Goedemorgen, Lucky You!quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen!!![]()
Gister naar Ernst van der Pasch geweest![]()
Het was weer oh zo leuk/mooi/grappig etc etc
Heb me kosteliijk vermaakt. Half 2 thuis, en om half 7 alweer klaarwakker
maar stug blijven liggen tot 8 uur
![]()
En om 3 uur alweer vrij
Blondjequote:Op vrijdag 24 april 2009 08:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jeeeejjjjj
Goedemorgen allemaal! Bijna weeekend!!!![]()
@rival; mafkees
Herkenbaarquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen!!![]()
Gister naar Ernst van der Pasch geweest![]()
Het was weer oh zo leuk/mooi/grappig etc etc
Heb me kosteliijk vermaakt. Half 2 thuis, en om half 7 alweer klaarwakker
maar stug blijven liggen tot 8 uur
![]()
En om 3 uur alweer vrij
hahaha nee hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:41 schreef rival het volgende:
*trots is*
Begin de dag met een lach toch![]()
[..]
Hij zal zich 1 op 1 waarschijnlijk best normaal kunnen gedragen. (redelijk normaal dan)
Toen begon ie om tieten te vragen? (doe ik meestal al 10 minuten na het begin)
Standaard sta ik pas op als daadwerkelijk de wekker gaat. Dit keer een 10 minuten ervoor uitgestapt omdat het anders averechts zou werkenquote:
ik ook jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Standaard sta ik pas op als daadwerkelijk de wekker gaat. Dit keer een 10 minuten ervoor uitgestapt omdat het anders averechts zou werken
Ik word altijd 1 minuut ofzo voor mijn wekker gaat wakker.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Standaard sta ik pas op als daadwerkelijk de wekker gaat. Dit keer een 10 minuten ervoor uitgestapt omdat het anders averechts zou werken
Jaaaaa, vanavond naar de harenbeul, hoop ik..quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Hoe laat ging jij gisteren naar bed?
Jah man!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ook ja
tof dat het leuk was bij ernst
oh sterkte meisje bij de harenbeulquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jaaaaa, vanavond naar de harenbeul, hoop ik..![]()
[..]![]()
Wil je het echt weten? Ik ging rond kwart voor 12 slapen....
quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Wil je het echt weten? Ik ging rond kwart voor 12 slapen....
rustig. maar wel goed te doen. was er zelf 3 kwartier te vroegquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:54 schreef Tegan het volgende:
Hoe was Deventer?
Ja, ik las dat KZ zei dat ze niet zeker was of het door zou gaan. Het gaat toch niet regenen ofzo? het wordt alleen slechts 16 graden...quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:56 schreef Murmeli het volgende:
Oh qua morgen...wat mij betreft gaat het gewoon door. desnoods ergens binenn ofzo? er zijn nu zoveel mensen die willen komen. Maargoed, KZ regelt het. die is rond 5 uur uit haar werk geloof ik.
Vandaag, zondag, maandag, dinsdag, woensdag, donderdagquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
rustig. maar wel goed te doen. was er zelf 3 kwartier te vroeg
morgen weer werken?
Same herequote:Op vrijdag 24 april 2009 08:57 schreef Tegan het volgende:
Ik word altijd wakker voor de wekker, behalve als ik <5 uur kan slapen.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:57 schreef Tegan het volgende:
Ik word altijd wakker voor de wekker, behalve als ik <5 uur kan slapen of ik heb goed wat achter over geslagen.
Dat heeft bij mij geen invloed op hoelaat ik wakker word, alleen wel op hoe klote ik me de volgende ochtend voelquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vandaag, zondag, maandag, dinsdag, woensdag, donderdag![]()
.
Dank je. Ik heb het nodigquote:
Goed gedaan. Toen kwam ik net onder de douche vandaanquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Foei noukje
Ik lag horizontaal om half 11
Ha, toen ging ik er net in had eerst nog even mentalist gekekenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dank je. Ik heb het nodig
[..]
Goed gedaan. Toen kwam ik net onder de douche vandaan
Thnxquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dank je. Ik heb het nodig
[..]
Goed gedaan. Toen kwam ik net onder de douche vandaan
Maar Koninginnenachtquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]maar jij hebt al wel 2 dagen vrij gehad
Geen idee nooit eerder gehoord.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Thnxik ben ook heel trots opmezelf (en ik kon de afgelopen dagen heel moeilijk uit bed komen)
wat is een harenbeul?
Ik kan al de hele week moeilijk uit bed komenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Thnxik ben ook heel trots opmezelf (en ik kon de afgelopen dagen heel moeilijk uit bed komen)
wat is een harenbeul?
Daarom ging ik gisteren dus optijd naar bed, en kon ik vanochtend goed uit bed komenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kan al de hele week moeilijk uit bed komen
De kapper
Dit haal ik niet in met één nachtje hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Daarom ging ik gisteren dus optijd naar bed, en kon ik vanochtend goed uit bed komen![]()
Moet je ook eens proberen
WTF waarom noem je dat een harenbeul, hij/zij maakt je haren toch mooi?
quote:
Ik had dat gisteren met de KF-post van JonkeLquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:15 schreef Rauw. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een collega vraagt me waarom ik hardop zit te lachen
quote:
Ik ben zwaar misselijk, dus dat is jammer, maar verder goed geslapen en ik lig stiekem nog in m'n bedjequote:
Hoezo tot 10 minuten voor het eindequote:Op vrijdag 24 april 2009 08:22 schreef Murmeli het volgende:
Haha rival! goedemorgen
(op msn is KF trouwens best normaal..... nou ja dat wil zeggen, hij hield het vol om normaal te doen tot 10 min voor het eind)
Ik ben m'n leven aan het verbeteren denk ik! Op m'n vrije dag nu wakker zijn... Dat is niet vaak!quote:
Owjee, ({) Slechte ochtend? Tis ook beter om lekker onder de dekens te liggen als je misselijk bent.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben zwaar misselijk, dus dat is jammer, maar verder goed geslapen en ik lig stiekem nog in m'n bedje
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hoezo tot 10 minuten voor het einde?
Ooh dat van dat lijk zeker![]()
Ik weet niks over morgen, alleen scheveningen, en telefoonnummer heb ik ook nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:12 schreef Murmeli het volgende:
zo, net een hele verzameling tickets geprint: milow in het paard op 6 mei, vive la fete in de effenaar op 9 mei, lowlands (die zijn voor vrienden, maar ik ga denk ik ook, moet alleen nog ff kopen)
![]()
en dan ga ik ook nog naar parkpop, bevrijdinsgdagfeestjes, koninginnedag techno-en in eindhoven, en ik denk ook ngo wel schollenpop en beatstad enzo![]()
Ik hou zo van de zomer![]()
ow free your mind en extrema zijn ook nog goede opties natuurlijk![]()
feestjes
![]()
Qua morgen: ik zeg gewoon gaan. zal ik KZ PMmen dat ze een plek moet uitzoeken? anders wordt het lastig denk ik? of heeft iedereen haar nummer en gaan we elkaar massaaal smssen?
Je lag er best laat in.. Draai je nog even lekker om danquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben m'n leven aan het verbeteren denk ik! Op m'n vrije dag nu wakker zijn... Dat is niet vaak!
en![]()
![]()
Wil je ook gaan dan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik weet niks over morgen, alleen scheveningen, en telefoonnummer heb ik ook niet
Ik weet de tijd al niet meer haha. En ik ben gewoon echt wakker / niet meer moe... Vreemd! Dank u voor de kusquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je lag er best laat in.. Draai je nog even lekker om dan![]()
tegen de misselijkheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |