nee de vraag is of jij niets anders hebt. Lekker Slim zou een flop worden toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:41 schreef Guillaume85 het volgende:
[..]
zwak heel zwak.........humm
Heb je niets anders?
Die tweede foto is genomen vanaf de Burg Hohenzollern in Zuid-west Duitsland. Hechingenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:29 schreef beequeen het volgende:
Foto's van Eric's Hyves. Van een zwangerschap is nog niks te zien. Ze is toch ruim 4 maanden nu?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi roze is niet lelijk.
[ afbeelding ]
Hey Huub,quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:09 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee de vraag is of jij niets anders hebt. Lekker Slim zou een flop worden toch?
![]()
![]()
![]()
![]()
Een hoop bla bla... Maar goed, jij hebt veel verstand van het vak van een ander...quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:47 schreef Guillaume85 het volgende:
[..]
Hey Huub,
Week 1: 657.000
Week 2: 498.000
Week 3: 436.000
Week 4: 712.000
Je werkt bij Talpa maar ik krijg de indruk dat je weinig verstand van je vak hebt en je fan Suikeroom nog minder.
Denk je echt dat 276.000 meer mensen deze week naar dat programma hebben gekeken omdat ze plotseling het geweldig vinden?
De laatste Lekker Slim werd op zondag 3 mei uitgezonden. Op dinsdag 5 mei was de Bevrijdingsdag. Op maandag 4 mei hebben veel mensen niet gewerkt. Dus lekker op zondag avond op de bank zitten en zappen op tv.
Ja, ik denk dat het een flop is. Er zijn programma's op tv die beter scoren en minder geld kosten.
By the way, als Lekker Slim volgende zondag meer dan 657.000 kijkers (kijkcijfers van de eerste uitzending) krijgt nodig ik je uit bij Palma waar je de hele avond gratis kan zuipen.........Ok?![]()
Moederdag ook nog niet te vergeten , kon t zelf ook niet maken om te kijken ben ook zeker niet de enige ..vind het persoonlijk een heel geslaagd programma hoor FAN v HUUB( suikeroom )quote:Op maandag 11 mei 2009 13:48 schreef happyme28 het volgende:
Niet zo schokkend die 'daling', marktaandeel was bijna gelijk en komt duidelijk doordat nu de film Mr. Bean nog bezig was op RTL 4 die mensen afgekeken hebben en niet minder interessant programma zoals vorige week van Doe een wens.
Ik heb gister voor het eerst gekeken. Het is te dom dat het grappig wordt. Denk voor RTL 5 een zeer geslaagd programma en het best scorende van de avond!
marktaandeel is nagenoeg hetzelfde gebleven,quote:Op maandag 11 mei 2009 09:16 schreef Copycat het volgende:
Hadden we deze daling ook al ingecalculeerd, Huub?
in nijmegen ? spot ze hier nl ook heel vaak .....quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:47 schreef RSie het volgende:
voor de geinteresseerden.
afgelopen zaterdag kwam ik Dennis tegen die gezellig met Nadia, en de kleine op het terras zat.
tegen alle verwachting in houden ze het best lang uit!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |