abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69636788
gefrustreerd/ jaloers, wat is het verschil? Ik had mij op moeten geven voor dat programma, dan had ik ook kotsend, zuipend, scheldend en neukend mezelf te kakken gezet voor heel Nederland, om vervolgens lijdzaam toe te zien dat het dikke jongetje er met de buit vandoor gaat. En dan maar roepen dat je zo intelligent bent...
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:21:02 #230
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69636972
Dik een jaar na dato gewoon nog zo moeten fulmineren over een televisieprogramma. Dan is iets toch echt gruwelijk misgegaan. RIP aan de nabestaanden dan maar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:26:27 #231
111260 Charmian
a little joy
pi_69637119
Ik snap nu waar die opmerking 'geestelijke armoede' vandaan komt
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_69637862
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:53 schreef Meds het volgende:
"Papa, waarom liet jij vrouwen komen voor seks en liet je ze daarvoor betalen?"
"papa, waarom deed je zo gemeen tegen die mevrouw"
"papa, waarom duwde,schopte, sloeg jij die meneer?
"papa, waarom heb je mama daar aan het huilen gemaakt?"
"papa, waarom schold je oma uit?

En dan ga jij het allemaal "uitleggen"? Laat me niet lachen, dit praat je op geen enkele wijze goed, en dit is voor een kind volkomen onbegrijpelijk Elke les die jij je kind wilt leren over respect, liefde, agressie en geweld wordt tenietgedaan door jouw archief op internet, met 1 druk op de knoppen voor iedereen toegankelijk, dus ook voor de vriendjes en vriendinnetjes van je kind.

Wat ga je zeggen als je kind thuis komt en zegt dat hij/zij niet met Marietje mag spelen omdat Marietjes ouders dat niet goed vinden? Ga jij je vierjarige dan een lesje geven over kleinburgelijkheid en een andere seksuele moraal?

Intelligent en hooggeschoold ben je natuurlijk niet, met je op je CV telefoonverkoper en GBK deelnemer, je kan nu wel zeggen dat je programmamaker bent maar dat is natuurlijk een eufemisme. Een vast contract heb je zeker niet, en daarbij werk je geheel onderaan op de hiërarchische ladder, wat mag je doen, koffie halen en kopietjes maken? Dus dat betekent bijschabbelen, in je blote kont schunnige liedjes brallen in een discotheek op de zaterdagavond voor een paar honderd ballen.
Nee, ik ben stikjaloers....
nogmaals ik vind niet dat deelname aan DGK iets is om je voor te schamen.

Als later Marietje niet mag komen spelen zal mijn kind een harde les leren, en dat zal haar altijd bij blijven,

namelijk de les:

dat er in de wereld mensen zijn die mensen beoordelen op hun buitenkant, iets uit het verleden, of op wat ze op tv hebben gezien.

dat er mensen zijn die al geoordeeld hebben voordat ze iemand leren kennen

dat er mensen zijn die liever veroordelen ipv vragen stellen, die liever oordelen ipv willen weten hoe iets zit.

dat er mensen zijn die afwijkend gedrag per definitie als iets verkeerds zien

dat er mensen zijn die mensen proberen te kleineren als ze hun dromen achterna gaan.

kortom dat er dus heel erg veel kleinzielige mensen zijn, mensen zoals jij.

Ja, je hebt gelijk dat dat een les is die mijn dochter zal moeten leren en dat komt door kleine, kleine mensen zoals jij.

Je kent mijn CV overigens overduidelijk niet ,maar dat is niet erg. ZIe mijn beschrijving van "jou type" hierboven.

Daarnaast weet jij helemaal niet wat mijn contract is, en dat zul je ook lekker niet te weten komen. En als je deze topic reeks iets beter had gelezen dan weet je waar mijn werkzaamheden uit bestaan maar goed. Als ik de koffiezetter ben voor jou, dan ben ik de koffiezetter.

Geeft niets hoor, je hele post, je hele houding weerspiegelt gewoon precies dat alles wat ik niet wil zijn en al helemaal niet wat ik mijn nageslacht wil leren. Sterker nog, zal mijn dochter te allen tijde proberen te wijzen op de gevaren van de instelling die mensen als jij hebben. Het brengt je namelijk nergens, ja, verbitterd achter een computer scherm je afschuw en je oordelen te spuien over mensen waar jij altijd naar gekeken hebt op de tv.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:53:38 #233
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69637917
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:51 schreef ditisHuub het volgende:
te allen tijde
Mooi ...
Traantje wegpinkt.
pi_69638215
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mooi ...
Traantje wegpinkt.
ik moest serieus aan jou denken toen ik het typte
het wordt zwart wit, het beeld vetraagt, een nimmer versagende copycat zegt subtiel tegen Huub op de redactie van The Bunker: "Alleen de middelste heeft een N, Huub."

mooi idd...
pi_69639313
Beste Huub,
Presenteer jezelf niet mooier dan je bent. Ik ken het wereldje maar al te goed, en ik weet dat jou geen grote carrière te wachten staat bij Talpa. Dat mensen "zomaar" oordelen is niet goed. Maar de ouders van Marietje oordelen niet "zomaar". Jij hebt jezelf 2 jaar (?) van binnen en buiten laten zien op t.v. Er valt helemaal niks te vragen jongen. De beelden, de interviews en de teksten zeggen genoeg.
En als ik niet weet wat je nog meer hebt gedaan behalve telefoons verkopen, DGK en brallen in een kroeg, dan spijt me dat enorm. Maar vertel me dan eens wat voor studie jij hebt afgerond? (MBO telt niet)

Ik vind het ook niet sterk dat je kritiek van de hand wijst door gelijk in de persoonlijke aanval te schieten, blijkbaar heb je nog niet veel geleerd na je vrijlating uit de krochten van televisieland.
pi_69639919
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:33 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

dat deed bijna iedereen wel gemakkelijk in de kooi. De meeste van ons hebben gewoon wat lossere normen en waarden als het om seks gaat dan de gemiddelde NL, daar is ook niets mis mee. Zijn we ook op uitgezocht denk ik. Maar goed, is onze keus.

Lieke en ik hebben ook heel veel mooie momenten gehad samen. Ik neem haar ook niets kwalijk. Zij mij wel, en dat kan ik mij wel voorstellen. Ben een zeldzame eikel geweest tegen haar, zie mijn vorige post.

Ze heeft gewoon helemaal niets meer met mij, en eerlijk gezegd ik ook niet meer met haar. Afgesloten hoofdstuk, voor ons allebei, we moved on.

Pearlbitch brengt het vaak alsof ik haar nog mis, of dat ik een sukkel ben dat ik niet meer met haar ben. Ach, ik denk dat Pearlbitch en co nog wel veel meer problemen hebben, misschien een lichte persoonlijkheidstoornis, stalker achtige trekjes of borderline. Ik weet t niet, boeit ook weer niet zo heel erg.

Ik ben blij met Claire en dat gaat prima tussen ons, t gaat ons goed in ons prive en zakelijke leven. Dat kunnen sommige mensen nog steeds moeilijk verkroppen, dus zitten ze als een soort digitale gieren te hopen dat dingen mislopen.
als trouwe volger van DGK ben ik me hier wel bewust van, was alleen geneigd me wat kort door de bocht op
te stellen, aangezien dat de level is waar PB zich bevind.
plus, de afkeer die ik van lieke heb gekregen maakt het te makkelijk.
ook al is ze vast ook een lieve meid
pi_69640053
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:40 schreef Meds het volgende:
Beste Huub,
Presenteer jezelf niet mooier dan je bent. Ik ken het wereldje maar al te goed, en ik weet dat jou geen grote carrière te wachten staat bij Talpa. Dat mensen "zomaar" oordelen is niet goed. Maar de ouders van Marietje oordelen niet "zomaar". Jij hebt jezelf 2 jaar (?) van binnen en buiten laten zien op t.v. Er valt helemaal niks te vragen jongen. De beelden, de interviews en de teksten zeggen genoeg.
En als ik niet weet wat je nog meer hebt gedaan behalve telefoons verkopen, DGK en brallen in een kroeg, dan spijt me dat enorm. Maar vertel me dan eens wat voor studie jij hebt afgerond? (MBO telt niet)

Ik vind het ook niet sterk dat je kritiek van de hand wijst door gelijk in de persoonlijke aanval te schieten, blijkbaar heb je nog niet veel geleerd na je vrijlating uit de krochten van televisieland.
meds, heb het geprobeerd maar stop er nu mee. Er valt niet redelijk met jou te discussieren.

Als je dan al vervalt tot het pretenderen van het hebben over kennis over zaken waar je niets van weet, dan houdt het voor mij toch echt op, daar valt namelijk niet mee te discussieren.

een wijs iemand zei ooit:

"van een dom persoon valt haast geen discussie te winnen, jij daalt af naar hun niveau en zij verslaan je daar op ervaring."

Dom kun je overdrachtelijk zien voor heel superlatieven. Kortzichtig, bekrompen zijn daar slechts enkele van.

speciaal voor jou, om je nog een keer lekker aan te ergeren,

en dat spul heeft nog een eigen zaak een goede baan en een kind op komst ook nog! Het zou verboden moeten worden!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 18:08:22 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_69640175
quote:
Beste Huub,

Kolere zeg, wat een gemiep weer...... Waar gaat het nou helemaal over?
Kun je het allemaal nog steeds niet loslaten? Baal je nog steeds dat DGK niet meer is?

Ik snap het echt niet hoor, jou niet, en al die trieste figuren die iedere keer dat Huub hier 2 regels neerzet weer moeten beginnen over Lieke (en ik snap de Lieke-bashers ook niet).

DGK is over, ieder gaat z'n eigen gang, en je hebt dan misschien wel een goeie 1½ jaar naar DGK kunnen kijken, en vrijwel alles kunnen zien, maar dat geeft niemand het recht om nog steeds alle ins and outs van het leven van de bewoners te weten te komen. DGK is over. Deal with it.

En voor de duidelijkheid: ik ben geen Huub-sopper.... sterker nog, mijn voorkeur voor Huub is in het laatste jaar DGK ernstig afgenomen, maar ik heb pas wel gemerkt dat het ook gewoon een aardige vent is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 18:14:58 #239
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69640364
The good old days.

[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_69640502
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 18:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kun je het allemaal nog steeds niet loslaten? Baal je nog steeds dat DGK niet meer is?

Ik snap het echt niet hoor, jou niet, en al die trieste figuren die iedere keer dat Huub hier 2 regels neerzet weer moeten beginnen over Lieke (en ik snap de Lieke-bashers ook niet).

DGK is over, ieder gaat z'n eigen gang, en je hebt dan misschien wel een goeie 1½ jaar naar DGK kunnen kijken, en vrijwel alles kunnen zien, maar dat geeft niemand het recht om nog steeds alle ins and outs van het leven van de bewoners te weten te komen. DGK is over. Deal with it.

En voor de duidelijkheid: ik ben geen Huub-sopper.... sterker nog, mijn voorkeur voor Huub is in het laatste jaar DGK ernstig afgenomen, maar ik heb pas wel gemerkt dat het ook gewoon een aardige vent is.
thnx, vond jou ook wel relaxed en zeker leuk om een keer in het echt te ontmoeten
  dinsdag 2 juni 2009 @ 18:25:52 #241
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_69640716
Leandra doe je een wedstrijdje hoeveel open deuren kan ik intrappen? zo ja, dan hebben we een winnaar, jezus wat een dom gelul zeg, oh het is over? no shit Sherlock. go fuck yourself

verdediging van Huub is erg zwak imo.. jij bent dom dus je hebt geen gelijk

als je gewoon objectief redeneert is het beeld wat mensen hebben niet positief, en die vooroordelen die mensen hebben kan je niet wegnemen.. kijk alleen al maar naar Jaap, niemand neemt die gast nog serieus, "die mediageile dikke idioot wil zonodig weer op tv komen en wil alleen maar meer geld, next!"

ik weet trouwens niet of mensen in 2013 jou raar aankijken bij het schoolplein als je je dochter komt ophalen, zo van hey dat is die hoerenloper/vrouwen vernederaar/ met erge ziektes spottende/ kut kabouter/ hou hem ver van mijn kinderen vandaan, dat zal wel meevallen allemaal

alhoewel Adolf Hitler is ook al 64 jaar dood en daar hebben mensen het nog steeds over!
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  dinsdag 2 juni 2009 @ 18:45:15 #242
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69641400
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 18:25 schreef Suikeroom het volgende:

alhoewel Adolf Hitler is ook al 64 jaar dood en daar hebben mensen het nog steeds over!
Insert Gert's Adolfsmilley.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:44:42 #243
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69645885
quote:
Beste Huub,
Presenteer jezelf niet mooier dan je bent. Ik ken het wereldje maar al te goed, en ik weet dat jou geen grote carrière te wachten staat bij Talpa Dat mensen "zomaar" oordelen is niet goed. Dat mensen "zomaar" oordelen is niet goed. Maar de ouders van Marietje oordelen niet "zomaar". .Jij hebt jezelf 2 jaar (?) van binnen en buiten laten zien op t.v. Er valt helemaal niks te vragen jongen. De beelden, de interviews en de teksten zeggen genoeg.

1 :Heb jij een glazen bolletje en ben je misschien die waarzegster die in DGK was en alles geloofde wat Jaap zei?"Als je dat al gezien hebt,en niet gauw googelen nu"

2 : Zomaar oordelen is idd niet goed.Jij gaat er al van uit dat er ouders van Marietje zullen zijn die gaan oordelen.Als Huub en Claire's kind 4 is en op de kleuterschool zit en Marietjes ouders willen niet dat hun kind met dat van H&C mag spelen ook al wil dat kindje van Marietjes ouders dat heel graag,is dat een zielig geval van kortzichtigheid.En geen "vrienschapskeuze" van hun kind respecteren.Kinderen van 4 weten vaak onbewust goede keuzes te maken."vind ik" Maar sommige ouders houden ervan om macht te hebben over hun kinderen door hun eigen frustraties.
Net zoals sommige ouders die als ze gaan scheiden de kinderen bij ouders weg willen houden"Oehh kan ik ook zo kwaad om worden.Maar enfin,

3 :Huub heeft idd veel laten zien van zichzelf "en daardoor liepen veel mensen met hem weg"fan vind ik een rotwoord". Daardoor gunden mensen hem de overwinning."Als Brian maar niet zou winnen,en ik gun ook Brian z'n kindje alle goeds!"Dat Jaap gewonnen heeft nam iedereen met gejuich in ontvangst.dat het van geen kanten klopt wetendenken ook de scepticy onder ons."Wat de reden is.Iemand zal het weten,het zij zo En Japie ,alsnog Gefeliciteerd met je geen gewonnen miljoenmiljoen!

4 :Huub verdient z'n geld en het gaat jou en mij geen reet aan hoe.dat is iets tussen het leuke stel dat binnenkort ouders wordt van een meisje als je goed op had gelet.

Shit ,m'n aftersun is op

[ Bericht 0% gewijzigd door mooiiiiii op 03-06-2009 00:53:11 ]
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  dinsdag 2 juni 2009 @ 21:55:21 #244
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69649141
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 18:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

En voor de duidelijkheid: ik ben geen Huubsopper.... sterker nog, mijn voorkeur voor Huub is in het laatste jaar DGK ernstig afgenomen, maar ik heb pas wel gemerkt dat het ook gewoon een aardige vent is.
Dat woord is in het leven geroepen door anderen.Moet mensen zich gaan schamen dat ze door "juist ook veel positieve kanten die Huub heeft laten zien en hem daardoor waardeerden in die 2 jaar " altijd achter hem zijn blijven staan [bmaar][/b] sommigen er nu pas achter komen" nu ze hem in het echt ontmoet hebben?
Daar baal ik wel eens van.
Er waren zelfs mensen die spontaan bij Claire langs gingen en stiekem keken of ze geen blauw oog had.Zogenaamde "fans".
Ik mis heeeeeel veel mensen hier"mensen die Huub een warm hart toedragen.Maar er is ook veel gebeurd,eff nadenken en dan gaat er een licht op [,
Niet Big brother is wachting us,maar Argus ogen IYKWIM

[ Bericht 0% gewijzigd door mooiiiiii op 02-06-2009 22:21:02 ]
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_69653936
spitsnieuws 02-06-09

'De Knuffelaar' is terug
Ruud Bernard is terug. De voormalige Big Brother-deelnemer gaat een film maken over zijn leven.

Tien jaar na zijn grote doorbraak gaat Ruud Nederland opnieuw veroveren met zijn film 'De Knuffelaar'. Eerder verwierf hij bekendheid met uitspraken als 'Lekker knuffelen' en 'Laat je niet gek maken'.

De film heeft toevallig veel weg van The Wrestler met Mickey Rourke. Zie hier de veelbelovende trailer
http://www.spitsnieuws.nl(...)felaar_is_terug.html
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
pi_69654974
Joh, die hele huub kan me echt niet boeien, ik vind het zo'n enorme niksigheid. En hij is er nog trots op ook gezien de filmpjes die hij hier weer plaatst. Alsof ie een prestatie laat zien. Tegen een peuter die zindelijk moet worden kan je nog zeggen: dat is een hele mooie hoop die je hebt gedaan. Maar een kereltje van begin twintig moet je echt niet belonen met zijn poep en plasfase.
  woensdag 3 juni 2009 @ 02:30:41 #247
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69655176
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 01:46 schreef Meds het volgende:
Joh, die hele huub kan me echt niet boeien, ik vind het zo'n enorme niksigheid. En hij is er nog trots op ook gezien de filmpjes die hij hier weer plaatst. Alsof ie een prestatie laat zien. Tegen een peuter die zindelijk moet worden kan je nog zeggen: dat is een hele mooie hoop die je hebt gedaan. Maar een kereltje van begin twintig moet je echt niet belonen met zijn poep en plasfase.
Ik lees 590 dagen geleden"laatste bezoek,niet ergggg" en nu eerste bezoek sinds een uur maar dan zo hoogdravend /betweterig /geirriteert over Huub.Spoel je mond met zeep en lees"de Overgave van Arthur Japin Gaat over vergeving

[ Bericht 1% gewijzigd door mooiiiiii op 03-06-2009 02:41:02 ]
  woensdag 3 juni 2009 @ 02:46:45 #248
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69655199
quote:
Huub boeit jou niet."Niet ergg""Maar je hebt het er alleen maar over" Dat is dan wel weer te begrijpen
Morgen "vandaag " hoognodig Aftersun kopen ,trustenhhhh Fokkers:P

[ Bericht 3% gewijzigd door mooiiiiii op 03-06-2009 03:08:29 ]
pi_69655208
Ik wist trouwens niet dat je alleen maar positieve berichten mag schrijven als je een tijdje inactief bent geweest op een topic. Beetje dom van mij. Als ik dat had geweten had ik er heel iets anders van gemaakt. Bijv: Wat leuk dat hier nog fans zijn van dat gezellige programma. En wat geweldig dat onze eigen huis tuin en keukenlaaf Huub een mini-me krijgt samen met de voluptueuze haar-therapeute Claire. En wat heeft ie een goede baan!!!! ... programmamaker..... poeh..... en hij hoeft niet een....... sjonge jonge...... en dan ook nog die spetterende optredens in hoogst interessante etablissementen af en toe. Dat brengt toch ook nog een leuke cent in het laatje. Die liefdesbaby komt in een gespreid sponsorbedje. Wat zal hij of zij trots zijn op de televisiecarrière van paps en mams. Want een geweldige carrière was het zeker, ze hebben zich helemaal blootgegeven tot de endeldarm en verder. Zoooo kwetsbaar heeft pap zich opgesteld voor het welzijn van de natie. Hallelujah
  woensdag 3 juni 2009 @ 03:04:55 #250
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69655236
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 02:51 schreef Meds het volgende:
Ik wist trouwens niet dat je alleen maar positieve berichten mag schrijven als je een tijdje inactief bent geweest op een topic. Beetje dom van mij. Als ik dat had geweten had ik er heel iets anders van gemaakt. Bijv: Wat leuk dat hier nog fans zijn van dat gezellige programma. En wat geweldig dat onze eigen huis tuin en keukenlaaf Huub een mini-me krijgt samen met de voluptueuze haar-therapeute Claire. En wat heeft ie een goede baan!!!! ... programmamaker..... poeh..... en hij hoeft niet een....... sjonge jonge...... en dan ook nog die spetterende optredens in hoogst interessante etablissementen af en toe. Dat brengt toch ook nog een leuke cent in het laatje. Die liefdesbaby komt in een gespreid sponsorbedje. Wat zal hij of zij trots zijn op de televisiecarrière van paps en mams. Want een geweldige carrière was het zeker, ze hebben zich helemaal blootgegeven tot de endeldarm en verder. Zoooo kwetsbaar heeft pap zich opgesteld voor het welzijn van de natie. Hallelujah
Klokslag 3.ik houd maar wijselijk 'n mond dicht ,en nu echt .
pi_69657093
quote:
begin 20...deal! en voor de rest een beetje ophouden hoor. Je wordt een beetje treurig!

[ Bericht 2% gewijzigd door ditisHuub op 03-06-2009 10:03:20 ]
  woensdag 3 juni 2009 @ 09:58:24 #252
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_69657347
quote:
Joh, die hele huub kan me echt niet boeien
He da's gek ik schrijf ook wekenlang hele zeikverhalen over dingen die me niet boeien.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 3 juni 2009 @ 10:03:44 #253
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69657445
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 09:58 schreef eleusis het volgende:

He da's gek ik schrijf ook wekenlang hele zeikverhalen over dingen die me niet boeien.
Ik ook. Gelukkig krijg ik ervoor betaald. Dat verlicht de pijn een beetje.
pi_69657909
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 02:14 schreef Meds het volgende:
welk huwelijk? er is geen huwelijk, het was een allerbelabberst slecht toneelstukje waarbij de trouwdocumenten door JdeM zelfgeknutselde printjes waren
sta je nog steeds achter deze scherpzinnige post?
  woensdag 3 juni 2009 @ 10:33:02 #255
111260 Charmian
a little joy
pi_69658128
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 10:25 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

sta je nog steeds achter deze scherpzinnige post?
Tuurlijk doetie dat, dat huwelijk is toch één grote farce. Jullie zijn alleen nog maar bij elkaar omdat er een kind op komst is en om met je giechel in de bladen te komen zodat je geld kan beuren
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:06:02 #256
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_69660903
wordt het niet eens tijd om back on topic te gaan en dat de boel hier opgeschoond wordt.
wat een dom geouwehoer over wie wel of niet intelligent is en gezeik van mensen die denken te weten hoe een ander in elkaar steekt. flikker op, get a life!
pi_69665166
lijkt mij nog steeds on topic.
ik voorspel binnen een jaar een scheiding, die waarschijnlijk net zo wordt uitgemolken als de rest van het oninteressante leventje van deze lieden.
Want die baby is natuurlijk echt, en die gaat janken, en dan wordt je moe en dan is het spelletje ineens niet meer leuk
  woensdag 3 juni 2009 @ 14:30:37 #258
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69665212

Vermakelijk is het wel, die hang-up van je.
  † In Memoriam † woensdag 3 juni 2009 @ 14:38:22 #259
135486 Manu82
How you doin'?
pi_69665432
Is Meds eigenlijk een afkorting voor medicines?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_69665595
Voor jou een vraag voor mij een weet
pi_69665836
zie het maar als niets dan .

[ Bericht 70% gewijzigd door Hobby op 03-06-2009 15:20:41 ]
  † In Memoriam † woensdag 3 juni 2009 @ 15:05:08 #262
135305 beequeen
Lost.
pi_69666265
Ik ben bang dat Huub niet veel wijzer wordt van je post Hobby. Ik trouwens ook niet.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_69668312
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:29 schreef Meds het volgende:
lijkt mij nog steeds on topic.
ik voorspel binnen een jaar een scheiding, die waarschijnlijk net zo wordt uitgemolken als de rest van het oninteressante leventje van deze lieden.
Want die baby is natuurlijk echt, en die gaat janken, en dan wordt je moe en dan is het spelletje ineens niet meer leuk
oh eerst was het huwelijk totaal nep, en nu moet je daar op terugkomen, dat weiger je. dus is het over een jaar afgelopen.

Pathetisch wordt het wel zo langzamerhand vind je niet?

(daarnaast ook nog eens totaal schofferend, kwetsend en uitermate beledigend, maar goed)

Oh ja, en ik vroeg je dus of je nog steeds achter die enorm scherpzinnige post van je stond. Je weet wel, dat het huwelijk nep was...
pi_69669231
Quoe:
daarnaast ook nog eens totaal schofferend, kwetsend en uitermate beledigend, maar goed

Wie de bal kaatst......
pi_69669268
Natuurlijk is dat huwelijk nep, dat weet je zelf ook wel diep in je hart. Zonder camera's en DGK was jij nooit met het kapstertje getrouwd
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:19:09 #266
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69669307
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 16:17 schreef Meds het volgende:
Wie de bal kaatst......
Praat jij ook altijd tegen de journaallezer op televisie?
Get real en laat los. Iedereen gaat verder, tijd dat jij dat ook doet.
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:53:26 #267
111260 Charmian
a little joy
pi_69670617
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 16:18 schreef Meds het volgende:
Natuurlijk is dat huwelijk nep, dat weet je zelf ook wel diep in je hart. Zonder camera's en DGK was jij nooit met het kapstertje getrouwd
Als jouw vader jouw moeder niet was tegengekomen dan was jij nooit geboren, net wat Cc zegt: 'laat het los'.
Tjiezus, dat iemand zich zo druk kan maken over het leven van een ander
pi_69671787
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 16:17 schreef Meds het volgende:

Wie de bal kaatst......
Volgens mij kwam jij dit topic binnengestruikeld en begon jij met je zielloze posts richting mijn kant

wat ik in DGK tegen mijn medespelers deed en zei had ik toch niet tegen jou? Had jij je moeten opgeven, kijken of je in een discussie of nog erger EEN GESPREK IN REAL LIFE ook zo een grote mond had gehad.......dat denk ik dan weer niet

oh en je hebt gelijk zonder DGK en al die camera's was ik destijds niet met Claire getrouwd. Zij ook niet met mij overigens...maar dat is toch nooit een geheim geweest? Dus wat is je punt precies?

Misschien dat intussen wel al getrouwd waren geweest ivm met de zwangerschap, dat dan weer wel
  woensdag 3 juni 2009 @ 18:43:55 #269
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_69673960
quote:
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 4 juni 2009 @ 00:14:19 #270
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_69687560
Meds ftw
pi_69688457
Quote:
wat ik in DGK tegen mijn medespelers deed en zei had ik toch niet tegen jou? Had jij je moeten opgeven, kijken of je in een discussie of nog erger EEN GESPREK IN REAL LIFE ook zo een grote mond had gehad.......dat denk ik dan weer niet

Wat jij in DGK deed tegen wie dan ook was schofferend, kwetsend en uitermate beledigend. En nu je daarmee geconfronteerd wordt in het echte leven wentel je jezelf in een slachtofferrol en is ineens alles wat gezegd wordt over je huwelijkse staat en de grote van de baarmoeder van je kapseltjesgoeroe schofferend, kwetsend en uitermate beledigend. Kom op zeg, wie de schoen past trekke hem aan.

Overigens vind jij het misschien leuk om te fantaseren over mogelijke verbale steekspelletjes met mij in een DGK, maar het zijn wilde fantasieen, er is geen haar op mijn hoofd die er ooit aan zou denken mezelf als een mediageile huuragressor te kijk te zetten. Ik zou mijn familie vrijwaren van de schaamte, mijn toekomstige kinderen beschermen tegen de schande en mijzelf nooit voor de rest van mijn leven bestempelen als 'volslagen incompetent en ongeloofwaardig' .
  donderdag 4 juni 2009 @ 01:30:36 #272
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_69688871
Meds is offline (last seen: 22-10-2007@00:30:25)
Hoe doe je dat ?
pi_69688893
er is meer tussen hemel en aarde.....
  † In Memoriam † donderdag 4 juni 2009 @ 01:36:51 #274
135486 Manu82
How you doin'?
pi_69688940
Eigenlijk is die Bart ook maar een lul
Room 23
  † In Memoriam † donderdag 4 juni 2009 @ 01:41:18 #275
135486 Manu82
How you doin'?
pi_69688982
En had ik al gezegd dat Lieske een teringwijf blijft
Room 23
pi_69691754
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 00:58 schreef Meds het volgende:
Quote:

Wat jij in DGK deed tegen wie dan ook was schofferend, kwetsend en uitermate beledigend. En nu je daarmee geconfronteerd wordt in het echte leven wentel je jezelf in een slachtofferrol en is ineens alles wat gezegd wordt over je huwelijkse staat en de grote van de baarmoeder van je kapseltjesgoeroe schofferend, kwetsend en uitermate beledigend. Kom op zeg, wie de schoen past trekke hem aan.

Overigens vind jij het misschien leuk om te fantaseren over mogelijke verbale steekspelletjes met mij in een DGK, maar het zijn wilde fantasieen, er is geen haar op mijn hoofd die er ooit aan zou denken mezelf als een mediageile huuragressor te kijk te zetten. Ik zou mijn familie vrijwaren van de schaamte, mijn toekomstige kinderen beschermen tegen de schande en mijzelf nooit voor de rest van mijn leven bestempelen als 'volslagen incompetent en ongeloofwaardig' .

Jouw vergelijking slaat nergens op, dus als jij Jan Wouters ziet mag je hem ook neertrappen, elleboogjes geven en what not. Rijkaard spuug jij ook zijn gezicht, Badr Hari trap jij ook op zijn hoofd,

ben jou nou echt zo dom? En wat een hoogmoed heb je dan zeg, om je persoonlijk aangevallen te voelen een jaar na dato door mijn gedragingen in de kooi.

En nee hoor, ik kan heel goed tegen kritiek en ga graag met mensen in discussie over het reilen en zeilen in de kooi. Doe dat al een jaar hier, maar jij schoffeert en beledigd gewoon, en als ik daar wat van zeg zeg jij, ja deed jij in de kooi ook? Wat is je doel dan? Als laatste overblijven hier in 't forum?
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:47:45 #277
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69692157
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 00:58 schreef Meds het volgende:
en mijzelf nooit voor de rest van mijn leven bestempelen als 'volslagen incompetent en ongeloofwaardig' .
I beg to differ ...
pi_69698282
Quote:
Jouw vergelijking slaat nergens op, dus als jij Jan Wouters ziet mag je hem ook neertrappen, elleboogjes geven en what not. Rijkaard spuug jij ook zijn gezicht, Badr Hari trap jij ook op zijn hoofd,

ben jou nou echt zo dom? En wat een hoogmoed heb je dan zeg, om je persoonlijk aangevallen te voelen een jaar na dato door mijn gedragingen in de kooi.

En nee hoor, ik kan heel goed tegen kritiek en ga graag met mensen in discussie over het reilen en zeilen in de kooi. Doe dat al een jaar hier, maar jij schoffeert en beledigd gewoon, en als ik daar wat van zeg zeg jij, ja deed jij in de kooi ook? Wat is je doel dan? Als laatste overblijven hier in 't forum?

Ik zou Jan Wouters of Rijkaard nooit spugen of schoppen of slaan, omdat ik niet geloof in geweld. Jij bent degene die geweld prima vindt. Ik vind het nogal een domme opvatting, maar goed jij mag dat vinden. Wees dan ook een vent en ga niet miepen als een wijf over "beledigende aanvallen" want het vloeit allemaal voort uit dat idiote spelletje waar je met volle overtuiging aan mee hebt gedaan.
Als je dat niet aan kan moet je je buiten dit soort discussies houden, een andere naam nemen, ander kapseltje (hey, je hebt vast wel connecties die dat kunnen regelen) en jezelf niet meer etaleren als: Huub uit DGK. Wat je oogst zal je zaaien
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:24:36 #279
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_69699091
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 01:41 schreef Manu82 het volgende:
Maar Bi-anca, Dido en Lieke blijven toppertjes!!!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:37:58 #280
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69699530
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:55 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

oh eerst was het huwelijk totaal nep, en nu moet je daar op terugkomen, dat weiger je. dus is het over een jaar afgelopen.

Pathetisch wordt het wel zo langzamerhand vind je niet?

(daarnaast ook nog eens totaal schofferend, kwetsend en uitermate beledigend, maar goed)

Oh ja, en ik vroeg je dus of je nog steeds achter die enorm scherpzinnige post van je stond. Je weet wel, dat het huwelijk nep was...
Ik denk wel dat het nep was, maar je hebt er toch publiciteit mee, blijkbaar had het toch meer voordelen.
Claire is haar pil vergeten, en toen moest je zeker langer doorgaan.

Maar, zie het zo, je hebt met dit gezeur over het huwelijk van je, meer reden om het te laten slagen.
Claire zal er wel blij mee zijn.
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:39:20 #281
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69699585
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 01:41 schreef Manu82 het volgende:
Who the f* is Lieske...
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:41:35 #282
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69699679
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:26 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Volgens mij kwam jij dit topic binnengestruikeld en begon jij met je zielloze posts richting mijn kant

oh en je hebt gelijk zonder DGK en al die camera's was ik destijds niet met Claire getrouwd. Zij ook niet met mij overigens...maar dat is toch nooit een geheim geweest? Dus wat is je punt precies?

Misschien dat intussen wel al getrouwd waren geweest ivm met de zwangerschap, dat dan weer wel
Weet je dat zeker? Misschien is Med wel 2 koppen groter dan jij en misschien lult hij je zo naar Jericho.
pi_69699990
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:39 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Who the f* is Lieske...
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:50:03 #284
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69699998
quote:
Whehehe... goed geschreven, ik kan niet anders zeggen.
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:50:49 #285
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69700029
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ow, die.... nooit van gehoord. Ze poetst in ieder geval met overgave.
  donderdag 4 juni 2009 @ 14:01:46 #286
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69700437
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:02 schreef Meds het volgende:
Quote:

Ik zou Jan Wouters of Rijkaard nooit spugen of schoppen of slaan, omdat ik niet geloof in geweld. Jij bent degene die geweld prima vindt. Ik vind het nogal een domme opvatting, maar goed jij mag dat vinden. Wees dan ook een vent en ga niet miepen als een wijf over "beledigende aanvallen" want het vloeit allemaal voort uit dat idiote spelletje waar je met volle overtuiging aan mee hebt gedaan.

Als je dat niet aan kan moet je je buiten dit soort discussies houden, een andere naam nemen, ander kapseltje (hey, je hebt vast wel connecties die dat kunnen regelen) en jezelf niet meer etaleren als: Huub uit DGK. Wat je oogst zal je zaaien
Het spelletje was blijkbaar interessant genoeg om het te volgen,je windt je nogal op
Oh,en wat je zaait zul je zeker oogsten Nog even je spreekwoorden beter leren
pi_69701143
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:37 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik denk wel dat het nep was, maar je hebt er toch publiciteit mee, blijkbaar had het toch meer voordelen.
Claire is haar pil vergeten, en toen moest je zeker langer doorgaan.

Maar, zie het zo, je hebt met dit gezeur over het huwelijk van je, meer reden om het te laten slagen.
Claire zal er wel blij mee zijn.
dit gaat toch helemaal nergens meer over?
  † In Memoriam † donderdag 4 juni 2009 @ 14:24:34 #288
135486 Manu82
How you doin'?
pi_69701215
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 14:22 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

dit gaat toch helemaal nergens meer over?
Jawel, dit gaat over de verstokte Lieke stalkers fans en over jou en Claire
Wel bij de les blijven
Room 23
pi_69701400
is er nog nieuws in reality land
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
pi_69701853
in dit geval bedoel ik wat je oogst zal je zaaien: Als jij jezelf op een bepaalde wijze hebt neergezet en daarvan hebt geprofiteerd ten koste van anderen dan bla bla bla
Je zou ook kunnen zeggen wat gij graag wilt dat een ander geschiedt, jank dan niet als het u geschiedt. Met andere woorden de wal zal het schip keren, en zelfs dan zal het met man en muis vergaan.
Waarom Jaap won en niet Brian of Zuup?
Simpel het was voor de toeschouwer 100% duidelijk dat Jaap het allemaal niet zo serieus nam en probeerde een rol neer te zetten. Op gezette tijden viel hij ook uit die rol en dus kon de kijker zich met Jaap identificeren.
Brain en Zuup namen zichzelf veel te serieus, gingen zo op in het "spel" dat ze vergaten dat het een spelletje was. Jaap had dat heel goed begrepen.

Lieske..... in mijn herinnering zie ik een meisje die non stop zit te janken. Was dat diezelfde serie met Natte Alie?
  donderdag 4 juni 2009 @ 14:43:52 #291
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69701992
Maar om te oogsten moet je toch eerst zaaien en niet andersom?
Bijvoorbeeld haat zaaien om een jaar na dato nog huilie reacties te oogsten. Ik noem maar een dwarsstraat.
  donderdag 4 juni 2009 @ 14:59:12 #292
111260 Charmian
a little joy
pi_69702602
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 14:29 schreef peeet1 het volgende:
is er nog nieuws in reality land
Neuh alleen maar
  donderdag 4 juni 2009 @ 15:00:40 #293
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_69702666
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 14:43 schreef Copycat het volgende:
Maar om te oogsten moet je toch eerst zaaien en niet andersom?
Bijvoorbeeld haat zaaien om een jaar na dato nog huilie reacties te oogsten. Ik noem maar een dwarsstraat.
In andere woorden, wie de bal terugverwacht, kan hem kaatsen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_69702798
ja maar over die bal hadden we het al gehad.
Misschien is deze beter:
Hij die in de spiegel kijkt zal zien wat ie denkt te zien

of...
de pot verwijt de nicht dat ie anders is
  donderdag 4 juni 2009 @ 15:06:16 #295
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69702890
Nee. Helaas blijven ze als een varken op een tang slaan.
pi_69703855
ik onttrek mij even uit het verhaal, kom wel weer terug als er weer nieuws is! laters!
  donderdag 4 juni 2009 @ 15:38:23 #297
168951 STAP01
body and brain
pi_69704194
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:29 schreef ditisHuub het volgende:
ik onttrek mij even uit het verhaal, kom wel weer terug als er weer nieuws is! laters!
Nou ik hoop dan dat jij ons het nieuws komt brengen! Iets met water en springen en baby....
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_69704340
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:38 schreef STAP01 het volgende:

[..]

Nou ik hoop dan dat jij ons het nieuws komt brengen! Iets met water en springen en baby....
"Huub uit De Gouden Kooi huilt als een baby om gesprongen waterleiding" ?
  donderdag 4 juni 2009 @ 16:00:28 #299
168951 STAP01
body and brain
pi_69705127
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:42 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

"Huub uit De Gouden Kooi huilt als een baby om gesprongen waterleiding" ?
zoiets ja alleen dan anders
Why don't you just use that thing inside your head....
  donderdag 4 juni 2009 @ 16:01:26 #300
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_69705176
ThunderBitch moet het weer verpesten met haar onzin verhalen
  donderdag 4 juni 2009 @ 16:02:41 #301
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69705228
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:01 schreef Suikeroom het volgende:
ThunderBitch moet het weer verpesten met haar onzin verhalen
Juist! Wij willen meer Meds! En WimpeyV! Waar is WimpeyV gebleven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')