quote:Typ wat regeltjes. Het hoeft zeker niet te rijmen.
Het moet ook nergens op slaan.
Een associatie. Of zomaar een ander idee.
Zomaar wat regels. Ogenschijnlijk willekeurig achter elkaar geplakt.
Probeer een krankzinnige bijdrage te leveren. Het liefst elkaar opvolgend.
Dat is de bedoeling. Maak er wat moois van. Doe eens gek.
Whahaha, hier ben ik meester in want hier hoef je niet voor na te denken...quote:Op donderdag 23 april 2009 17:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zie hier deel I Vul elkaar aan met krankzinnigheid..
Hij sprong van bres
't Werd een wijze les
Hij brak z'n been
Z'n vriend liet hem liggen en alleen
[..]
had ik zin inquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wie niet sterk is moet slim zijn
Als er iemand homo is moet het Jamai of Jim zijn
Ik betaal niet contant, ik pin fijn
Als er iemand de baas is moet dat de Dalai Lama of Pim zijn
Die ruiten van je hummer gaan sneuvelen als gordijnen die gaar zijn terwijl jij gezellig met de achterneef van je buurman staat te keuvelen. Ja ik geef het toe ik ben een koe en jij bent levensmoe, wie het noodlot tart valt heel hard, hard in een diep gat niks nieuwe start, je valt voor eeuwig hard!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:37 schreef De_Jostiband het volgende:
ik blaas niet op je fluit, wat je nu hoort is mijn stem en wel luid, ik verdelg je als een hoopje onkruid. laat dat fietsstuur zitten je krijgt van mij zes planken, how you like my beats en mijn vette klanken? ik ga nog even men hummer voltanken. dan ontvoer ik je naar het pedoberenbos, je weet heel goed ja dan ben je de klos, zoals je ziet ja de hel barst los, ik dis je in de grond met mijn spit, dan ben je nog zo klein als een druivenpit, voortaan eet je met een rietje en draag je een vals gebit. ik moet nu sluiten want ik poets nog even mijn hummerruiten
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:29 schreef De_Jostiband het volgende:
Suikerbieten is niks voor mij das alleen om in je gat te proppen, als je al dood bent natuurlijk ja er rollen koppen, tracht maar door de kogelvrije ruiten van mijn hummer te komen, nog voor je kunt proberen heb ik je al lang meegenomen, naar het pedoberenbos waar je je laatste adem zult blazen. en ik zal het vieren samen met mijn bazen. had je nog iets toe te voegen voor je straks in het bos ligt te zwoegen, hopeloos te proberen om je te verweren.
flip flap flop, binnen 5 sec heb ik al een nieuwe drob, ik hoef niet lang na te denken over wat ik jouw moet schenken, ik laat je links liggen aan de kant van de snel weg, de struisvogels laat ik over je heen pissen, kruisraketten zullen je niet misse, marsmannetjes van jupiter komen met vette klissen, ze zullen je grissen en tissen, het kan niet missen, mijn rijm is slap, zo slap als stront, dat heb je verdient omdat jouw dis ook slap was als een zieke hond.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:56 schreef De_Jostiband het volgende:
mijn bazen zijn er om mij van bier te voorzien, daar moet ik niet voor naar de hemel of wel misschien? nee, het staat vast wie hier de klos word, je lijk stop ik in een ouwe ford. zo'n fiesta, en daarna hou ik een siesta. misschien zie ik je over 50 jaar nog wel in de hemel hierboven, maar ga god niet van zijn bier beroven. dan ga je naar de hel, maar misschien is dat je plek wel. we zien wel wat de tijd beslist, maar eindigen doe je dus in een ouwe ford en niet in een kist.
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:31 schreef aloa het volgende:
Het is weer donker buiten,
er zijn geen vogels die fluiten.
Ik adem snel,
als ik druk op de deurbel.
De deur blijft dicht,
het word alweer licht.
Vogels ontwaken,
ze fluiten weer vanaf de daken.
chuck norris is oud en versleten, dat had een held als jij moeten weten.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:09 schreef De_Jostiband het volgende:
mijn dissen zijn zo sterk als chuck norris zo niet sterker, de jouwe lijkt op die van een Sosjal Werkplatz© medewerker. struisvogels daar heb ik het niet zo voor, liever stuur ik naar jou een reuzecarnivoor. hij peuzelt je op in 3 tellen, ga alvast maar Apeldoorn bellen. nee dat hoeft niet want voor je 't weet ist toch al te laat, neem maar al afscheid van je vriendjes in het christendemocraat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |