik heb nog zo veel plannen en jullie zullen nog veel van me zien en horen. Mijn optredens gaan nog gewoon door, dus misschien zie ik jullie ergens in het land.

Ik ga in deze laatste column dus niet zeggen “see you next week”, maar...
Ontzettend bedankt allemaal!

Dikke kus en knuffel ,

Amanda

Gisteren draaide Afrojack de vriend van Amanda in Club Hipp in Zoetermeer en daar was amanda ook bij. Volgens getuigen had ze aardig wat gedronken. Een van de mensen, Erwin, die haar zag heeft een bericht op de hyves van Afrojack geschreven:

Erwin (278)
today, 09:23

hey gast...
je draaide weer lekke gister in club hipp
thanks for the picture man
en amanda ook weer terug op aarde ? ze had hem aardig zitten geloof ik

tot 6 juni in enschede !!!!

cu
pi_69099296
Ricardo ( Rachel) komt morgen in spuiten en slikken van BNN...
pi_69101329
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 19:23 schreef Guillaume85 het volgende:

[..]

Gisteren draaide Afrojack de vriend van Amanda in Club Hipp in Zoetermeer en daar was amanda ook bij. Volgens getuigen had ze aardig wat gedronken. Een van de mensen, Erwin, die haar zag heeft een bericht op de hyves van Afrojack geschreven:

Erwin (278)
today, 09:23

hey gast...
je draaide weer lekke gister in club hipp
thanks for the picture man
en amanda ook weer terug op aarde ? ze had hem aardig zitten geloof ik

tot 6 juni in enschede !!!!

cu
ooooooooo, als brian erbij was..................had ze klappen gekregen!! Afrojack is dus relaxer..........
  zondag 17 mei 2009 @ 07:06:08 #81
143001 Prospera
Verfrissend
pi_69109643
Met d'r ongewassen ponnetje

Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_69113798
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 22:48 schreef sherry777 het volgende:

[..]

ooooooooo, als brian erbij was..................had ze klappen gekregen!! Afrojack is dus relaxer..........
Misschien heeft hij stiekem al spijt dat hij een relatie met een alcoholist is begonnen. Je weet het niet.
  † In Memoriam † zondag 17 mei 2009 @ 17:48:31 #83
135305 beequeen
Lost.
pi_69123651
Uit den oude doosch.
Mooie foto van Claire, genomen tijdens het passen van de lingerie voor onder haar trouwjurk. Met dank aan Dunja van VOL.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_69139984
Amanda Type: Privé berichten
Titel: éénmalige actie, voor mooie nagels door mij gezet!!!
Aan: Vriend en van Amanda
Hallo lieve hyves vriendjes en vriendinnetjes,

Ik krijg vaak berichtjes van fans via hyves die het leuk zouden vinden als ik bij hun of hun vriendin tegen betaling nagels kwam zetten. Ik dacht altijd dat zoiets niet mogelijk was, maar nu heb ik toch een idee bedacht om het mogelijk te maken dit te kunnen doen.

Binnenkort wil ik 40 mensen de kans geven dat ik bij hun thuis, mijn kleine thuis nagelsalon ?Amanda?s Nails secret? kom uitvoeren, die ik wil gaan opzetten.

Daarom wil ik via mijn hyves jullie de mogelijkheid bieden je op te geven voor deze éénmalige actie. Waar ook in het land kom ik bij jullie thuis om mooie nagels bij je te maken. Er zijn wel wat voorwaardes aan, om bij deze 40 klanten te zitten. Het leek mij een leuk idee om de gene met de leukste, grappigste en origineelste aanvraag een nagelafspraak te maken. Uit veiligheidsoverwegingen kom ik niet alleen en is er sowieso altijd 1 iemand bij mij aanwezig.

Omdat ik natuurlijk ook rijkosten maak kost de 1e klant ? 80.00.= Bij meer dan 50 kilometer vanaf Amsterdam worden de kosten per KM iets hoger. Heb je een vriendin, buurvrouw of familielid die op deze afspraak ook door mij nagels gezet wil hebben, betaald zij ? 65.00,=. Ik kan maximaal 3 klanten per afspraak inplannen.

Ik hoop zo op deze manier mensen de kans te geven mij te ontmoeten en dat ik jou na gezellige afspraak, mooie nagels heb bezorgd. Wil je kans maken, stuur dan via mailadres:
amanda-nailsecret@live.nl een mail met een leuke, grappige of orginele uitleg waarom ik juist naar jou moet komen en dan hoop ik zo gauw mogelijk een afspraak met je te kunnen in plannen.

XX Amanda
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
  maandag 18 mei 2009 @ 09:29:27 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69141724
Dan heb je Amanda dus zeker 15 uur in huis. En een manicure waar de beulen van de Spaanse inquisitie nog een puntje aan had kunnen zuigen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_69150165
Mooie kinderkamer voor het dochtertje van Claire en Huub!! Ze zien er alle 2 goed uit zeg! Nog even en dan is het zover...
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:04:44 #87
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69190190
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:04 schreef Mriekje het volgende:
Mooie kinderkamer voor het dochtertje van Claire en Huub!! Ze zien er alle 2 goed uit zeg! Nog even en dan is het zover...
Indd een heel mooi kamertje en wat een leuke wieg! Ze zien er ook heel gelukkig uit.Spannend hoor allemaal.Ik kan niet wachten op de foto's als het kindje geboren is Ik hoop dat huub ze plaatst op z'n log..
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  woensdag 20 mei 2009 @ 10:35:02 #88
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_69218019
Leuk om te zien hoe twee meiden die elkaar in DGK niet konden zien of luchten nu dikke vriendinnen zijn. Maar ja, ze zijn waarschijnlijk tot de ontdekking gekomen dat ze allebei hetzelfde kruis hebben gedragen.

Trouwens, goed voorbeeld doet kennelijk goed volgen, want Hedda heeft haar haar nu ook donker gekleurd.

Bron
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_69222547
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:04 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Indd een heel mooi kamertje en wat een leuke wieg! Ze zien er ook heel gelukkig uit.Spannend hoor allemaal.Ik kan niet wachten op de foto's als het kindje geboren is Ik hoop dat huub ze plaatst op z'n log..
Ik neem aan dat dat in de deal met De Party zit. H+C een babykamer in ruil voor de exclusieve foto's.
pi_69233740
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 12:36 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik neem aan dat dat in de deal met De Party zit. H+C een babykamer in ruil voor de exclusieve foto's.

en reclame gemaakt voor de site van babymeubeltjes... zo komt Jan Splinter de winter door ........
pi_69239010
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 18:15 schreef Elske6 het volgende:

[..]

en reclame gemaakt voor de site van babymeubeltjes... zo komt Jan Splinter de winter door ........
En wat dan nog als ze het gesponsord zouden krijgen. Ik zou het met beide handen aanpakken hoor net zo als iedereen die het aangeboden zou krijgen.
Maar wie zegt dat ze het hebben gekregen? Staat nergens hoor.
pi_69248990
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 20:38 schreef lies1958 het volgende:

[..]

En wat dan nog als ze het gesponsord zouden krijgen. Ik zou het met beide handen aanpakken hoor net zo als iedereen die het aangeboden zou krijgen.
Huub en Claire wat voor niets doen????????????????????
  donderdag 21 mei 2009 @ 13:44:07 #93
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_69258962
morgen is dit al een jaar geleden

de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_69295876
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:00 schreef Elske6 het volgende:

[..]

En dat baseer je op...??
pi_69295951
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 10:35 schreef Pearlbitch het volgende:
......................................................................................................................
Trouwens, goed voorbeeld doet kennelijk goed volgen, want Hedda heeft haar haar nu ook donker gekleurd.

Bron

Staat Hedda goed!
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:09:03 #96
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_69322580
Leuke uitspraak over Amanda

Wie volgt Tatjana Simic op?
door Vanessa Bontje
AMSTERDAM - Tatjana Simic maakt de balans op. Na een glansrijke carrière van meer dan twintig jaar denkt het 45-jarige multitalent na over een meisje dat in haar voetsporen kan treden. "Een opvolgster moet wel wat meer in haar mars hebben dan alleen maar sexy poseren.” Waarom Tatjana stopt? "Omdat het anders zielig wordt…”

Tatjana beraadt zich over haar toekomst als sexy model. "Ik ben nu 45 jaar en er komt een moment dat je moet stoppen”, erkent de geboren Kroatische. Bijna was er een tv-zoektocht naar de nieuwe Tatjana geweest.

Ze vertelt: „Ik heb met SBS 6 om de tafel gezeten. Maar uiteindelijk is dat niet doorgegaan. Eric van Stade, directeur van de zender, zei toen: ’Het is haast onmogelijk om iemand te vinden die in jouw voetsporen kan treden.”

Tatjana herhaalt zijn tekst: „’Jij kwam met lege handen uit voormalig Joegoslavië. Je had niets te verliezen en je hebt gevochten als een leeuw om te komen waar je nu bent. Nederlandse meisjes komen over het algemeen meer in een gespreid bedje terecht. Zij zullen nooit de vechtlust en de drive hebben die jij in je hebt’.”

Met een schalks lachje: „En tóch wil ik het proberen. Het zou leuk zijn als er een opvolgster zou komen, een nieuwe Tatjana. Want ik denk dat er wel degelijk multitalenten zijn, die zich als allround entertainer goed kunnen ontplooien. Maar het zal geen gemakkelijk opgave zijn.”

Knikt: „Ik weet dat er meiden zijn die dit kunnen en dit ook proberen. Zoals Amanda uit de Gouden Kooi. Fantastisch wat ze doet, maar de nieuwe Tatjana zou wel iets meer moeten kunnen dan alleen sexy zijn. Ik heb immers ook in de Flodder-films gespeeld en een zangcarrière opgebouwd. Bovendien heb ik vaak het gevoel dat meiden van rond de twintig te blanco zijn. Ze hebben nog niet veel levenservaring en dat zie je vaak terug in de foto. Nu ik een veertiger ben, zie je aan mijn gezicht dat ik wat te vertellen heb. Dat ik bagage bij me draag. Dat is mooi. Een beetje daarvan zou de nieuwe Tatjana moeten hebben.”

Kalender

Ze heeft pasgeleden een sexy fotoshoot gedaan voor mannenblad FHM. „Ik krijg sindsdien veel vragen van fans die benieuwd zijn of er dit jaar nog een kalender van mij komt. Maar ik wil eerst afwachten of dit tijdschrift met mij op de voorkant het écht goed doet. Eerder neem ik geen beslissing. Eigenlijk had ik me voorgenomen na deze reportage te stoppen. Want als er één vakgebied is met een houdbaarheidsdatum dan is het wel dat van modellen. Langzamerhand kom ik op een leeftijd waarop je na moet gaan denken over je toekomst. De jaren gaan tellen.”

Na alles wat Tatjana in haar leven heeft meegemaakt, vindt ze nu rust in de armen van vastgoedhandelaar Ronny Rosenbaum. „We hebben het heel erg fijn samen. Vorig jaar heeft hij me ten huwelijk gevraagd, maar een datum hebben we nog niet geprikt. Ik moet je eerlijk bekennen dat het hebben van een boterbriefje niet het belangrijkste voor me is. Ik geniet van iedere minuut dat we samen zijn. Ik leef in het hier en nu. En of dat nu wel of niet wordt bekrachtigd met een huwelijk… al dit moois kan niemand mij meer afnemen.”
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  zondag 24 mei 2009 @ 13:09:25 #97
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  zondag 24 mei 2009 @ 15:23:46 #98
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69352205
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:09 schreef Flow3r het volgende:
wanneer moet Claire bevallen?
29 Juni
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  zondag 24 mei 2009 @ 15:47:10 #99
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  zondag 24 mei 2009 @ 15:48:33 #100
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_69352768
zouden we een RLS krijgen van de bevalling?
zet ff een paar camera's in de tent Huub, dan geven wij wel commentaar op de streams
pi_69353299
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:48 schreef Flow3r het volgende:
zet ff een paar camera's in de tent Huub, dan geven wij wel commentaar op de streams
heb het net aan Claire gevraagd, dat kan, kost alleen 2 miljoen per abo
  zondag 24 mei 2009 @ 16:29:56 #102
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_69367622
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:38 schreef lies1958 het volgende:

[..]

quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:00 schreef Elske6 het volgende:

[..]

quote Mrarieke:
En dat baseer je op...??

[] zondag 24 mei 2009 @ 16:11 (#101)

quote:Op zondag 24 mei 2009 15:48 schreef Flow3r het volgende:

quote Huub:

had ik gelijk of niet??? Hij is wel bar in de prijs gestegen, verleden jaar zou hij zijn moeder nog voor 1 milj. verkopen...
pi_69369394
quote:
Op zondag 24 mei 2009 23:05 schreef Elske6 het volgende:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:38 schreef lies1958 het volgende:

[..]

quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:00 schreef Elske6 het volgende:

[..]

quote Mrarieke:
En dat baseer je op...??

[] zondag 24 mei 2009 @ 16:11 (#101)

quote:Op zondag 24 mei 2009 15:48 schreef Flow3r het volgende:

quote Huub:

had ik gelijk of niet??? Hij is wel bar in de prijs gestegen, verleden jaar zou hij zijn moeder nog voor 1 milj. verkopen...
Vraagje aan je:Heb je wel eens gehoord van het woordje HUMOR??
pi_69370401
dat is het toch allemaal Lies, of zie ik het nu verkeerd????
pi_69374308

Als het zakelijk is doe ik niets voor niets,

prive is dan weer een ander verhaal, enne mijn moeder had ook altijd de prijs 2 miljoen! met een strik eromheen!
pi_69374320
quote:
Op zondag 24 mei 2009 16:29 schreef Flow3r het volgende:
2 miljoen wat? Lucifers?
vodka flessen
  maandag 25 mei 2009 @ 10:02:42 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69374393
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:00 schreef ditisHuub het volgende:

vodka flessen
Dat zijn de betere prijzen!
  maandag 25 mei 2009 @ 18:47:52 #109
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_69390683
quote:

[..]

vodka flessen
kan geregeld worden
zet de camera's maar vast klaar

[ Bericht 1% gewijzigd door Flow3r op 25-05-2009 18:56:15 ]
pi_69410354
Daarom zien we Brian en zijn zoon niet, hij wil doekoe:

pi_69411625
ik hou maar even wijselijk mijn mond dicht
  † In Memoriam † dinsdag 26 mei 2009 @ 11:15:14 #112
135486 Manu82
How you doin'?
pi_69411779
Op zich wel handig dat we die kop van Brian dus voorlopig ook niet zien
Some memories are best forgotten
Room 23
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:24:21 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69412063

Free Kempi!

Lullig, zo in 'het nieuws' komen.
pi_69416197
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:22 schreef Eef999 het volgende:

[ afbeelding ]
Vindt het vrij normaal dat je daar geld voor vraagt, je kan het altijd proberen toch. Die roddelbladen verdienen geld aan zijn foto dus waarom geen deel ervan opeisen.
pi_69416742
quote:

[..]

vodka flessen
Tjonge, dat wordt zwaar voor mij om vóór 29 juni 2 miljn vodka flessen leeg te drinken...
pi_69417469
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:38 schreef logicc123 het volgende:

[..]

Vindt het vrij normaal dat je daar geld voor vraagt, je kan het altijd proberen toch. Die roddelbladen verdienen geld aan zijn foto dus waarom geen deel ervan opeisen.
oh daar is niets mis mee, en voor een babyreportage hebben ze altijd wel wat over geloof ik

maar ze willen hem er gewoon niet voor betalen.

begrijp ik uit dat stuk tenminste
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:19:58 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69417548
Wat ik begrijp is dat hij contact met Van Tellingen opnam om kosteloos plaatjes van zijn zoontje te laten schieten en vervolgens nogmaals belde, nu met een geldeis.

En dus nul op rekest kreeg. Risico van het vak.
pi_69420023
Weet iemand al meer over die documentaire van Jaap over Joran vd Sloot,

In the bunker kickoff zij jaap dat het binnen 2 weken wel rond moest zijn. Maar het blijft weer stil rond om Jaap.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 17:47:10 #119
251975 kissaa
fka: kissa
pi_69424552
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:22 schreef Eef999 het volgende:

[ afbeelding ]
Is dat kind al geboren dan?
Hopelijk lijkt het niet op zijn vader.

dinsdag 26 mei 2009 @ 18:52:55 #120
111260 Charmian
a little joy
pi_69426748
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:47 schreef kissaa het volgende:

[..]

Is dat kind al geboren dan?
Hopelijk lijkt het niet op zijn vader.

Begin vorige maand of 2 topics geleden alweer
  Moderator dinsdag 26 mei 2009 @ 19:21:59 #121
184769 crew  Deisyy
pi_69427853
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:17 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

oh daar is niets mis mee, en voor een babyreportage hebben ze altijd wel wat over geloof ik

maar ze willen hem er gewoon niet voor betalen.

begrijp ik uit dat stuk tenminste
Geweldig, wilt ie de foto's van zijn zoontje verkopen en dan wilt niemand ze
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 21:37:57 #122
251975 kissaa
fka: kissa
pi_69433546
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 18:52 schreef Charmian het volgende:

[..]

Begin vorige maand of 2 topics geleden alweer
Bedankt

(zal weer eens wat vaker meelezen )
pi_69450879
wie wil er nou foto's van je dierbaarste bezit overal in hebben staan?In de party?voor geld?....zieke
mensen die alles voor geld doen....
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_69458002
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:23 schreef riri het volgende:
wie wil er nou foto's van je dierbaarste bezit overal in hebben staan?In de party?voor geld?....zieke
zo is dat, een kind hoor je buiten de media te houden, die kan zijn/ haar mening nog niet geven....... en er geld voor vragen is helemaal absurt.. alsof je je kind verkoopt !!!
  woensdag 27 mei 2009 @ 18:03:47 #125
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_69461733
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 19:21 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Geweldig, wilt ie de foto's van zijn zoontje verkopen en dan wilt niemand ze
Hahaha dat gun ik hem dan wel weer
  woensdag 27 mei 2009 @ 18:10:05 #126
111260 Charmian
a little joy
pi_69461864
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 16:13 schreef Elske6 het volgende:

[..]

zo is dat, een kind hoor je buiten de media te houden, die kan zijn/ haar mening nog niet geven....... en er geld voor vragen is helemaal absurt.. alsof je je kind verkoopt !!!
Dan moeten ze ook maar niet meer toestaan dat kindjes voor commercials, films, tutbladen etc. gebruikt worden.
Wil niet iedereen die trots is op zijn of haar pasgeboren kind hem of haar eigenlijk aan de hele wereld showen? Er dan geld voor vragen vind ik ook not done.
  donderdag 28 mei 2009 @ 07:17:35 #127
143001 Prospera
Verfrissend
pi_69478917
Amanda heeft haar rijbewijs

ze snabbelt bij in een cartrack commercial op RTL7:
Vraag, terwijl ze autorijdt
- wat is een meidenauto: Dat is een minicooper of een créme-Beetle met créme-interieur.
- Wat is je grootste ergernis op de weg: Nou ik heb mijn rijbewijs niet zo lang, maar als ik wil invoegen en ze laten me er niet tussen.

- Wat is je ultieme auto: Een Auston Martin ofzo
- Heb je al een bekeuring gehad?: nee maar ik ben wel een velg kwijtgeraakt op de stoeprand.
Aanvullend: mijn mama zei dat mijn 1ste auto wel een botsauto zou worden

En als je Amanda intypt op de zoekfunctie op cartracks.nl krijg je:
Amanda Latuheru Hair & Make-up Artist

[ Bericht 6% gewijzigd door Prospera op 28-05-2009 07:48:02 ]
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_69502264
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 16:13 schreef Elske6 het volgende:
[..]
Als je je kind in een roddelblad zet wordt er hoe dan ook geld aan verdiend (hoe veel of weinig het ook is). De vraag is op wiens bankrekening(en) het dan terecht komt . Ik vind het leuk om babyfoto's van de spruiten van de ex-kooigangers voorbij te zien komen , maar dan liever op hyves e.d. dan in een roddelblad. Foto's kijken in een roddelblad vind ik leuk, maar de 'sensatie/onzin-verhalen' waarmee ze de rest van de pagina vaak vullen vind ik irritant (en koop ze dus ook nooit)
pi_69503048
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:23 schreef riri het volgende:
Dat is heel makkelijk,

wij hebben voor die baby foto reportage gekozen omdat anders er namelijk een foto vanuit de bosjes wordt gemaakt. Dan hebben wij tenminste de keus dat onze spruit mooi in beeld komt.

Daarnaast is het ook nog een keer zo dat als je niet meewerkt het stuk er toch wel komt en dan vaak een niet zo leuk verhaal. Wat dat betreft is het kiezen tussen twee kwaden. Als het aan mij lag lieten we ons kind helemaal uit de media, maar ja dan had je maar niet aan de kooi mee moeten doen.

Maar dan zeg ik ook eerlijk dat de bladen ons benaderd hebben en wij niet de bladen.

Heb er lang bij stil gestaan of we het moesten doen, maar dus om bovengenoemde reden hebben we dus besloten om het zo te doen
pi_69503673
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 20:21 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Dat is heel makkelijk,

wij hebben voor die baby foto reportage gekozen omdat anders er namelijk een foto vanuit de bosjes wordt gemaakt. Dan hebben wij tenminste de keus dat onze spruit mooi in beeld komt.

Daarnaast is het ook nog een keer zo dat als je niet meewerkt het stuk er toch wel komt en dan vaak een niet zo leuk verhaal. Wat dat betreft is het kiezen tussen twee kwaden. Als het aan mij lag lieten we ons kind helemaal uit de media, maar ja dan had je maar niet aan de kooi mee moeten doen.

Maar dan zeg ik ook eerlijk dat de bladen ons benaderd hebben en wij niet de bladen.

Heb er lang bij stil gestaan of we het moesten doen, maar dus om bovengenoemde reden hebben we dus besloten om het zo te doen
Ik wil niet heel vervelend doen, maar volgens mij zijn je 15 seconds of fame wel geweest.
Zit er werkelijk iemand op die foto;s te wachten?
Of wordt jullie spruit in de mega-komkommertijd geboren?
  † In Memoriam † donderdag 28 mei 2009 @ 20:56:11 #131
135486 Manu82
How you doin'?
pi_69504238
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 20:38 schreef Utrecht het volgende:

[..]

Ik wil niet heel vervelend doen, maar volgens mij zijn je 15 seconds of fame wel geweest.
Lezen is ook een vak
quote:

[..]
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_69504768
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 20:38 schreef Utrecht het volgende:

[..]

tja, wat moet ik hier nou op reageren? de waarheid? Ik heb de roddelbladen persoonlijk voor gek versleten dat ze die foto's wilden maken. Maar heel eerlijk; verschillende bladen hebben ons benaderd voor de foto's.

Wij kunnen er niets aan doen dat er in NL van die geestelijke armoede leeft dat mensen nog steeds over ons willen lezen en horen,

dat, in combinatie met mijn vorige post, is de eerlijkste verklaring die ik kan geven omtrent die babyreportages over ons en ons kind in de bladen
  donderdag 28 mei 2009 @ 21:32:45 #133
111260 Charmian
a little joy
pi_69505420
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 21:11 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

tja, wat moet ik hier nou op reageren? de waarheid? Ik heb de roddelbladen persoonlijk voor gek versleten dat ze die foto's wilden maken. Maar heel eerlijk; verschillende bladen hebben ons benaderd voor de foto's.

Wij kunnen er niets aan doen dat er in NL van die geestelijke armoede leeft dat mensen nog steeds over ons willen lezen en horen,

dat, in combinatie met mijn vorige post, is de eerlijkste verklaring die ik kan geven omtrent die babyreportages over ons en ons kind in de bladen
Geestelijke armoede op FOK! aangezien deze reeks nog steeds loopt
pi_69508524
quote:

[..]

Dat is heel makkelijk,

Stort je de gage nu naar KIKA ????
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:11:03 #135
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_69509301
quote:

[..]

Dat is heel makkelijk,

mooi! ik wil dat kleine van ballegooytje heel graag zien ook de 2 trotse snuiten van jullie
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:13:20 #136
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_69509392
quote:

[..]

zeg!!
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_69517281
quote:

[..]

En Huub zegt altijd de waarheid.......hmmmmmmm.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:26:26 #138
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69526150
quote:

[..]

Wij kunnen er niets aan doen dat er in NL van die geestelijke armoede leeft dat mensen nog steeds over ons willen lezen en horen

Nou,dat klinkt aardig
pi_69526979
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:26 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Nou,dat klinkt aardig
het is ook niet aardig of onaardig bedoeld,

maar ik vind het echt raar dat ruim een jaar nadat een tv programma is afgelopen roddelbladen nog steeds in de rij staan voor baby foto's en allerlei andere artikelen over ons te plaatsen. Dat kan in mijn optiek alleen maar in Nederland. In Engeland of de VS Is dat wel anders. Today you are hot and tomorrow you are not.

Ik denk dan, onze tijd is geweest, het was heftig en een hype toen dgk bezig was, maar dat is toch wel een keer over? Maar blijkbaar niet. Zo bedoel ik het
pi_69527004
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 22:52 schreef Elske6 het volgende:

[..]

Stort je de gage nu naar KIKA ????
Nee, daar hebben we een prachtige babykamer voor gekocht
pi_69527315
quoto Huub

maar ik vind het echt raar dat ruim een jaar nadat een tv programma is afgelopen roddelbladen nog steeds in de rij staan voor baby foto's en allerlei andere artikelen over ons te plaatsen

is gewoon een kwestie van weigeren.......... en aangeven als ze ongevraagd foto's nemen, is het zo afgelopen denk !!!!!!!!!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:32:18 #142
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69528029
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:55 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

maar ik vind het echt raar dat ruim een jaar nadat een tv programma is afgelopen roddelbladen nog steeds in de rij staan voor baby foto's en allerlei andere artikelen over ons te plaatsen. Dat kan in mijn optiek alleen maar in Nederland. In Engeland of de VS Is dat wel anders. Today you are hot and tomorrow you are not.

Ik denk dan, onze tijd is geweest, het was heftig en een hype toen dgk bezig was, maar dat is toch wel een keer over? Maar blijkbaar niet. Zo bedoel ik het
Nu leg je de nadruk op roddelbladen,maar daarvoor kwam het over dat je het een geestelijke armoede vind als mensen nog steeds dingen van jullie willen weten.Ik zie dat als belangstelling en meeleven .Het kwam een beetje lullig over je woordspeling.Thats all
pi_69528093
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:06 schreef Elske6 het volgende:
quoto Huub

maar ik vind het echt raar dat ruim een jaar nadat een tv programma is afgelopen roddelbladen nog steeds in de rij staan voor baby foto's en allerlei andere artikelen over ons te plaatsen

is gewoon een kwestie van weigeren.......... en aangeven als ze ongevraagd foto's nemen, is het zo afgelopen denk !!!!!!!!!
ze nemen die foto's toch wel, en dan als je bij de supermarkt staat, of in de rij bij de groenteman.

En wat moet je dan aangeven? Foto's mag je gewoon maken, het is niet verboden ofzo
pi_69528322
en als ze van een afstandje foto's maken, verzinnen ze er zoiets bij

http://www.spitsnieuws.nl(...)e_aan_de_wandel.html
pi_69528412
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:55 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Het is inderdaad over. Maar het feit dat je hier regelmatig komt om te reageren is het niet een bewijs dat je het prettig vindt en geniet ervan?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:47:47 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69528424
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:43 schreef ditisHuub het volgende:

Je hebt ze toen toch wel voor een paar miljoen aangeklaagd? Succesvol?
pi_69528597
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:47 schreef Guillaume85 het volgende:

[..]

Het is inderdaad over. Maar het feit dat je hier regelmatig komt om te reageren is het niet een bewijs dat je het prettig vindt en geniet ervan?
nee, als ik van de "bekendheid" wil genieten, ga ik wel naar een discotheek ofzo, de bekendheid zou ik zo willen inruilen hoor. Rustig op een terrasje zitten of lekker anoniem door de stad slenteren op zaterdagmiddag is er nog steeds niet bij. Maar goed, ik wilde zo graag bekend worden dus tja, dan hoort dat erbij.

het is hier een soort van afkicken zegmaar, samen met mensen die het intensief gevolgd hebben het er af en toe nog over hebben. Aandacht went, en als je het 2 weken hebt meegemaakt haal je er ook niet meer zo veel voldoening uit.
pi_69528682
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je hebt ze toen toch wel voor een paar miljoen aangeklaagd? Succesvol?
pretletter
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:56:09 #149
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69528691
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:43 schreef ditisHuub het volgende:

En dat jullie hand in hand lopen vermelden ze er dan weer niet bij
  vrijdag 29 mei 2009 @ 17:16:54 #150
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_69531206
Nee geen geestelijke armoede, maar gewoon gezonde belangstelling voor iemand die anderhalf jaar lang dagelijks over de vloer kwam. Ik koop ook nooit roddelbladen, maar vind het leuk om zo nu en dan te horen en/of te zien hoe het gaat. Net zoals ik belangstelling heb voor de vrienden en vriendinnen van mijn kinderen die jarenlang over de vloer kwamen.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')