Klimmen mag ook in een hele lage boom Als een olifant zittend op een tak. De tak breekt de appel valt maar valt niet ver. De olifant is leeg gelopen door de wind. Haren voor de ogen de zon schijnt.
James bond bedoel je die film. Bloederig en aktie niet spektakel van de middelste plank ik lig tussen vier plankjes. met een hoofdkussen onder mijn benen en een blaadje over mijn kruis. Ik draag het met spijkers in mijn hoofd ook van die film De Horror Hij keek ernaar S'nachts kwamen de nachtmerrie's die werkelijkheid werden en uiteindelijk werd het zijn dood.
Dood paard. En dat kan gebeuren. Raar dat zo'n paard überhaupt in zo'n takel past. Maar deze leefde nog en spartelde Wat hem los deed breken en te pletter storten.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
Toen dat paard viel verpletterde hij mij bijna. ik sprong opzij. en struikelde en viel In een diep ravijn gedachten vlogen door mijn hoofd ik bleef vallen en denken. de val was lang en nog steeds val ik zonder parachute de aarde nadert en snel zal ik een geheel vormen met de grond onder mij.
machines brullen schoorstenen spugen zwarte as in de atmosfeer je zonnestralen ze smaakten ons prima vuur voor de wereld krijg je terug maar je tv scherm staat nog steeds aan.
With bloody fists I'll batter like a ten ton hammer, son.
het zal wel zeg ik je als een varken die griep heeft ik gil als een vogel en krijs als een muis Die zwarte olifant hij trapt de boel kort en klein en met zijn slurf spuit hij meters ver. tot in mijn achtertuin. Waar een vijver onstaat meters diep.
stofzuiger in je oogbal het zuigt je visie weg blanco blijft je netvlies leeg je blikveld Maar vraag je jezelf eens af is het nu echt anders dan eerst om de diepgaandheid van bovenstaande tegen te gaan is hier nog iets willekeurigs droge kippen binden vaak stelten vast aan je slokdarm.
With bloody fists I'll batter like a ten ton hammer, son.