quote:Op woensdag 22 april 2009 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb een lul van 5 cm, maar wel zo breed als een jampot.
Eh?quote:
Ik vind gold kiwi's erg lekker. Maar bananen kan je zulke leuke dingen mee doen.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
De stilte interpreteer ik maar als een ja.
[..]
Nee, interesse.
Gold kiwi's hebben we ook bij onze supermarktquote:Op woensdag 22 april 2009 22:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind gold kiwi's erg lekker. Maar bananen kan je zulke leuke dingen mee doen. [ afbeelding ]
Nee gut, ge meent het.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gold kiwi's hebben we ook bij onze supermarkt
Gold kiwi's zijn lekker ja.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind gold kiwi's erg lekker. Maar bananen kan je zulke leuke dingen mee doen. [ afbeelding ]
Zal ik jouw maag eens even doorprikken met mijn tampeloeris.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:46 schreef Fascination het volgende:
Mannen met een kleine piemel, whehehehe.
Gold kiwi'squote:Op woensdag 22 april 2009 22:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Eten.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gold kiwi's zijn lekker ja.Wat voor leuke dingen kun je met bananen doen dan?
Uitkotsen, heb ik 2x gedaan in mijn leven.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gold kiwi's zijn lekker ja.Wat voor leuke dingen kun je met bananen doen dan?
NOU EN!quote:Op woensdag 22 april 2009 22:48 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ze zijn niet eens goud, gewoon geel
Stomme marketingterm
Sinaasappel is toch ook geen appelquote:Op woensdag 22 april 2009 22:48 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ze zijn niet eens goud, gewoon geel
Ja stoot maar in m'n baarmoeder.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zal ik jouw maag eens even doorprikken met mijn tampeloeris.
Dat is vrij normaal.quote:
Nee, maar wel een appelsien.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sinaasappel is toch ook geen appel
Zonde van die bananenquote:Op woensdag 22 april 2009 22:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Uitkotsen, heb ik 2x gedaan in mijn leven.
Kotsen van bananenquote:Op woensdag 22 april 2009 22:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Uitkotsen, heb ik 2x gedaan in mijn leven.
Really? Maar hij had verdomme net een prijs gekregenquote:
Serieus? Ik wist heul niet dat ie ziek was.quote:
STILL NO APPLE!quote:Op woensdag 22 april 2009 22:50 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nee, maar wel een appelsien.
'appel' uit sinaasappel verwijst naar appel uit appelsien
Owned, bitch.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zat laatst op de fiets en toen moest ik ook kotsen, midden op straat
Je keek in een autospiegel?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ook eens. Zalig is dat, midden op de weg. Zodat andere fietsers glibberend erover heen fietsen.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Niemand douchte nog naakt tegenwoordig.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Owned, bitch.
Ik ga douchen. Naakt. En zo.
Gisteren heeft hij die prijs 'gekregen' ja.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Really? Maar hij had verdomme net een prijs gekregenik las ooit een interview met hem en hij had het over zn dochters etc, hij leek me de ideale vader
zulke mensen sterven altijd
!
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kzal eens een banaan in je linkerneusgat doen, dan piep je wel anders.
Pas je wel op voor de bank?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Owned, bitch.
Ik ga douchen. Naakt. En zo.
Ja hij kwam 'm dan wel niet ophalen maar hij kreeg 'm wel.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gisteren heeft hij die prijs 'gekregen' ja.
Heerenveen bazenstad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rip, meneer bril.
Jottem.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hij kwam 'm dan wel niet ophalen maar hij kreeg 'm wel.
Jij hebt altijd honger.quote:
Dat ontken ik toch ook niet!quote:Op woensdag 22 april 2009 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JA! Iedereen wil toch wel een prijs op zn sterfbed
Mag ik jou dan onderspuiten als je op je sterfbed ligt?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JA! Iedereen wil toch wel een prijs op zn sterfbed
Wat mij betreft neuk je m'n kadaver, ik ben toch dood.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mag ik jou dan onderspuiten als je op je sterfbed ligt?
Niet om het één of het ander hoor, maar als je op je sterfbed ligt ben je nog niet dood.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat mij betreft neuk je m'n kadaver, ik ben toch dood.
Haha Pilsje is een koe want ze heeft een kadaverquote:Op woensdag 22 april 2009 23:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vond 'Jottem' gepaard met een vrolijke PI best enthousiast.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, je komt anders ook niet bepaald enthousiast over
Dan maak ik een leuk hoedje voor mezelf van je schaamlippen.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is er jongedame?quote:
Skullfuckquote:Op woensdag 22 april 2009 23:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De_boswachter heeft wat moeite met taal, moet je hem niet te erg op pakken.quote:
Spuw je gal, het is klaagbaak ten slotte.quote:
Tenslotte bedoel je volgens mijquote:Op woensdag 22 april 2009 23:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Spuw je gal, het is klaagbaak ten slotte.
Mwa, geen zin vandaag. Ga zometeen wel in bed liggen mokken, en dan is 't vast zo weer voorbijquote:Op woensdag 22 april 2009 23:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Spuw je gal, het is klaagbaak ten slotte.
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mwa, geen zin vandaag. Ga zometeen wel in bed liggen mokken, en dan is 't vast zo weer voorbij.
Ja klopt.quote:
Nee, dat besef komt misschien later maar dringt nu nog niet tot me door, like wtfquote:Op woensdag 22 april 2009 23:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Besef je je wel dat je iets uitgelegd hebt gekregen van een mbo'er?
Gewoon wat frustratie-muziek luisteren, works for me.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mwa, geen zin vandaag. Ga zometeen wel in bed liggen mokken, en dan is 't vast zo weer voorbij.
Dankje.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:13 schreef Allure_ het volgende:
Wat heb je een leuke avatar trouwens, Fas.
En een nieuwe theme song!quote:Op woensdag 22 april 2009 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon wat frustratie-muziek luisteren, works for me.
Dan word je 's ochtends met een fijn gevoel wakker.
[..]
Dankje.Het werd wel tijd m'n kinderlijke imago te veranderen.
Ik luister Typhoon, maar daar kan ik eigenlijk niet zo veel mee op het momentquote:Op woensdag 22 april 2009 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon wat frustratie-muziek luisteren, works for me.
Dan word je 's ochtends met een fijn gevoel wakker.
[..]
Dankje.Het werd wel tijd m'n kinderlijke imago te veranderen.
Wat een zalig kind is datquote:Op woensdag 22 april 2009 23:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Marloes It was a great day!! i'm going to miss you zegt:
k ben moeee
NG zegt:
ik ben geil
dat ben je laatste tijd altijd
NG zegt:
Jij niet dan?
nee
NG zegt:
wanneer wel dan?
soms
En then gebruik je als het woord wat daarop volgt met een klinker begintquote:
Hihi.quote:
Ja dat zag ik net ook.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik luister Typhoon, maar daar kan ik eigenlijk niet zo veel mee op het moment. Jawat! is wat beter voor mijn gefrustreerde stemming.
Nu ik nog eens kijk, lijk ie wel sterk op de mijne. Zelfde principe enzo
![]()
.
Bedankt voor deze informatie, echt.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb een halve pot amsterdamse uitjes op, dat wordt weer ruften morgen en
plakkak.
Ik heb net een paar haartjes bij m'n anus verwijderd, anders blijft er poep aan plakken na het schijten.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatie, echt.
NPquote:Op woensdag 22 april 2009 23:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatie, echt.
Tarrels zijn idd kut.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb net een paar haartjes bij m'n anus verwijderd, anders blijft er poep aan plakken na het schijten.
Ik had net plakpoep en sowieso dus nog wat tarrels tussen mijn billetjes?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb net een paar haartjes bij m'n anus verwijderd, anders blijft er poep aan plakken na het schijten.
Thanks for noticing. Mijn discography van The Cure is klaar.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hihi.Wat een dijk van een nummer zeg.
[..]
Ja dat zag ik net ook.We hebben dezelfde smaak.
The Cure doet het ook goed op zulke momenten.
Honden vinden dat heerlijk om uit te likken heb ik ontdekt.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik had net plakpoep en sowieso dus nog wat tarrels tussen mijn billetjes?![]()
Geen honden hierquote:Op woensdag 22 april 2009 23:22 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Honden vinden dat heerlijk om uit te likken heb ik ontdekt.
Oehh nice, ik ken niet alles van The Cure, dus tips zijn welkom.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Thanks for noticing. Mijn discography van The Cure is klaar.
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik thuis ook niet helaas, maar ik zou er bijna één aan willen schaffen voor deze extra service.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Geen honden hierBoswachter..joehoe
Wat is, kanker_droog? Wie zei dat ooit ook alweerquote:Op woensdag 22 april 2009 23:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Geen honden hierBoswachter..joehoe
A forest sowieso, maar die ken je welquote:Op woensdag 22 april 2009 23:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oehh nice, ik ken niet alles van The Cure, dus tips zijn welkom.
* Kali-Mist1 zoekt...quote:Op woensdag 22 april 2009 23:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Thanks for noticing. Mijn discography van The Cure is klaar.
Wil jij even niet met krachttermen als kanker gaan smijten? Leidende voorbeeld-functie van het forum.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat is, kanker_droog? Wie zei dat ooit ook alweer
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:25 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik thuis ook niet helaas, maar ik zou er bijna één aan willen schaffen voor deze extra service.
Is dit een verkapte PM mij een linkje naar een discography.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
* Kali-Mist1 zoekt...
* Kali-Mist1 heeft de greatest hits maar dan alleen de akoestische versies!
Ja die ken ik ja, ik vind 'm overigens vrij depressief. Vind jij dat niet?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
A forest sowieso, maar die ken je wel
Hoezo heb jij een kamer in April?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:27 schreef Espabilado het volgende:
Ik weet binnen een half uur of ik een kamer heb gekregen.. stress dus![]()
Ik wil ook een kat.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik smeer wel eens leverpasta op m'n penis en ballen, en dan roep ik onze kat.
Serious? Ik vind 'm mysterieus.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja die ken ik ja, ik vind 'm overigens vrij depressief. Vind jij dat niet?
Je bent Mau nog 50 euro schuldig.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:28 schreef NoelGallagher het volgende:
ananas, ik heb zin in de meet hihihhihi
Omdat ik al wel op mezelf woon, al van voor ik mn studie begon, en ik ondanks dat waar ik nu woon wel goed te bereizen valt in de stad waar ik studeer wil gaan wonenquote:
Zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij neemt je zusjes mee naar de meet hé?
Ah oke, ik snap het niet.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:30 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Omdat ik al wel op mezelf woon, al van voor ik mn studie begon, en ik ondanks dat waar ik nu woon wel goed te bereizen valt in de stad waar ik studeer wil gaan wonen
Net als slechte mods.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoeren zijn van alle jaargetijden heur!
Klopt Sa.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent Mau nog 50 euro schuldig.
Als jij je zusjes dronken voert, zal ik met ze zoenen.quote:
Ja, nog van januariquote:Op woensdag 22 april 2009 23:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent Mau nog 50 euro schuldig.
Dit gaat een legendarische meet worden.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als jij je zusjes dronken voert, zal ik met ze zoenen.
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Is dit een verkapte PM mij een linkje naar een discography.
Geen problemen met de leeftijd 16?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als jij je zusjes dronken voert, zal ik met ze zoenen.
Hoe oud denk je dat ik ben? 32?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Geen problemen met de leeftijd 16?
Deed ik ook, dat werkt best wel goedquote:Op woensdag 22 april 2009 23:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Geen idee, misschien begint je geweten dan parten te spelen. Maar ok daar zijn ze wel voor in ja.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe oud denk je dat ik ben? 32?
Zolang het niet anaal dient te worden ingebracht ben ik niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal ik jou eens wat gunnen hihi
Ik heb meer zin om iemand te slaan, alweerquote:Op woensdag 22 april 2009 23:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Deed ik ook, dat werkt best wel goeden paar zielige muziekjes om te zwelgen in zelfmedelijden op de achtergrond. En dan daarna voel je je wel weer goed
!
quote:
Ik heb al maanden zin om iemand flink te slaan.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb meer zin om iemand te slaan, alweer. Maar ik ga zometeen toch maar verder in m'n boek, die best spannend is nu
. God, ik lijk wel een oude vrijster
.
[..].
Nee hoor, totaal niet. Mits lelijk. Hoe weet je dat ze daar voor in zijn?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Geen idee, misschien begint je geweten dan parten te spelen. Maar ok daar zijn ze wel voor in ja.
Sabbel sabbelquote:Op woensdag 22 april 2009 23:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zolang het niet anaal dient te worden ingebracht ben ik niet zo moeilijk.
Warm.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:38 schreef Allure_ het volgende:
Ey Annie, hoe is 't in je container?
Dan is the Prodigy voor mij altijd de oplossingquote:Op woensdag 22 april 2009 23:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb meer zin om iemand te slaan, alweer. Maar ik ga zometeen toch maar verder in m'n boek, die best spannend is nu
.
[..].
Hoe heet die mongool ook alweer... ADELANTEquote:Op woensdag 22 april 2009 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat is, kanker_droog? Wie zei dat ooit ook alweer
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
[..].
Daar heb ik ook wel zin in.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb al maanden zin om iemand flink te slaan.
Ik luisterde net Omen, maar die klonk ook niet goed nou.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan is the Prodigy voor mij altijd de oplossing!
En boeken zijn ook fijnik mag wel voor je hopen dat het een leuk boek is
als ik een boek lees met een zielig einde voel ik me ook weer kut
Ben naar de kapper gegaan. En laat m'n baard staanquote:Op woensdag 22 april 2009 23:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je kop is wel erg veranderd in 3 maanden tijd
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoe heet die mongool ook alweer... ADELANTE
Kali u little shit...quote:
De tyfus. Frikandel onwaardig!quote:Op woensdag 22 april 2009 23:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Een overhemd met een verenigingsdas
En een sexy pants.
Spitfirequote:Op woensdag 22 april 2009 23:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik luisterde net Omen, maar die klonk ook niet goed nou.
Ja, tot nu toe gaat het over zo'n burgerlijke trut die eens goeie seks heeft met de meest begeerde 'man in town' zeg maar. Maar dit is wel zo'n boek met een goed einde
.
Zeker, ik mag hem wel.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
Adelante is best tof.
Of een foto uit de jaren '30.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha, d_a lijkt wel 30 op die foto
En ik zie de contouren van zijn pik !!!quote:Op woensdag 22 april 2009 23:45 schreef NoelGallagher het volgende:
verenigingsdas? wtf? studentenvereninging?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De tyfus. Frikandel onwaardig!
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kali u little shit...ben je aan het werk nu?
Mijn familie is niet lelijk.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee hoor, totaal niet. Mits lelijk. Hoe weet je dat ze daar voor in zijn?
Grapjasquote:Op woensdag 22 april 2009 23:45 schreef NoelGallagher het volgende:
* Breathtaking scrollt meteen terugquote:Op woensdag 22 april 2009 23:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En ik zie de contouren van zijn pik !!!
Maar ik ben je favoriet he.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
Adelante is best tof.
Ik luister nu Sweet Goodbyes van krezip, word ik ook wat rustiger vanquote:Op woensdag 22 april 2009 23:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
SpitfireBreathe
dat soort nummers.
En hm, klinkt goedje moet the life & loves of a she-devil ook eens lezen
ik moest 'm voor school doen maar die is ook wel grappig
!
Ja.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
verenigingsdas? wtf? studentenvereninging?
Pics van je zusjes in mijn inbox.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mijn familie is niet lelijk.Omdat ze daar niet voor terug deinzen mits jij ook niet lelijk bent.
![]()
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hier ook. Wijn, vim en wiet ...tis nu pas 3 uur hahaha vanavond weer naar de clubquote:
Dat is een kroket die daar nog zat van de vorige nacht.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daar kan ik bevestigend noch afkerend op reageren.quote:
Wat wil je daarmee zeggenquote:Op woensdag 22 april 2009 23:49 schreef NoelGallagher het volgende:
9 jaar oud al, dat nummer. Gaat snel
welke vereniging? waar studeer je?quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hier ook. Wijn, vim en wiet ...tis nu pas 3 uur hahaha vanavond weer naar de club
Dat mag ik godver toch wel zeggen, jezusquote:Op woensdag 22 april 2009 23:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen?
Ik heb zin in een J.
En dus?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:49 schreef NoelGallagher het volgende:
J is altijd in da hizzle, jwt!quote:Op woensdag 22 april 2009 23:50 schreef NoelGallagher het volgende:
KALI, ik wil ook wiet meng,mijne is vannacht opgegaan, kanker, wat was ik knetterstoned, en om 7 uur ging de wekker
en skaff-a bleef slapen
Dat heb ik allemaal al versleten toen ik een jaar of dertien wasquote:Op woensdag 22 april 2009 23:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik luister nu Sweet Goodbyes van krezip, word ik ook wat rustiger van.
Haha oke, ik zal het onthouden. Ik heb nog een paar boeken te gaan, van die heerlijke vrouwen boeken. Shopaholics, Lust enzo
.
vind het laatste nummer van ze wel mooiquote:Op woensdag 22 april 2009 23:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat een kankerzielige klachtquote:Op woensdag 22 april 2009 23:50 schreef Rosbief het volgende:
[..]
En dus?
Sowieso, muziekmensen die via youtube naar melodietjes gaan luisteren
Koop je nou nog steeds kant en klare?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:50 schreef NoelGallagher het volgende:
KALI, ik wil ook wiet meng,mijne is vannacht opgegaan, kanker, wat was ik knetterstoned, en om 7 uur ging de wekker
en skaff-a bleef slapen
Amsterdam, studentenroeivereniging.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
welke vereniging? waar studeer je?
Ja, ik had zo'n zware kost gelezen de laatste tijd, dat het nu weer eens tijd werd voor simpele, leuke boekenquote:Op woensdag 22 april 2009 23:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal al versleten toen ik een jaar of dertien was![]()
! Maar het blijft goed vermaak
!
ja ik weet het, tis erg slecht hahahaquote:Op woensdag 22 april 2009 23:50 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Fok gast, en dan al aan de vim, jezus...![]()
Welke club wordt het vanavond?
Werk of plezier?
Nee manquote:Op woensdag 22 april 2009 23:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Koop je nou nog steeds kant en klare?
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:53 schreef De_Ananas het volgende:
Voorgedraaide bolussen
[ afbeelding ]
En vet mager!!!!quote:Op woensdag 22 april 2009 23:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja ik weet het, tis erg slecht hahaha
ik ga met de cast clubben...deden we al twee dagen lang haha
Ik heb Lindsay Lohan nog ontmoet...kind was helemaal dronken![]()
ik zat ooit bij LANX hahahaquote:Op woensdag 22 april 2009 23:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Amsterdam, studentenroeivereniging.
Haha oké dan is het goedquote:Op woensdag 22 april 2009 23:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee manAltijd zakje, maar skaff-a draait altijd, want ik ben te lui om het te leren en ik heb 2 linker handen. Af en toe een voorgedraaide is best lekker trouwens.
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee manAltijd zakje, maar skaff-a draait altijd, want ik ben te lui om het te leren en ik heb 2 linker handen. Af en toe een voorgedraaide is best lekker trouwens.
Af en toe als ik geen zin heb om kk stoned te worden, neem ik weleens een voorgedraaide, of als ik naar het station moet lopenquote:
ach valt wel mee. Ze draagt veel baggy kleding hahahquote:
En ik vind het niet eens ergquote:Op woensdag 22 april 2009 23:54 schreef Allure_ het volgende:
Wie kan er nou niet draaien. Nep junk.
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Dat lijkt me echt te grappigquote:Op woensdag 22 april 2009 23:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Af en toe als ik geen zin heb om kk stoned te worden, neem ik weleens een voorgedraaide, of als ik naar het station moet lopen![]()
Laatst met m'n moeder nog een voorgedraaide gesmoked
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Whehehe...skaff was nog aan het brokkelen en ik had hem al opgestoken!KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu kan ie het wel trouwens.
Ik vind het niet kunnen. Stel nou dat je met een lekkere chick (mij bijv.quote:
Was het ook welquote:Op woensdag 22 april 2009 23:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt te grappig![]()
Helaas heb ik al een jaar geen wietjes meer aangeraakt
ik draai atlijd binnenste buiten hahahquote:
Dan nemen we wel sos, hoef ik tenminste niet te draaien.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnen. Stel nou dat je met een lekkere chick (mij bijv.) nou eens een J gaat roken, en jij kunt niet draaien
. Dat is echt zoo niet romantisch
.
Kan je niet draaien?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan nemen we wel sos, hoef ik tenminste niet te draaien.
Als ik kon draaien, was ik zelfs nu knetterstoned.
http://www.dailymail.co.u(...)n-physical-toll.htmlquote:Op woensdag 22 april 2009 23:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ach valt wel mee. Ze draagt veel baggy kleding hahah
Dude, dat leer je binnen een uurquote:Op woensdag 22 april 2009 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, m'n moeder draait zelfs sjekkies voor me
Ik leer het je wel als je in Groningen langskomt.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Saaiquote:Op woensdag 22 april 2009 23:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan nemen we wel sos, hoef ik tenminste niet te draaien.
Als ik kon draaien, was ik zelfs nu knetterstoned.
Ik niet, geloof mequote:Op donderdag 23 april 2009 00:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dude, dat leer je binnen een uur
Wat voor wiet rook jij dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 00:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dude, dat leer je binnen een uur
laten liggen? hoe doe je dat nou weer?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:58 schreef Hoogstaande het volgende:
Mn wiet in Amsterdam laten liggen
Krijg door jullie nu ook vet veel zin
hahahaha, ja man.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik leer het je wel als je in Groningen langskomt.
Is daar rotzooi hoorde ik.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
laten liggen? hoe doe je dat nou weer?![]()
zonde
wiet hier (USA) is niet zo sterk als die van NEderland
Sjekkies kan ik ook niet hoorquote:Op woensdag 22 april 2009 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja o.k. je kan haar ribben tellen.. maar in de club zag ze er wel goed uit! we hebben nog samen wodka shot gedaanquote:Op woensdag 22 april 2009 23:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)n-physical-toll.html
ja, ik ben weed gewend uit Amsterdam. Niet die shit hier.. maar goed,, voor de smaak is het wel lekker hahahquote:
Wat betaal je ervoor daar?quote:Op donderdag 23 april 2009 00:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik ben weed gewend uit Amsterdam. Niet die shit hier.. maar goed,, voor de smaak is het wel lekker hahah
Verdomme, ik ben nog steeds jaloers op waar je woont. En sinds wanneer woont Lohan in NYquote:Op donderdag 23 april 2009 00:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja o.k. je kan haar ribben tellen.. maar in de club zag ze er wel goed uit! we hebben nog samen wodka shot gedaan![]()
Op straat betaal je daar gauw 20 euro per gram dacht ikquote:
rond 20 dollars, heb ik een zak van 5 gram...quote:
ZUllen we een free reetveter campagne beginnen?quote:
wtfquote:Op donderdag 23 april 2009 00:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
rond 20 dollars, heb ik een zak van 5 gram...
quote:
Geheelonthouders?quote:
Dat is wel hele troep dus :p. Tenminste hoeveel zit er in een 5je in Nederland? Ik weet de exacte grammen nietquote:Op donderdag 23 april 2009 00:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik zit nu in LA. Er zijn opnames en ik wilde erbij zijn hahahquote:Op donderdag 23 april 2009 00:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Verdomme, ik ben nog steeds jaloers op waar je woont. En sinds wanneer woont Lohan in NY?
ik ben voor alles in. tuurlijk en wtf is cone eigenlijk?quote:Op donderdag 23 april 2009 00:07 schreef NoelGallagher het volgende:
zullen we een keer met z'n allen een cone roken?
quote:Op donderdag 23 april 2009 00:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Douche is ook badquote:
Bastard! pr0n?quote:Op donderdag 23 april 2009 00:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik zit nu in LA. Er zijn opnames en ik wilde erbij zijn hahah
ja wat is er met hem? heeft die bitch een ban?quote:Op donderdag 23 april 2009 00:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
ZUllen we een free reetveter campagne beginnen?
quote:Op donderdag 23 april 2009 00:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik ben voor alles in. tuurlijk en wtf is cone eigenlijk?
Daar beperk ik mij ook toe.quote:
Goed idee!quote:Op donderdag 23 april 2009 00:06 schreef Allure_ het volgende:
Wanneer doen we een J meet?
Ik wil samen met BT.
In mn kamer in Amsterdamquote:Op donderdag 23 april 2009 00:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
laten liggen? hoe doe je dat nou weer?![]()
zonde
Et moi?quote:
Nee, er is denk ik beter weed in omloop hier...mijn vim dealer is niet waar ik weed vandaan haal.. En hier in LA is het helemaal om te huilen...Moet zeker netwerken hahaha ik mis wel nederland hoor waar je gewoon een coffeeshop binnenloopt hahaquote:Op donderdag 23 april 2009 00:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ga ervan uit dat jij wel wat beteer wiet hebt dan de gem. NY-er omdat je denk ik redelijk goede contacten hebt???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |