abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 mei 2009 @ 23:08:32 #153
111260 Charmian
a little joy
pi_69541881
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 21:13 schreef Pearlbitch het volgende:

Again, eat your heart out Huub!!!!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Toch snap ik het niet, waarom denk je maar steeds dat Huub haar mist of zo? Ik weet niet of hij dat wel of niet doet, maar jij weet het blijkbaar wel?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_69542053
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:43 schreef ditisHuub het volgende:
en als ze van een afstandje foto's maken, verzinnen ze er zoiets bij

http://www.spitsnieuws.nl(...)e_aan_de_wandel.html
Het zijn foto's van verleden jaar, of is Claire inmiddels bevallen ( krant is van 29 mei 2009 ) maar de reacties van 2008 !!!!!!!!!
pi_69542114
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:56 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Nee, daar hebben we een prachtige babykamer voor gekocht
dus je hebt de foto's al verkocht voor de baby er is?????????????????
pi_69542424
come back van ruud

[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
pi_69543307
come back van ruud de knuffelaar

zaterdag 30 mei 2009 @ 00:28:56 #158
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_69544497
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 23:48 schreef peeet1 het volgende:

Focking geniaal
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 30 mei 2009 @ 00:33:54 #159
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69544622
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

He has eating his hart out en jij niet en dat zit je zo dwars dame Laat ze met rust .Huub en Claire krijgen een kind.Focus je op Elientje of Amber of welk vrijgezelle meid dan ook .Whatever.Bey bey PB

[ Bericht 0% gewijzigd door mooiiiiii op 30-05-2009 12:54:31 ]
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_69547927
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 23:13 schreef Elske6 het volgende:

[..]

Het zijn foto's van verleden jaar, of is Claire inmiddels bevallen ( krant is van 29 mei 2009 ) maar de reacties van 2008 !!!!!!!!!
Kijk eerst voordat je reageert. Als je vandaag op die link klikt staat er 30 mei.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 12:04:07 #161
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_69549875
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Jaja en dan maar praten over Huub soppers. Het begint nu toch wel erg obsessief te worden.
Vreselijk hé dat de media nog steeds belangstelling heeft voor Huub en Claire. En dat Lieke van alles doet om maar in de belangstelling te komen. Zelfs jouw herhaalde pogingen haar weer onder de aandacht te brengen mislukt jammerlijk.

Misschien lukt het als je van die foto's wat billboards langs de snelweg plaatst.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  † In Memoriam † zaterdag 30 mei 2009 @ 12:07:08 #162
135486 Manu82
How you doin'?
pi_69549936
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Op deze foto's heeft ze helemaal veel weg van Kelly
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_69551460
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 10:05 schreef lies1958 het volgende:

[..]

Kijk eerst voordat je reageert. Als je vandaag op die link klikt staat er 30 mei.
beetje moeilijk lijkt mi, om gisteren op de link te klikken om de datum van vandaag te zien...........
  zaterdag 30 mei 2009 @ 13:54:32 #164
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_69552002
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 12:07 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Op deze foto's heeft ze helemaal veel weg van Kelly
whaha dat was ook het 1e wat ik dacht, is dat nou een omgebouwde?
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  zaterdag 30 mei 2009 @ 14:01:30 #165
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_69552136
sunny16947 hou is op met die zielige discussies die je al 1000 keer gevoerd hebt

† In Memoriam † zaterdag 30 mei 2009 @ 15:04:46 #166
135305 beequeen
Lost.
pi_69553363
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 23:13 schreef Elske6 het volgende:

Als je nou even verder kijkt dan je neus lang is zie je deze datum onderaan het artikel staan

C. Ververs | 11-06-08 | 14:29 |

En wat Manu en Suikeroom zeggen over Lieke.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zondag 31 mei 2009 @ 13:49:19 #167
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_69573550
dat filmpje van Ruud is trouwens wel geniaal

maar het is eind mei waar blijft Jaap nou met zn Terror Joran show?
pi_69582238
@ Pearlbitch

Ach, ik vind Claire veel mooier, zowel van binnen als van buiten, en ik ben blij dat zij moeder van mijn kinderen wordt, maar goed, geeft niets, maar PB snap 1 ding niet, je doet alsof ik Lieke nog zou missen ofzo, maar ik heb het destijds met haar uitgemaakt dus begrijp je toespelingen nooit zo. Geeft niets hoor, vind het wel fijn dat jij nog steeds blij wordt van haar. Ik heb haar al meer dan een jaar al niet meer gesproken, dus het boeit mij allemaal niet zo. PB wat vond je van foto's en artikel in de Party?
pi_69584101
quote:
Op zondag 31 mei 2009 19:49 schreef ditisHuub het volgende:
ik heb het destijds met haar uitgemaak

ach het is pas een jaar geleden geef niet hoor als je wat vergeetachtig word
pi_69588482
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:58 schreef peeet1 het volgende:

[..]

oostindische vergeetachtigheid is dat in het geval van pearlbitch, of selectieve alzheimer,

ach, Pearlbitch, deze is voor jou,

liefs Huub
pi_69588836
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:58 schreef peeet1 het volgende:

[..]

hoho , is toch echt zo !
Huub maakte het uit .... vroeg zich ook af of het bij elkaar slapen zo verstandig was , Lieke trok het geloof ik geen 2 dagen , weten we nog dat ze toch bij Huub bleef slapen ... en vooral hoe ze hem wakker maakte .... daarom begreep ik haar gedrag daarna ook echt niet meer , maakt ook niet meer uit ..... maar Huub heeft t uitgemaakt
En eindelijk was daar ...... Claire
Sucker for happy endings
  zondag 31 mei 2009 @ 23:24:25 #172
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_69588869
quote:
Op zondag 31 mei 2009 19:49 schreef ditisHuub het volgende:
@ Pearlbitch

Ach, ik vind Claire veel mooier, zowel van binnen als van buiten, en ik ben blij dat zij moeder van mijn kinderen wordt, maar goed, geeft niets, maar PB snap 1 ding niet, je doet alsof ik Lieke nog zou missen ofzo, maar ik heb het destijds met haar uitgemaakt dus begrijp je toespelingen nooit zo. Geeft niets hoor, vind het wel fijn dat jij nog steeds blij wordt van haar. Ik heb haar al meer dan een jaar al niet meer gesproken, dus het boeit mij allemaal niet zo. PB wat vond je van foto's en artikel in de Party?
Je bent met Claire getrouwd, dus dit heerlijk politiek correcte antwoord is je geraden.
Verder is jouw stelling dat jij degene bent die de relatie tussen jou en Lieke heeft beëindigd nogal arbitrair. Het enige wat ik heb gezien is een meisje dat helemaal klaar was met de relatie en een jongen die dat maar niet kon accepteren en nog wekenlang als een puppy achter z'n ex bleef aanlopen.
En die foto's van Claire in de party, niks op aan te merken. Van Tellingen is een vakman.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_69589734
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Je bent met Claire getrouwd, dus dit heerlijk politiek correcte antwoord is je geraden.
Verder is jouw stelling dat jij degene bent die de relatie tussen jou en Lieke heeft beëindigd nogal arbitrair. Het enige wat ik heb gezien is een meisje dat helemaal klaar was met de relatie en een jongen die dat maar niet kon accepteren en nog wekenlang als een puppy achter z'n ex bleef aanlopen.
En die foto's van Claire in de party, niks op aan te merken. Van Tellingen is een vakman.
ho ho, wel bij de feiten blijven, en anders had je beter moeten kijken. Deze jongen liep achter haar aan omdat hij haar nog wilde gebruiken voor het spel, omdat we met zijn 3-en wel lekker gingen. Niet om de relatie weer op gang te krijgen.

Jij haalt een paar dingen door elkaar, spel, liefde, maar goed. Hou vooral vast aan je eigen onjuiste kijk op dingen.

En over dat politieke correcte antwoord, ach, ik heb jaren laten zien dat ik alles durf te zeggen en alles BEHALVE politiek correct ben. Ik leef mijn leven al heel lang op de manier waarop ik het doe, met veel goede en veel foute kanten, maar ik zeg altijd wel EERLIJK wat ik vind en HARDOP. Heb daar niet een aantal anonieme alliassen voor nodig op het internet om daar een beetje tof te lopen doen tegenover mensen die ik niet eens persoonlijk ken.

edit: verlepte, verzuurde kast-pot. Streef je eigen geluk eens na ipv het geluk van anderen continu in een slecht daglicht proberen te stellen
  maandag 1 juni 2009 @ 00:50:21 #174
156669 Lady-night
dames eerst
pi_69591754
nog steeds mensen hier
Hangplek voor vrije gedachten
  maandag 1 juni 2009 @ 01:35:43 #175
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_69592871
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:46 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

ho ho, wel bij de feiten blijven, en anders had je beter moeten kijken. Deze jongen liep achter haar aan omdat hij haar nog wilde gebruiken voor het spel, omdat we met zijn 3-en wel lekker gingen. Niet om de relatie weer op gang te krijgen.

Jij haalt een paar dingen door elkaar, spel, liefde, maar goed. Hou vooral vast aan je eigen onjuiste kijk op dingen.

En over dat politieke correcte antwoord, ach, ik heb jaren laten zien dat ik alles durf te zeggen en alles BEHALVE politiek correct ben. Ik leef mijn leven al heel lang op de manier waarop ik het doe, met veel goede en veel foute kanten, maar ik zeg altijd wel EERLIJK wat ik vind en HARDOP. Heb daar niet een aantal anonieme alliassen voor nodig op het internet om daar een beetje tof te lopen doen tegenover mensen die ik niet eens persoonlijk ken.

edit: verlepte, verzuurde kast-pot. Streef je eigen geluk eens na ipv het geluk van anderen continu in een slecht daglicht proberen te stellen
Gaan we relluh?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_69594106
is er nu werkelijk nog iemand geïnteresseerd in dat stelletje nobody's van deze ranzige reality shows?
Dus Hoerenloper en dat dikke kapstertje krijgen een liefdesbaby. Net als vrouwenmepper Brain en latente hom0 Dennis? Wat fijn dat die knullen blijkbaar nog ergens raak kunnen schieten. Maar kom op zeg.....
het gaat toch helemaal nergens over
  maandag 1 juni 2009 @ 11:12:26 #177
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69596969
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 21:11 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

tja, wat moet ik hier nou op reageren? de waarheid? Ik heb de roddelbladen persoonlijk voor gek versleten dat ze die foto's wilden maken. Maar heel eerlijk; verschillende bladen hebben ons benaderd voor de foto's.

Wij kunnen er niets aan doen dat er in NL van die geestelijke armoede leeft dat mensen nog steeds over ons willen lezen en horen,

dat, in combinatie met mijn vorige post, is de eerlijkste verklaring die ik kan geven omtrent die babyreportages over ons en ons kind in de bladen
Sja, dit familiedrama is natuurlijk nog interessant. Je weet wel wat ik bedoel. Ik ben ook benieuwd wat eruit komt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 1 juni 2009 @ 11:15:09 #178
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69597029
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 21:11 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

tja, wat moet ik hier nou op reageren? de waarheid? Ik heb de roddelbladen persoonlijk voor gek versleten dat ze die foto's wilden maken. Maar heel eerlijk; verschillende bladen hebben ons benaderd voor de foto's.

Wij kunnen er niets aan doen dat er in NL van die geestelijke armoede leeft dat mensen nog steeds over ons willen lezen en horen,

dat, in combinatie met mijn vorige post, is de eerlijkste verklaring die ik kan geven omtrent die babyreportages over ons en ons kind in de bladen
Ik geloof je direct!
pi_69597964
quote:
Op maandag 1 juni 2009 02:53 schreef Meds het volgende:
is er nu werkelijk nog iemand geïnteresseerd in dat stelletje nobody's van deze ranzige reality shows?
Dus Hoerenloper en dat dikke kapstertje krijgen een liefdesbaby. Net als vrouwenmepper Brain en latente hom0 Dennis? Wat fijn dat die knullen blijkbaar nog ergens raak kunnen schieten. Maar kom op zeg.....
het gaat toch helemaal nergens over
en wie ben jij dan wel niet?

fijn he, die anoniemiteit van t internet? als je zulk soort dingen echt vind, moet je ze iemand persoonlijk zeggen. Maar denk dat jij t type bent dat dergelijke dingen alleen achter je pc'tje durft te verkondigen. Waarschijnlijk net zoals jij je sexleven bevredigt vanachter diezelfde plaats!
pi_69598020
quote:
Op maandag 1 juni 2009 01:35 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Gaan we relluh?
wat begreep je niet aan mijn vorige post dan? verzuurde kast-pot
pi_69598055
Goeiemorgen Huub. Lekker geslapen?
pi_69598056
en voor de rest, gooodmorning allemaal, iemand nog laatste aflevering lekker slim gezien? enne on topic, iemand nog nieuws?
pi_69598083
quote:
Op maandag 1 juni 2009 11:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Goeiemorgen Huub. Lekker geslapen?
eigenlijk fantastisch geslapen! net wakker, zo lekker buiten ontbijten met Claire, en vandaag gaan we naar een spa lekker genieten!
pi_69598140
quote:
Op maandag 1 juni 2009 11:59 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

eigenlijk fantastisch geslapen! net wakker, zo lekker buiten ontbijten met Claire, en vandaag gaan we naar een spa lekker genieten!
Fijne dag! Het echte leven is veel leuker dan online, geniet er van
  maandag 1 juni 2009 @ 13:50:56 #185
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_69601101
quote:
Op maandag 1 juni 2009 11:57 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

wat begreep je niet aan mijn vorige post dan? verzuurde kast-pot
Hij was heel duidelijk hoor. Even duidelijk trouwens als één van je vorige postings die ik eigenlijk helemaal over het hoofd had gezien, totdat Thunderbitch hem aanhaalde:

Wij kunnen er niets aan doen dat er in NL van die geestelijke armoede leeft dat mensen nog steeds over ons willen lezen en horen

Hiermee ben je weinig complimenteus in de richting van je fans. Kan je dat 'ns uitleggen?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_69605493
Huub jij altijd maar met je spel, snapte je op het laatst nu werkelijk echt niet dat het om de populariteit ging en niet meer om het iemand eruit stemmen?!

Dacht je nu echt dat je populair werd door het schandalig behandelen van Lieke ?
(je kon gewoon niet hebben dat ze je helemaal uitkotste en wilde haar daarom weg hebben)
pi_69606329
Huubje wat ik nooit begrepen heb is dat je zo lang met die cross eyed bitch Lieke hebt gehad.
Ik zou zelf ook scheel gaan kijken of paranoia worden want naar wie kijkt ze nou?naar jou of naar mij?
Afijn Lieke is en zal altijd blijven dat meisje dat gepest is op school en altijd al cheerleader wilde worden en wilde neuken met de Spits, maar heel het team overzich heen kreeg en de kleedkamers schoon mocht poetsen. Just a hole to fill.. love ya Huub
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  maandag 1 juni 2009 @ 16:55:35 #188
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69606370
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:25 schreef diedirk het volgende:
Huub jij altijd maar met je spel, snapte je op het laatst nu werkelijk echt niet dat het om de populariteit ging en niet meer om het iemand eruit stemmen?!

Dacht je nu echt dat je populair werd door het schandalig behandelen van Lieke ?
(je kon gewoon niet hebben dat ze je helemaal uitkotste en wilde haar daarom weg hebben)
Exact, Lieke was hem de baas en dat trok hij niet. (ik weet wel wat hij hierop gaat zeggen, maar ik wacht wel af. ).
  maandag 1 juni 2009 @ 16:56:53 #189
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69606413
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Huubje wat ik nooit begrepen heb is dat je zo lang met die cross eyed bitch Lieke hebt gehad.
Ik zou zelf ook scheel gaan kijken of paranoia worden want naar wie kijkt ze nou?naar jou of naar mij?
Afijn Lieke is en zal altijd blijven dat meisje dat gepest is op school en altijd al cheerleader wilde worden en wilde neuken met de Spits, maar heel het team overzich heen kreeg en de kleedkamers schoon mocht poetsen. Just a hole to fill.. love ya Huub
Je snap het niet. Huub werd geil van die "crossed-eye bitch".

[ Bericht 0% gewijzigd door ThunderBitch op 01-06-2009 17:15:17 ]
  maandag 1 juni 2009 @ 17:04:37 #190
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_69606641
Voor de liefhebbers.

Dus jij mag niet kijken Huub

To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 1 juni 2009 @ 17:12:25 #191
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69606863
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor de liefhebbers.

Dus jij mag niet kijken Huub

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Whow, what a gal. Huub, gaat ie al omhoog?
pi_69607618
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:56 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Je snap het niet. Huub werd geil van die "crossed-eye bitch".
en dat maakt haar bijzonder?
we weten allemaal dat huub niet erg kieskeurig was wat vrouwen betreft in DGK,
en lieke was nou eenmaal zo een meisje die makkelijk haar beentjes spreidde.
"whats love got to do with it?"
  maandag 1 juni 2009 @ 17:39:48 #193
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69607684
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:37 schreef miesy72 het volgende:

[..]

Hij heeft het lang met haar uitgehouden, dus dat.
Hij wilde het niet laten eindigen, dus dat.
Hij was niet ontevreden als ze haar beentjes spreidde.

Maar, een hufter, blijft een hufter natuurlijk, love or no love.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_69607886
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:39 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Hij heeft het lang met haar uitgehouden, dus dat.
Hij wilde het niet laten eindigen, dus dat.
Hij was niet ontevreden als ze haar beentjes spreidde.

Maar, een hufter, blijft een hufter natuurlijk, love or no love.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
speltacties.
je moest er wat voor over hebben, blijkbaar
  maandag 1 juni 2009 @ 17:48:03 #195
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69607902
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:47 schreef miesy72 het volgende:

[..]

speltacties.
je moest er wat voor over hebben, blijkbaar
Ben dan benieuwd wanneer het spel over is voor Claire.
pi_69608044
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:48 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ben dan benieuwd wanneer het spel over is voor Claire.
whishfu thinking, maar ach, hoop doet leven, huh?
  maandag 1 juni 2009 @ 17:55:45 #197
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69608119
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:53 schreef miesy72 het volgende:

[..]

whishfu thinking, maar ach, hoop doet leven, huh?
Niet van mijn kant hoor, she made her own bed.............................
pi_69608385
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:55 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Niet van mijn kant hoor, she made her own bed.............................
tuuurlijk niet, waarom zou je?
  maandag 1 juni 2009 @ 18:12:33 #199
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69608553
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:05 schreef miesy72 het volgende:

[..]

tuuurlijk niet, waarom zou je?
Precies..... Ze is straks ook een gedupeerde.
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 18:17:55 #200
18653 crew  D.
pi_69608717
quote:
Op maandag 1 juni 2009 13:50 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Hij was heel duidelijk hoor. Even duidelijk trouwens als één van je vorige postings die ik eigenlijk helemaal over het hoofd had gezien, totdat Thunderbitch hem aanhaalde:

Wij kunnen er niets aan doen dat er in NL van die geestelijke armoede leeft dat mensen nog steeds over ons willen lezen en horen

Hiermee ben je weinig complimenteus in de richting van je fans. Kan je dat 'ns uitleggen?
Maar hij heeft wel gelijk
  maandag 1 juni 2009 @ 18:55:40 #201
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_69609839
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:17 schreef D. het volgende:

[..]

Maar hij heeft wel gelijk
Dat dan weer wel.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 1 juni 2009 @ 20:33:03 #202
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_69613422

dinsdag 2 juni 2009 @ 00:05:30 #203
143001 Prospera
Verfrissend
pi_69622224
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:04 schreef Pearlbitch het volgende:

[ afbeelding ]
Lieke opgeven voor lekker slim
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 00:57:53 #204
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69623290
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 00:05 schreef Prospera het volgende:

[..]

Lieke opgeven voor lekker slim
Dom is ze zeker niet.
pi_69623447
Ik ben iemand die het niet nodig heeft om escorthoeren te palen op nationale t.v. of de oma van mijn kind in wording uit te maken voor rotte vis. Ik heb het niet nodig om voor elke scheet die me dwars zit de telegraaf te bellen in de hoop dat ik aandacht krijg om zo mijn slinkende bankrekening aan te vullen, omdat ik als onbeduidende loopjongen van een productiebedrijf het zout in de pap niet verdien. Dat ben ik in ieder geval niet.
  † In Memoriam † dinsdag 2 juni 2009 @ 01:32:22 #206
135486 Manu82
How you doin'?
pi_69623821
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:08 schreef Meds het volgende:
Ik ben iemand die het niet nodig heeft om escorthoeren te palen op nationale t.v. of de oma van mijn kind in wording uit te maken voor rotte vis. Ik heb het niet nodig om voor elke scheet die me dwars zit de telegraaf te bellen in de hoop dat ik aandacht krijg om zo mijn slinkende bankrekening aan te vullen, omdat ik als onbeduidende loopjongen van een productiebedrijf het zout in de pap niet verdien. Dat ben ik in ieder geval niet.
Eeeh, gaat het hier over jou of ga je in je volgende post vertellen wat je wel nodig hebt?
Room 23
pi_69623831
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:32 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Eeeh, gaat het hier over jou of wil je het ergens over hebben?
Hij reageerde op een vraag van Huub
  dinsdag 2 juni 2009 @ 08:08:35 #208
111260 Charmian
a little joy
pi_69625345
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:32 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Eeeh, gaat het hier over jou of ga je in je volgende post vertellen wat je wel nodig hebt?
Ik denk dat we de TT moeten aanpassen: 'CBML'ers, DGK'ers, BB'ers en Meds in de media #32'
Then again ik hou niet zo van naamtopics
  dinsdag 2 juni 2009 @ 09:17:15 #209
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69626161
OMFG
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_69630283
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 23:48 schreef peeet1 het volgende:

Twinning = boring
pi_69630717
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:25 schreef diedirk het volgende:

precies je hebt helemaal gelijk,

en toen ging het niet om populariteit. Ging om wie het langste bleef zitten. Dat de kijker zou stemmen is ons altijd verteld dat dat niet zou gebeuren.

Wij wisten pas een paar weken voor 22 mei dat de kijker ook een rol zou gaan spelen.

Ik wilde haar gewoon asap eruit werken, omdat ze niet meer met mij wilde spelen. Ik trok haar aanwezigheid slecht, ook omdat ze een ex was.

Heb mij nooit wenselijk opgesteld. T doel van t spel was, wie het langste blijft zitten die wint, dus mijn motto was iedereen eruit werken. Interesseert mij het nou of t de schoonheidsprijs of niet verdiende. Als je t niet beviel dan keek je toch lekker niet? Als ik mijn miljoen(en) maar kon incasseren. Dat dat niet gelukt is, is een tweede, heb er iig wel alles aan gedaan.
pi_69630820
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:37 schreef miesy72 het volgende:

[..]

dat deed bijna iedereen wel gemakkelijk in de kooi. De meeste van ons hebben gewoon wat lossere normen en waarden als het om seks gaat dan de gemiddelde NL, daar is ook niets mis mee. Zijn we ook op uitgezocht denk ik. Maar goed, is onze keus.

Lieke en ik hebben ook heel veel mooie momenten gehad samen. Ik neem haar ook niets kwalijk. Zij mij wel, en dat kan ik mij wel voorstellen. Ben een zeldzame eikel geweest tegen haar, zie mijn vorige post.

Ze heeft gewoon helemaal niets meer met mij, en eerlijk gezegd ik ook niet meer met haar. Afgesloten hoofdstuk, voor ons allebei, we moved on.

Pearlbitch brengt het vaak alsof ik haar nog mis, of dat ik een sukkel ben dat ik niet meer met haar ben. Ach, ik denk dat Pearlbitch en co nog wel veel meer problemen hebben, misschien een lichte persoonlijkheidstoornis, stalker achtige trekjes of borderline. Ik weet t niet, boeit ook weer niet zo heel erg.

Ik ben blij met Claire en dat gaat prima tussen ons, t gaat ons goed in ons prive en zakelijke leven. Dat kunnen sommige mensen nog steeds moeilijk verkroppen, dus zitten ze als een soort digitale gieren te hopen dat dingen mislopen.
pi_69630877
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:08 schreef Meds het volgende:
Wat ik in de kooi deed was tijdens een spel om miljoenen. Heb ik slimme dingen ingedaan (ik beschouw mijzelf toch wel als een van de intelligentere spelers uit de kooi) maar ook veel stomme dingen. Mijn a.s. schoonmoeder voor rotte vis uitmaken was niet zo handig maar goed, dat is inmiddels uitgesproken.

Ik heb eigenlijk nog nooit de telegraaf gebeld of wie dan ook met nieuws over mijzelf, en geld wordt er in Nederland zelden tot nooit betaald voor publiciteit. Ik heb niet echt last van een slinkende bankrekening, verdien prima het zout in de pap. Heb een mooi huis, mooie spullen, leuke auto, eigenlijk alles prima voorellkaar. Kan wel trots zijn met wat ik heb bereikt op mijn 27ste.

Waarom ben je zo afgunstig/zuur/misgunnend/vul zelf maar in Meds?
pi_69630919
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 00:57 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dom is ze zeker niet.
+1
pi_69631294
Jouw invulling over wat ik wel of niet ben laat ik maar even aan jou. Vooralsnog verbaast het mij dat hier mensen zijn die nog aandacht besteden aan dit soort onzin. Domme mensen die domme dingen hebben gedaan op t.v. met eurotekens in de ogen en die nu blijkbaar moeite hebben om weer normaal te functioneren in het leven. Als je jezelf zo intelligent vindt dan kan je ook bedenken dat een studie volgen en daarna een goede baan vinden je veel meer zou hebben opgeleverd dan neuken voor de camera. Bovendien had je je kind dan ook een normale start kunnen geven. Over 12 jaar ziet hij/zij immers de streams van papa en lieke/ hoer/ mama/ hoer/ etc. op het internet. Denk maar niet dat hij/zij dat erg stoer zal vinden
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:03:04 #216
111260 Charmian
a little joy
pi_69631499
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:54 schreef Meds het volgende:
Jouw invulling over wat ik wel of niet ben laat ik maar even aan jou. Vooralsnog verbaast het mij dat hier mensen zijn die nog aandacht besteden aan dit soort onzin. Domme mensen die domme dingen hebben gedaan op t.v. met eurotekens in de ogen en die nu blijkbaar moeite hebben om weer normaal te functioneren in het leven. Als je jezelf zo intelligent vindt dan kan je ook bedenken dat een studie volgen en daarna een goede baan vinden je veel meer zou hebben opgeleverd dan neuken voor de camera. Bovendien had je je kind dan ook een normale start kunnen geven. Over 12 jaar ziet hij/zij immers de streams van papa en lieke/ hoer/ mama/ hoer/ etc. op het internet. Denk maar niet dat hij/zij dat erg stoer zal vinden
pi_69632238
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:54 schreef Meds het volgende:
ach, typisch kleinburgelijk, calvinistisch, gezeur. Hoezo is iedereen die aan DGK heeft meegedaan dom?

Heb gewoon een goede opleiding gedaan, en ben door DGK in de tv wereld gerold, waar ik nu al meer dan jaar met heel veel plezier dat doe wat ik het leukste vind. TV programma's maken.

Ik denk dat ons kind een hele normale start zal hebben, en ja zij zal zeker vragen hebben over DGK, en die zullen gewoon beantwoord worden. Deelname aan DGK vind ik niet iets waar je om hoeft te schamen, los van wat jij en andere mensen met die eeuwige, oerhollandse instelling van "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg"van vinden
pi_69632991
Waarom ben je zo afgunstig/zuur/misgunnend/vul zelf maar in Meds?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:03:20 #219
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_69633151
Ik doe er even een toepasselijk muziekje bij.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:30:42 #220
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_69633892

die daar achter wil dus duidelijk niet op de foto ..

nieuwe lover van Lieke? ..
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:31:20 #221
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_69633915
Huub spreek je Jaap nog welles? zo ja hoe gaat het met hem?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:10:18 #222
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69634951
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:31 schreef Suikeroom het volgende:
Huub spreek je Jaap nog welles? zo ja hoe gaat het met hem?
Ik las in de blog van Claire dat ze er gister of eergister nog zijn wezen eten.

Ben ook wel benieuwd hoe het met Jaap is. Het lijkt hem niet echt mee te zitten met zijn tv aspiraties.
  † In Memoriam † dinsdag 2 juni 2009 @ 15:13:01 #223
135486 Manu82
How you doin'?
pi_69635032
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:30 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]

die daar achter wil dus duidelijk niet op de foto ..

nieuwe lover van Lieke? ..
Had hij haar niet even bij de benen kunnen pakken en over de reling kunnen gooien had ze zo naar die bitch kunnen zwemmen
Room 23
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:13:40 #224
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69635048
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:03 schreef sunny16947 het volgende:
Ik doe er even een toepasselijk muziekje bij.

Dit lijkt me meer van toepassing.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:25:05 #225
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_69635359
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:10 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ik las in de blog van Claire dat ze er gister of eergister nog zijn wezen eten.

Ben ook wel benieuwd hoe het met Jaap is. Het lijkt hem niet echt mee te zitten met zijn tv aspiraties.
woont ie nog in een bungalow? leuk nu met al die Duitsers op de Veluwe
pi_69636138
"Papa, waarom liet jij vrouwen komen voor seks en liet je ze daarvoor betalen?"
"papa, waarom deed je zo gemeen tegen die mevrouw"
"papa, waarom duwde,schopte, sloeg jij die meneer?
"papa, waarom heb je mama daar aan het huilen gemaakt?"
"papa, waarom schold je oma uit?

En dan ga jij het allemaal "uitleggen"? Laat me niet lachen, dit praat je op geen enkele wijze goed, en dit is voor een kind volkomen onbegrijpelijk Elke les die jij je kind wilt leren over respect, liefde, agressie en geweld wordt tenietgedaan door jouw archief op internet, met 1 druk op de knoppen voor iedereen toegankelijk, dus ook voor de vriendjes en vriendinnetjes van je kind.

Wat ga je zeggen als je kind thuis komt en zegt dat hij/zij niet met Marietje mag spelen omdat Marietjes ouders dat niet goed vinden? Ga jij je vierjarige dan een lesje geven over kleinburgelijkheid en een andere seksuele moraal?

Intelligent en hooggeschoold ben je natuurlijk niet, met je op je CV telefoonverkoper en GBK deelnemer, je kan nu wel zeggen dat je programmamaker bent maar dat is natuurlijk een eufemisme. Een vast contract heb je zeker niet, en daarbij werk je geheel onderaan op de hiërarchische ladder, wat mag je doen, koffie halen en kopietjes maken? Dus dat betekent bijschabbelen, in je blote kont schunnige liedjes brallen in een discotheek op de zaterdagavond voor een paar honderd ballen.
Nee, ik ben stikjaloers....
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:06:07 #227
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69636528
Proest!
  † In Memoriam † dinsdag 2 juni 2009 @ 16:10:12 #228
135486 Manu82
How you doin'?
pi_69636653
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:53 schreef Meds het volgende:
Nee, ik ben stikjaloers....
Gefrustreerd in ieder geval wel
Room 23
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties