SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 mei 2009 15:22 schreef Mefistoteles het volgende:
Moederkoekhoer
Het is zo'n sterke charismatische klankencombinatie...
Vooral als je de nadruk legt op koekhoer...
Koekie koekhoer![]()
Moeder koe-koe... koekie koekhoer![]()
Log: kan me even niet concentreren vanwege drukte in het huis
Raamdeerne tevenvrucht.
sterk... Maar sterker is...
NOEDER VAARMIK MAKRA ZANDMAL NITTERVRACHT VOEDERTIP ZINTKRAFT...
MASSIE MASSIE HOERENSTOUT,
MASSIE MASSIE MOEDERFOUT.
DINGEN ZEGGEN. DAT IS DE LEVENDE REALITEIT VAN WAT NU GAANDE IS.
JE LEEST DEZE WOORDEN IN DIT ILLUSIONAIRE BESTAAN....
Waarom kan je het niet zo verwoorden dat het vertellen ervan los staat van wat er sowieso al stond?
Ik begrijp dat we afdwalen en het eigenlijk over moederkoekhoer ging.
Het mentaal oprakelen van het woord moederkoekhoer geeft me gelijk weer een soort energiestoot.
Ik word op zo'n geile manier agressief van het woord moederkoekhoer.
Het is misschien niet eens agressie maar gewoon ruwe energie.
Ik wou weer moederkoekhoer schrijven maar bewaarde die energie flux zodat er nu een opkropping is zodat ik energie kan kanaliseren voor een ander woord.
MAKERKUT.
Tja, dat is wat goed fluctueerde dus ja, maakt niet zoveel uit wat je denkt, het is de ware expressie.
TANDENTEEF...
Lekker door de 2 t's
ZEKERHEIDSAIDS...
kwam meer voort uit de wil om grappig te zijn :S
JAN
goede katalysator om even opnieuw te starten.
STRACCIATELLAKANKER
nu weer terug naar moederkoekhoer.
het is zo belangrijk om niet te denken dat het zomaar, moederkoek-hoer is...
Het gaat echt om de samenhang, en meer zelfs, om de samenhang tussen koek en hoer.
Dus moederkoekhoer, maar meer nog, moeder-KoekHoerwas een topic niet genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:28 schreef sappo het volgende:
[..]
Whahaha, hier ben ik meester in want hier hoef je niet voor na te denken...
Ik kan zelfs zulke zieke bijdragen aan dit soort topics leveren dat de grootste gek er zich eraan zal storen.
Hondevoer en kattenhaar, er dreigt heus geen gevaar, klap klap, pan op je zak! ik voe mij op mijn gemak, nee ik vreet geen kak!
Ik betaal geen belasting dus zet ik je persoonlijk op dieet van je eigen ontlasting!
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 05:44 schreef 8. het volgende:
Geachte mevrouw Pauwels,
We hebben een moord gepleegd. Wat blijft er nog over van mijn verzuurde ziel, als ik niet eens op kots durf te schaatsen? Wat ik niet wist, was dat Simone achter me zat te fietsen in haar auto. In de volksmond wordt dit vaseline genoemd, maar ik hou niet zo van tassen. De giraffe barstte in lachen uit, en groef tien kuilen. Twee voor de buurvrouw, negen voor de wind.
Mijn billen zijn magnetisch. Vorig jaar heb ik bij de boswachter aangebeld. Toen hij in de emmer vaatwaspuree viel, braken zijn laarzen open van schrik. In het raam dreef een neus, vol van angst. Het zaagsel zwom er aan alle kanten uit, maar hij was agnost.
Ik wou dat ik stokken had. Dan kon ik vliegen met salami in m’n heupen en vla in de kast. Helaas is de kleur van stilte niet bekend bij gescheurde gordijnen. Dus nu woon ik in Canada, op zoek naar mijn verloren botten. Verder lijkt het me een puik plan om schapenvocht van de tafels te schrapen. De buren willen vast wel meehelpen met bijvoorbeeld het dragen van de tassen soep.
Het petekind uit de vorige alinea was behoorlijk kaal. Hij had dan ook handschoenen nodig bij het opendoen van de garage. Na intensief gedans op tangomuziek, legde hij de traptreden op volgorde en zaagde hij het zweet in stukken. Het groepje feministes dat in de hoek aan het picknicken was, had reuma. Waar snert valt, valt schimmel. Wie jodelt, is blind.
Met rijst in de longen zetten we de wandeltocht voort, terwijl we terugkijken op alle dure brillen die we weg hebben moeten gooien. Sjaak ontkent alles, maar ik geloof hem niet. Zag je die moedervlek? Bovendien was het maandag. De bejaarden reden paard, de jeugd at alle taart en de moslims speelden trompet. Wederom panne, terwijl ik deze benen in Ommoord had gekocht. En mijn stoelpoot lag nog thuis.
Desniettegenstaande verbaast het me hoe groot uw kleppen zijn.
Met vriendelijke voeten,
André.
Met stip de 2 geniaalse posts in dit topicquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:18 schreef Mefistoteles het volgende:
Waar ze met bami elkaar insmeerde.
Ramsapje boterbloem.
Schandvakantie darmowand.
Teugelkiffer moederbaf.
kindje moederaids, neukiebips.
Lepeltopic geitenzaad.
Vuistvreugde vertedersaft.
Niftelake, rare woorden, abstract, medeneger.
schaakbil, raamtreef, loophoer.
tenenflikker, deerneshit.
moet je jas daar hangen perse? faggot?
dans dans, kankermickey.
hepetitis bilal.
reken er maar wel onder.
hah hah, hivhoer. lieverd.
Deens zoethoudertje kringspiertjesspagaatjes tjes tjes kolderkunsthoerkutneusambalvlinderkindgingganggong.
KAAAAAAAAAASVLEEEEEESNEUK NEUK NEUK
NEUK NEUK NEUK NEUK
MIDDELEEUWEN MIDDELEEUWEN RUIK SNEL AAN DIE LEKKERE STAAF VRIENDELIJKE KANKERHOER!
hee kaliquote:Op donderdag 11 juni 2009 05:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
hoe kom je eraan
beter nog
hoe kom je er af
hoe kwam het
hoe gaat het
je hand ligt aardig in de kreukelsquote:Op donderdag 11 juni 2009 05:35 schreef MiVer het volgende:
[..]
hee kali
ik maak even totale gekte mee
het topic heeft de titel
alleen bij mij is echt zo
totale gekte
maar gered
pfff
hahhahaquote:Op donderdag 11 juni 2009 05:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
je hand ligt aardig in de kreukels
boos geweest, afgereageert op een muur