normaal (quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:53 schreef Diaan73 het volgende:
Nummer_zoveel gecondoleerd met het overlijden van je oma... toch blijft het altijd een verlies en verdrietig, ondanks dat het voor die persoon toch het beste is.
Lennon heeft vannacht ook weer goed geslapen,ik moest hem om 5 over 7 uit bed plukken voor de fles omdat ik hem moest wegbrengen. Hij is vandaag bij mn ouders, dat is wel makkelijk kan hij gewoon in pyjama naartoe.. mijn moeder verschoont hem dan en brengt hem naar bed.
DJMO, misschien een beetje mieperig van mij, maar als je JJ tv laat kijken, dan zou ik iets van ned. 3 ofzo erop zetten.. is leuker voor babies dan Pokemon. Ik heb voor Lennon ook meestal ned. 3 erop staan: Barbapapa, Sesamstraat enz. veel leuker..![]()
Oe teletubbies, verschrikkelijk vond ik dat... gelukkig vond Twan het ook niet erg leuk... ik heb wel een teletubbie gekregen voor Lennon... ligt nu ergens onderin de mand. Babytv (digitaal) is ook erg leuk, maar dat hebben we vanaf volgende maand niet meer.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
normaal () heb ik op doordeweekse dagen de droomtuin aanstaan op jetix. in de vakanties passen ze echter de programmering aan
en hij was eerder wakker dan normaal
ik ben overigens aan het kijken voor dvd's van bv de teletubbies etc.. sesamstraat wil ik hem (als dat mogelijk is) laten kijken voor hij naar bed gaat
wij kijken ook zelden tv, dus selene ook niet. wel youtubequote:Op dinsdag 28 april 2009 09:24 schreef freecell het volgende:
Ow en hier geen baby-tv![]()
Wij kijken zelf nooit TV en ik geloof niet dat hij er iets aan mist
Ik denk Koen ook, Sander kan echt super geconcentreerd kijken met zijn mond open... Je kan dan van alles zeggen maar reageren ho maar. Koen is nu ook meer op de leeftijd dat hij alles ontdekken gaat, die zit voor geen meter stilquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:29 schreef Mibos2 het volgende:
Eva weet nog niet eens wat een tv is eerlijk gezegd. Kaith die kijkt alleen het zandkasteel en daarmee is het klaar. Ze heeft er totaal geen geduld voor.
hou op, ze is net een boemerang wb de boekenkast. ik heb haar nu wel zover dat ze de boeken erin laatquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
Selene, wat een moppie
Die boeken blijven interessant he?
in ahoy he?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:23 schreef peterfan het volgende:
Mijn zoontje (9 maanden) is ook gek op Bumba. 's ochtends krijgt hij de fles in bed en hij stopt echt met drinken als hij het deuntje hoort. Als dan Barbapappa begint drinkt hij weer door..![]()
![]()
psst, even OT, Dakota... al gezien dat Pearl Jam 13 augustus komt??
ik heb de boekenkast zo ingedeeld dat er op de onderste plank kinderboeken staan, en spelletjes. dus echt voor hem allemaal. boeken waarvan ik niet wil dat ze kapot gaan staan buiten handbereikquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:43 schreef simmu het volgende:
[..]
hou op, ze is net een boemerang wb de boekenkast. ik heb haar nu wel zover dat ze de boeken erin laatik vindt het lastig hoor, wat wel mag en wat niet en hoe je haar dat aan haar verstand krijgt. het is ook ingewikkeld. ze mag er van mij best aankomen, boeken zijn leuk tenslotte.
dat gaat niet bij ons. ik heb al de helft van mijn boeken boven staanquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb de boekenkast zo ingedeeld dat er op de onderste plank kinderboeken staan, en spelletjes. dus echt voor hem allemaal. boeken waarvan ik niet wil dat ze kapot gaan staan buiten handbereik
quote:
Seb is een groot fan van Oprahquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:48 schreef Dakota het volgende:
wij hebben trouwens de tv ook uitstaan..ze moet zich eerst maar zelf leren vermaken
en Selene, wat goed
Vanaf 5 uur was ze wakkerquote:Op dinsdag 28 april 2009 07:34 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi LotteHoe heb je verder geslapen vannacht
Hier minder, maar dat kwam niet zozeer door Koen. Was het eerst nog lief mamamamama nu is het NjaaNjaa
ze wil zelfs niet van mijn bord pikken. ze pakt ook nauwelijks naar het lepeltje. en als ik haar bv een stukje aardappel geef gaat ze ermee spelen maar niet eten (en alle andere dingen gaan altijd direct het mondje in). zelfs koekjes (nijntje koekje), rijstewafels of liga moet ze niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:59 schreef owlet het volgende:
Ik vind dat allemaal nogal zout, inderdaad. Zowel de bouillon als de spinazie a la creme en al helemaal de sauzijzen.
Tenzij de spinazie zelfgemaakt is en er geen extra zout in zit?
Wil ze ook niets zelfgemaakt eten als ze het zelf kan vastpakken en eten?
Ow dat klinkt ook als een fase/ ala sprongetjequote:Op dinsdag 28 april 2009 15:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ahw Lotte, slapen kan best fijn zijn hoor
Hier een meisje die vandaag bijna alleen maar kan zeuren...pfff
Als ze dr zin niet krijgt is het gillen geblazen, als ik dr in bed leg gilt ze alles bij elkaar en als ze beneden is is niks goed. En daarbij een hond die alleen maar kan blaffen of zenuwachtig kan
blergh, ben toe aan wat meer tijd buitenshuis....
idd, met dit weer kun je beter binnen zitten, bah!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ow dat klinkt ook als een fase/ ala sprongetje
En buitenshuis is prettig (maar niet met dit zeikweer)
het wordt snel beter met het weer hoor. hier is het ook naar. morgen wordt het overal behalve in het noordoosten beter. dus wij vertrekken morgen voor onze eerste grote logeerpartij. ik heb er heul geen zin inquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:33 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
idd, met dit weer kun je beter binnen zitten, bah!
Ah, kijk dat hoor ik graagquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:40 schreef simmu het volgende:
[..]
het wordt snel beter met het weer hoor. hier is het ook naar. morgen wordt het overal behalve in het noordoosten beter. dus wij vertrekken morgen voor onze eerste grote logeerpartij. ik heb er heul geen zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |