quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:23 schreef LovelyLady het volgende:10.10 bij de dokter zijn, hopelijk is het oorontsteking. Nog zo'n nacht en ik dien mijn ontslag in als mama
quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:24 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ooow oke, heb ik weer niet goed gelezen
Hihi leuk he als ze zo "echt kindje worden"
waarop ik reageerde met:quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:37 schreef Estrys het volgende:
ik zit te wachten op mijn moeder, Seb heeft nog steeds koorts dus mag hij niet naar het kdv. niet dat ik dat zou willenhij is zo zielig en ik vind het zoooo moeilijk om te gaan werken. Vanmiddag maar thuis werken denk ik.
quote:
Julian kan er ook wat van. Heeft ie van z'n vader zeg ik dan.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:48 schreef Tinuviel het volgende:
Wij hebben een zoon, die behoorlijk kan boeren en scheetjes laten. Soms denk je: Zo kwam dat uit dit kleine lijfje. Af en toe vraag ik me af of meisjes dat ook zo goed kunnen?
boeren niet, maar scheten laten hier wel hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:48 schreef Tinuviel het volgende:
Wij hebben een zoon, die behoorlijk kan boeren en scheetjes laten. Soms denk je: Zo kwam dat uit dit kleine lijfje. Af en toe vraag ik me af of meisjes dat ook zo goed kunnen?
Ja stinken doen de scheten van Jair ook. Soms twijfel ik of hij heeft gepoept en dan waren het toch gewoon scheten. En dat terwijl ik geen bonen of iets eet wat gas veroorzaakt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:02 schreef freecell het volgende:
Haha, en stinken!
Hier eergisteren bruine bonen, we hebben het geweten
done, en de namen passen idd mooi bij elkaarquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:14 schreef Dakota het volgende:
eerste kindje ui de OP mag it de lijst! (wel een goede naam voor een elinzusje zeg
elin milo rose en rosa mae allison
Jep, soms zelfs zo hard dat ik twijfel of het nou papa was of Milaquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:48 schreef Tinuviel het volgende:
idd hier ook..dan kijk ik vriendlief heel boos aan en dan zegt ie.. JAMMAARDAWASIKNIquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:24 schreef Raissa het volgende:
[..]
Jep, soms zelfs zo hard dat ik twijfel of het nou papa was of Mila
nouja zurig..de van mn vriend naar giertankquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:31 schreef Raissa het volgende:
De geur is inderdaad een goede graadmeter, de scheten van Mila stinken gelukkig (nog) niet
Hier doet papa soms hetzelfde. Dan heeft hij zelf een scheet gelaten en geeft babylief de schuld. Pedagogisch gezien heel slecht.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:28 schreef Dakota het volgende:
[..]
idd hier ook..dan kijk ik vriendlief heel boos aan en dan zegt ie.. JAMMAARDAWASIKNI
maargoed ik wel ruiken wie van de twee het wasen soms geeft ie Elin zomaar de schuld
Bij borstvoedingspoep is geel-groen dacht ik normaal. Bij Jair verschilt de kleur soms ook iets. Daarnaast zitten er soms korrels in en soms niet. Jair slaapt in slaapzaak en ook een beetje ingebakerd. Niet echt ingebakerd maar met een lakentje over zijn borstkas en handje, dat ik dan onder de matras schuif zodat het een beetje vast zit. Hij slaapt vooral s'middags en s'nachts zo, maar soms ook in de ochtend. Als een kind echt ingebakerd wordt en langer zo blijft weet ik niet of dat goed of slecht is voor zijn beweging(svrijheid).quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:15 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tyler kan er ook wat van! Zijn poep is groenig, iemand enig idee of dat raar is?
En nu twijfel ik of Tyler een romper mouwloos en tshirt of longsleeve aankan.
Hij slaapt nu ingebakerd. Anders maait hij zich constant wakker, of de speen eruit.
Zou dat erg zijn, dag en nacht ingebakerd? Niet de hele dag natuurlijk. Maar iig in bedje nu.
Seb beterschap!
LL
DJMO beterschap!
Geen AB, zijn ze niet zo happig op (naar het schijnt) Dus neusspray en zetpil....quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
DJMO,ik denk inderdaad dat het hetzelfde kussen is. Ik krijg hem maandag.... Lennon reageert best goed op de oefeningen, alleen is hij nu verkouden en heeft hij wat waterige oogjes en is het erg zielig hem op de buik te leggen.... Ik ben zelf ook nog steeds erg verkouden en voel me ook niet echt lekker, vandaag toch maar gewoon aan het werk.
LL toch oorontsteking, heb je er AB voor gekregen. En een beterschapsknuffel voor Koen en Seb
ik weet niet aan welke kant de afplatting zit?? anders kan je hem in bed op zijn zij leggen tussen twee opgerolde hydrofiel luiers, en een dikke handdoek onder het hoofdeinde van het bedje. dat heeft hij het niet zo benauwdquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
DJMO,ik denk inderdaad dat het hetzelfde kussen is. Ik krijg hem maandag.... Lennon reageert best goed op de oefeningen, alleen is hij nu verkouden en heeft hij wat waterige oogjes en is het erg zielig hem op de buik te leggen.... Ik ben zelf ook nog steeds erg verkouden en voel me ook niet echt lekker, vandaag toch maar gewoon aan het werk.
LL toch oorontsteking, heb je er AB voor gekregen. En een beterschapsknuffel voor Koen en Seb
arm dingquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
Lichte oorontsteking(dat wordt wat als Koen ooit fikse oorontsteking krijgt)
In bed heeft hij er gelukkig niet zoveel last van, slaapt er ook gewoon heel goed om door, nog meer zelfs. Als het erger wordt, is dit een goede optie. Hij heeft de afplatting trouwens links.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik weet niet aan welke kant de afplatting zit?? anders kan je hem in bed op zijn zij leggen tussen twee opgerolde hydrofiel luiers, en een dikke handdoek onder het hoofdeinde van het bedje. dat heeft hij het niet zo benauwd
quote:Propjes oorsmeer kunnen zachter worden gemaakt door enkele dagen ruim te druppelen met sla- of amandelolie. Doe dit niet als je niet weet of het trommelvlies nog intact is. Om gehoorbeschadiging te voorkomen mag de olie namelijk niet in het middenoor doordringen. Ook het druppelen (bij oorpijn) met lidocaine-oordruppels is om dezelfde reden onverstandig. Bij problemen zal de huisarts het propje verwijderen (oor uitspuiten).
ik denk dat het voor iedereen anders is, ongeacht leeftijd.den een heeft er niet zo'n last van en de ander ervaart heel veel pijn.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ik snap er niet zo veel van. Doet het bij een baby zoveel zeerder als bij een kind van 4/5 jaar?
Sander loopt ook met oorontsteking maar daar merk ik weinig van, sterker nog het verbaast me dat hij door al dat gebrul van Koen gewoon doorslaapt.
Koen heeft maar lichte oorontsteking volgens de dokter... (kinderen zitten echt raar in elkaar)
Arme Sebquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:24 schreef Estrys het volgende:
Seb huilt en huiltTemp is 38,3 nu, met paracetemol. Ik heb werk mee naar huis genomen, maar dat gaat em niet worden vanmiddag ben ik bang. Vanavond of maandag maar even wat doen.
ze kan ook zo moe zijn dat ze nog harder over r toeren gaat he.. heb je haar al in de draagdoek gehad?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:35 schreef Zweefvliegje het volgende:
Beterschap moeders en baby's!
Lianne blijft maar huilen, niks is goed.. hellup!
Wat lukt niet: aan de borst, zitten, liggen, lopen, in de doek, wiegen, rustig praten, lachen, zingen, muziek aan, gewoon in bed leggen. Eigenlijk lukt helemaal niks... ze is helemaal over haar toeren.
Nu ga ik temperaturen, misschien is ze ziek? Maar wat als?
Lukt een speen ook niet?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:35 schreef Zweefvliegje het volgende:
Beterschap moeders en baby's!
Lianne blijft maar huilen, niks is goed.. hellup!
Wat lukt niet: aan de borst, zitten, liggen, lopen, in de doek, wiegen, rustig praten, lachen, zingen, muziek aan, gewoon in bed leggen. Eigenlijk lukt helemaal niks... ze is helemaal over haar toeren.
Nu ga ik temperaturen, misschien is ze ziek? Maar wat als?
dat werkt hier ook..tot je haar er weer uithaalt want dan gilt ze nog harderquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:14 schreef Dakota het volgende:
eerste kindje ui de OP mag it de lijst! (wel een goede naam voor een elinzusje zeg
elin milo rose en rosa mae allison
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:09 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ze ligt nu aan m'n borst.. ze is inderdaad dat wat jij zegt Dakota.. over haar toeren moe.
Af en toe nog een zielig huiltje maar niet meer helemaal over de rooie.
Ze valt bijna in slaap.
Pfoe, zo erg is het nog nooit geweest.
sorry lois, totaal niet bij nagedachtquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:12 schreef Lois het volgende:
[..]
Liever niet meer doen als jullie het niet erg vinden. Wij halen de kindjes wel uit de lijst en verplaatsen ze dan naar het dreumestopic. Gewoon even een seintje in het modtopic, als we het vergeten zijn, is voldoende.
Als iedereen kindjes gaat lopen deleten wordt het dreumestopic zo stil
ritmequote:Op zaterdag 25 april 2009 09:50 schreef texelonia het volgende:
Toevallig heb ik net ook het boek van Ria Blom erbij gepakt. Niet dat Hannah veel huilt, maar we hebben nog totaal geen ritme, en ze wil overdag alleen maar bij mij op schoof zo ongeveer. Dus daar gaan we eens proberen verandering in te brengen.
Ondertussen heb ik dr alweer uit bed gehaald en probeer ik dr op schoot in slaap te krijgen
weet ikquote:Op zaterdag 25 april 2009 09:59 schreef Fuente het volgende:
Wat fijn LL
En Marie, ook een goede nacht, heerlijk he
Dakota, het gaat niet eens zo zeer om een vast ritme qua voedingen en slapen, maar bij de pribbelbare kindjes is een bepaalde volgorde wel heel belangrijk. Als ik Merel bijvoorbeeld maar iets te laat na haa 'moeheidssignaal' in bed doe, dan gaat het mis en huilt ze zo een uur voor ik haar in slaap krijg.
Het gaat dan dus echt om het idee: wakker worden, voeden, spelen/knuffelen en bij een moeheidssignaaltje naar bed.
Wel een creatieve oplossingen met dat aankleedkussen trouwens![]()
Merel heeft goed geslapen, vanmorgen onrustig maar nu lekker aan het slapen.
Het is verder ook een lekker ding hoor, echt een blij propje (thuis dan) maar het gaat nog zo vaak mis en zeker op het kdv en bij opa en oma.
Dát is hier dus ook het geval! Hoe doorbreek je deze gang van zaken dan? Staat dat ook in dat boek?quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:01 schreef texelonia het volgende:
Nou ja ik hoef niet zo strak ritme dat ze op vaste tijden drinkt en slaapt ofzow hoor. Maar zoals het nu gaat ga ik het echt niet lang trekken denk ik. En stonden wel paar herkenbare punten in dat boek. Hannah valt altijd op schoot in slaap, soms leggen we dr in bed, soms naast me op de bank. Maar we leggen dr nooit wakker in bed om zelf in slaap te vallen. In het boek staat dat ze dan overdag steeds minder gaat slapen, korte hazeslaapjes en zodra je d'r in bed legt wordt ze wakker. 's Nachts gaan ze dan eerst meer slapen om in te halen, maar uiteindelijk gaat dat 's nachts ook steeds slechter. En dat zie ik overdag hier in elk geval al wel gebeuren. Dus beter nu wat veranderen voordat het helemaal uit de hand loopt.
Wakker in bed leggen werkte hier ook nog niet, maar vorige week ben ik ermee begonnen (toen was ze dus ook 8 weken) en soms lukt het, maar meestal nog niet. Eigenlijk moet ik ook niet zeuren, want het gaat eigenlijk heel netjes, maar als je dan bovenstaande leest dat het dus ook 's nachts anders kan gaan dan moet er blijkbaar toch wat veranderen bij mijquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:13 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik ben Stella wakker in bedje gaan leggen toen ik door had hoe lang ze ongeveer wakker kon zijn. Dat was met 8 weken ongeveer en dan was ze steeds 1,5 uur op. En dat ging eigenlijk meteen heel goed, 8 van de 10 keer ging ze met lieve geluidjes gewoon slapen dan.
Later met een maand of 4 ging ze wel een periode steevast huilen als ik haar overdag in bedje legde. Maar toch doorgezet.
Maar het duurt toch ook altijd wel even voor je zulke dingen herkent? Baby's zijn ook nog niet zo goed in duidelijke signalen geven, haha.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:21 schreef texelonia het volgende:
Ik vind het vrij lastig omdat ik nog vrij weinig van haar herken. De verschillende huiltjes bijv. Soms heeft ze duidelijk kranpjes en dan ineens gaat het gehuil niet meer om pijn maar om honger, terwijl ze de honger signalen dan overslaatEn de ene keer slaapt ze overdag heel veel (bij mij op schoot of op mn borst/buik dan wel) en de andere keer is ze juist heel veel wakker. Soms slaapt ze zo diep dat je bij wijze van alles met dr kan doen, en slaapt ze ook gewoon nog heel lang in bed. En soms wordt ze meteen wakker als je haar ergens neerlegt.
Dus van haar krijg ik ook nog niet echt eenduidige signalen, of althans ik herken ze niet.
Wat Fuente ook zei, alles zoveel mogelijk in dezelfde volgorde doen: als ze wakker wordt voeden, daarna samen spelen/knuffelen, dan haar even alleen laten spelen en dan bij de eerste signalen dat ze moe is weer naar bed.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:19 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Dát is hier dus ook het geval! Hoe doorbreek je deze gang van zaken dan? Staat dat ook in dat boek?
Nee, dat verwachte ik ook niet, maar ze is nu bijna een maand, dus hoopte nu wel vooruitgang te zien. Maar ik zie alleen achteruitgangquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar het duurt toch ook altijd wel even voor je zulke dingen herkent? Baby's zijn ook nog niet zo goed in duidelijke signalen geven, haha.
Het is niet zo dat andere moeders dat wél in één keer helemaal doorhebben zeg maar, tenminste, zulke ouders ken ik niet
Haha, zelfde hier!quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:35 schreef Dakota het volgende:
elin wil alleen maar in de box als haar mobile aan staat.
wel wil ze op een kleedje op de grond
Een maand is nog niet zó verschrikkelijk oud natuurlijkquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:35 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nee, dat verwachte ik ook niet, maar ze is nu bijna een maand, dus hoopte nu wel vooruitgang te zien. Maar ik zie alleen achteruitgang
In de kraamtijd sliep Leander overdag wel in zijn wiegje, pas na 2 weken ongeveer werd dat drama, maar ik snap wel dat het niet tof is hoorquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:55 schreef texelonia het volgende:
Ik verwacht ook geen wonderen hoor freecell. Maar dag en nacht met kind op schoot ongeacht of ze wakker is of niet, zou niet nodig hoeven zijn. Dat was zelfs in dr eerste week niet nodig ;)
Met Noah vond ik het na een paar maanden ook makkelijker worden, maar dat was vooral omdat hij toen meer ging doen, en meer op mij ging reageren, etc.
owjah sorry, zat vanochtend steeds op mn telefoon en dan is pm-en niet zo handigquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:23 schreef Dakota het volgende:
teeeeeeeeexxx pm! anders gaat ie naar een ander!
quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:16 schreef Raissa het volgende:
Mila gaat vanavond voor het eerst uit logeren, ben benieuwd hoe dat gaat...
Ja, best wel.. Maar het moet echt even en er word goed voor haar gezorgd. Al heeft mijn broertje (16 en autistisch) gevraagd aan mijn broer of Mila niet beter bij hem kon slapen, dat zou rustiger zijnquote:
Ik denk dat er vrij weinig fout kan gaan, maar hier in huis is de rollenverdeling misschien ook wat anders, dat speelt ook mee..quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:45 schreef DJMO het volgende:
logeren .... ik moet er echt niet aan denkenik ben bijna manisch overtuigd dat alleen ik het beste weet wat jr. nodig heeft
zelfs papa moet ik meer gaan vertrouwen, want anders gaat het straks nog fout ook
ik bedoel niet fout in de zin van dat het fout gaat als papa voor hem zorgt, dat gaat heus wel goed, maar meer in de zin van dat ik dan niemand meer vertrouw met jr. dat het dus fout met mij gaatquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:59 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik denk dat er vrij weinig fout kan gaan, maar hier in huis is de rollenverdeling misschien ook wat anders, dat speelt ook mee..
ik heb in pdf een boekje uitgeprintquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:45 schreef freecell het volgende:
Hop voor Seb
Hier ook geen gelogeer hoorIk vind een dag oppas ergens al eng
En dan geef ik een enorme gebruiksaanwijzing mee
Whehequote:Op zaterdag 25 april 2009 18:45 schreef simmu het volgende:
[..]
ik heb in pdf een boekje uitgeprint
met plaatjes
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:50 schreef Tinuviel het volgende:
Hier doet papa soms hetzelfde. Dan heeft hij zelf een scheet gelaten en geeft babylief de schuld. Pedagogisch gezien heel slecht.
Heeft hij zich braaf aan de andere sprongetjes gehouden? Wat leuk! Hier kloppen de momenten wel ongeveer, maar de gevolgen absoluut niet.quote:Op zondag 26 april 2009 10:18 schreef Asics het volgende:
Hier nog eentje. Timo van 29 juni 2008. nu 43 weken en heeft duidelijk een sprongetje.
Volgens Oei ik groei gaat hij na dit sprongetje dingen in en uit elkaar halen.
Ben benieuwd
en wat _Ingrid_ zegt!quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 10:25 schreef freecell het volgende:
Ha LL, dat klinkt als een verademing, of niet?
Ik weet niet wat ik moet zien, er zitten wel witte bobbels, het is wat dikker. Hij kwijlt wel echt veel meer....quote:Op zondag 26 april 2009 10:59 schreef mrien het volgende:
Fijn LL!
Nog iets te zien van tanden dan, of nog steeds niet
Ze faked het gewoonquote:Op zondag 26 april 2009 11:07 schreef texelonia het volgende:
Elke keer als ik Hannah wil 'opvoeden' met in bed laten slapen etc, krijgt ze last van krampjes
Je zou het bijna denken jaquote:
Huilt ze dan erg lang? En is het een krachtig huilen?quote:Op zondag 26 april 2009 11:07 schreef texelonia het volgende:
Elke keer als ik Hannah wil 'opvoeden' met in bed laten slapen etc, krijgt ze last van krampjes
Je hoort aan het huiltje dat ze pijn heeft, ze trappelt met d'r beentjes, soms gaat het gepaard met windjes. Op m'n pink laten zuigen troost wel iets, maar ze blijft dan wel van die kermende geluidjes maken dat ze pijn heeft.quote:Op zondag 26 april 2009 11:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Huilt ze dan erg lang? En is het een krachtig huilen?
Dat is zo zieligquote:Op zondag 26 april 2009 11:43 schreef texelonia het volgende:
[..]
Je hoort aan het huiltje dat ze pijn heeft, ze trappelt met d'r beentjes, soms gaat het gepaard met windjes. Op m'n pink laten zuigen troost wel iets, maar ze blijft dan wel van die kermende geluidjes maken dat ze pijn heeft.
Wat voor bellyding? Want zo'n 'overéénschoudermeteenkliksluitingding' werkte hier ook niet. Terwijl een knoopdoek echt vanaf moment 1 goed ging.quote:Op zondag 26 april 2009 11:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ach gossie arme Hannah. Succes Tex!!
Gisteren wilde ik Lennon in een draagzak (zo'n bellyding) op mn buik doen, nou meneer vond het maar helemaal niets. Hij zat er even in en begon te huilen... het is toch niet wat voor ons, ik vond het zelf ook niet erg prettig zo'n gewicht voor.
wat freecell zegt!quote:Op zondag 26 april 2009 11:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ach gossie arme Hannah. Succes Tex!!
Gisteren wilde ik Lennon in een draagzak (zo'n bellyding) op mn buik doen, nou meneer vond het maar helemaal niets. Hij zat er even in en begon te huilen... het is toch niet wat voor ons, ik vond het zelf ook niet erg prettig zo'n gewicht voor.
quote:Op zondag 26 april 2009 09:39 schreef freecell het volgende:
Ik geef de hummel de schuld als ik boer.
Kijk nou, het sneutje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach germ.quote:Op zondag 26 april 2009 11:43 schreef texelonia het volgende:
[..]
Je hoort aan het huiltje dat ze pijn heeft, ze trappelt met d'r beentjes, soms gaat het gepaard met windjes. Op m'n pink laten zuigen troost wel iets, maar ze blijft dan wel van die kermende geluidjes maken dat ze pijn heeft.
Maar vergeet niet dat dan de kiezen nog moeten komen, en die zijn net zo erg, danwel niet erger....quote:Op zondag 26 april 2009 10:15 schreef freecell het volgende:
Arme Lotte...
Ter bemoediging: er komt een moment dat alle tanden er zijn schijnt
owquote:Op zondag 26 april 2009 14:22 schreef ik80 het volgende:
[..]
Maar vergeet niet dat dan de kiezen nog moeten komen, en die zijn net zo erg, danwel niet erger....
wat een schatjequote:Op zondag 26 april 2009 13:04 schreef freecell het volgende:
Wow
Hij mag dan ziek zijn, maar op de knieën gaat best....
[ afbeelding ]
En dan
[ afbeelding ]
WaaaaaaaahMijn baby gaat staan
[ afbeelding ]
En hij wilde even bewijzen dat hij nog wel sneu is
[ afbeelding ]
Edit: en nou stop ik echt voor vandaag hoor
Dankje...quote:Op zondag 26 april 2009 15:48 schreef owlet het volgende:
LennonWat een lekker mannetje!
Zo'n buikdrager draagt juist veeeeeel zwaarder dan een doek
Ik moet maar eens kijken, in mijn omgeving ken ik niemand met een doek. Is zeker niet zo populair in het oosten... ik vond ze vrij duur, dus had idd al bedacht om maar niet meteen eentje te kopen.quote:Op zondag 26 april 2009 15:55 schreef texelonia het volgende:
Misschien kun je het een keertje proberen bij iemand, voordat je zelf een doek aanschaft? Kun je kijken hoe het voelt etc, of het wat voor je is en hoe Lennon er op reageert
quote:Op zondag 26 april 2009 16:01 schreef mrien het volgende:
Diaan, wacht anders even tot de meet in Apeldoorn, dan neem ik m'n doeken mee en kun je proberen als je wilt
Jaaaaquote:
Ja, ze waren heel schattig allebei!quote:Op zondag 26 april 2009 16:09 schreef Reinhilde het volgende:
Cattie, ik vond het zo leuk dat Fee en Thomas allebei lekker geslapen hebben in de doek!
Wat een ontzettend lief meiske heb je trouwens!![]()
Dat is een goed idee, we wonen toch redelijk dicht bij elkaar en hoef ik niet "helemaal" tot 17 mei te wachten.quote:Op zondag 26 april 2009 19:56 schreef Fuente het volgende:
En Diaan, anders meeten we een keer! Ik heb een geweven doek, een tricot doek, ringsling en een mei tai, genoeg om te testen dus
En Leander, waaah! Hij staat! En beterschap
Op het moment helaas nog elke dag ivm cursusquote:Op zondag 26 april 2009 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is een goed idee, we wonen toch redelijk dicht bij elkaar en hoef ik niet "helemaal" tot 17 mei te wachten.
Op welke dagen werk je?
Als je je zorgen maakt zou ik even bellen met het ziekenhuis. Dat is de enige manier anders blijf je een inrustig gevoel houden.quote:Op maandag 27 april 2009 08:40 schreef _Ingrid_ het volgende:
En net 3 flinke golven achter elkaar eruit. Hij hoest sinds de operatie flink. Maak me toch wel zorgen nu.
1 theelepeltje op een glas ongeveer. Heb je niet nog een pipetje over van iets anders? Die even goed schoonmakenquote:Op maandag 27 april 2009 08:35 schreef texelonia het volgende:
Heeft iemand een huis-tuin-en-keuken tip voor een verstopte neus? Heb nog geen neusspray voor babies, kan ik wel halen maar weet niet of de AH dat verkoopt en de drogist gaat pas om half 2 ofzow open op maandag. Ze heeft nu moeite met drinken door verstopt neusje. Je kan het ook zelf maken toch, met gekookt water en zout (maar hoeveel zou op hoeveel water dan?) maar hoe krijg je dat dan in dr neus
quote:Op maandag 27 april 2009 08:56 schreef texelonia het volgende:
Apotheek! Die is vast al eerder open dan de drogist! Slim!
Germ, arm mannetje. Hopelijk valt het allemaal mee. Voor jullie is het ook slopend he.quote:Op maandag 27 april 2009 08:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ziekenhuis moet via dokter. Grrr. 1e afspraak bij onze kinderarts is 19 mei pas.
Maandag as bij chirurg op controle.
14.20 huisarts.
quote:Op maandag 27 april 2009 12:20 schreef texelonia het volgende:
Oh handig Jelief, ik geef idd borstvoeding! Maar hoe krijg je dat dan in d'r neus? Ik zie mezelf al prutsen met m'n tepels in d'r neusgaatjes![]()
Same herequote:Op maandag 27 april 2009 13:06 schreef cattie het volgende:
En net vandaag huilt/krijst ze bijna constant. Ze slaapt gelukkig wel, maar als ze wakker is, huilt ze.
Sterkte Cattie, huilen en krijsen is zo zieligquote:Op maandag 27 april 2009 13:06 schreef cattie het volgende:
Tex, gewoon even tsr opwekken en dan goed richten!Zo doe ik dat..
![]()
DJMO, fijn dat alles goed is.
Fee mag vanmiddag weer naar het cb, inclusief prikken. En net vandaag huilt/krijst ze bijna constant. Ze slaapt gelukkig wel, maar als ze wakker is, huilt ze.
hij heeft eigenlijk alleen maar geslapen tussen zijn flessen in, is nu gewoon wakker, geen verhoging, voelt nu wel iets warm aan, ik mag niet juichen voor de dag voorbij is, maar het ziet er goed uit hier in ieder gevalquote:
Daarom ben ik niet op tijd meer bij de brievenbus geweest, ik stuur manlief even op pad straks met de hond voor het restantquote:Op maandag 27 april 2009 17:10 schreef LovelyLady het volgende:voor alle huilende, niet-in-zijn/haar-hum-dag-babies
geeft nietsquote:Op maandag 27 april 2009 17:11 schreef Raissa het volgende:
[..]
Daarom ben ik niet op tijd meer bij de brievenbus geweest, ik stuur manlief even op pad straks met de hond voor het restant
Is de wachtlijst zo lang of mag een baby vanaf 4 maanden beginnen?quote:Op maandag 27 april 2009 16:39 schreef Estrys het volgende:
ik sta op de wachtlijst voor babyzwemmen, het is vanaf 4 maanden trouwens tot 1,5 jaar
Irritant he? Misschien toch een sprongetje?quote:Op maandag 27 april 2009 19:27 schreef Raissa het volgende:
Mila heeft haar dag echt niet
De fles gaat normaal heel goed, nu is het 2 slokken en echt overstuur huilen, fles er dus eventjes uit even troosten (wat alleen lukt met de fles weer teruggeven) en dan weer 2 slokken en huilen.. Kon ze maar vast praten
Misschien, of ze is een beetje van slag van het logerenquote:Op maandag 27 april 2009 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Irritant he? Misschien toch een sprongetje?
k*t ik ben weer naar boven, mijn speenvarkentje huilt weer![]()
Interessant om die curve zo te zien..quote:Op maandag 27 april 2009 17:10 schreef DJMO het volgende:
fijn toch cattie!!
[ afbeelding ]
om even te laten zien hoe netjes jr. groeit trouwens
Die curves mag ik niet zien omdat ik geen rechten heb daarquote:Op maandag 27 april 2009 20:17 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Interessant om die curve zo te zien..
Meer mensen met curves?
Lianne:
http://www.borstvoeding.c(...)e/curve_weight/14495
en
http://www.borstvoeding.c(...)e/curve_length/14495
Och arme Koen!quote:Op maandag 27 april 2009 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
Hier was het het net ook ff drama, Koen heeft volgens mij ECHT wel last van opkomende witte dingetjes (tanden geloof ik dat ze het noemen) Hij zat net weer huilend in zijn bedje, en flink weer op die speen kauwen, met zijn handjes naar zijn mondje grijpen... zo sneu
Een Opel Astra... en heb nu gekeken voor je pm, ja gehad dus en ook terug gestuurd.quote:Marienieuwe auto (wat voor 1???) Ennuh pm gehad?
Vervelend is dat he. Morgen hopelijk een betere dag!quote:Op maandag 27 april 2009 19:32 schreef Raissa het volgende:
[..]
Misschien, of ze is een beetje van slag van het logeren![]()
Ik vind het zoo zielig, want het lijkt echt alsof ze intens verdrietig is maar ik kan niks ontdekken wat er dan mis zou zijn![]()
Hopen dat het morgen beter gaat!
Ik zal even proberen!quote:Op maandag 27 april 2009 20:24 schreef Linda2205 het volgende:
Die zijn niet te zien Zweefvliegje, je moet ze even opslaan en uploaden
klik daar moest ik natuurlijk naar kijkenquote:Op maandag 27 april 2009 23:55 schreef Dakota het volgende:
oja bij de etos heb je schattige moederdagrompers (rood met witte stippen 'mommy's girl' en 1 met een ruitjeshartje in een pakje) en voor jongens (nog leuker! Daddy's boy en 1 met een auto, mouwloos maar wel met broekspijpjes) vanaf 50/56 tot 74 geloof ik
2 pakjes/rompers voor 3,99
normaal (quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:53 schreef Diaan73 het volgende:
Nummer_zoveel gecondoleerd met het overlijden van je oma... toch blijft het altijd een verlies en verdrietig, ondanks dat het voor die persoon toch het beste is.
Lennon heeft vannacht ook weer goed geslapen,ik moest hem om 5 over 7 uit bed plukken voor de fles omdat ik hem moest wegbrengen. Hij is vandaag bij mn ouders, dat is wel makkelijk kan hij gewoon in pyjama naartoe.. mijn moeder verschoont hem dan en brengt hem naar bed.
DJMO, misschien een beetje mieperig van mij, maar als je JJ tv laat kijken, dan zou ik iets van ned. 3 ofzo erop zetten.. is leuker voor babies dan Pokemon. Ik heb voor Lennon ook meestal ned. 3 erop staan: Barbapapa, Sesamstraat enz. veel leuker..![]()
Oe teletubbies, verschrikkelijk vond ik dat... gelukkig vond Twan het ook niet erg leuk... ik heb wel een teletubbie gekregen voor Lennon... ligt nu ergens onderin de mand. Babytv (digitaal) is ook erg leuk, maar dat hebben we vanaf volgende maand niet meer.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
normaal () heb ik op doordeweekse dagen de droomtuin aanstaan op jetix. in de vakanties passen ze echter de programmering aan
en hij was eerder wakker dan normaal
ik ben overigens aan het kijken voor dvd's van bv de teletubbies etc.. sesamstraat wil ik hem (als dat mogelijk is) laten kijken voor hij naar bed gaat
wij kijken ook zelden tv, dus selene ook niet. wel youtubequote:Op dinsdag 28 april 2009 09:24 schreef freecell het volgende:
Ow en hier geen baby-tv![]()
Wij kijken zelf nooit TV en ik geloof niet dat hij er iets aan mist
Ik denk Koen ook, Sander kan echt super geconcentreerd kijken met zijn mond open... Je kan dan van alles zeggen maar reageren ho maar. Koen is nu ook meer op de leeftijd dat hij alles ontdekken gaat, die zit voor geen meter stilquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:29 schreef Mibos2 het volgende:
Eva weet nog niet eens wat een tv is eerlijk gezegd. Kaith die kijkt alleen het zandkasteel en daarmee is het klaar. Ze heeft er totaal geen geduld voor.
hou op, ze is net een boemerang wb de boekenkast. ik heb haar nu wel zover dat ze de boeken erin laatquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
Selene, wat een moppie
Die boeken blijven interessant he?
in ahoy he?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:23 schreef peterfan het volgende:
Mijn zoontje (9 maanden) is ook gek op Bumba. 's ochtends krijgt hij de fles in bed en hij stopt echt met drinken als hij het deuntje hoort. Als dan Barbapappa begint drinkt hij weer door..![]()
![]()
psst, even OT, Dakota... al gezien dat Pearl Jam 13 augustus komt??
ik heb de boekenkast zo ingedeeld dat er op de onderste plank kinderboeken staan, en spelletjes. dus echt voor hem allemaal. boeken waarvan ik niet wil dat ze kapot gaan staan buiten handbereikquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:43 schreef simmu het volgende:
[..]
hou op, ze is net een boemerang wb de boekenkast. ik heb haar nu wel zover dat ze de boeken erin laatik vindt het lastig hoor, wat wel mag en wat niet en hoe je haar dat aan haar verstand krijgt. het is ook ingewikkeld. ze mag er van mij best aankomen, boeken zijn leuk tenslotte.
dat gaat niet bij ons. ik heb al de helft van mijn boeken boven staanquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb de boekenkast zo ingedeeld dat er op de onderste plank kinderboeken staan, en spelletjes. dus echt voor hem allemaal. boeken waarvan ik niet wil dat ze kapot gaan staan buiten handbereik
quote:
Seb is een groot fan van Oprahquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:48 schreef Dakota het volgende:
wij hebben trouwens de tv ook uitstaan..ze moet zich eerst maar zelf leren vermaken
en Selene, wat goed
Vanaf 5 uur was ze wakkerquote:Op dinsdag 28 april 2009 07:34 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi LotteHoe heb je verder geslapen vannacht
Hier minder, maar dat kwam niet zozeer door Koen. Was het eerst nog lief mamamamama nu is het NjaaNjaa
ze wil zelfs niet van mijn bord pikken. ze pakt ook nauwelijks naar het lepeltje. en als ik haar bv een stukje aardappel geef gaat ze ermee spelen maar niet eten (en alle andere dingen gaan altijd direct het mondje in). zelfs koekjes (nijntje koekje), rijstewafels of liga moet ze niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:59 schreef owlet het volgende:
Ik vind dat allemaal nogal zout, inderdaad. Zowel de bouillon als de spinazie a la creme en al helemaal de sauzijzen.
Tenzij de spinazie zelfgemaakt is en er geen extra zout in zit?
Wil ze ook niets zelfgemaakt eten als ze het zelf kan vastpakken en eten?
Ow dat klinkt ook als een fase/ ala sprongetjequote:Op dinsdag 28 april 2009 15:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ahw Lotte, slapen kan best fijn zijn hoor
Hier een meisje die vandaag bijna alleen maar kan zeuren...pfff
Als ze dr zin niet krijgt is het gillen geblazen, als ik dr in bed leg gilt ze alles bij elkaar en als ze beneden is is niks goed. En daarbij een hond die alleen maar kan blaffen of zenuwachtig kan
blergh, ben toe aan wat meer tijd buitenshuis....
idd, met dit weer kun je beter binnen zitten, bah!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ow dat klinkt ook als een fase/ ala sprongetje
En buitenshuis is prettig (maar niet met dit zeikweer)
het wordt snel beter met het weer hoor. hier is het ook naar. morgen wordt het overal behalve in het noordoosten beter. dus wij vertrekken morgen voor onze eerste grote logeerpartij. ik heb er heul geen zin inquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:33 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
idd, met dit weer kun je beter binnen zitten, bah!
Ah, kijk dat hoor ik graagquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:40 schreef simmu het volgende:
[..]
het wordt snel beter met het weer hoor. hier is het ook naar. morgen wordt het overal behalve in het noordoosten beter. dus wij vertrekken morgen voor onze eerste grote logeerpartij. ik heb er heul geen zin in
150 cc water? wordt gevolgd door 180 cc water. althans met nutrilon. en rijstebloem is idd vanaf vier maandenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ben benieuwd hoe het hier zal gaan met eten. Maar das nog even wachten tot hij 6 maand is.!
Wie weet of het klopt dat rijstebloem vanaf 4 maanden is? Dacht ik mij te herinneren.
We mogen nu ophogen met de voeding. Hij zit nu op 150cc. Hoeveel komt daarna gemiddeld? Of verschilt dat? 170/180?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |