Truste DHquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:09 schreef Den_Haag het volgende:
en nu douchen en slapen
Auto
Murm
Jonkel
Oké prima!quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Neem jij Rotterdam. dan pak ik dat extra huisje in Den Haag.
Slaap zequote:Op vrijdag 24 april 2009 00:09 schreef Den_Haag het volgende:
en nu douchen en slapen
Auto
Murm
Jonkel
Ik heb gewoon op nieuwe topic geklikt terwijl ik in het oude topic zat...quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:11 schreef Mordreth het volgende:
*mompelt iets over subcategorie selecteren bij aanmaken van nieuw topic
Dat vind ik inderdaad ook af en toe wel vervelendquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:11 schreef Mordreth het volgende:
valt singles onder een subcategorie dan? welke?quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:11 schreef Mordreth het volgende:
Truste autoquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:15 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga ook slapen. Slaap lekker iedereen
Veel plezier eend!quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:15 schreef Murmeli het volgende:
nou ik hoor dat KF gaat slapen, ik ga met hem mee jongens
Gewoon een uur gemsn'tquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:15 schreef Murmeli het volgende:
nou ik hoor dat KF gaat slapen, ik ga met hem mee jongens
Laterquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gewoon een uur gemsn'ttotaal de tijd uit het oog
Slaap lekker mensen !
Jawel, ik leef nog.quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:16 schreef Tegan het volgende:
Leeft hier niets meer?
Hehe, in mijn geval "werk ze"quote:
Dankje.quote:Op vrijdag 24 april 2009 06:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, in mijn geval "werk ze"
En jij gaat lekker slapen? Sweet dreams in dat geval
Dank je, gaat goedkomen, het is bijna weekend en ik ga vandaag mijn evt. nieuwe appartement bezichtigenquote:Op vrijdag 24 april 2009 06:31 schreef Rots het volgende:
Succes in ieder geval. Ik ga lekker slapen, hoewel het welal helemaal licht is.
Ow, nu begrijp ik je opmerking over het 'is al licht' pasquote:Op vrijdag 24 april 2009 06:35 schreef Rots het volgende:
Filmpje? Je benni goed. Ik ben lam en het is tijd om te slapen.![]()
![]()
Succes
Maak me maar jaloers bitchquote:
Laten we van jouw probleem niet mijn probleem maken.quote:
Ik ga half 4 naar huisquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Laten we van jouw probleem niet mijn probleem maken.
Psssssssssst ik hoef niet naar mijn werk. Ik lig nog lekker in bedquote:
Ik heb de hele nacht liggen komenquote:Op vrijdag 24 april 2009 07:59 schreef KudFokker het volgende:
Een liedje om de dag lekker vrolijk te beginnen
Even blijven luisteren tot het refrein !
Lekker hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Psssssssssst ik hoef niet naar mijn werk. Ik lig nog lekker in bed
Ik vind het heerlijk.. Nog even wakker worden voor ik zo onder de douche stap..quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:11 schreef rival het volgende:
Mensen... wat mij toch is overkomen..
Zoals jullie allemaal al weten rij ik BMW.
Toen ik gisteravond op weg was naar huis in mijn bolide reed ik over de A7.
Ik had een paar biertjes op, maar daar kan ik makkelijk tegen dus dat was verder geen probleem.
ik ging ongeveer 190-200 km per uur, vind ik wel een lekkere snelheid.
waarom zou ik net zo traag moeten rijden als mijn achtergestelde leeftijdsgenoten? Toch?
Anyways, op een gegeven moment passeer ik een vet lekker ding in een cabrio.. ik matig mijn snelheid en flirt er druk op los.
ze kijkt naar me en geeft duidelijk aan dat ze me wel ziet zitten, ik was echt helemaal de man. ik rij natuurlijk een BMW.
zo zijn we samen aan het flirten maar zij let blijkbaar niet goed op de weg. er rijdt iemand voor haar maar zij ziet die niet op tijd...
en ze knalt er gewoon bovenop
beide auto's vlogen van de weg de berm in. eentje zelfs in de sloot. (dat lekkere ding ja)
ik bedacht me geen moment en zette meteen mijn BMW aan de kant. ik rende als eerst naar de auto die in de sloot was gegaan...
Het was best een diepe sloot, maar ik ben vroeger als kind weleens gewassen in een flinke emmer. dus daar wist ik wel raad mee. ik trok mijn schoenen uit (ik ga natuurlijk niet mijn hugo boss die 260 euro kosten verneuken)
en ben in het water gedoken. ik heb die meid uit haar auto gehaald en naar de kant gebracht.. ze was niet bij bewustzijn maar toen ze een vleugje van mijn exclusieve aftershave binnen kreeg kwam ze bij..
ze keek me diep in de ogen en noemde me Superman.
hebben jullie ook zo een bijnaam?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk.. Nog even wakker worden voor ik zo onder de douche stap..
Lekker ding!quote:
Is goed. Wacht ik hier (in bed) op je..quote:
oh dat takkejong weer zn eigen password ook nogquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:18 schreef kwaakvaak het volgende:
krijg nou niks... ik gaf die kikker een kus en ik werd spontaan een eend. Gelukkig ben ik geen homo, en ook niet dik
Wel zag ik dat ik misschien wat vaker in moet loggen, stonden nog wat pb's klaar waar ik antwoord op moest geven.. Hrmm nu eerst slapen, is beter voor mijn humeur morgen gok ik zo maar. Plus ik heb ontzettende goesting om morgen bier te drinken, en wil natuurlijk niet bij het eerste flesje jupi op de bar liggen te slapen. Dat zou genant zijn, en als er iets is wat groene eenden niet zijn, is het wel genante barslapers!..
dus.... dag lieve kijklbuiskindertjes en ander notoire fokverslaafden..
Ik had een paar biertjes op, maar daar kan ik makkelijk tegen dus dat was verder geen probleem.
quote:ik ging ongeveer 190-200 km per uur, vind ik wel een lekkere snelheid.
waarom zou ik net zo traag moeten rijden als mijn achtergestelde leeftijdsgenoten? Toch?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Is goed. Wacht ik hier (in bed) op je..
Anyways, op een gegeven moment passeer ik een vet lekker ding in een cabrio.. ik matig mijn snelheid en flirt er druk op los.
ze kijkt naar me en geeft duidelijk aan dat ze me wel ziet zitten, ik was echt helemaal de man. ik rij natuurlijk een BMW.
zo zijn we samen aan het flirten maar zij let blijkbaar niet goed op de weg. er rijdt iemand voor haar maar zij ziet die niet op tijd...
beide auto's vlogen van de weg de berm in. eentje zelfs in de sloot. (dat lekkere ding ja)
ik bedacht me geen moment en zette meteen mijn BMW aan de kant. ik rende als eerst naar de auto die in de sloot was gegaan...
Het was best een diepe sloot, maar ik ben vroeger als kind weleens gewassen in een flinke emmer. dus daar wist ik wel raad mee. ik trok mijn schoenen uit (ik ga natuurlijk niet mijn hugo boss die 260 euro kosten verneuken)
en ben in het water gedoken. ik heb die meid uit haar auto gehaald en naar de kant gebracht.. ze was niet bij bewustzijn maar toen ze een vleugje van mijn exclusieve aftershave binnen kreeg kwam ze bij..
Morgeuhh KF Rivalquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:11 schreef rival het volgende:
Ja heb ik inmiddels gedaanquote:
Lekkere wakkerworder weer Rivalquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:11 schreef rival het volgende:
You don't know how lovely you are.quote:
quote:
Nare bijsmaak van iedere dag vroeg moeten opstaan. Als je dan kan uitslapen dan lukt het nietquote:
Noooooobody said it was easyquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
You don't know how lovely you are.
I had to find you, tell you I need you.
Tell you I set you apart.
Tell me your secrets, and ask me your questions.
Oh, let's go back to the start.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:15 schreef Rauw. het volgende:
![]()
![]()
Een collega vraagt me waarom ik hardop zit te lachen
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:30 schreef Belsezar het volgende:
Die rival, hij schud ze zo uit zijn mouw
*trots is*quote:
Hij zal zich 1 op 1 waarschijnlijk best normaal kunnen gedragen. (redelijk normaal dan)quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:22 schreef Murmeli het volgende:
(op msn is KF trouwens best normaal..... nou ja dat wil zeggen, hij hield het vol om normaal te doen tot 10 min voor het eind)
*geeft zichzelf schouderklopje*quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:39 schreef Tegan het volgende:
Nare bijsmaak van iedere dag vroeg moeten opstaan. Als je dan kan uitslapen dan lukt het niet.
10 minuten voor het begin toch?quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:41 schreef rival het volgende:
[..]
Hij zal zich 1 op 1 waarschijnlijk best normaal kunnen gedragen. (redelijk normaal dan)
Toen begon ie om tieten te vragen? (doe ik meestal al 10 minuten na het begin)
quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
You don't know how lovely you are.
I had to find you, tell you I need you.
Tell you I set you apart.
Tell me your secrets, and ask me your questions.
Oh, let's go back to the start.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
Aah ja de vloek van de werkende mensquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nare bijsmaak van iedere dag vroeg moeten opstaan. Als je dan kan uitslapen dan lukt het niet.
Jeeeejjjjjquote:Op vrijdag 24 april 2009 05:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik doe hier even een cheer voor nouk84
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jeeeejjjjj
Goedemorgen allemaal! Bijna weeekend!!!![]()
@rival; mafkees
quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:47 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Aan de evil activities versie heb ik inderdaad ook goede herinneringenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Automaxx: Summer Edition![]()
Lekker los
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
Goedemorgen, Lucky You!quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen!!![]()
Gister naar Ernst van der Pasch geweest![]()
Het was weer oh zo leuk/mooi/grappig etc etc
Heb me kosteliijk vermaakt. Half 2 thuis, en om half 7 alweer klaarwakker
maar stug blijven liggen tot 8 uur
![]()
En om 3 uur alweer vrij
Blondjequote:Op vrijdag 24 april 2009 08:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jeeeejjjjj
Goedemorgen allemaal! Bijna weeekend!!!![]()
@rival; mafkees
Herkenbaarquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen!!![]()
![]()
En om 3 uur alweer vrij
hahaha nee hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:41 schreef rival het volgende:
*trots is*
Begin de dag met een lach toch![]()
[..]
Hij zal zich 1 op 1 waarschijnlijk best normaal kunnen gedragen. (redelijk normaal dan)
Toen begon ie om tieten te vragen? (doe ik meestal al 10 minuten na het begin)
Standaard sta ik pas op als daadwerkelijk de wekker gaat. Dit keer een 10 minuten ervoor uitgestapt omdat het anders averechts zou werkenquote:
ik ook jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Standaard sta ik pas op als daadwerkelijk de wekker gaat. Dit keer een 10 minuten ervoor uitgestapt omdat het anders averechts zou werken
Ik word altijd 1 minuut ofzo voor mijn wekker gaat wakker.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Standaard sta ik pas op als daadwerkelijk de wekker gaat. Dit keer een 10 minuten ervoor uitgestapt omdat het anders averechts zou werken
Jaaaaa, vanavond naar de harenbeul, hoop ik..quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Hoe laat ging jij gisteren naar bed?
Jah man!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ook ja
tof dat het leuk was bij ernst
oh sterkte meisje bij de harenbeulquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jaaaaa, vanavond naar de harenbeul, hoop ik..![]()
[..]![]()
Wil je het echt weten? Ik ging rond kwart voor 12 slapen....
quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Wil je het echt weten? Ik ging rond kwart voor 12 slapen....
rustig. maar wel goed te doen. was er zelf 3 kwartier te vroegquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:54 schreef Tegan het volgende:
Hoe was Deventer?
Ja, ik las dat KZ zei dat ze niet zeker was of het door zou gaan. Het gaat toch niet regenen ofzo? het wordt alleen slechts 16 graden...quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:56 schreef Murmeli het volgende:
Oh qua morgen...wat mij betreft gaat het gewoon door. desnoods ergens binenn ofzo? er zijn nu zoveel mensen die willen komen. Maargoed, KZ regelt het. die is rond 5 uur uit haar werk geloof ik.
Vandaag, zondag, maandag, dinsdag, woensdag, donderdagquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
rustig. maar wel goed te doen. was er zelf 3 kwartier te vroeg
morgen weer werken?
Same herequote:Op vrijdag 24 april 2009 08:57 schreef Tegan het volgende:
Ik word altijd wakker voor de wekker, behalve als ik <5 uur kan slapen.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:57 schreef Tegan het volgende:
Ik word altijd wakker voor de wekker, behalve als ik <5 uur kan slapen of ik heb goed wat achter over geslagen.
Dat heeft bij mij geen invloed op hoelaat ik wakker word, alleen wel op hoe klote ik me de volgende ochtend voelquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vandaag, zondag, maandag, dinsdag, woensdag, donderdag![]()
.
Dank je. Ik heb het nodigquote:
Goed gedaan. Toen kwam ik net onder de douche vandaanquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Foei noukje
Ik lag horizontaal om half 11
Ha, toen ging ik er net in had eerst nog even mentalist gekekenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dank je. Ik heb het nodig
[..]
Goed gedaan. Toen kwam ik net onder de douche vandaan
Thnxquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dank je. Ik heb het nodig
[..]
Goed gedaan. Toen kwam ik net onder de douche vandaan
Maar Koninginnenachtquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]maar jij hebt al wel 2 dagen vrij gehad
Geen idee nooit eerder gehoord.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Thnxik ben ook heel trots opmezelf (en ik kon de afgelopen dagen heel moeilijk uit bed komen)
wat is een harenbeul?
Ik kan al de hele week moeilijk uit bed komenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Thnxik ben ook heel trots opmezelf (en ik kon de afgelopen dagen heel moeilijk uit bed komen)
wat is een harenbeul?
Daarom ging ik gisteren dus optijd naar bed, en kon ik vanochtend goed uit bed komenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kan al de hele week moeilijk uit bed komen
De kapper
Dit haal ik niet in met één nachtje hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Daarom ging ik gisteren dus optijd naar bed, en kon ik vanochtend goed uit bed komen![]()
Moet je ook eens proberen
WTF waarom noem je dat een harenbeul, hij/zij maakt je haren toch mooi?
quote:
Ik had dat gisteren met de KF-post van JonkeLquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:15 schreef Rauw. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een collega vraagt me waarom ik hardop zit te lachen
quote:
Ik ben zwaar misselijk, dus dat is jammer, maar verder goed geslapen en ik lig stiekem nog in m'n bedjequote:
Hoezo tot 10 minuten voor het eindequote:Op vrijdag 24 april 2009 08:22 schreef Murmeli het volgende:
Haha rival! goedemorgen
(op msn is KF trouwens best normaal..... nou ja dat wil zeggen, hij hield het vol om normaal te doen tot 10 min voor het eind)
Ik ben m'n leven aan het verbeteren denk ik! Op m'n vrije dag nu wakker zijn... Dat is niet vaak!quote:
Owjee, ({) Slechte ochtend? Tis ook beter om lekker onder de dekens te liggen als je misselijk bent.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben zwaar misselijk, dus dat is jammer, maar verder goed geslapen en ik lig stiekem nog in m'n bedje
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hoezo tot 10 minuten voor het einde?
Ooh dat van dat lijk zeker![]()
Ik weet niks over morgen, alleen scheveningen, en telefoonnummer heb ik ook nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:12 schreef Murmeli het volgende:
zo, net een hele verzameling tickets geprint: milow in het paard op 6 mei, vive la fete in de effenaar op 9 mei, lowlands (die zijn voor vrienden, maar ik ga denk ik ook, moet alleen nog ff kopen)
![]()
en dan ga ik ook nog naar parkpop, bevrijdinsgdagfeestjes, koninginnedag techno-en in eindhoven, en ik denk ook ngo wel schollenpop en beatstad enzo![]()
Ik hou zo van de zomer![]()
ow free your mind en extrema zijn ook nog goede opties natuurlijk![]()
feestjes
![]()
Qua morgen: ik zeg gewoon gaan. zal ik KZ PMmen dat ze een plek moet uitzoeken? anders wordt het lastig denk ik? of heeft iedereen haar nummer en gaan we elkaar massaaal smssen?
Je lag er best laat in.. Draai je nog even lekker om danquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben m'n leven aan het verbeteren denk ik! Op m'n vrije dag nu wakker zijn... Dat is niet vaak!
en![]()
![]()
Wil je ook gaan dan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik weet niks over morgen, alleen scheveningen, en telefoonnummer heb ik ook niet
Ik weet de tijd al niet meer haha. En ik ben gewoon echt wakker / niet meer moe... Vreemd! Dank u voor de kusquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je lag er best laat in.. Draai je nog even lekker om dan![]()
tegen de misselijkheid
Ik dacht dat pas de 27e zou komen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:17 schreef KudFokker het volgende:
Als ik morgen mijn salaris gestort heb ga ik ook
Ook goedemorgen voor jou! Hoe kan je dan toch nog zo vroeg wakker worden als je zo laat gaat ?quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen!!![]()
![]()
En om 3 uur alweer vrij
Ik heb geen idee, maar het gebeurde. Toen ik wakker werd was ik eerst bang dat ik de wekker niet had gezetquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ook goedemorgen voor jou! Hoe kan je dan toch nog zo vroeg wakker worden als je zo laat gaat ?
+1 Goed geheugenquote:
Ik ga sowiesoquote:
De 25e / 26e wordt het gestort, maar de ING is niet zo snel.quote:
Jij ook +1 trouwens, want jij wist het ook nog.quote:
denk 1 uur ofzo,d at was tenminste het plan van KZ. en ik ben ook wel voor want moet om 5 uur al wegquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De 25e / 26e wordt het gestort, maar de ING is niet zo snel.
Dus met een beetje geluk staat het er morgen op, maar ik denk zelf van niet
Hoelaat spreken jullie af trouwens ?
ING stort niet in het weekendquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De 25e / 26e wordt het gestort, maar de ING is niet zo snel.
Dus met een beetje geluk staat het er morgen op, maar ik denk zelf van niet
Hoelaat spreken jullie af trouwens ?
Morgen naar julliequote:
Die zeggen dan dat ik niet al mijn geld had moeten uitgevenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:23 schreef Murmeli het volgende:
he kf ga nou gewoon ff van iemand geld lenen om te komen(daar heb je ouders voor toch?)
Dat was het plan inderdaad...quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
denk 1 uur ofzo,d at was tenminste het plan van KZ. en ik ben ook wel voor want moet om 5 uur al weg
Dat betekend 10 uur weg uit Enschedequote:Op vrijdag 24 april 2009 09:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
denk 1 uur ofzo,d at was tenminste het plan van KZ. en ik ben ook wel voor want moet om 5 uur al weg
Gezellig!quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Morgen naar jullie
En zondag uitslapen?
Ow en vanavond uit met Box
Uitbrakken in de trein dusquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat betekend 10 uur weg uit Enschede(scheveningen toch?)
Hahaha zoiets ja..quote:
Je kunt ook gewoon wat later komen hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hahaha zoiets ja..
Maar even kijken hoe ik me dan voel
weet ikquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon wat later komen hoor
Dan moet ik dus gaan lenen, waar ik echt een dikke hekel aan hebquote:
Mannen komen toch altijd te vroegquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
weet ikMaar ik hou ervan om op tijd te komen
Hier doe ik geen uitspraken overquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mannen komen toch altijd te vroeguhm te laat
Snap ikquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Q., Ludootje, Box, Cue, Murm, Kwaak (?), KZ, ik, rival (?) en verder weet ik het even nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dan moet ik dus gaan lenen, waar ik echt een dikke hekel aan heb
Wie komen er zover allemaal ?
Het wordt steeds drukkerquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:35 schreef Nouk84 het volgende:
Q., Ludootje, Box, Cue, Murm, Kwaak (?), KZ, ik, rival (?) en verder weet ik het even niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Mogelijk MNR zelfs ! Maar 10 uit enschede weg pfffquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Snap ik
[..]
Q., Ludootje, Box, Cue, Murm, Kwaak (?), KZ, ik, rival (?) en verder weet ik het even niet
Je vergeet mijquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Snap ik
[..]
Van Q en ludootje wist ik het nog niet, maar gezelligquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:35 schreef Nouk84 het volgende:
Je hebt 3 posts geleden aangegeven wel mee te willen, ik ging ervanuit dat KF dat wel meegekregen hadquote:
Voor mij is het maar een uurtje rijdenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mogelijk MNR zelfs ! Maar 10 uit enschede weg pfff
Heb der ook gePM-t maar in je opsomming had ik graag een vermelding gehad...quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt 3 posts geleden aangegeven wel mee te willen, ik ging ervanuit dat KF dat wel meegekregen had
Als ik het morgen red, wil iemand dan Dance Dance Revolution tegen mij spelen in de arcade halquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:41 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heb der ook gePM-t maar in je opsomming had ik graag een vermelding gehad...
Nou ja, als het maar gezellig wordt morgen.
Jaaa feestjes!quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:12 schreef Murmeli het volgende:
zo, net een hele verzameling tickets geprint: milow in het paard op 6 mei, vive la fete in de effenaar op 9 mei, lowlands (die zijn voor vrienden, maar ik ga denk ik ook, moet alleen nog ff kopen)
![]()
en dan ga ik ook nog naar parkpop, bevrijdinsgdagfeestjes, koninginnedag techno-en in eindhoven, en ik denk ook ngo wel schollenpop en beatstad enzo![]()
Ik hou zo van de zomer![]()
ow free your mind en extrema zijn ook nog goede opties natuurlijk![]()
feestjes
![]()
Qua morgen: ik zeg gewoon gaan. zal ik KZ PMmen dat ze een plek moet uitzoeken? anders wordt het lastig denk ik? of heeft iedereen haar nummer en gaan we elkaar massaaal smssen?
Noek84quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:38 schreef Nouk84 het volgende:
Het is dat ik mijn haar niet zo kort wil, maar andersWat een mooie meid!
[ afbeelding ]
Zou ik daar als MBO'ert welkom zijn danquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Mensen wie die avond nog zin hebben in een feestje. Het batavierenfeest is er weer op de universiteit in EnschedeAtlijd gezellig daar
Een mboér wel.. Jij als mboér is wat andersquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zou ik daar als MBO'ert welkom zijn dan?
daarbij moeten wij vroeg weg dus niet te laat komen hahahaquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wacht nu maar rustig op KZ die regelt hetquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:44 schreef djayzz het volgende:
Waar spreken we trouwens af? Bij het begin van de pier ofzo?
Aanvulling: djazz, KF, Pienquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:35 schreef Nouk84 het volgende:
Haha nee idd .. anders mis ik jouquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:45 schreef Murmeli het volgende:
daarbij moeten wij vroeg weg dus niet te laat komen hahaha
Ik heb inderdaad erg lang haarquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:44 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Noek84![]()
Dan heb je wel heel lang haar![]()
hmm is mooi mooi
cool! ik toen wel in de zomer veel feesten achter elkaar. leerde toen net mn ex kennen, die vond mij meteen een feestbeest. bleek zelf helemaal niet van feesten te houden, saaie gozerquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaaa feestjes!En concerten!
Heb nu alleen nog Vive la Fete (als 't goed is) en Lowlands (zeker!) staan.
Wil graag naar Bat for Lashes, en e rkomen er vast nog wel meer.
2007 was echt het ergste.... iets van 52 optredens gezien, iedere week gemiddeld 1
Als daar geen roddels van komen weet ik het ook niet meerquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:44 schreef Nouk84 het volgende:
Oow en Pien misschien ookZij rijdt dan met mij mee
Oh Ghehequote:Op vrijdag 24 april 2009 09:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad erg lang haar
Als je mijn naam met een "e" schrijft scoor je minpunten hoor![]()
Ja ik had toen Rock Werchter EN Pinkpop EN Lowlands in 1 jaarquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
cool! ik toen wel in de zomer veel feesten achter elkaar. leerde toen net mn ex kennen, die vond mij meteen een feestbeest. bleek zelf helemaal niet van feesten te houden, saaie gozer
Haha, lekker belangrijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als daar geen roddels van komen weet ik het ook niet meer
quote:
Gewoon aankomen lopen met je kleren binnenste buiten enzoquote:
Ik vroeg me alleen af of iemand dat al wist.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wacht nu maar rustig op KZ die regelt het
Durvenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:52 schreef Cuegirllie het volgende:
en KF er is een verschil tussen DURFEN en WILLEN
Waarom zou je het niet doen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:53 schreef KudFokker het volgende:
Ja ja, ik zit net 50 minuten op mijn werk en verveel me nu al...
Zijn 2 managers naar me toegekomen, beiden met een prive probleem (een met iets met een laptop en de andere met iets over een PDA)
Als jullie zoiets hebben, lossen jullie het dan op voor diegene, of zeg je nee?
Ok, geef me dan 1 reden waarom je niet zou willenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Als je niks anders urgents hebt zou ik het gewoon doenquote:
ja het is durvenquote:
En tussen durven en durfenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Ja inderdaad.... Ben je tenminste nog een beetje bezigquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als je niks anders urgents hebt zou ik het gewoon doen
Ja sorry.. klopt haha.quote:
Omdat hij zich verveelt logisch toch?quote:
Ik heb niks beters te doen, maar 1 van die klusjes is echt kút gewoon...quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als je niks anders urgents hebt zou ik het gewoon doen
Omdat jij je verveelt kan je het toch mooi doenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:53 schreef KudFokker het volgende:
Ja ja, ik zit net 50 minuten op mijn werk en verveel me nu al...
Zijn 2 managers naar me toegekomen, beiden met een prive probleem (een met iets met een laptop en de andere met iets over een PDA)
Als jullie zoiets hebben, lossen jullie het dan op voor diegene, of zeg je nee?
Ik weet het, k weet het..quote:
Haha preciesquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gewoon aankomen lopen met je kleren binnenste buiten enzo
Thou art forgiven m'lady!quote:
Nee, morgen niet. 9 mei welquote:
Haha, mutsje!quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:03 schreef automatic_ het volgende:
Oeps... Ik heb meegedaan aan een onderzoek over "geheimen" (van jezelf) en nu volgt een vervolg onderzoek. Probleem: ik weet mijn geheim niet meer![]()
Waar is die ook alweerquote:
Ik weet het gewoon echt nietquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waar is die ook alweer?
Was dat niet in Utrecht ?
Lees jij de OP nooit?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waar is die ook alweer?
Heb je er zoveel?quote:
Zie OPquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waar is die ook alweer?
Nee, juist niet! Ik denk dat het over bepaalde aantallen gaat... Dat is het enige wat ik kan bedenkenquote:
Hahahaha, dan zal die het wel zijnquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, juist niet! Ik denk dat het over bepaalde aantallen gaat... Dat is het enige wat ik kan bedenken
Misschien krijg ik het nog wel in beeldquote:
Natuurlijk! Ik heb tenslotte mensen hier beloofd er een vand e eerst volgende meets erbij te zijn omdat ik niet naar de R&P meet was gegaan voor ik naar Brazilie ging.quote:
De planning komt er aan hoor!quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Natuurlijk! Ik heb tenslotte mensen hier beloofd er een vand e eerst volgende meets erbij te zijn omdat ik niet naar de R&P meet was gegaan voor ik naar Brazilie ging.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Natuurlijk! Ik heb tenslotte mensen hier beloofd er een vand e eerst volgende meets erbij te zijn omdat ik niet naar de R&P meet was gegaan voor ik naar Brazilie ging.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:11 schreef Nouk84 het volgende:
Ik kwam er gisteren ineens achter dat ik volgens mij heb doorgegeven op 9 mei wel te kunnen werken
Ik wacht in spanning af! Kan ik mijn agenda volzetten met wanneer we samen gaan badderenquote:
Slecht! En ik doe moeilijk om vrij te krijgenquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:11 schreef Nouk84 het volgende:
Ik kwam er gisteren ineens achter dat ik volgens mij heb doorgegeven op 9 mei wel te kunnen werken
Ik ben aan het werk morgenquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
En auto, morgen aan het strand lopen (van Scheveningen bijvoorbeeld) helpt vast om je geheim weer te vinden!!
Jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik wacht in spanning af! Kan ik mijn agenda volzetten met wanneer we samen gaan badderen
Het is nog niet definitief, dus dat wacht ik even af.quote:
Dan verplaatst de hele groep zich naar mijn kroegquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Slecht! En ik doe moeilijk om vrij te krijgen
Haha, dat kan ook inderdaadquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan verplaatst de hele groep zich naar mijn kroeg
Hoi Vencodarkquote:
whaha,quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:19 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Speciaal voor de lachspieren.
Synchroon springen
Die blaastest fail is grappigerquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:19 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Speciaal voor de lachspieren.
Synchroon springen
How`s life?quote:
Goedemorgen mopquote:
niks aan zonder geluid en ik heb hier geen geluid dus kan ik het niet in volle glorie afspelenquote:
Ik heb sowieso amper ergens zin in.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:23 schreef djayzz het volgende:
Ik heb geen zin meer
Tot hoe laat moet je?quote:
Ga je toch even gauw douchen, die 5 minuten kunnen ze dan ook wel wachten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb sowieso amper ergens zin in.
Zit te wachten tot ze van Ben (tel.abo) langskomen. Moet het persoonlijk in ontvangst nemen.
Tussen half 9 en half 12. Dus ik zit al sinds half 9 beneden in mijn badjas etc en ongedoucht.Schiet potverdrie op!
Tot Half 1, en daarna naar Kinderdijk voor de doop van een schip, zie post hierbovenquote:
Hey Venco!quote:
Ik sta niet 5 minuten onder de douche.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ga je toch even gauw douchen, die 5 minuten kunnen ze dan ook wel wachten.
Nog nietquote:
Dat is ook weer waar. Neem dan nog maar een kopje thee danquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik sta niet 5 minuten onder de douche.Zult zien dat als ik me net heb uitgekleed en de douche aanzet dat ze dan aanbellen. Als ik niet snel genoeg en gooien ze briefje in de bus en moet ik weer nieuwe afspraak maken.
Tssssquote:
Pff, niks te klagen dusquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tot Half 1, en daarna naar Kinderdijk voor de doop van een schip, zie post hierboven
Het liefst om een uur of 1 's nachtsquote:
Ow, had ik moeten weten natuurlijk.quote:
Ja, ik wacht maar geduldig af.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Neem dan nog maar een kopje thee dan
Ja! Nu kwets je mij, omdat je denkt dat ik nooit wat doequote:
Nee, eigenlijk niet. maar toch heb ik geen zin meer.quote:
Ik had trouwens dinsdag een "progress test" teruggekregen; een 7,2. Daarbij werd de tekst waar ik een uur voor had lopen pennen beoordeeld met een "Band4" (één na hoogste cijfer, Engelse waarderingquote:
Maar doe je wel eens wat dan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja! Nu kwets je mij, omdat je denkt dat ik nooit wat doe
Hang een briefje aan de deur zit momenteel in de douche,quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik sta niet 5 minuten onder de douche.Zult zien dat als ik me net heb uitgekleed en de douche aanzet dat ze dan aanbellen. Als ik niet snel genoeg en gooien ze briefje in de bus en moet ik weer nieuwe afspraak maken.
Dan niet zeuren, ik moet tot half 6quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tot Half 1, en daarna naar Kinderdijk voor de doop van een schip, zie post hierboven
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:33 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Hang een briefje aan de deur zit momenteel in de douche,
Breng jij mij het pakketje van mijn telefoon abbo? kom binnen.
Wat goed! Je bent dus niet voor niets geweestquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik had trouwens dinsdag een "progress test" teruggekregen; een 7,2. Daarbij werd de tekst waar ik een uur voor had lopen pennen beoordeeld met een "Band4" (één na hoogste cijfer, Engelse waardering)
Ik was mijn mapje gisteren vergeten, maar toen zat ik al 3uur van tevoren op de UvT.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maar doe je wel eens wat dan?
Als je hier post zeg je altijd, ik heb geen zin om te studeren, of je bent je boeken vergeten, dat soort dingen
![]()
Dat hebben alle studenten tochquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat goed! Je bent dus niet voor niets geweest![]()
[..]
Ik was mijn mapje gisteren vergeten, maar toen zat ik al 3uur van tevoren op de UvT.
Doe ik wel eens wat... Ja, soms te weinig, maar het komt altijd goed. Ik moet een keer goed op mijn bek gaan, haha.
doe es niet zo pessimistisch jij!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:30 schreef KudFokker het volgende:
Het is de laatste 2 weken mooi weer, dus ik denk dat het precies met queensday gaat omslaan
Goed om tot de conclusie te komen dat ik deze minor voor niks doequote:Op vrijdag 24 april 2009 10:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat goed! Je bent dus niet voor niets geweest![]()
Haha inderdaad, anders is het een beetje jammer...quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed om tot de conclusie te komen dat ik deze minor voor niks doe
Waarom verbaasd mij dit antwoord niet?quote:
Dat zou inderdaad wat wezenquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha inderdaad, anders is het een beetje jammer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |