Haha, dat kan ook inderdaadquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan verplaatst de hele groep zich naar mijn kroeg
Hoi Vencodarkquote:
whaha,quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:19 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Speciaal voor de lachspieren.
Synchroon springen
Die blaastest fail is grappigerquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:19 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Speciaal voor de lachspieren.
Synchroon springen
How`s life?quote:
Goedemorgen mopquote:
niks aan zonder geluid en ik heb hier geen geluid dus kan ik het niet in volle glorie afspelenquote:
Ik heb sowieso amper ergens zin in.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:23 schreef djayzz het volgende:
Ik heb geen zin meer
Tot hoe laat moet je?quote:
Ga je toch even gauw douchen, die 5 minuten kunnen ze dan ook wel wachten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb sowieso amper ergens zin in.
Zit te wachten tot ze van Ben (tel.abo) langskomen. Moet het persoonlijk in ontvangst nemen.
Tussen half 9 en half 12. Dus ik zit al sinds half 9 beneden in mijn badjas etc en ongedoucht.Schiet potverdrie op!
Tot Half 1, en daarna naar Kinderdijk voor de doop van een schip, zie post hierbovenquote:
Hey Venco!quote:
Ik sta niet 5 minuten onder de douche.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ga je toch even gauw douchen, die 5 minuten kunnen ze dan ook wel wachten.
Nog nietquote:
Dat is ook weer waar. Neem dan nog maar een kopje thee danquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik sta niet 5 minuten onder de douche.Zult zien dat als ik me net heb uitgekleed en de douche aanzet dat ze dan aanbellen. Als ik niet snel genoeg en gooien ze briefje in de bus en moet ik weer nieuwe afspraak maken.
Tssssquote:
Pff, niks te klagen dusquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tot Half 1, en daarna naar Kinderdijk voor de doop van een schip, zie post hierboven
Het liefst om een uur of 1 's nachtsquote:
Ow, had ik moeten weten natuurlijk.quote:
Ja, ik wacht maar geduldig af.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Neem dan nog maar een kopje thee dan
Ja! Nu kwets je mij, omdat je denkt dat ik nooit wat doequote:
Nee, eigenlijk niet. maar toch heb ik geen zin meer.quote:
Ik had trouwens dinsdag een "progress test" teruggekregen; een 7,2. Daarbij werd de tekst waar ik een uur voor had lopen pennen beoordeeld met een "Band4" (één na hoogste cijfer, Engelse waarderingquote:
Maar doe je wel eens wat dan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja! Nu kwets je mij, omdat je denkt dat ik nooit wat doe
Hang een briefje aan de deur zit momenteel in de douche,quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik sta niet 5 minuten onder de douche.Zult zien dat als ik me net heb uitgekleed en de douche aanzet dat ze dan aanbellen. Als ik niet snel genoeg en gooien ze briefje in de bus en moet ik weer nieuwe afspraak maken.
Dan niet zeuren, ik moet tot half 6quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tot Half 1, en daarna naar Kinderdijk voor de doop van een schip, zie post hierboven
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:33 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Hang een briefje aan de deur zit momenteel in de douche,
Breng jij mij het pakketje van mijn telefoon abbo? kom binnen.
Wat goed! Je bent dus niet voor niets geweestquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik had trouwens dinsdag een "progress test" teruggekregen; een 7,2. Daarbij werd de tekst waar ik een uur voor had lopen pennen beoordeeld met een "Band4" (één na hoogste cijfer, Engelse waardering)
Ik was mijn mapje gisteren vergeten, maar toen zat ik al 3uur van tevoren op de UvT.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maar doe je wel eens wat dan?
Als je hier post zeg je altijd, ik heb geen zin om te studeren, of je bent je boeken vergeten, dat soort dingen
![]()
Dat hebben alle studenten tochquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat goed! Je bent dus niet voor niets geweest![]()
[..]
Ik was mijn mapje gisteren vergeten, maar toen zat ik al 3uur van tevoren op de UvT.
Doe ik wel eens wat... Ja, soms te weinig, maar het komt altijd goed. Ik moet een keer goed op mijn bek gaan, haha.
doe es niet zo pessimistisch jij!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:30 schreef KudFokker het volgende:
Het is de laatste 2 weken mooi weer, dus ik denk dat het precies met queensday gaat omslaan
Goed om tot de conclusie te komen dat ik deze minor voor niks doequote:Op vrijdag 24 april 2009 10:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat goed! Je bent dus niet voor niets geweest![]()
Haha inderdaad, anders is het een beetje jammer...quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed om tot de conclusie te komen dat ik deze minor voor niks doe
Waarom verbaasd mij dit antwoord niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |