nogmaals ik vind niet dat deelname aan DGK iets is om je voor te schamen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:53 schreef Meds het volgende:
"Papa, waarom liet jij vrouwen komen voor seks en liet je ze daarvoor betalen?"
"papa, waarom deed je zo gemeen tegen die mevrouw"
"papa, waarom duwde,schopte, sloeg jij die meneer?
"papa, waarom heb je mama daar aan het huilen gemaakt?"
"papa, waarom schold je oma uit?
En dan ga jij het allemaal "uitleggen"? Laat me niet lachen, dit praat je op geen enkele wijze goed, en dit is voor een kind volkomen onbegrijpelijk Elke les die jij je kind wilt leren over respect, liefde, agressie en geweld wordt tenietgedaan door jouw archief op internet, met 1 druk op de knoppen voor iedereen toegankelijk, dus ook voor de vriendjes en vriendinnetjes van je kind.
Wat ga je zeggen als je kind thuis komt en zegt dat hij/zij niet met Marietje mag spelen omdat Marietjes ouders dat niet goed vinden? Ga jij je vierjarige dan een lesje geven over kleinburgelijkheid en een andere seksuele moraal?
Intelligent en hooggeschoold ben je natuurlijk niet, met je op je CV telefoonverkoper en GBK deelnemer, je kan nu wel zeggen dat je programmamaker bent maar dat is natuurlijk een eufemisme. Een vast contract heb je zeker niet, en daarbij werk je geheel onderaan op de hiërarchische ladder, wat mag je doen, koffie halen en kopietjes maken? Dus dat betekent bijschabbelen, in je blote kont schunnige liedjes brallen in een discotheek op de zaterdagavond voor een paar honderd ballen.
Nee, ik ben stikjaloers....
Mooi ...quote:
ik moest serieus aan jou denken toen ik het typtequote:
als trouwe volger van DGK ben ik me hier wel bewust van, was alleen geneigd me wat kort door de bocht opquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:33 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dat deed bijna iedereen wel gemakkelijk in de kooi. De meeste van ons hebben gewoon wat lossere normen en waarden als het om seks gaat dan de gemiddelde NL, daar is ook niets mis mee. Zijn we ook op uitgezocht denk ik. Maar goed, is onze keus.
Lieke en ik hebben ook heel veel mooie momenten gehad samen. Ik neem haar ook niets kwalijk. Zij mij wel, en dat kan ik mij wel voorstellen. Ben een zeldzame eikel geweest tegen haar, zie mijn vorige post.
Ze heeft gewoon helemaal niets meer met mij, en eerlijk gezegd ik ook niet meer met haar. Afgesloten hoofdstuk, voor ons allebei, we moved on.
Pearlbitch brengt het vaak alsof ik haar nog mis, of dat ik een sukkel ben dat ik niet meer met haar ben. Ach, ik denk dat Pearlbitch en co nog wel veel meer problemen hebben, misschien een lichte persoonlijkheidstoornis, stalker achtige trekjes of borderline. Ik weet t niet, boeit ook weer niet zo heel erg.
Ik ben blij met Claire en dat gaat prima tussen ons, t gaat ons goed in ons prive en zakelijke leven. Dat kunnen sommige mensen nog steeds moeilijk verkroppen, dus zitten ze als een soort digitale gieren te hopen dat dingen mislopen.
meds, heb het geprobeerd maar stop er nu mee. Er valt niet redelijk met jou te discussieren.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:40 schreef Meds het volgende:
Beste Huub,
Presenteer jezelf niet mooier dan je bent. Ik ken het wereldje maar al te goed, en ik weet dat jou geen grote carrière te wachten staat bij Talpa. Dat mensen "zomaar" oordelen is niet goed. Maar de ouders van Marietje oordelen niet "zomaar". Jij hebt jezelf 2 jaar (?) van binnen en buiten laten zien op t.v. Er valt helemaal niks te vragen jongen. De beelden, de interviews en de teksten zeggen genoeg.
En als ik niet weet wat je nog meer hebt gedaan behalve telefoons verkopen, DGK en brallen in een kroeg, dan spijt me dat enorm. Maar vertel me dan eens wat voor studie jij hebt afgerond? (MBO telt niet)
Ik vind het ook niet sterk dat je kritiek van de hand wijst door gelijk in de persoonlijke aanval te schieten, blijkbaar heb je nog niet veel geleerd na je vrijlating uit de krochten van televisieland.
Kolere zeg, wat een gemiep weer...... Waar gaat het nou helemaal over?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:40 schreef Meds het volgende:
Beste Huub,
Presenteer jezelf niet mooier dan je bent. Ik ken het wereldje maar al te goed, en ik weet dat jou geen grote carrière te wachten staat bij Talpa. Dat mensen "zomaar" oordelen is niet goed. Maar de ouders van Marietje oordelen niet "zomaar". Jij hebt jezelf 2 jaar (?) van binnen en buiten laten zien op t.v. Er valt helemaal niks te vragen jongen. De beelden, de interviews en de teksten zeggen genoeg.
En als ik niet weet wat je nog meer hebt gedaan behalve telefoons verkopen, DGK en brallen in een kroeg, dan spijt me dat enorm. Maar vertel me dan eens wat voor studie jij hebt afgerond? (MBO telt niet)
Ik vind het ook niet sterk dat je kritiek van de hand wijst door gelijk in de persoonlijke aanval te schieten, blijkbaar heb je nog niet veel geleerd na je vrijlating uit de krochten van televisieland.
thnx, vond jou ook wel relaxedquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kolere zeg, wat een gemiep weer...... Waar gaat het nou helemaal over?
Kun je het allemaal nog steeds niet loslaten? Baal je nog steeds dat DGK niet meer is?
Ik snap het echt niet hoor, jou niet, en al die trieste figuren die iedere keer dat Huub hier 2 regels neerzet weer moeten beginnen over Lieke (en ik snap de Lieke-bashers ook niet).
DGK is over, ieder gaat z'n eigen gang, en je hebt dan misschien wel een goeie 1½ jaar naar DGK kunnen kijken, en vrijwel alles kunnen zien, maar dat geeft niemand het recht om nog steeds alle ins and outs van het leven van de bewoners te weten te komen. DGK is over. Deal with it.
En voor de duidelijkheid: ik ben geen Huub-sopper.... sterker nog, mijn voorkeur voor Huub is in het laatste jaar DGK ernstig afgenomen, maar ik heb pas wel gemerkt dat het ook gewoon een aardige vent is.
Insert Gert's Adolfsmilley.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:25 schreef Suikeroom het volgende:
alhoewel Adolf Hitler is ook al 64 jaar dood en daar hebben mensen het nog steeds over!
1 :Heb jij een glazen bolletje en ben je misschien die waarzegster die in DGK was en alles geloofde wat Jaap zei?"Als je dat al gezien hebt,en niet gauw googelen nu"quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:40 schreef Meds het volgende:
Beste Huub,
Presenteer jezelf niet mooier dan je bent. Ik ken het wereldje maar al te goed, en ik weet dat jou geen grote carrière te wachten staat bij Talpa Dat mensen "zomaar" oordelen is niet goed. Dat mensen "zomaar" oordelen is niet goed. Maar de ouders van Marietje oordelen niet "zomaar". .Jij hebt jezelf 2 jaar (?) van binnen en buiten laten zien op t.v. Er valt helemaal niks te vragen jongen. De beelden, de interviews en de teksten zeggen genoeg.
Dat woord is in het leven geroepen door anderen.Moet mensen zich gaan schamen dat ze door "juist ook veel positieve kanten die Huub heeft laten zien en hem daardoor waardeerden in die 2 jaar " altijd achter hem zijn blijven staan [bmaar][/b] sommigen er nu pas achter komen" nu ze hem in het echt ontmoet hebben?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kolere zeg, wat een gemiep weer...... Waar gaat het nou helemaal over?
Kun je het allemaal nog steeds niet loslaten? Baal je nog steeds dat DGK niet meer is?
Ik snap het echt niet hoor, jou niet, en al die trieste figuren die iedere keer dat Huub hier 2 regels neerzet weer moeten beginnen over Lieke (en ik snap de Lieke-bashers ook niet).
DGK is over, ieder gaat z'n eigen gang, en je hebt dan misschien wel een goeie 1½ jaar naar DGK kunnen kijken, en vrijwel alles kunnen zien, maar dat geeft niemand het recht om nog steeds alle ins and outs van het leven van de bewoners te weten te komen. DGK is over. Deal with it.
En voor de duidelijkheid: ik ben geen Huubsopper.... sterker nog, mijn voorkeur voor Huub is in het laatste jaar DGK ernstig afgenomen, maar ik heb pas wel gemerkt dat het ook gewoon een aardige vent is.
Ik lees 590 dagen geleden"laatste bezoek,niet ergggg" en nu eerste bezoek sinds een uur maar dan zo hoogdravend /betweterig /geirriteert over Huub.Spoel je mond met zeep en lees"de Overgave van Arthur Japinquote:Op woensdag 3 juni 2009 01:46 schreef Meds het volgende:
Joh, die hele huub kan me echt niet boeien, ik vind het zo'n enorme niksigheid. En hij is er nog trots op ook gezien de filmpjes die hij hier weer plaatst. Alsof ie een prestatie laat zien. Tegen een peuter die zindelijk moet worden kan je nog zeggen: dat is een hele mooie hoop die je hebt gedaan. Maar een kereltje van begin twintig moet je echt niet belonen met zijn poep en plasfase.
Huub boeit jou niet."Niet ergg""Maar je hebt het er alleen maar over"quote:Op woensdag 3 juni 2009 01:46 schreef Meds het volgende:
Joh, die hele huub kan me echt niet boeien, ik vind het zo'n enorme niksigheid. En hij is er nog trots op ook gezien de filmpjes die hij hier weer plaatst. Alsof ie een prestatie laat zien. Tegen een peuter die zindelijk moet worden kan je nog zeggen: dat is een hele mooie hoop die je hebt gedaan. Maar een kereltje van begin twintig moet je echt niet belonen met zijn poep en plasfase.
Klokslag 3.ik houd maar wijselijk 'n mond dichtquote:Op woensdag 3 juni 2009 02:51 schreef Meds het volgende:
Ik wist trouwens niet dat je alleen maar positieve berichten mag schrijven als je een tijdje inactief bent geweest op een topic. Beetje dom van mij. Als ik dat had geweten had ik er heel iets anders van gemaakt. Bijv: Wat leuk dat hier nog fans zijn van dat gezellige programma. En wat geweldig dat onze eigen huis tuin en keukenlaaf Huub een mini-me krijgt samen met de voluptueuze haar-therapeute Claire. En wat heeft ie een goede baan!!!! ... programmamaker..... poeh..... en hij hoeft niet een....... sjonge jonge...... en dan ook nog die spetterende optredens in hoogst interessante etablissementen af en toe. Dat brengt toch ook nog een leuke cent in het laatje. Die liefdesbaby komt in een gespreid sponsorbedje. Wat zal hij of zij trots zijn op de televisiecarrière van paps en mams. Want een geweldige carrière was het zeker, ze hebben zich helemaal blootgegeven tot de endeldarm en verder. Zoooo kwetsbaar heeft pap zich opgesteld voor het welzijn van de natie. Hallelujah
begin 20...deal! en voor de rest een beetje ophouden hoor. Je wordt een beetje treurig!quote:Op woensdag 3 juni 2009 01:46 schreef Meds het volgende:
He da's gek ik schrijf ook wekenlang hele zeikverhalen over dingen die me niet boeien.quote:
Ik ook. Gelukkig krijg ik ervoor betaald. Dat verlicht de pijn een beetje.quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:58 schreef eleusis het volgende:
He da's gek ik schrijf ook wekenlang hele zeikverhalen over dingen die me niet boeien.
sta je nog steeds achter deze scherpzinnige post?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:14 schreef Meds het volgende:
welk huwelijk? er is geen huwelijk, het was een allerbelabberst slecht toneelstukje waarbij de trouwdocumenten door JdeM zelfgeknutselde printjes waren
Tuurlijk doetie dat, dat huwelijk is toch één grote farce. Jullie zijn alleen nog maar bij elkaar omdat er een kind op komst is en om met je giechel in de bladen te komen zodat je geld kan beurenquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:25 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
sta je nog steeds achter deze scherpzinnige post?
oh eerst was het huwelijk totaal nep, en nu moet je daar op terugkomen, dat weiger je. dus is het over een jaar afgelopen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:29 schreef Meds het volgende:
lijkt mij nog steeds on topic.
ik voorspel binnen een jaar een scheiding, die waarschijnlijk net zo wordt uitgemolken als de rest van het oninteressante leventje van deze lieden.
Want die baby is natuurlijk echt, en die gaat janken, en dan wordt je moe en dan is het spelletje ineens niet meer leuk
Praat jij ook altijd tegen de journaallezer op televisie?quote:
Als jouw vader jouw moeder niet was tegengekomen dan was jij nooit geboren, net wat Cc zegt: 'laat het los'.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:18 schreef Meds het volgende:
Natuurlijk is dat huwelijk nep, dat weet je zelf ook wel diep in je hart. Zonder camera's en DGK was jij nooit met het kapstertje getrouwd
Volgens mij kwam jij dit topic binnengestruikeld en begon jij met je zielloze posts richting mijn kantquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 02:51 schreef Meds het volgende:
Ik wist trouwens niet dat je alleen maar positieve berichten mag schrijven als je een tijdje inactief bent geweest op een topic. Beetje dom van mij. Als ik dat had geweten had ik er heel iets anders van gemaakt. Bijv: Wat leuk dat hier nog fans zijn van dat gezellige programma. En wat geweldig dat onze eigen huis tuin en keukenlaaf Huub een mini-me krijgt samen met de voluptueuze haar-therapeute Claire. En wat heeft ie een goede baan!!!! ... programmamaker..... poeh..... en hij hoeft niet een....... sjonge jonge...... en dan ook nog die spetterende optredens in hoogst interessante etablissementen af en toe. Dat brengt toch ook nog een leuke cent in het laatje. Die liefdesbaby komt in een gespreid sponsorbedje. Wat zal hij of zij trots zijn op de televisiecarrière van paps en mams. Want een geweldige carrière was het zeker, ze hebben zich helemaal blootgegeven tot de endeldarm en verder. Zoooo kwetsbaar heeft pap zich opgesteld voor het welzijn van de natie. Hallelujah
quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:58 schreef Meds het volgende:
Quote:
wat ik in DGK tegen mijn medespelers deed en zei had ik toch niet tegen jou? Had jij je moeten opgeven, kijken of je in een discussie of nog erger EEN GESPREK IN REAL LIFE ook zo een grote mond had gehad.......dat denk ik dan weer niet
Wat jij in DGK deed tegen wie dan ook was schofferend, kwetsend en uitermate beledigend. En nu je daarmee geconfronteerd wordt in het echte leven wentel je jezelf in een slachtofferrol en is ineens alles wat gezegd wordt over je huwelijkse staat en de grote van de baarmoeder van je kapseltjesgoeroe schofferend, kwetsend en uitermate beledigend. Kom op zeg, wie de schoen past trekke hem aan.
Overigens vind jij het misschien leuk om te fantaseren over mogelijke verbale steekspelletjes met mij in een DGK, maar het zijn wilde fantasieen, er is geen haar op mijn hoofd die er ooit aan zou denken mezelf als een mediageile huuragressor te kijk te zetten. Ik zou mijn familie vrijwaren van de schaamte, mijn toekomstige kinderen beschermen tegen de schande en mijzelf nooit voor de rest van mijn leven bestempelen als 'volslagen incompetent en ongeloofwaardig' .
I beg to differ ...quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:58 schreef Meds het volgende:
en mijzelf nooit voor de rest van mijn leven bestempelen als 'volslagen incompetent en ongeloofwaardig' .
Maar Bi-anca, Dido en Lieke blijven toppertjes!!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:41 schreef Manu82 het volgende:
En had ik al gezegd dat Lieske een teringwijf blijft
Ik denk wel dat het nep was, maar je hebt er toch publiciteit mee, blijkbaar had het toch meer voordelen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
oh eerst was het huwelijk totaal nep, en nu moet je daar op terugkomen, dat weiger je. dus is het over een jaar afgelopen.
Pathetisch wordt het wel zo langzamerhand vind je niet?
(daarnaast ook nog eens totaal schofferend, kwetsend en uitermate beledigend, maar goed)
Oh ja, en ik vroeg je dus of je nog steeds achter die enorm scherpzinnige post van je stond. Je weet wel, dat het huwelijk nep was...
Who the f* is Lieske...quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:41 schreef Manu82 het volgende:
En had ik al gezegd dat Lieske een teringwijf blijft
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Volgens mij kwam jij dit topic binnengestruikeld en begon jij met je zielloze posts richting mijn kant
wat ik in DGK tegen mijn medespelers deed en zei had ik toch niet tegen jou? Had jij je moeten opgeven, kijken of je in een discussie of nog erger EEN GESPREK IN REAL LIFE ook zo een grote mond had gehad.......dat denk ik dan weer niet![]()
oh en je hebt gelijk zonder DGK en al die camera's was ik destijds niet met Claire getrouwd. Zij ook niet met mij overigens...maar dat is toch nooit een geheim geweest? Dus wat is je punt precies?
Misschien dat intussen wel al getrouwd waren geweest ivm met de zwangerschap, dat dan weer wel
Whehehe... goed geschreven, ik kan niet anders zeggen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 02:51 schreef Meds het volgende:
Ow, die.... nooit van gehoord. Ze poetst in ieder geval met overgave.quote:
Het spelletje was blijkbaar interessant genoeg om het te volgen,je windt je nogal opquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:02 schreef Meds het volgende:
Quote:
Jouw vergelijking slaat nergens op, dus als jij Jan Wouters ziet mag je hem ook neertrappen, elleboogjes geven en what not. Rijkaard spuug jij ook zijn gezicht, Badr Hari trap jij ook op zijn hoofd,
ben jou nou echt zo dom? En wat een hoogmoed heb je dan zeg, om je persoonlijk aangevallen te voelen een jaar na dato door mijn gedragingen in de kooi.
En nee hoor, ik kan heel goed tegen kritiek en ga graag met mensen in discussie over het reilen en zeilen in de kooi. Doe dat al een jaar hier, maar jij schoffeert en beledigd gewoon, en als ik daar wat van zeg zeg jij, ja deed jij in de kooi ook? Wat is je doel dan? Als laatste overblijven hier in 't forum?
Ik zou Jan Wouters of Rijkaard nooit spugen of schoppen of slaan, omdat ik niet geloof in geweld. Jij bent degene die geweld prima vindt. Ik vind het nogal een domme opvatting, maar goed jij mag dat vinden. Wees dan ook een vent en ga niet miepen als een wijf over "beledigende aanvallen" want het vloeit allemaal voort uit dat idiote spelletje waar je met volle overtuiging aan mee hebt gedaan.
Als je dat niet aan kan moet je je buiten dit soort discussies houden, een andere naam nemen, ander kapseltje (hey, je hebt vast wel connecties die dat kunnen regelen) en jezelf niet meer etaleren als: Huub uit DGK. Wat je oogst zal je zaaien
dit gaat toch helemaal nergens meer over?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het nep was, maar je hebt er toch publiciteit mee, blijkbaar had het toch meer voordelen.
Claire is haar pil vergeten, en toen moest je zeker langer doorgaan.
Maar, zie het zo, je hebt met dit gezeur over het huwelijk van je, meer reden om het te laten slagen.
Claire zal er wel blij mee zijn.
Jawel, dit gaat over de verstokte Lieke stalkers fans en over jou en Clairequote:Op donderdag 4 juni 2009 14:22 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dit gaat toch helemaal nergens meer over?
Neuh alleen maarquote:
In andere woorden, wie de bal terugverwacht, kan hem kaatsen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:43 schreef Copycat het volgende:
Maar om te oogsten moet je toch eerst zaaien en niet andersom?
Bijvoorbeeld haat zaaien om een jaar na dato nog huilie reacties te oogsten. Ik noem maar een dwarsstraat.
Nou ik hoop dan dat jij ons het nieuws komt brengen! Iets met water en springen en baby....quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:29 schreef ditisHuub het volgende:
ik onttrek mij even uit het verhaal, kom wel weer terug als er weer nieuws is! laters!
"Huub uit De Gouden Kooi huilt als een baby om gesprongen waterleiding" ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:38 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nou ik hoop dan dat jij ons het nieuws komt brengen! Iets met water en springen en baby....
zoiets ja alleen dan andersquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Huub uit De Gouden Kooi huilt als een baby om gesprongen waterleiding" ?
Juist! Wij willen meer Meds! En WimpeyV! Waar is WimpeyV gebleven?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:01 schreef Suikeroom het volgende:
ThunderBitch moet het weer verpesten met haar onzin verhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |