cool! ik toen wel in de zomer veel feesten achter elkaar. leerde toen net mn ex kennen, die vond mij meteen een feestbeest. bleek zelf helemaal niet van feesten te houden, saaie gozerquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaaa feestjes!En concerten!
Heb nu alleen nog Vive la Fete (als 't goed is) en Lowlands (zeker!) staan.
Wil graag naar Bat for Lashes, en e rkomen er vast nog wel meer.
2007 was echt het ergste.... iets van 52 optredens gezien, iedere week gemiddeld 1
Als daar geen roddels van komen weet ik het ook niet meerquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:44 schreef Nouk84 het volgende:
Oow en Pien misschien ookZij rijdt dan met mij mee
Oh Ghehequote:Op vrijdag 24 april 2009 09:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad erg lang haar
Als je mijn naam met een "e" schrijft scoor je minpunten hoor![]()
Ja ik had toen Rock Werchter EN Pinkpop EN Lowlands in 1 jaarquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
cool! ik toen wel in de zomer veel feesten achter elkaar. leerde toen net mn ex kennen, die vond mij meteen een feestbeest. bleek zelf helemaal niet van feesten te houden, saaie gozer
Haha, lekker belangrijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als daar geen roddels van komen weet ik het ook niet meer
quote:
Gewoon aankomen lopen met je kleren binnenste buiten enzoquote:
Ik vroeg me alleen af of iemand dat al wist.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wacht nu maar rustig op KZ die regelt het
Durvenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:52 schreef Cuegirllie het volgende:
en KF er is een verschil tussen DURFEN en WILLEN
Waarom zou je het niet doen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:53 schreef KudFokker het volgende:
Ja ja, ik zit net 50 minuten op mijn werk en verveel me nu al...
Zijn 2 managers naar me toegekomen, beiden met een prive probleem (een met iets met een laptop en de andere met iets over een PDA)
Als jullie zoiets hebben, lossen jullie het dan op voor diegene, of zeg je nee?
Ok, geef me dan 1 reden waarom je niet zou willenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Als je niks anders urgents hebt zou ik het gewoon doenquote:
ja het is durvenquote:
En tussen durven en durfenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Ja inderdaad.... Ben je tenminste nog een beetje bezigquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als je niks anders urgents hebt zou ik het gewoon doen
Ja sorry.. klopt haha.quote:
Omdat hij zich verveelt logisch toch?quote:
Ik heb niks beters te doen, maar 1 van die klusjes is echt kút gewoon...quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als je niks anders urgents hebt zou ik het gewoon doen
Omdat jij je verveelt kan je het toch mooi doenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:53 schreef KudFokker het volgende:
Ja ja, ik zit net 50 minuten op mijn werk en verveel me nu al...
Zijn 2 managers naar me toegekomen, beiden met een prive probleem (een met iets met een laptop en de andere met iets over een PDA)
Als jullie zoiets hebben, lossen jullie het dan op voor diegene, of zeg je nee?
Ik weet het, k weet het..quote:
Haha preciesquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gewoon aankomen lopen met je kleren binnenste buiten enzo
Thou art forgiven m'lady!quote:
Nee, morgen niet. 9 mei welquote:
Haha, mutsje!quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:03 schreef automatic_ het volgende:
Oeps... Ik heb meegedaan aan een onderzoek over "geheimen" (van jezelf) en nu volgt een vervolg onderzoek. Probleem: ik weet mijn geheim niet meer![]()
Waar is die ook alweerquote:
Ik weet het gewoon echt nietquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waar is die ook alweer?
Was dat niet in Utrecht ?
Lees jij de OP nooit?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waar is die ook alweer?
Heb je er zoveel?quote:
Zie OPquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waar is die ook alweer?
Nee, juist niet! Ik denk dat het over bepaalde aantallen gaat... Dat is het enige wat ik kan bedenkenquote:
Hahahaha, dan zal die het wel zijnquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, juist niet! Ik denk dat het over bepaalde aantallen gaat... Dat is het enige wat ik kan bedenken
Misschien krijg ik het nog wel in beeldquote:
Natuurlijk! Ik heb tenslotte mensen hier beloofd er een vand e eerst volgende meets erbij te zijn omdat ik niet naar de R&P meet was gegaan voor ik naar Brazilie ging.quote:
De planning komt er aan hoor!quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Natuurlijk! Ik heb tenslotte mensen hier beloofd er een vand e eerst volgende meets erbij te zijn omdat ik niet naar de R&P meet was gegaan voor ik naar Brazilie ging.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Natuurlijk! Ik heb tenslotte mensen hier beloofd er een vand e eerst volgende meets erbij te zijn omdat ik niet naar de R&P meet was gegaan voor ik naar Brazilie ging.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:11 schreef Nouk84 het volgende:
Ik kwam er gisteren ineens achter dat ik volgens mij heb doorgegeven op 9 mei wel te kunnen werken
Ik wacht in spanning af! Kan ik mijn agenda volzetten met wanneer we samen gaan badderenquote:
Slecht! En ik doe moeilijk om vrij te krijgenquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:11 schreef Nouk84 het volgende:
Ik kwam er gisteren ineens achter dat ik volgens mij heb doorgegeven op 9 mei wel te kunnen werken
Ik ben aan het werk morgenquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
En auto, morgen aan het strand lopen (van Scheveningen bijvoorbeeld) helpt vast om je geheim weer te vinden!!
Jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik wacht in spanning af! Kan ik mijn agenda volzetten met wanneer we samen gaan badderen
Het is nog niet definitief, dus dat wacht ik even af.quote:
Dan verplaatst de hele groep zich naar mijn kroegquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Slecht! En ik doe moeilijk om vrij te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |