Geen columns meerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:52 schreef sherry777 het volgende:
BTW, Leuke vriend heeft Amanda, ik zou 'm wel een dieetje geven en ik hoop dat hij bestand is tegen bloedzuigen........Ik wens ze alle geluk toe! Laatste colum van Amanda op startlounge. °knip°
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:52 schreef sherry777 het volgende:
BTW, Leuke vriend heeft Amanda, ik zou 'm wel een dieetje geven en ik hoop dat hij bestand is tegen bloedzuigen........Ik wens ze alle geluk toe! Laatste colum van Amanda op startlounge.
Zie:
In december werd ik benaderd door MSN Starlounge om een wekelijkse blog te schrijven over mijn leven en alles wat mij bezighoud. Ik heb van elke letter genoten die ik jullie schreef, maar aan alles komt een einde. Na ruim vier maanden een blog op MSN Starlounge te hebben geschreven zit het erop. Ik heb het elke keer weer met veel plezier gedaan of ik nou een bepaald onderwerp aanscherpte of dat ik iets vertelde wat ik allemaal had meegemaakt, ik vond alles superleuk om te delen.
Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken dat julllie elke keer weer mijn blog hebben gelezen. En ik vond het ook te gek om jullie reacties over mijn blog terug te vinden op mijn Hyves: lifeofamanda. Misschien dat ik ooit nog ergens anders een column mag schrijven, want ik heb eigenlijk de smaak wel te pakken. Hihihi... Ik hoop dat jullie dan ook allemaal weer trouw mijn column zullen lezen. Ik wil zeker MSN Starlounge bedanken dat ze mij de kans hebben gegeven dit te mogen doen, want zo kon ik degenen die ook De Gouden Kooi hebben gekeken een kans geven ook in mijn privé leven mee te kunnen kijken.
Het gaat nog steeds ontzettend goed met mij, ik ben superverliefd op Nick (dj Afrojack) en we hebben de grootste lol samen en gaan hopelijk nog veel mooie momenten mee maken. Ik doe nog steeds erg leuke dingen met mijn mama, zusjes en mijn prinsesje Presny en vrienden. Ook al ga ik nu niet alle feesten meer met hem af, doe ik nog steeds leuke dingen met mijn vriend Ricardo (Rachel ‘O Neal).
Ik voel me helemaal happy en ga op naar het volgende avontuur. Ik heb nog zo veel plannen en jullie zullen nog veel van me zien en horen. Mijn optredens gaan nog gewoon door, dus misschien zie ik jullie ergens in het land.
Ik ga in deze laatste column dus niet zeggen “see you next week”, maar...
Ontzettend bedankt allemaal!
Dikke kus en knuffel ,
Amanda
ooooooooo, als brian erbij was..................had ze klappen gekregen!! Afrojack is dus relaxer..........quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:23 schreef Guillaume85 het volgende:
[..]
Gisteren draaide Afrojack de vriend van Amanda in Club Hipp in Zoetermeer en daar was amanda ook bij. Volgens getuigen had ze aardig wat gedronken. Een van de mensen, Erwin, die haar zag heeft een bericht op de hyves van Afrojack geschreven:
Erwin (278)
today, 09:23
hey gast...
je draaide weer lekke gister in club hipp
thanks for the picture man
en amanda ook weer terug op aarde ? ze had hem aardig zitten geloof ik
tot 6 juni in enschede !!!!
cu
Misschien heeft hij stiekem al spijt dat hij een relatie met een alcoholist is begonnen. Je weet het niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:48 schreef sherry777 het volgende:
[..]
ooooooooo, als brian erbij was..................had ze klappen gekregen!! Afrojack is dus relaxer..........
Indd een heel mooi kamertje en wat een leuke wieg! Ze zien er ook heel gelukkig uit.Spannend hoor allemaal.Ik kan niet wachten op de foto's als het kindje geboren isquote:Op maandag 18 mei 2009 14:04 schreef Mriekje het volgende:
Mooie kinderkamer voor het dochtertje van Claire en Huub!! Ze zien er alle 2 goed uit zeg! Nog even en dan is het zover...
Ik neem aan dat dat in de deal met De Party zit. H+C een babykamer in ruil voor de exclusieve foto's.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:04 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Indd een heel mooi kamertje en wat een leuke wieg! Ze zien er ook heel gelukkig uit.Spannend hoor allemaal.Ik kan niet wachten op de foto's als het kindje geboren isIk hoop dat huub ze plaatst op z'n log..
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat in de deal met De Party zit. H+C een babykamer in ruil voor de exclusieve foto's.
En wat dan nog als ze het gesponsord zouden krijgen. Ik zou het met beide handen aanpakken hoor net zo als iedereen die het aangeboden zou krijgen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:15 schreef Elske6 het volgende:
[..]
en reclame gemaakt voor de site van babymeubeltjes... zo komt Jan Splinter de winter door........
Huub en Claire wat voor niets doen????????????????????quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:38 schreef lies1958 het volgende:
[..]
En wat dan nog als ze het gesponsord zouden krijgen. Ik zou het met beide handen aanpakken hoor net zo als iedereen die het aangeboden zou krijgen.
Maar wie zegt dat ze het hebben gekregen? Staat nergens hoor.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:00 schreef Elske6 het volgende:
[..]
Huub en Claire wat voor niets doen????????????????????
quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:35 schreef Pearlbitch het volgende:
......................................................................................................................
Trouwens, goed voorbeeld doet kennelijk goed volgen, want Hedda heeft haar haar nu ook donker gekleurd.![]()
Bron
heb het net aan Claire gevraagd, dat kan, kost alleen 2 miljoen per aboquote:Op zondag 24 mei 2009 15:48 schreef Flow3r het volgende:
zouden we een RLS krijgen van de bevalling?![]()
zet ff een paar camera's in de tent Huub, dan geven wij wel commentaar op de streams
Vraagje aan je:Heb je wel eens gehoord van het woordje HUMOR??quote:Op zondag 24 mei 2009 23:05 schreef Elske6 het volgende:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:38 schreef lies1958 het volgende:
[..]
En wat dan nog als ze het gesponsord zouden krijgen. Ik zou het met beide handen aanpakken hoor net zo als iedereen die het aangeboden zou krijgen.
Maar wie zegt dat ze het hebben gekregen? Staat nergens hoor.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:00 schreef Elske6 het volgende:
[..]
quote Mrarieke:
En dat baseer je op...??
[] zondag 24 mei 2009 @ 16:11 (#101)
quote:Op zondag 24 mei 2009 15:48 schreef Flow3r het volgende:
zouden we een RLS krijgen van de bevalling?
zet ff een paar camera's in de tent Huub, dan geven wij wel commentaar op de streams
quote Huub:
heb het net aan Claire gevraagd, dat kan, kost alleen 2 miljoen per abo
had ik gelijk of niet??? Hij is wel bar in de prijs gestegen, verleden jaar zou hij zijn moeder nog voor 1 milj. verkopen...
Dat zijn de betere prijzen!quote:
kan geregeld wordenquote:
Vindt het vrij normaal dat je daar geld voor vraagt, je kan het altijd proberen toch. Die roddelbladen verdienen geld aan zijn foto dus waarom geen deel ervan opeisen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:22 schreef Eef999 het volgende:
Daarom zien we Brian en zijn zoon niet, hij wil doekoe:
[ afbeelding ]
oh daar is niets mis mee, en voor een babyreportage hebben ze altijd wel wat over geloof ikquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:38 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Vindt het vrij normaal dat je daar geld voor vraagt, je kan het altijd proberen toch. Die roddelbladen verdienen geld aan zijn foto dus waarom geen deel ervan opeisen.
Is dat kind al geboren dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:22 schreef Eef999 het volgende:
Daarom zien we Brian en zijn zoon niet, hij wil doekoe:
[ afbeelding ]
Begin vorige maand of 2 topics geleden alweerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:47 schreef kissaa het volgende:
[..]
Is dat kind al geboren dan?
Hopelijk lijkt het niet op zijn vader.
![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
oh daar is niets mis mee, en voor een babyreportage hebben ze altijd wel wat over geloof ik
maar ze willen hem er gewoon niet voor betalen.
begrijp ik uit dat stuk tenminste
Bedanktquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
Begin vorige maand of 2 topics geleden alweer
zo is dat, een kind hoor je buiten de media te houden, die kan zijn/ haar mening nog niet geven....... en er geld voor vragen is helemaal absurt.. alsof je je kind verkoopt !!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:23 schreef riri het volgende:
wie wil er nou foto's van je dierbaarste bezit overal in hebben staan?In de party?voor geld?....zieke
mensen die alles voor geld doen....
Hahaha dat gun ik hem dan wel weerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geweldig, wilt ie de foto's van zijn zoontje verkopen en dan wilt niemand ze
Dan moeten ze ook maar niet meer toestaan dat kindjes voor commercials, films, tutbladen etc. gebruikt worden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:13 schreef Elske6 het volgende:
[..]
zo is dat, een kind hoor je buiten de media te houden, die kan zijn/ haar mening nog niet geven....... en er geld voor vragen is helemaal absurt.. alsof je je kind verkoopt !!!
Als je je kind in een roddelblad zet wordt er hoe dan ook geld aan verdiend (hoe veel of weinig het ook is). De vraag is op wiens bankrekening(en) het dan terecht komtquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:13 schreef Elske6 het volgende:
[..]
zo is dat, een kind hoor je buiten de media te houden, die kan zijn/ haar mening nog niet geven....... en er geld voor vragen is helemaal absurt.. alsof je je kind verkoopt !!!
Dat is heel makkelijk,quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:23 schreef riri het volgende:
wie wil er nou foto's van je dierbaarste bezit overal in hebben staan?In de party?voor geld?....zieke
mensen die alles voor geld doen....
Ik wil niet heel vervelend doen, maar volgens mij zijn je 15 seconds of fame wel geweest.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Dat is heel makkelijk,
wij hebben voor die baby foto reportage gekozen omdat anders er namelijk een foto vanuit de bosjes wordt gemaakt. Dan hebben wij tenminste de keus dat onze spruit mooi in beeld komt.
Daarnaast is het ook nog een keer zo dat als je niet meewerkt het stuk er toch wel komt en dan vaak een niet zo leuk verhaal. Wat dat betreft is het kiezen tussen twee kwaden. Als het aan mij lag lieten we ons kind helemaal uit de media, maar ja dan had je maar niet aan de kooi mee moeten doen.
Maar dan zeg ik ook eerlijk dat de bladen ons benaderd hebben en wij niet de bladen.
Heb er lang bij stil gestaan of we het moesten doen, maar dus om bovengenoemde reden hebben we dus besloten om het zo te doen
Lezen is ook een vakquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:38 schreef Utrecht het volgende:
[..]
Ik wil niet heel vervelend doen, maar volgens mij zijn je 15 seconds of fame wel geweest.
Zit er werkelijk iemand op die foto;s te wachten?
Of wordt jullie spruit in de mega-komkommertijd geboren?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Maar dan zeg ik ook eerlijk dat de bladen ons benaderd hebben en wij niet de bladen.
tja, wat moet ik hier nou op reageren? de waarheid? Ik heb de roddelbladen persoonlijk voor gek versleten dat ze die foto's wilden maken. Maar heel eerlijk; verschillende bladen hebben ons benaderd voor de foto's.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:38 schreef Utrecht het volgende:
[..]
Ik wil niet heel vervelend doen, maar volgens mij zijn je 15 seconds of fame wel geweest.
Zit er werkelijk iemand op die foto;s te wachten?
Of wordt jullie spruit in de mega-komkommertijd geboren?
Geestelijke armoede op FOK! aangezien deze reeks nog steeds looptquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
tja, wat moet ik hier nou op reageren? de waarheid? Ik heb de roddelbladen persoonlijk voor gek versleten dat ze die foto's wilden maken. Maar heel eerlijk; verschillende bladen hebben ons benaderd voor de foto's.
Wij kunnen er niets aan doen dat er in NL van die geestelijke armoede leeft dat mensen nog steeds over ons willen lezen en horen,
dat, in combinatie met mijn vorige post, is de eerlijkste verklaring die ik kan geven omtrent die babyreportages over ons en ons kind in de bladen
Stort je de gage nu naar KIKA ????quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Dat is heel makkelijk,
wij hebben voor die baby foto reportage gekozen omdat anders er namelijk een foto vanuit de bosjes wordt gemaakt. Dan hebben wij tenminste de keus dat onze spruit mooi in beeld komt.
Daarnaast is het ook nog een keer zo dat als je niet meewerkt het stuk er toch wel komt en dan vaak een niet zo leuk verhaal. Wat dat betreft is het kiezen tussen twee kwaden. Als het aan mij lag lieten we ons kind helemaal uit de media, maar ja dan had je maar niet aan de kooi mee moeten doen.
Heb er lang bij stil gestaan of we het moesten doen, maar dus om bovengenoemde reden hebben we dus besloten om het zo te doen
mooi! ik wil dat kleine van ballegooytje heel graag zienquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Dat is heel makkelijk,
zeg!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
tja, wat moet ik hier nou op reageren? de waarheid? Ik heb de roddelbladen persoonlijk voor gek versleten dat ze die foto's wilden maken. Maar heel eerlijk; verschillende bladen hebben ons benaderd voor de foto's.
Wij kunnen er niets aan doen dat er in NL van die geestelijke armoede leeft dat mensen nog steeds over ons willen lezen en horen,
dat, in combinatie met mijn vorige post, is de eerlijkste verklaring die ik kan geven omtrent die babyreportages over ons en ons kind in de bladen
En Huub zegt altijd de waarheid.......hmmmmmmm.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nou,dat klinkt aardigquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Wij kunnen er niets aan doen dat er in NL van die geestelijke armoede leeft dat mensen nog steeds over ons willen lezen en horen
het is ook niet aardig of onaardig bedoeld,quote:
Nu leg je de nadruk op roddelbladen,maar daarvoor kwam het over dat je het een geestelijke armoede vind als mensen nog steeds dingen van jullie willen weten.Ik zie dat als belangstelling en meelevenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
het is ook niet aardig of onaardig bedoeld,
maar ik vind het echt raar dat ruim een jaar nadat een tv programma is afgelopen roddelbladen nog steeds in de rij staan voor baby foto's en allerlei andere artikelen over ons te plaatsen. Dat kan in mijn optiek alleen maar in Nederland. In Engeland of de VS Is dat wel anders. Today you are hot and tomorrow you are not.
Ik denk dan, onze tijd is geweest, het was heftig en een hype toen dgk bezig was, maar dat is toch wel een keer over? Maar blijkbaar niet. Zo bedoel ik het
ze nemen die foto's toch wel, en dan als je bij de supermarkt staat, of in de rij bij de groenteman.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:06 schreef Elske6 het volgende:
quoto Huub
maar ik vind het echt raar dat ruim een jaar nadat een tv programma is afgelopen roddelbladen nog steeds in de rij staan voor baby foto's en allerlei andere artikelen over ons te plaatsen
is gewoon een kwestie van weigeren.......... en aangeven als ze ongevraagd foto's nemen, is het zo afgelopen denk !!!!!!!!!
Het is inderdaad over. Maar het feit dat je hier regelmatig komt om te reageren is het niet een bewijs dat je het prettig vindt en geniet ervan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
het is ook niet aardig of onaardig bedoeld,
maar ik vind het echt raar dat ruim een jaar nadat een tv programma is afgelopen roddelbladen nog steeds in de rij staan voor baby foto's en allerlei andere artikelen over ons te plaatsen. Dat kan in mijn optiek alleen maar in Nederland. In Engeland of de VS Is dat wel anders. Today you are hot and tomorrow you are not.
Ik denk dan, onze tijd is geweest, het was heftig en een hype toen dgk bezig was, maar dat is toch wel een keer over? Maar blijkbaar niet. Zo bedoel ik het
Je hebt ze toen toch wel voor een paar miljoen aangeklaagd? Succesvol?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:43 schreef ditisHuub het volgende:
en als ze van een afstandje foto's maken, verzinnen ze er zoiets bij
http://www.spitsnieuws.nl(...)e_aan_de_wandel.html
nee, als ik van de "bekendheid" wil genieten, ga ik wel naar een discotheek ofzo, de bekendheid zou ik zo willen inruilen hoor. Rustig op een terrasje zitten of lekker anoniem door de stad slenteren op zaterdagmiddag is er nog steeds niet bij. Maar goed, ik wilde zo graag bekend worden dus tja, dan hoort dat erbij.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:47 schreef Guillaume85 het volgende:
[..]
Het is inderdaad over. Maar het feit dat je hier regelmatig komt om te reageren is het niet een bewijs dat je het prettig vindt en geniet ervan?
pretletterquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt ze toen toch wel voor een paar miljoen aangeklaagd? Succesvol?
En dat jullie hand in hand lopen vermelden ze er dan weer niet bijquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:43 schreef ditisHuub het volgende:
en als ze van een afstandje foto's maken, verzinnen ze er zoiets bij
http://www.spitsnieuws.nl(...)e_aan_de_wandel.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |