Als je je zorgen maakt zou ik even bellen met het ziekenhuis. Dat is de enige manier anders blijf je een inrustig gevoel houden.quote:Op maandag 27 april 2009 08:40 schreef _Ingrid_ het volgende:
En net 3 flinke golven achter elkaar eruit. Hij hoest sinds de operatie flink. Maak me toch wel zorgen nu.
1 theelepeltje op een glas ongeveer. Heb je niet nog een pipetje over van iets anders? Die even goed schoonmakenquote:Op maandag 27 april 2009 08:35 schreef texelonia het volgende:
Heeft iemand een huis-tuin-en-keuken tip voor een verstopte neus? Heb nog geen neusspray voor babies, kan ik wel halen maar weet niet of de AH dat verkoopt en de drogist gaat pas om half 2 ofzow open op maandag. Ze heeft nu moeite met drinken door verstopt neusje. Je kan het ook zelf maken toch, met gekookt water en zout (maar hoeveel zou op hoeveel water dan?) maar hoe krijg je dat dan in dr neus
quote:Op maandag 27 april 2009 08:56 schreef texelonia het volgende:
Apotheek! Die is vast al eerder open dan de drogist! Slim!
Germ, arm mannetje. Hopelijk valt het allemaal mee. Voor jullie is het ook slopend he.quote:Op maandag 27 april 2009 08:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ziekenhuis moet via dokter. Grrr. 1e afspraak bij onze kinderarts is 19 mei pas.
Maandag as bij chirurg op controle.
14.20 huisarts.
quote:Op maandag 27 april 2009 12:20 schreef texelonia het volgende:
Oh handig Jelief, ik geef idd borstvoeding! Maar hoe krijg je dat dan in d'r neus? Ik zie mezelf al prutsen met m'n tepels in d'r neusgaatjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |