Haha, dat kan ook inderdaadquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan verplaatst de hele groep zich naar mijn kroeg
Hoi Vencodarkquote:
whaha,quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:19 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Speciaal voor de lachspieren.
Synchroon springen
Die blaastest fail is grappigerquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:19 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Speciaal voor de lachspieren.
Synchroon springen
How`s life?quote:
Goedemorgen mopquote:
niks aan zonder geluid en ik heb hier geen geluid dus kan ik het niet in volle glorie afspelenquote:
Ik heb sowieso amper ergens zin in.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:23 schreef djayzz het volgende:
Ik heb geen zin meer
Tot hoe laat moet je?quote:
Ga je toch even gauw douchen, die 5 minuten kunnen ze dan ook wel wachten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb sowieso amper ergens zin in.
Zit te wachten tot ze van Ben (tel.abo) langskomen. Moet het persoonlijk in ontvangst nemen.
Tussen half 9 en half 12. Dus ik zit al sinds half 9 beneden in mijn badjas etc en ongedoucht.Schiet potverdrie op!
Tot Half 1, en daarna naar Kinderdijk voor de doop van een schip, zie post hierbovenquote:
Hey Venco!quote:
Ik sta niet 5 minuten onder de douche.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ga je toch even gauw douchen, die 5 minuten kunnen ze dan ook wel wachten.
Nog nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |