abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 april 2009 @ 07:33:33 #176
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_68413204
Leander! Patser! Wat goed hey, gewoon al staan.

Yade heeft al 2 weken wat verhoging, maar verder niets. Misschien nog haar missende ondertandje ofzo.

Goh... we moeten al bijna verhuizen. Vorig jaar rond deze tijd mocht ik zo'n beetje niets meer behalve op mijn kont zitten, kijken hoe iedereen spannende dingen deed en zout arm eten! Ik had toen nooit gedacht dat Yade de 18de al zou komen.
pi_68413473
Leander! wat goed dat je al kan staan

Ons meiske was afgelopen week ook een beetje ziekjes. Het snot kwam soms gewoon uit haar oogjes!

Nog een paar daagjes trouwens en dan verhuizen we naar het andere topic. (en wat veel gepost hier hihi)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_68413606
Ik ben gaar. Vanaf 5.30 al wakker. Meneertje overstuur, geen idee waarom. Uiteindelijk bij ons in bed nog wat geslapen. Hij, ik niet.
  maandag 27 april 2009 @ 08:35:30 #179
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_68413616
Heeft iemand een huis-tuin-en-keuken tip voor een verstopte neus? Heb nog geen neusspray voor babies, kan ik wel halen maar weet niet of de AH dat verkoopt en de drogist gaat pas om half 2 ofzow open op maandag. Ze heeft nu moeite met drinken door verstopt neusje. Je kan het ook zelf maken toch, met gekookt water en zout (maar hoeveel zou op hoeveel water dan?) maar hoe krijg je dat dan in dr neus
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_68413677
En net 3 flinke golven achter elkaar eruit. Hij hoest sinds de operatie flink. Maak me toch wel zorgen nu.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 27 april 2009 @ 08:42:33 #181
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68413701
ik dacht in een kopje water een eetlepel zout, met een pipetje tex. bij de apotheek (of drogist) kun je ook bexedyl halen zoutoplossing voor baby's mag voor elke voeding gebruikt worden. zit in makkelijke pipetjes en is makkelijker toe te dienen dan een spray. kost ongeveer 5,50 voor twintig pipetjes, en daar doe je vrij lang mee.

nu nog een heel vrolijk mannetje hier, wat probeert te rollen en zich iig de box doorwerkt (leg hem recht neer, twee tellen later ligt ie overdwars).. om 10:40 moeten we op het cb zijn derde prikjes en ik vind het altijd zo zielig
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 27 april 2009 @ 08:43:17 #182
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68413713
Ingrid, even de ha bellen?? of het ziekenhuis?
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 27 april 2009 @ 08:43:53 #183
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68413720
en beterschap voor alle ziekige kindjes

pi_68413767
quote:
Op maandag 27 april 2009 08:40 schreef _Ingrid_ het volgende:
En net 3 flinke golven achter elkaar eruit. Hij hoest sinds de operatie flink. Maak me toch wel zorgen nu.
Als je je zorgen maakt zou ik even bellen met het ziekenhuis. Dat is de enige manier anders blijf je een inrustig gevoel houden.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_68413802
Seb drinkt 's ochtends de laatste week slecht, max 100 van de 180/200 die hij aangeboden krijgt. En hij komt sinds hij ziek is geweest vrijdag en zaterdag 's nachts ook weer om de 5 uur. 'inhaalslag' denk ik.
pi_68413853
Ziekenhuis moet via dokter. Grrr. 1e afspraak bij onze kinderarts is 19 mei pas.
Maandag as bij chirurg op controle.
14.20 huisarts.
  maandag 27 april 2009 @ 08:56:04 #187
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_68413856
Apotheek! Die is vast al eerder open dan de drogist! Slim!
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_68413858
quote:
Op maandag 27 april 2009 08:35 schreef texelonia het volgende:
Heeft iemand een huis-tuin-en-keuken tip voor een verstopte neus? Heb nog geen neusspray voor babies, kan ik wel halen maar weet niet of de AH dat verkoopt en de drogist gaat pas om half 2 ofzow open op maandag. Ze heeft nu moeite met drinken door verstopt neusje. Je kan het ook zelf maken toch, met gekookt water en zout (maar hoeveel zou op hoeveel water dan?) maar hoe krijg je dat dan in dr neus
1 theelepeltje op een glas ongeveer. Heb je niet nog een pipetje over van iets anders? Die even goed schoonmaken
Iemand op de buurt die je kent en die ook een baby heeft en het wel in huis heeft?
quote:
Op maandag 27 april 2009 08:56 schreef texelonia het volgende:
Apotheek! Die is vast al eerder open dan de drogist! Slim!

Dat kan natuurlijk ook

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2009 08:57:25 ]
pi_68414919
quote:
Op maandag 27 april 2009 08:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ziekenhuis moet via dokter. Grrr. 1e afspraak bij onze kinderarts is 19 mei pas.
Maandag as bij chirurg op controle.
14.20 huisarts.
Germ, arm mannetje. Hopelijk valt het allemaal mee. Voor jullie is het ook slopend he.
  maandag 27 april 2009 @ 10:02:50 #190
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_68415094
Ingrid, kan me voorstellen dat jullie ongerust zijn. Goed van jullie dat jullie vanmiddag naar de ha gaan. Vreemd he dat dat via de ha moet, maar helaas werkt het tegenwoordig zo in Nederland... ook al ben je onder behandeling, buiten de afspraken om moet je via de ha. Alsof die niets te doen heeft. Succes vanmiddag!!

Estrys, hopelijk is Seb ook weer snel in zn gewone doen...
Make love, not war ☮
pi_68416501
de grote AH verkoopt otrivin

Ingrid ik kan me voorstellen dat je ongerust bent, gewoon de dokter bellen dan maar.

Leander je bent echt zo snel!

Dana is alweer verkouden, arm klein ding...vind het zo zielig dat ze zo vaak verkouden is.
pi_68416535
Arme Dana...
Beterschap
  maandag 27 april 2009 @ 11:03:40 #193
62233 Jelief
ikke lief!
pi_68416686
tex, ikweetff niet meer of je borstvoeding geeft. Zoja dan doen een paar druppeltjes in elk neusgat wonderen tegen een verstopte neus!

Ruben is vandaag wennen op het kdv, om 9 uur gebracht en over 2 uur kan ik hem weer halen
Toen ik weg ging lag hij rustig op zijn duim te sabbelen in de box, ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 27 april 2009 @ 12:11:51 #194
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68418612
we hebben het prikken weer overleefd.. eventje huilen toen de prikken gezet werden, daarna vrijwel gelijk weer lachen

hij woog zes kilo rond. 63 cm lang, hoofdomtrek 41,3. vanaf vandaag mag hij smorgens half potje fruithap en smiddags half potje groentehap. verder ging het gewoon heel goed, ze was uiterst tevreden over hem. hij ligt nu in de box te wachten op zijn fles.

maandag 27 april 2009 @ 12:20:40 #195
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_68418880
Oh handig Jelief, ik geef idd borstvoeding! Maar hoe krijg je dat dan in d'r neus? Ik zie mezelf al prutsen met m'n tepels in d'r neusgaatjes
©Dumbo
pi_68419782
Seb is de vrolijkheid zelve. Was daarstraks aan het schaterlachen Hij heeft om haf elf nog eens 130 cc gedronken en nu ligt hij alweer een uurtje te pitten boven. (en ik heb de was gestreken )
pi_68419811
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:20 schreef texelonia het volgende:
Oh handig Jelief, ik geef idd borstvoeding! Maar hoe krijg je dat dan in d'r neus? Ik zie mezelf al prutsen met m'n tepels in d'r neusgaatjes
Ik ben te visueel ingesteld geloof ik.
  maandag 27 april 2009 @ 13:06:28 #198
108648 cattie
lieve moeder
pi_68420097
Tex, gewoon even tsr opwekken en dan goed richten! Zo doe ik dat..

DJMO, fijn dat alles goed is.

Fee mag vanmiddag weer naar het cb, inclusief prikken. En net vandaag huilt/krijst ze bijna constant. Ze slaapt gelukkig wel, maar als ze wakker is, huilt ze.
pi_68420901
Gelukkig vielen de prikjes mee DJMO!
En haahaha texelonia! Succes met je tepels in Hannah's neus Hopelijk is haar neus zo weer open, kan ze weer normaal ademen.

Zooo we zijn weer terug van babyzwemmen!
Het was alweer de 2e keer. Vorige week voor het eerst.. Lianne kon het halfuur toen niet helemaal volhouden, maar vandaag wel!
Ze heeft heerlijk gezwommen en is ook onder water op de foto gegaan! Volgende week zou die foto wel klaar zijn Het is zo lekker dat zwemmen, ik word er helemaal blij van!
Ik kijk nu alweer uit naar de volgende week. Als het goed is is m'n vriend dan ook weer thuis dan kan hij ook mee.
pi_68427832
ik sta op de wachtlijst voor babyzwemmen, het is vanaf 4 maanden trouwens tot 1,5 jaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')