quote:Typ wat regeltjes. Het hoeft zeker niet te rijmen.
Het moet ook nergens op slaan.
Een associatie. Of zomaar een ander idee.
Zomaar wat regels. Ogenschijnlijk willekeurig achter elkaar geplakt.
Probeer een krankzinnige bijdrage te leveren. Het liefst elkaar opvolgend.
Dat is de bedoeling. Maak er wat moois van. Doe eens gek.
Whahaha, hier ben ik meester in want hier hoef je niet voor na te denken...quote:Op donderdag 23 april 2009 17:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zie hier deel I Vul elkaar aan met krankzinnigheid..
Hij sprong van bres
't Werd een wijze les
Hij brak z'n been
Z'n vriend liet hem liggen en alleen
[..]
had ik zin inquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wie niet sterk is moet slim zijn
Als er iemand homo is moet het Jamai of Jim zijn
Ik betaal niet contant, ik pin fijn
Als er iemand de baas is moet dat de Dalai Lama of Pim zijn
Die ruiten van je hummer gaan sneuvelen als gordijnen die gaar zijn terwijl jij gezellig met de achterneef van je buurman staat te keuvelen. Ja ik geef het toe ik ben een koe en jij bent levensmoe, wie het noodlot tart valt heel hard, hard in een diep gat niks nieuwe start, je valt voor eeuwig hard!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:37 schreef De_Jostiband het volgende:
ik blaas niet op je fluit, wat je nu hoort is mijn stem en wel luid, ik verdelg je als een hoopje onkruid. laat dat fietsstuur zitten je krijgt van mij zes planken, how you like my beats en mijn vette klanken? ik ga nog even men hummer voltanken. dan ontvoer ik je naar het pedoberenbos, je weet heel goed ja dan ben je de klos, zoals je ziet ja de hel barst los, ik dis je in de grond met mijn spit, dan ben je nog zo klein als een druivenpit, voortaan eet je met een rietje en draag je een vals gebit. ik moet nu sluiten want ik poets nog even mijn hummerruiten
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:29 schreef De_Jostiband het volgende:
Suikerbieten is niks voor mij das alleen om in je gat te proppen, als je al dood bent natuurlijk ja er rollen koppen, tracht maar door de kogelvrije ruiten van mijn hummer te komen, nog voor je kunt proberen heb ik je al lang meegenomen, naar het pedoberenbos waar je je laatste adem zult blazen. en ik zal het vieren samen met mijn bazen. had je nog iets toe te voegen voor je straks in het bos ligt te zwoegen, hopeloos te proberen om je te verweren.
flip flap flop, binnen 5 sec heb ik al een nieuwe drob, ik hoef niet lang na te denken over wat ik jouw moet schenken, ik laat je links liggen aan de kant van de snel weg, de struisvogels laat ik over je heen pissen, kruisraketten zullen je niet misse, marsmannetjes van jupiter komen met vette klissen, ze zullen je grissen en tissen, het kan niet missen, mijn rijm is slap, zo slap als stront, dat heb je verdient omdat jouw dis ook slap was als een zieke hond.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:56 schreef De_Jostiband het volgende:
mijn bazen zijn er om mij van bier te voorzien, daar moet ik niet voor naar de hemel of wel misschien? nee, het staat vast wie hier de klos word, je lijk stop ik in een ouwe ford. zo'n fiesta, en daarna hou ik een siesta. misschien zie ik je over 50 jaar nog wel in de hemel hierboven, maar ga god niet van zijn bier beroven. dan ga je naar de hel, maar misschien is dat je plek wel. we zien wel wat de tijd beslist, maar eindigen doe je dus in een ouwe ford en niet in een kist.
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:31 schreef aloa het volgende:
Het is weer donker buiten,
er zijn geen vogels die fluiten.
Ik adem snel,
als ik druk op de deurbel.
De deur blijft dicht,
het word alweer licht.
Vogels ontwaken,
ze fluiten weer vanaf de daken.
chuck norris is oud en versleten, dat had een held als jij moeten weten.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:09 schreef De_Jostiband het volgende:
mijn dissen zijn zo sterk als chuck norris zo niet sterker, de jouwe lijkt op die van een Sosjal Werkplatz© medewerker. struisvogels daar heb ik het niet zo voor, liever stuur ik naar jou een reuzecarnivoor. hij peuzelt je op in 3 tellen, ga alvast maar Apeldoorn bellen. nee dat hoeft niet want voor je 't weet ist toch al te laat, neem maar al afscheid van je vriendjes in het christendemocraat.
een bestekboom tot in de hemel!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:51 schreef aloa het volgende:
Beuken
in de keuken.
Er groeien plantjes
in de aardappelpan.
Een bestekboom
tot in de hemel
Ik klim en klauter
en kom uiteindelijk
in het afwasparadijs.
Ik zwem in rivieren vol dreft
en loop over broodsnippers.
Goed he...quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:11 schreef sappo het volgende:
[..]
een bestekboom tot in de hemel!!
een rivier vol dreft!! GENIAAL!!!!![]()
![]()
Ik vind deze tof!quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:51 schreef aloa het volgende:
Beuken
in de keuken.
Er groeien plantjes
in de aardappelpan.
Een bestekboom
tot in de hemel
Ik klim en klauter
en kom uiteindelijk
in het afwasparadijs.
Ik zwem in rivieren vol dreft
en loop over broodsnippers.
Koekhappen is wel cool, allemaal van die geblinddoekte negers die met de handjes op de rug koekhappen, coooll!!!!quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:10 schreef IkkuhNL2 het volgende:
Als ik op straat een paard tegenkom.
Loop ik er niet tegen aan.
Koekhappende negers zijn niet aan het koek in de fik steken!!
Want ik ben 88 seconden ouder als iemand anders.
Ja een pijl.
Ademt op een bijl.
Want met een bijl in de auto ben je veilig.
klasse, ook zeer actueel die piraten. hier hebben we wat aan.quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:08 schreef Twerk het volgende:
geslepen hamers
botte scharen
De zee op
Uit varen
Het werd een flop
Niet in de gaten
Spijker op de kop
Een boot piraten
Deze is best intellectueel, is het geen plagiaat?quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:28 schreef Manu82 het volgende:
Lopend
In de lucht
zittend
In de zon
slapend
In de nacht
wakker
In de nevel
Nopequote:Op zaterdag 25 april 2009 03:30 schreef sappo het volgende:
[..]
Deze is best intellectueel, is het geen plagiaat?
quote:Op zondag 26 april 2009 03:30 schreef Manu82 het volgende:
Appels
Gesneden
Taart
Gebakken
Slaap
Gevallen
Mislukt
Beste Meneer Andréquote:Op vrijdag 1 mei 2009 05:44 schreef 8. het volgende:
Geachte mevrouw Pauwels,
We hebben een moord gepleegd. Wat blijft er nog over van mijn verzuurde ziel, als ik niet eens op kots durf te schaatsen? Wat ik niet wist, was dat Simone achter me zat te fietsen in haar auto. In de volksmond wordt dit vaseline genoemd, maar ik hou niet zo van tassen. De giraffe barstte in lachen uit, en groef tien kuilen. Twee voor de buurvrouw, negen voor de wind.
Mijn billen zijn magnetisch. Vorig jaar heb ik bij de boswachter aangebeld. Toen hij in de emmer vaatwaspuree viel, braken zijn laarzen open van schrik. In het raam dreef een neus, vol van angst. Het zaagsel zwom er aan alle kanten uit, maar hij was agnost.
Ik wou dat ik stokken had. Dan kon ik vliegen met salami in m’n heupen en vla in de kast. Helaas is de kleur van stilte niet bekend bij gescheurde gordijnen. Dus nu woon ik in Canada, op zoek naar mijn verloren botten. Verder lijkt het me een puik plan om schapenvocht van de tafels te schrapen. De buren willen vast wel meehelpen met bijvoorbeeld het dragen van de tassen soep.
Het petekind uit de vorige alinea was behoorlijk kaal. Hij had dan ook handschoenen nodig bij het opendoen van de garage. Na intensief gedans op tangomuziek, legde hij de traptreden op volgorde en zaagde hij het zweet in stukken. Het groepje feministes dat in de hoek aan het picknicken was, had reuma. Waar snert valt, valt schimmel. Wie jodelt, is blind.
Met rijst in de longen zetten we de wandeltocht voort, terwijl we terugkijken op alle dure brillen die we weg hebben moeten gooien. Sjaak ontkent alles, maar ik geloof hem niet. Zag je die moedervlek? Bovendien was het maandag. De bejaarden reden paard, de jeugd at alle taart en de moslims speelden trompet. Wederom panne, terwijl ik deze benen in Ommoord had gekocht. En mijn stoelpoot lag nog thuis.
Desniettegenstaande verbaast het me hoe groot uw kleppen zijn.
Met vriendelijke voeten,
André.
kappen!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:17 schreef MiVer het volgende:
ergens bestaat een kromme
in de ruimte
die samenvoegd
kappen of pijpenquote:
idem, maar:quote:Op zondag 17 mei 2009 00:36 schreef MiVer het volgende:
roze kan lief en zoet zijn
maar nu nog duur
de frambozen
joloho idemquote:Op zondag 17 mei 2009 00:55 schreef MiVer het volgende:
de schaduwen twinkelen
want drukken putjes
in de lucht van besef
de beat die klinkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 mei 2009 15:22 schreef Mefistoteles het volgende:
Moederkoekhoer
Het is zo'n sterke charismatische klankencombinatie...
Vooral als je de nadruk legt op koekhoer...
Koekie koekhoer![]()
Moeder koe-koe... koekie koekhoer![]()
Log: kan me even niet concentreren vanwege drukte in het huis
Raamdeerne tevenvrucht.
sterk... Maar sterker is...
NOEDER VAARMIK MAKRA ZANDMAL NITTERVRACHT VOEDERTIP ZINTKRAFT...
MASSIE MASSIE HOERENSTOUT,
MASSIE MASSIE MOEDERFOUT.
DINGEN ZEGGEN. DAT IS DE LEVENDE REALITEIT VAN WAT NU GAANDE IS.
JE LEEST DEZE WOORDEN IN DIT ILLUSIONAIRE BESTAAN....
Waarom kan je het niet zo verwoorden dat het vertellen ervan los staat van wat er sowieso al stond?
Ik begrijp dat we afdwalen en het eigenlijk over moederkoekhoer ging.
Het mentaal oprakelen van het woord moederkoekhoer geeft me gelijk weer een soort energiestoot.
Ik word op zo'n geile manier agressief van het woord moederkoekhoer.
Het is misschien niet eens agressie maar gewoon ruwe energie.
Ik wou weer moederkoekhoer schrijven maar bewaarde die energie flux zodat er nu een opkropping is zodat ik energie kan kanaliseren voor een ander woord.
MAKERKUT.
Tja, dat is wat goed fluctueerde dus ja, maakt niet zoveel uit wat je denkt, het is de ware expressie.
TANDENTEEF...
Lekker door de 2 t's
ZEKERHEIDSAIDS...
kwam meer voort uit de wil om grappig te zijn :S
JAN
goede katalysator om even opnieuw te starten.
STRACCIATELLAKANKER
nu weer terug naar moederkoekhoer.
het is zo belangrijk om niet te denken dat het zomaar, moederkoek-hoer is...
Het gaat echt om de samenhang, en meer zelfs, om de samenhang tussen koek en hoer.
Dus moederkoekhoer, maar meer nog, moeder-KoekHoerwas een topic niet genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:28 schreef sappo het volgende:
[..]
Whahaha, hier ben ik meester in want hier hoef je niet voor na te denken...
Ik kan zelfs zulke zieke bijdragen aan dit soort topics leveren dat de grootste gek er zich eraan zal storen.
Hondevoer en kattenhaar, er dreigt heus geen gevaar, klap klap, pan op je zak! ik voe mij op mijn gemak, nee ik vreet geen kak!
Ik betaal geen belasting dus zet ik je persoonlijk op dieet van je eigen ontlasting!
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 05:44 schreef 8. het volgende:
Geachte mevrouw Pauwels,
We hebben een moord gepleegd. Wat blijft er nog over van mijn verzuurde ziel, als ik niet eens op kots durf te schaatsen? Wat ik niet wist, was dat Simone achter me zat te fietsen in haar auto. In de volksmond wordt dit vaseline genoemd, maar ik hou niet zo van tassen. De giraffe barstte in lachen uit, en groef tien kuilen. Twee voor de buurvrouw, negen voor de wind.
Mijn billen zijn magnetisch. Vorig jaar heb ik bij de boswachter aangebeld. Toen hij in de emmer vaatwaspuree viel, braken zijn laarzen open van schrik. In het raam dreef een neus, vol van angst. Het zaagsel zwom er aan alle kanten uit, maar hij was agnost.
Ik wou dat ik stokken had. Dan kon ik vliegen met salami in m’n heupen en vla in de kast. Helaas is de kleur van stilte niet bekend bij gescheurde gordijnen. Dus nu woon ik in Canada, op zoek naar mijn verloren botten. Verder lijkt het me een puik plan om schapenvocht van de tafels te schrapen. De buren willen vast wel meehelpen met bijvoorbeeld het dragen van de tassen soep.
Het petekind uit de vorige alinea was behoorlijk kaal. Hij had dan ook handschoenen nodig bij het opendoen van de garage. Na intensief gedans op tangomuziek, legde hij de traptreden op volgorde en zaagde hij het zweet in stukken. Het groepje feministes dat in de hoek aan het picknicken was, had reuma. Waar snert valt, valt schimmel. Wie jodelt, is blind.
Met rijst in de longen zetten we de wandeltocht voort, terwijl we terugkijken op alle dure brillen die we weg hebben moeten gooien. Sjaak ontkent alles, maar ik geloof hem niet. Zag je die moedervlek? Bovendien was het maandag. De bejaarden reden paard, de jeugd at alle taart en de moslims speelden trompet. Wederom panne, terwijl ik deze benen in Ommoord had gekocht. En mijn stoelpoot lag nog thuis.
Desniettegenstaande verbaast het me hoe groot uw kleppen zijn.
Met vriendelijke voeten,
André.
Met stip de 2 geniaalse posts in dit topicquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:18 schreef Mefistoteles het volgende:
Waar ze met bami elkaar insmeerde.
Ramsapje boterbloem.
Schandvakantie darmowand.
Teugelkiffer moederbaf.
kindje moederaids, neukiebips.
Lepeltopic geitenzaad.
Vuistvreugde vertedersaft.
Niftelake, rare woorden, abstract, medeneger.
schaakbil, raamtreef, loophoer.
tenenflikker, deerneshit.
moet je jas daar hangen perse? faggot?
dans dans, kankermickey.
hepetitis bilal.
reken er maar wel onder.
hah hah, hivhoer. lieverd.
Deens zoethoudertje kringspiertjesspagaatjes tjes tjes kolderkunsthoerkutneusambalvlinderkindgingganggong.
KAAAAAAAAAASVLEEEEEESNEUK NEUK NEUK
NEUK NEUK NEUK NEUK
MIDDELEEUWEN MIDDELEEUWEN RUIK SNEL AAN DIE LEKKERE STAAF VRIENDELIJKE KANKERHOER!
hee kaliquote:Op donderdag 11 juni 2009 05:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
hoe kom je eraan
beter nog
hoe kom je er af
hoe kwam het
hoe gaat het
je hand ligt aardig in de kreukelsquote:Op donderdag 11 juni 2009 05:35 schreef MiVer het volgende:
[..]
hee kali
ik maak even totale gekte mee
het topic heeft de titel
alleen bij mij is echt zo
totale gekte
maar gered
pfff
hahhahaquote:Op donderdag 11 juni 2009 05:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
je hand ligt aardig in de kreukels
boos geweest, afgereageert op een muur
of onder invloed van gevallen
Je liegt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:31 schreef Overdrive het volgende:
Ze zeggen dat ik alleen was, maar ik was met z'n tweeën.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je was er heel erg trots opquote:Op zondag 15 november 2009 21:43 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
vriendin of moeder, tante of oma
desnoods de dikke buurvrouw, ja die met een stoma
ik geef ze allemaal, een kut is een kut
alleen die van je moeder is wel erg flut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb natuurlijk ook wat bijgedragen!TS neukt geiten.
Officieel gestopt... Maar weer terug!
Ik twijfel nog. Ga ik de komende weken dit lezen of misschien toch gewoon Dostojevski's "Misdaad en Straf" ?quote:Op maandag 16 november 2009 21:51 schreef OnurAir het volgende:
Dit heb ik uit een oud topic van 'n computerforum:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |