Klopt helemaal.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:05 schreef Hephaistos. het volgende:
De gevaren van roken mogen van mij uitgebreid aan bod komen. Ik vind het ergens wel wat ongepast om dat op zo'n moment te doen, misschien omdat het een vorm van natrappen is ofzo, ik weet het niet precies.
Als iemand met drank op achter het stuur gaat zitten en tegen een boom knalt, begin ik op zijn begrafenis ook geen tirade hoe stom het wel niet is dat iemand met drank op achter het stuur gaat zitten. Terwijl het natuurlijk wel zo is en het volledig zijn eigen schuld is, voor m'n gevoel is het ongepast.
Op een begrafenis is natuurlijk iets anders dan op het internet op open fora/websites.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:05 schreef Hephaistos. het volgende:
De gevaren van roken mogen van mij uitgebreid aan bod komen. Ik vind het ergens wel wat ongepast om dat op zo'n moment te doen, misschien omdat het een vorm van natrappen is ofzo, ik weet het niet precies.
Als iemand met drank op achter het stuur gaat zitten en tegen een boom knalt, begin ik op zijn begrafenis ook geen tirade hoe stom het wel niet is dat iemand met drank op achter het stuur gaat zitten. Terwijl het natuurlijk wel zo is en het volledig zijn eigen schuld is, voor m'n gevoel is het ongepast.
hoaxquote:Op donderdag 23 april 2009 13:07 schreef Andiamo het volgende:
alvleesklierkanker en slokdarmkanker zijn ook niet-rokers-ziektes..............................
ja, maar komen (veel) vaker voor bij rokers...quote:Op donderdag 23 april 2009 13:07 schreef Andiamo het volgende:
alvleesklierkanker en slokdarmkanker zijn ook niet-rokers-ziektes..............................
ja maar geen rokersziektes dusquote:Op donderdag 23 april 2009 13:11 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja, maar komen (veel) vaker voor bij rokers...
rokersgerelateerd dan... god, gaan we defenitieneuken?quote:
ik "hoop" op mijn beurt dan maar dat je de "ervaringen" van Martin Bril, Patrick Swayze en Ria Brieffies spoedig aan den lijve mag ondervinden. Misschien is dat voor jou wel nodig om die betonnen plaat voor je kop weg te krijgen.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:55 schreef MikeyMo het volgende:
Ik "verheug" me nu al op de sterftopic van Dolly Dot Ria Brieffies; een rookster met longkanker...
Ja en mijn opa heeft zn hele leven gerookt als een ketter en is toch 90 gewordenquote:Op donderdag 23 april 2009 13:04 schreef MASD het volgende:
Zelfs mensen die nooit gerookt hebben kunnen op hun 20ste doodgaan aan longkanker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
leef je nog?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
rokersgerelateerd dan... god, gaan we defenitieneuken?
nee, ik vind het storend dat je zo stellig in je OP beweert dat alvleesklier kanker een rokers ziekte isquote:Op donderdag 23 april 2009 13:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:16 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Je kunt aan de reacties in dit topic ook meteen zien wie er rookt en wie niet
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ja en mijn opa heeft zn hele leven gerookt als een ketter en is toch 90 geworden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:D:D!!!!!!!!!!!!!1111111111111 eins!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Roken geeft GEEN verhoogd risico op longkanker!quote:Op donderdag 23 april 2009 13:04 schreef MASD het volgende:
Boeiend man, iedereen gaat dood. Zelfs mensen die nooit gerookt hebben kunnen op hun 20ste doodgaan aan longkanker.
Zegt 'ie ook echtquote:Op donderdag 23 april 2009 13:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Roken geeft GEEN verhoogd risico op longkanker!
[ afbeelding ]
en rook ik?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:16 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Heerlijk, je kunt aan de reacties in dit topic ook meteen zien wie er rookt en wie niet
Nou, vertel.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:16 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Heerlijk, je kunt aan de reacties in dit topic ook meteen zien wie er rookt en wie niet
En rook ik?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:16 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Yep. Mijn oma is gestorven aan alvleesklierkanker zonder ooit een sigaret te hebben gerookt.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:07 schreef Andiamo het volgende:
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ja en mijn opa heeft zn hele leven gerookt als een ketter en is toch 90 geworden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:D:D!!!!!!!!!!!!!1111111111111 eins!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Bill Hicks... groot pleitbezorger van het rookplezier...quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zou maar snel beginnen als ik jou wasquote:
Is dat een doodsverwensing?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:24 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zou maar snel beginnen als ik jou was
ben je op je 5e begonnen met roken?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:25 schreef Copycat het volgende:
Ik ben net twee maandjes gestopt met roken. Na 27 jaar.
Maar roken moet nog steeds mogen, vind ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |