quote:Op woensdag 22 april 2009 22:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kzal eens een banaan in je linkerneusgat doen, dan piep je wel anders.
Pas je wel op voor de bank?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Owned, bitch.
Ik ga douchen. Naakt. En zo.
Ja hij kwam 'm dan wel niet ophalen maar hij kreeg 'm wel.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gisteren heeft hij die prijs 'gekregen' ja.
Heerenveen bazenstad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rip, meneer bril.
Jottem.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hij kwam 'm dan wel niet ophalen maar hij kreeg 'm wel.
Jij hebt altijd honger.quote:
Dat ontken ik toch ook niet!quote:Op woensdag 22 april 2009 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JA! Iedereen wil toch wel een prijs op zn sterfbed
Mag ik jou dan onderspuiten als je op je sterfbed ligt?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JA! Iedereen wil toch wel een prijs op zn sterfbed
Wat mij betreft neuk je m'n kadaver, ik ben toch dood.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mag ik jou dan onderspuiten als je op je sterfbed ligt?
Niet om het één of het ander hoor, maar als je op je sterfbed ligt ben je nog niet dood.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat mij betreft neuk je m'n kadaver, ik ben toch dood.
Haha Pilsje is een koe want ze heeft een kadaverquote:Op woensdag 22 april 2009 23:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vond 'Jottem' gepaard met een vrolijke PI best enthousiast.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, je komt anders ook niet bepaald enthousiast over
Dan maak ik een leuk hoedje voor mezelf van je schaamlippen.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is er jongedame?quote:
Skullfuckquote:Op woensdag 22 april 2009 23:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De_boswachter heeft wat moeite met taal, moet je hem niet te erg op pakken.quote:
Spuw je gal, het is klaagbaak ten slotte.quote:
Tenslotte bedoel je volgens mijquote:Op woensdag 22 april 2009 23:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Spuw je gal, het is klaagbaak ten slotte.
Mwa, geen zin vandaag. Ga zometeen wel in bed liggen mokken, en dan is 't vast zo weer voorbijquote:Op woensdag 22 april 2009 23:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Spuw je gal, het is klaagbaak ten slotte.
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mwa, geen zin vandaag. Ga zometeen wel in bed liggen mokken, en dan is 't vast zo weer voorbij.
Ja klopt.quote:
Nee, dat besef komt misschien later maar dringt nu nog niet tot me door, like wtfquote:Op woensdag 22 april 2009 23:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Besef je je wel dat je iets uitgelegd hebt gekregen van een mbo'er?
Gewoon wat frustratie-muziek luisteren, works for me.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mwa, geen zin vandaag. Ga zometeen wel in bed liggen mokken, en dan is 't vast zo weer voorbij.
Dankje.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:13 schreef Allure_ het volgende:
Wat heb je een leuke avatar trouwens, Fas.
En een nieuwe theme song!quote:Op woensdag 22 april 2009 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon wat frustratie-muziek luisteren, works for me.
Dan word je 's ochtends met een fijn gevoel wakker.
[..]
Dankje.Het werd wel tijd m'n kinderlijke imago te veranderen.
Ik luister Typhoon, maar daar kan ik eigenlijk niet zo veel mee op het momentquote:Op woensdag 22 april 2009 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon wat frustratie-muziek luisteren, works for me.
Dan word je 's ochtends met een fijn gevoel wakker.
[..]
Dankje.Het werd wel tijd m'n kinderlijke imago te veranderen.
Wat een zalig kind is datquote:Op woensdag 22 april 2009 23:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Marloes It was a great day!! i'm going to miss you zegt:
k ben moeee
NG zegt:
ik ben geil
dat ben je laatste tijd altijd
NG zegt:
Jij niet dan?
nee
NG zegt:
wanneer wel dan?