abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69636138
"Papa, waarom liet jij vrouwen komen voor seks en liet je ze daarvoor betalen?"
"papa, waarom deed je zo gemeen tegen die mevrouw"
"papa, waarom duwde,schopte, sloeg jij die meneer?
"papa, waarom heb je mama daar aan het huilen gemaakt?"
"papa, waarom schold je oma uit?

En dan ga jij het allemaal "uitleggen"? Laat me niet lachen, dit praat je op geen enkele wijze goed, en dit is voor een kind volkomen onbegrijpelijk Elke les die jij je kind wilt leren over respect, liefde, agressie en geweld wordt tenietgedaan door jouw archief op internet, met 1 druk op de knoppen voor iedereen toegankelijk, dus ook voor de vriendjes en vriendinnetjes van je kind.

Wat ga je zeggen als je kind thuis komt en zegt dat hij/zij niet met Marietje mag spelen omdat Marietjes ouders dat niet goed vinden? Ga jij je vierjarige dan een lesje geven over kleinburgelijkheid en een andere seksuele moraal?

Intelligent en hooggeschoold ben je natuurlijk niet, met je op je CV telefoonverkoper en GBK deelnemer, je kan nu wel zeggen dat je programmamaker bent maar dat is natuurlijk een eufemisme. Een vast contract heb je zeker niet, en daarbij werk je geheel onderaan op de hiërarchische ladder, wat mag je doen, koffie halen en kopietjes maken? Dus dat betekent bijschabbelen, in je blote kont schunnige liedjes brallen in een discotheek op de zaterdagavond voor een paar honderd ballen.
Nee, ik ben stikjaloers....
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:06:07 #227
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69636528
Proest!
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  † In Memoriam † dinsdag 2 juni 2009 @ 16:10:12 #228
135486 Manu82
How you doin'?
pi_69636653
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:53 schreef Meds het volgende:
Gefrustreerd in ieder geval wel
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_69636788
gefrustreerd/ jaloers, wat is het verschil? Ik had mij op moeten geven voor dat programma, dan had ik ook kotsend, zuipend, scheldend en neukend mezelf te kakken gezet voor heel Nederland, om vervolgens lijdzaam toe te zien dat het dikke jongetje er met de buit vandoor gaat. En dan maar roepen dat je zo intelligent bent...
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:21:02 #230
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69636972
Dik een jaar na dato gewoon nog zo moeten fulmineren over een televisieprogramma. Dan is iets toch echt gruwelijk misgegaan. RIP aan de nabestaanden dan maar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:26:27 #231
111260 Charmian
a little joy
pi_69637119
Ik snap nu waar die opmerking 'geestelijke armoede' vandaan komt
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_69637862
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:53 schreef Meds het volgende:
"Papa, waarom liet jij vrouwen komen voor seks en liet je ze daarvoor betalen?"
"papa, waarom deed je zo gemeen tegen die mevrouw"
"papa, waarom duwde,schopte, sloeg jij die meneer?
"papa, waarom heb je mama daar aan het huilen gemaakt?"
"papa, waarom schold je oma uit?

En dan ga jij het allemaal "uitleggen"? Laat me niet lachen, dit praat je op geen enkele wijze goed, en dit is voor een kind volkomen onbegrijpelijk Elke les die jij je kind wilt leren over respect, liefde, agressie en geweld wordt tenietgedaan door jouw archief op internet, met 1 druk op de knoppen voor iedereen toegankelijk, dus ook voor de vriendjes en vriendinnetjes van je kind.

Wat ga je zeggen als je kind thuis komt en zegt dat hij/zij niet met Marietje mag spelen omdat Marietjes ouders dat niet goed vinden? Ga jij je vierjarige dan een lesje geven over kleinburgelijkheid en een andere seksuele moraal?

Intelligent en hooggeschoold ben je natuurlijk niet, met je op je CV telefoonverkoper en GBK deelnemer, je kan nu wel zeggen dat je programmamaker bent maar dat is natuurlijk een eufemisme. Een vast contract heb je zeker niet, en daarbij werk je geheel onderaan op de hiërarchische ladder, wat mag je doen, koffie halen en kopietjes maken? Dus dat betekent bijschabbelen, in je blote kont schunnige liedjes brallen in een discotheek op de zaterdagavond voor een paar honderd ballen.
nogmaals ik vind niet dat deelname aan DGK iets is om je voor te schamen.

Als later Marietje niet mag komen spelen zal mijn kind een harde les leren, en dat zal haar altijd bij blijven,

namelijk de les:

dat er in de wereld mensen zijn die mensen beoordelen op hun buitenkant, iets uit het verleden, of op wat ze op tv hebben gezien.

dat er mensen zijn die al geoordeeld hebben voordat ze iemand leren kennen

dat er mensen zijn die liever veroordelen ipv vragen stellen, die liever oordelen ipv willen weten hoe iets zit.

dat er mensen zijn die afwijkend gedrag per definitie als iets verkeerds zien

dat er mensen zijn die mensen proberen te kleineren als ze hun dromen achterna gaan.

kortom dat er dus heel erg veel kleinzielige mensen zijn, mensen zoals jij.

Ja, je hebt gelijk dat dat een les is die mijn dochter zal moeten leren en dat komt door kleine, kleine mensen zoals jij.

Je kent mijn CV overigens overduidelijk niet ,maar dat is niet erg. ZIe mijn beschrijving van "jou type" hierboven.

Daarnaast weet jij helemaal niet wat mijn contract is, en dat zul je ook lekker niet te weten komen. En als je deze topic reeks iets beter had gelezen dan weet je waar mijn werkzaamheden uit bestaan maar goed. Als ik de koffiezetter ben voor jou, dan ben ik de koffiezetter.

Geeft niets hoor, je hele post, je hele houding weerspiegelt gewoon precies dat alles wat ik niet wil zijn en al helemaal niet wat ik mijn nageslacht wil leren. Sterker nog, zal mijn dochter te allen tijde proberen te wijzen op de gevaren van de instelling die mensen als jij hebben. Het brengt je namelijk nergens, ja, verbitterd achter een computer scherm je afschuw en je oordelen te spuien over mensen waar jij altijd naar gekeken hebt op de tv.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:53:38 #233
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69637917
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:51 schreef ditisHuub het volgende:
te allen tijde
Mooi ...
Traantje wegpinkt.
pi_69638215
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mooi ...
Traantje wegpinkt.
ik moest serieus aan jou denken toen ik het typte
het wordt zwart wit, het beeld vetraagt, een nimmer versagende copycat zegt subtiel tegen Huub op de redactie van The Bunker: "Alleen de middelste heeft een N, Huub."

mooi idd...
pi_69639313
Beste Huub,
Presenteer jezelf niet mooier dan je bent. Ik ken het wereldje maar al te goed, en ik weet dat jou geen grote carrière te wachten staat bij Talpa. Dat mensen "zomaar" oordelen is niet goed. Maar de ouders van Marietje oordelen niet "zomaar". Jij hebt jezelf 2 jaar (?) van binnen en buiten laten zien op t.v. Er valt helemaal niks te vragen jongen. De beelden, de interviews en de teksten zeggen genoeg.
En als ik niet weet wat je nog meer hebt gedaan behalve telefoons verkopen, DGK en brallen in een kroeg, dan spijt me dat enorm. Maar vertel me dan eens wat voor studie jij hebt afgerond? (MBO telt niet)

Ik vind het ook niet sterk dat je kritiek van de hand wijst door gelijk in de persoonlijke aanval te schieten, blijkbaar heb je nog niet veel geleerd na je vrijlating uit de krochten van televisieland.
pi_69639919
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:33 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

dat deed bijna iedereen wel gemakkelijk in de kooi. De meeste van ons hebben gewoon wat lossere normen en waarden als het om seks gaat dan de gemiddelde NL, daar is ook niets mis mee. Zijn we ook op uitgezocht denk ik. Maar goed, is onze keus.

Lieke en ik hebben ook heel veel mooie momenten gehad samen. Ik neem haar ook niets kwalijk. Zij mij wel, en dat kan ik mij wel voorstellen. Ben een zeldzame eikel geweest tegen haar, zie mijn vorige post.

Ze heeft gewoon helemaal niets meer met mij, en eerlijk gezegd ik ook niet meer met haar. Afgesloten hoofdstuk, voor ons allebei, we moved on.

Pearlbitch brengt het vaak alsof ik haar nog mis, of dat ik een sukkel ben dat ik niet meer met haar ben. Ach, ik denk dat Pearlbitch en co nog wel veel meer problemen hebben, misschien een lichte persoonlijkheidstoornis, stalker achtige trekjes of borderline. Ik weet t niet, boeit ook weer niet zo heel erg.

Ik ben blij met Claire en dat gaat prima tussen ons, t gaat ons goed in ons prive en zakelijke leven. Dat kunnen sommige mensen nog steeds moeilijk verkroppen, dus zitten ze als een soort digitale gieren te hopen dat dingen mislopen.
als trouwe volger van DGK ben ik me hier wel bewust van, was alleen geneigd me wat kort door de bocht op
te stellen, aangezien dat de level is waar PB zich bevind.
plus, de afkeer die ik van lieke heb gekregen maakt het te makkelijk.
ook al is ze vast ook een lieve meid
pi_69640053
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:40 schreef Meds het volgende:
Beste Huub,
Presenteer jezelf niet mooier dan je bent. Ik ken het wereldje maar al te goed, en ik weet dat jou geen grote carrière te wachten staat bij Talpa. Dat mensen "zomaar" oordelen is niet goed. Maar de ouders van Marietje oordelen niet "zomaar". Jij hebt jezelf 2 jaar (?) van binnen en buiten laten zien op t.v. Er valt helemaal niks te vragen jongen. De beelden, de interviews en de teksten zeggen genoeg.
En als ik niet weet wat je nog meer hebt gedaan behalve telefoons verkopen, DGK en brallen in een kroeg, dan spijt me dat enorm. Maar vertel me dan eens wat voor studie jij hebt afgerond? (MBO telt niet)

Ik vind het ook niet sterk dat je kritiek van de hand wijst door gelijk in de persoonlijke aanval te schieten, blijkbaar heb je nog niet veel geleerd na je vrijlating uit de krochten van televisieland.
meds, heb het geprobeerd maar stop er nu mee. Er valt niet redelijk met jou te discussieren.

Als je dan al vervalt tot het pretenderen van het hebben over kennis over zaken waar je niets van weet, dan houdt het voor mij toch echt op, daar valt namelijk niet mee te discussieren.

een wijs iemand zei ooit:

"van een dom persoon valt haast geen discussie te winnen, jij daalt af naar hun niveau en zij verslaan je daar op ervaring."

Dom kun je overdrachtelijk zien voor heel superlatieven. Kortzichtig, bekrompen zijn daar slechts enkele van.

speciaal voor jou, om je nog een keer lekker aan te ergeren,

en dat spul heeft nog een eigen zaak een goede baan en een kind op komst ook nog! Het zou verboden moeten worden!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 18:08:22 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_69640175
quote:
Beste Huub,

Kolere zeg, wat een gemiep weer...... Waar gaat het nou helemaal over?
Kun je het allemaal nog steeds niet loslaten? Baal je nog steeds dat DGK niet meer is?

Ik snap het echt niet hoor, jou niet, en al die trieste figuren die iedere keer dat Huub hier 2 regels neerzet weer moeten beginnen over Lieke (en ik snap de Lieke-bashers ook niet).

DGK is over, ieder gaat z'n eigen gang, en je hebt dan misschien wel een goeie 1½ jaar naar DGK kunnen kijken, en vrijwel alles kunnen zien, maar dat geeft niemand het recht om nog steeds alle ins and outs van het leven van de bewoners te weten te komen. DGK is over. Deal with it.

En voor de duidelijkheid: ik ben geen Huub-sopper.... sterker nog, mijn voorkeur voor Huub is in het laatste jaar DGK ernstig afgenomen, maar ik heb pas wel gemerkt dat het ook gewoon een aardige vent is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 18:14:58 #239
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69640364
The good old days.

[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_69640502
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 18:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kun je het allemaal nog steeds niet loslaten? Baal je nog steeds dat DGK niet meer is?

Ik snap het echt niet hoor, jou niet, en al die trieste figuren die iedere keer dat Huub hier 2 regels neerzet weer moeten beginnen over Lieke (en ik snap de Lieke-bashers ook niet).

DGK is over, ieder gaat z'n eigen gang, en je hebt dan misschien wel een goeie 1½ jaar naar DGK kunnen kijken, en vrijwel alles kunnen zien, maar dat geeft niemand het recht om nog steeds alle ins and outs van het leven van de bewoners te weten te komen. DGK is over. Deal with it.

En voor de duidelijkheid: ik ben geen Huub-sopper.... sterker nog, mijn voorkeur voor Huub is in het laatste jaar DGK ernstig afgenomen, maar ik heb pas wel gemerkt dat het ook gewoon een aardige vent is.
thnx, vond jou ook wel relaxed en zeker leuk om een keer in het echt te ontmoeten
  dinsdag 2 juni 2009 @ 18:25:52 #241
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_69640716
Leandra doe je een wedstrijdje hoeveel open deuren kan ik intrappen? zo ja, dan hebben we een winnaar, jezus wat een dom gelul zeg, oh het is over? no shit Sherlock. go fuck yourself

verdediging van Huub is erg zwak imo.. jij bent dom dus je hebt geen gelijk

als je gewoon objectief redeneert is het beeld wat mensen hebben niet positief, en die vooroordelen die mensen hebben kan je niet wegnemen.. kijk alleen al maar naar Jaap, niemand neemt die gast nog serieus, "die mediageile dikke idioot wil zonodig weer op tv komen en wil alleen maar meer geld, next!"

ik weet trouwens niet of mensen in 2013 jou raar aankijken bij het schoolplein als je je dochter komt ophalen, zo van hey dat is die hoerenloper/vrouwen vernederaar/ met erge ziektes spottende/ kut kabouter/ hou hem ver van mijn kinderen vandaan, dat zal wel meevallen allemaal

alhoewel Adolf Hitler is ook al 64 jaar dood en daar hebben mensen het nog steeds over!
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  dinsdag 2 juni 2009 @ 18:45:15 #242
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69641400
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 18:25 schreef Suikeroom het volgende:

alhoewel Adolf Hitler is ook al 64 jaar dood en daar hebben mensen het nog steeds over!
Insert Gert's Adolfsmilley.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:44:42 #243
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69645885
quote:
Beste Huub,
Presenteer jezelf niet mooier dan je bent. Ik ken het wereldje maar al te goed, en ik weet dat jou geen grote carrière te wachten staat bij Talpa Dat mensen "zomaar" oordelen is niet goed. Dat mensen "zomaar" oordelen is niet goed. Maar de ouders van Marietje oordelen niet "zomaar". .Jij hebt jezelf 2 jaar (?) van binnen en buiten laten zien op t.v. Er valt helemaal niks te vragen jongen. De beelden, de interviews en de teksten zeggen genoeg.

1 :Heb jij een glazen bolletje en ben je misschien die waarzegster die in DGK was en alles geloofde wat Jaap zei?"Als je dat al gezien hebt,en niet gauw googelen nu"

2 : Zomaar oordelen is idd niet goed.Jij gaat er al van uit dat er ouders van Marietje zullen zijn die gaan oordelen.Als Huub en Claire's kind 4 is en op de kleuterschool zit en Marietjes ouders willen niet dat hun kind met dat van H&C mag spelen ook al wil dat kindje van Marietjes ouders dat heel graag,is dat een zielig geval van kortzichtigheid.En geen "vrienschapskeuze" van hun kind respecteren.Kinderen van 4 weten vaak onbewust goede keuzes te maken."vind ik" Maar sommige ouders houden ervan om macht te hebben over hun kinderen door hun eigen frustraties.
Net zoals sommige ouders die als ze gaan scheiden de kinderen bij ouders weg willen houden"Oehh kan ik ook zo kwaad om worden.Maar enfin,

3 :Huub heeft idd veel laten zien van zichzelf "en daardoor liepen veel mensen met hem weg"fan vind ik een rotwoord". Daardoor gunden mensen hem de overwinning."Als Brian maar niet zou winnen,en ik gun ook Brian z'n kindje alle goeds!"Dat Jaap gewonnen heeft nam iedereen met gejuich in ontvangst.dat het van geen kanten klopt wetendenken ook de scepticy onder ons."Wat de reden is.Iemand zal het weten,het zij zo En Japie ,alsnog Gefeliciteerd met je geen gewonnen miljoenmiljoen!

4 :Huub verdient z'n geld en het gaat jou en mij geen reet aan hoe.dat is iets tussen het leuke stel dat binnenkort ouders wordt van een meisje als je goed op had gelet.

Shit ,m'n aftersun is op

[ Bericht 0% gewijzigd door mooiiiiii op 03-06-2009 00:53:11 ]
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  dinsdag 2 juni 2009 @ 21:55:21 #244
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69649141
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 18:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

En voor de duidelijkheid: ik ben geen Huubsopper.... sterker nog, mijn voorkeur voor Huub is in het laatste jaar DGK ernstig afgenomen, maar ik heb pas wel gemerkt dat het ook gewoon een aardige vent is.
Dat woord is in het leven geroepen door anderen.Moet mensen zich gaan schamen dat ze door "juist ook veel positieve kanten die Huub heeft laten zien en hem daardoor waardeerden in die 2 jaar " altijd achter hem zijn blijven staan [bmaar][/b] sommigen er nu pas achter komen" nu ze hem in het echt ontmoet hebben?
Daar baal ik wel eens van.
Er waren zelfs mensen die spontaan bij Claire langs gingen en stiekem keken of ze geen blauw oog had.Zogenaamde "fans".
Ik mis heeeeeel veel mensen hier"mensen die Huub een warm hart toedragen.Maar er is ook veel gebeurd,eff nadenken en dan gaat er een licht op [,
Niet Big brother is wachting us,maar Argus ogen IYKWIM

[ Bericht 0% gewijzigd door mooiiiiii op 02-06-2009 22:21:02 ]
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_69653936
spitsnieuws 02-06-09

'De Knuffelaar' is terug
Ruud Bernard is terug. De voormalige Big Brother-deelnemer gaat een film maken over zijn leven.

Tien jaar na zijn grote doorbraak gaat Ruud Nederland opnieuw veroveren met zijn film 'De Knuffelaar'. Eerder verwierf hij bekendheid met uitspraken als 'Lekker knuffelen' en 'Laat je niet gek maken'.

De film heeft toevallig veel weg van The Wrestler met Mickey Rourke. Zie hier de veelbelovende trailer
http://www.spitsnieuws.nl(...)felaar_is_terug.html
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
pi_69654974
Joh, die hele huub kan me echt niet boeien, ik vind het zo'n enorme niksigheid. En hij is er nog trots op ook gezien de filmpjes die hij hier weer plaatst. Alsof ie een prestatie laat zien. Tegen een peuter die zindelijk moet worden kan je nog zeggen: dat is een hele mooie hoop die je hebt gedaan. Maar een kereltje van begin twintig moet je echt niet belonen met zijn poep en plasfase.
  woensdag 3 juni 2009 @ 02:30:41 #247
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69655176
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 01:46 schreef Meds het volgende:
Joh, die hele huub kan me echt niet boeien, ik vind het zo'n enorme niksigheid. En hij is er nog trots op ook gezien de filmpjes die hij hier weer plaatst. Alsof ie een prestatie laat zien. Tegen een peuter die zindelijk moet worden kan je nog zeggen: dat is een hele mooie hoop die je hebt gedaan. Maar een kereltje van begin twintig moet je echt niet belonen met zijn poep en plasfase.
Ik lees 590 dagen geleden"laatste bezoek,niet ergggg" en nu eerste bezoek sinds een uur maar dan zo hoogdravend /betweterig /geirriteert over Huub.Spoel je mond met zeep en lees"de Overgave van Arthur Japin Gaat over vergeving

[ Bericht 1% gewijzigd door mooiiiiii op 03-06-2009 02:41:02 ]
  woensdag 3 juni 2009 @ 02:46:45 #248
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69655199
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 01:46 schreef Meds het volgende:
Huub boeit jou niet."Niet ergg""Maar je hebt het er alleen maar over" Dat is dan wel weer te begrijpen
Morgen "vandaag " hoognodig Aftersun kopen ,trustenhhhh Fokkers:P

[ Bericht 3% gewijzigd door mooiiiiii op 03-06-2009 03:08:29 ]
pi_69655208
Ik wist trouwens niet dat je alleen maar positieve berichten mag schrijven als je een tijdje inactief bent geweest op een topic. Beetje dom van mij. Als ik dat had geweten had ik er heel iets anders van gemaakt. Bijv: Wat leuk dat hier nog fans zijn van dat gezellige programma. En wat geweldig dat onze eigen huis tuin en keukenlaaf Huub een mini-me krijgt samen met de voluptueuze haar-therapeute Claire. En wat heeft ie een goede baan!!!! ... programmamaker..... poeh..... en hij hoeft niet een....... sjonge jonge...... en dan ook nog die spetterende optredens in hoogst interessante etablissementen af en toe. Dat brengt toch ook nog een leuke cent in het laatje. Die liefdesbaby komt in een gespreid sponsorbedje. Wat zal hij of zij trots zijn op de televisiecarrière van paps en mams. Want een geweldige carrière was het zeker, ze hebben zich helemaal blootgegeven tot de endeldarm en verder. Zoooo kwetsbaar heeft pap zich opgesteld voor het welzijn van de natie. Hallelujah
  woensdag 3 juni 2009 @ 03:04:55 #250
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69655236
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 02:51 schreef Meds het volgende:
Ik wist trouwens niet dat je alleen maar positieve berichten mag schrijven als je een tijdje inactief bent geweest op een topic. Beetje dom van mij. Als ik dat had geweten had ik er heel iets anders van gemaakt. Bijv: Wat leuk dat hier nog fans zijn van dat gezellige programma. En wat geweldig dat onze eigen huis tuin en keukenlaaf Huub een mini-me krijgt samen met de voluptueuze haar-therapeute Claire. En wat heeft ie een goede baan!!!! ... programmamaker..... poeh..... en hij hoeft niet een....... sjonge jonge...... en dan ook nog die spetterende optredens in hoogst interessante etablissementen af en toe. Dat brengt toch ook nog een leuke cent in het laatje. Die liefdesbaby komt in een gespreid sponsorbedje. Wat zal hij of zij trots zijn op de televisiecarrière van paps en mams. Want een geweldige carrière was het zeker, ze hebben zich helemaal blootgegeven tot de endeldarm en verder. Zoooo kwetsbaar heeft pap zich opgesteld voor het welzijn van de natie. Hallelujah
Klokslag 3.ik houd maar wijselijk 'n mond dicht ,en nu echt .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')