Same herequote:Op maandag 27 april 2009 13:06 schreef cattie het volgende:
En net vandaag huilt/krijst ze bijna constant. Ze slaapt gelukkig wel, maar als ze wakker is, huilt ze.
Sterkte Cattie, huilen en krijsen is zo zieligquote:Op maandag 27 april 2009 13:06 schreef cattie het volgende:
Tex, gewoon even tsr opwekken en dan goed richten!Zo doe ik dat..
![]()
DJMO, fijn dat alles goed is.
Fee mag vanmiddag weer naar het cb, inclusief prikken. En net vandaag huilt/krijst ze bijna constant. Ze slaapt gelukkig wel, maar als ze wakker is, huilt ze.
hij heeft eigenlijk alleen maar geslapen tussen zijn flessen in, is nu gewoon wakker, geen verhoging, voelt nu wel iets warm aan, ik mag niet juichen voor de dag voorbij is, maar het ziet er goed uit hier in ieder gevalquote:
Daarom ben ik niet op tijd meer bij de brievenbus geweest, ik stuur manlief even op pad straks met de hond voor het restantquote:Op maandag 27 april 2009 17:10 schreef LovelyLady het volgende:voor alle huilende, niet-in-zijn/haar-hum-dag-babies
geeft nietsquote:Op maandag 27 april 2009 17:11 schreef Raissa het volgende:
[..]
Daarom ben ik niet op tijd meer bij de brievenbus geweest, ik stuur manlief even op pad straks met de hond voor het restant
Is de wachtlijst zo lang of mag een baby vanaf 4 maanden beginnen?quote:Op maandag 27 april 2009 16:39 schreef Estrys het volgende:
ik sta op de wachtlijst voor babyzwemmen, het is vanaf 4 maanden trouwens tot 1,5 jaar
Irritant he? Misschien toch een sprongetje?quote:Op maandag 27 april 2009 19:27 schreef Raissa het volgende:
Mila heeft haar dag echt niet
De fles gaat normaal heel goed, nu is het 2 slokken en echt overstuur huilen, fles er dus eventjes uit even troosten (wat alleen lukt met de fles weer teruggeven) en dan weer 2 slokken en huilen.. Kon ze maar vast praten
Misschien, of ze is een beetje van slag van het logerenquote:Op maandag 27 april 2009 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Irritant he? Misschien toch een sprongetje?
k*t ik ben weer naar boven, mijn speenvarkentje huilt weer![]()
Interessant om die curve zo te zien..quote:Op maandag 27 april 2009 17:10 schreef DJMO het volgende:
fijn toch cattie!!
[ afbeelding ]
om even te laten zien hoe netjes jr. groeit trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |