ik bedoel niet fout in de zin van dat het fout gaat als papa voor hem zorgt, dat gaat heus wel goed, maar meer in de zin van dat ik dan niemand meer vertrouw met jr. dat het dus fout met mij gaatquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:59 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik denk dat er vrij weinig fout kan gaan, maar hier in huis is de rollenverdeling misschien ook wat anders, dat speelt ook mee..
ik heb in pdf een boekje uitgeprintquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:45 schreef freecell het volgende:
Hop voor Seb
Hier ook geen gelogeer hoorIk vind een dag oppas ergens al eng
En dan geef ik een enorme gebruiksaanwijzing mee
Whehequote:Op zaterdag 25 april 2009 18:45 schreef simmu het volgende:
[..]
ik heb in pdf een boekje uitgeprint
met plaatjes
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:50 schreef Tinuviel het volgende:
Hier doet papa soms hetzelfde. Dan heeft hij zelf een scheet gelaten en geeft babylief de schuld. Pedagogisch gezien heel slecht.
Heeft hij zich braaf aan de andere sprongetjes gehouden? Wat leuk! Hier kloppen de momenten wel ongeveer, maar de gevolgen absoluut niet.quote:Op zondag 26 april 2009 10:18 schreef Asics het volgende:
Hier nog eentje. Timo van 29 juni 2008. nu 43 weken en heeft duidelijk een sprongetje.
Volgens Oei ik groei gaat hij na dit sprongetje dingen in en uit elkaar halen.
Ben benieuwd
en wat _Ingrid_ zegt!quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 10:25 schreef freecell het volgende:
Ha LL, dat klinkt als een verademing, of niet?
Ik weet niet wat ik moet zien, er zitten wel witte bobbels, het is wat dikker. Hij kwijlt wel echt veel meer....quote:Op zondag 26 april 2009 10:59 schreef mrien het volgende:
Fijn LL!
Nog iets te zien van tanden dan, of nog steeds niet
Ze faked het gewoonquote:Op zondag 26 april 2009 11:07 schreef texelonia het volgende:
Elke keer als ik Hannah wil 'opvoeden' met in bed laten slapen etc, krijgt ze last van krampjes
Je zou het bijna denken jaquote:
Huilt ze dan erg lang? En is het een krachtig huilen?quote:Op zondag 26 april 2009 11:07 schreef texelonia het volgende:
Elke keer als ik Hannah wil 'opvoeden' met in bed laten slapen etc, krijgt ze last van krampjes
Je hoort aan het huiltje dat ze pijn heeft, ze trappelt met d'r beentjes, soms gaat het gepaard met windjes. Op m'n pink laten zuigen troost wel iets, maar ze blijft dan wel van die kermende geluidjes maken dat ze pijn heeft.quote:Op zondag 26 april 2009 11:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Huilt ze dan erg lang? En is het een krachtig huilen?
Dat is zo zieligquote:Op zondag 26 april 2009 11:43 schreef texelonia het volgende:
[..]
Je hoort aan het huiltje dat ze pijn heeft, ze trappelt met d'r beentjes, soms gaat het gepaard met windjes. Op m'n pink laten zuigen troost wel iets, maar ze blijft dan wel van die kermende geluidjes maken dat ze pijn heeft.
Wat voor bellyding? Want zo'n 'overéénschoudermeteenkliksluitingding' werkte hier ook niet. Terwijl een knoopdoek echt vanaf moment 1 goed ging.quote:Op zondag 26 april 2009 11:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ach gossie arme Hannah. Succes Tex!!
Gisteren wilde ik Lennon in een draagzak (zo'n bellyding) op mn buik doen, nou meneer vond het maar helemaal niets. Hij zat er even in en begon te huilen... het is toch niet wat voor ons, ik vond het zelf ook niet erg prettig zo'n gewicht voor.
wat freecell zegt!quote:Op zondag 26 april 2009 11:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ach gossie arme Hannah. Succes Tex!!
Gisteren wilde ik Lennon in een draagzak (zo'n bellyding) op mn buik doen, nou meneer vond het maar helemaal niets. Hij zat er even in en begon te huilen... het is toch niet wat voor ons, ik vond het zelf ook niet erg prettig zo'n gewicht voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |