Ik dacht dat pas de 27e zou komen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:17 schreef KudFokker het volgende:
Als ik morgen mijn salaris gestort heb ga ik ook
Ook goedemorgen voor jou! Hoe kan je dan toch nog zo vroeg wakker worden als je zo laat gaat ?quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen!!![]()
Gister naar Ernst van der Pasch geweest![]()
Het was weer oh zo leuk/mooi/grappig etc etc
Heb me kosteliijk vermaakt. Half 2 thuis, en om half 7 alweer klaarwakker
maar stug blijven liggen tot 8 uur
![]()
En om 3 uur alweer vrij
Ik heb geen idee, maar het gebeurde. Toen ik wakker werd was ik eerst bang dat ik de wekker niet had gezetquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ook goedemorgen voor jou! Hoe kan je dan toch nog zo vroeg wakker worden als je zo laat gaat ?
+1 Goed geheugenquote:
Ik ga sowiesoquote:
De 25e / 26e wordt het gestort, maar de ING is niet zo snel.quote:
Jij ook +1 trouwens, want jij wist het ook nog.quote:
denk 1 uur ofzo,d at was tenminste het plan van KZ. en ik ben ook wel voor want moet om 5 uur al wegquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De 25e / 26e wordt het gestort, maar de ING is niet zo snel.
Dus met een beetje geluk staat het er morgen op, maar ik denk zelf van niet
Hoelaat spreken jullie af trouwens ?
ING stort niet in het weekendquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De 25e / 26e wordt het gestort, maar de ING is niet zo snel.
Dus met een beetje geluk staat het er morgen op, maar ik denk zelf van niet
Hoelaat spreken jullie af trouwens ?
Morgen naar julliequote:
Die zeggen dan dat ik niet al mijn geld had moeten uitgevenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:23 schreef Murmeli het volgende:
he kf ga nou gewoon ff van iemand geld lenen om te komen(daar heb je ouders voor toch?)
Dat was het plan inderdaad...quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
denk 1 uur ofzo,d at was tenminste het plan van KZ. en ik ben ook wel voor want moet om 5 uur al weg
Dat betekend 10 uur weg uit Enschedequote:Op vrijdag 24 april 2009 09:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
denk 1 uur ofzo,d at was tenminste het plan van KZ. en ik ben ook wel voor want moet om 5 uur al weg
Gezellig!quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Morgen naar jullie
En zondag uitslapen?
Ow en vanavond uit met Box
Uitbrakken in de trein dusquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat betekend 10 uur weg uit Enschede(scheveningen toch?)
Hahaha zoiets ja..quote:
Je kunt ook gewoon wat later komen hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hahaha zoiets ja..
Maar even kijken hoe ik me dan voel
weet ikquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon wat later komen hoor
Dan moet ik dus gaan lenen, waar ik echt een dikke hekel aan hebquote:
Mannen komen toch altijd te vroegquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
weet ikMaar ik hou ervan om op tijd te komen
Hier doe ik geen uitspraken overquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mannen komen toch altijd te vroeguhm te laat
Snap ikquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Q., Ludootje, Box, Cue, Murm, Kwaak (?), KZ, ik, rival (?) en verder weet ik het even nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dan moet ik dus gaan lenen, waar ik echt een dikke hekel aan heb
Wie komen er zover allemaal ?
Het wordt steeds drukkerquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:35 schreef Nouk84 het volgende:
Q., Ludootje, Box, Cue, Murm, Kwaak (?), KZ, ik, rival (?) en verder weet ik het even niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Mogelijk MNR zelfs ! Maar 10 uit enschede weg pfffquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Snap ik
[..]
Q., Ludootje, Box, Cue, Murm, Kwaak (?), KZ, ik, rival (?) en verder weet ik het even niet
Je vergeet mijquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Snap ik
[..]
Van Q en ludootje wist ik het nog niet, maar gezelligquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:35 schreef Nouk84 het volgende:
Je hebt 3 posts geleden aangegeven wel mee te willen, ik ging ervanuit dat KF dat wel meegekregen hadquote:
Voor mij is het maar een uurtje rijdenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mogelijk MNR zelfs ! Maar 10 uit enschede weg pfff
Heb der ook gePM-t maar in je opsomming had ik graag een vermelding gehad...quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt 3 posts geleden aangegeven wel mee te willen, ik ging ervanuit dat KF dat wel meegekregen had
Als ik het morgen red, wil iemand dan Dance Dance Revolution tegen mij spelen in de arcade halquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:41 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heb der ook gePM-t maar in je opsomming had ik graag een vermelding gehad...
Nou ja, als het maar gezellig wordt morgen.
Jaaa feestjes!quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:12 schreef Murmeli het volgende:
zo, net een hele verzameling tickets geprint: milow in het paard op 6 mei, vive la fete in de effenaar op 9 mei, lowlands (die zijn voor vrienden, maar ik ga denk ik ook, moet alleen nog ff kopen)
![]()
en dan ga ik ook nog naar parkpop, bevrijdinsgdagfeestjes, koninginnedag techno-en in eindhoven, en ik denk ook ngo wel schollenpop en beatstad enzo![]()
Ik hou zo van de zomer![]()
ow free your mind en extrema zijn ook nog goede opties natuurlijk![]()
feestjes
![]()
Qua morgen: ik zeg gewoon gaan. zal ik KZ PMmen dat ze een plek moet uitzoeken? anders wordt het lastig denk ik? of heeft iedereen haar nummer en gaan we elkaar massaaal smssen?
Noek84quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:38 schreef Nouk84 het volgende:
Het is dat ik mijn haar niet zo kort wil, maar andersWat een mooie meid!
[ afbeelding ]
Zou ik daar als MBO'ert welkom zijn danquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Mensen wie die avond nog zin hebben in een feestje. Het batavierenfeest is er weer op de universiteit in EnschedeAtlijd gezellig daar
Een mboér wel.. Jij als mboér is wat andersquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zou ik daar als MBO'ert welkom zijn dan?
daarbij moeten wij vroeg weg dus niet te laat komen hahahaquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wacht nu maar rustig op KZ die regelt hetquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:44 schreef djayzz het volgende:
Waar spreken we trouwens af? Bij het begin van de pier ofzo?
Aanvulling: djazz, KF, Pienquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:35 schreef Nouk84 het volgende:
Haha nee idd .. anders mis ik jouquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:45 schreef Murmeli het volgende:
daarbij moeten wij vroeg weg dus niet te laat komen hahaha
Ik heb inderdaad erg lang haarquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:44 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Noek84![]()
Dan heb je wel heel lang haar![]()
hmm is mooi mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |