Dat ontken ik toch ook niet!quote:Op woensdag 22 april 2009 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JA! Iedereen wil toch wel een prijs op zn sterfbed
Mag ik jou dan onderspuiten als je op je sterfbed ligt?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JA! Iedereen wil toch wel een prijs op zn sterfbed
Wat mij betreft neuk je m'n kadaver, ik ben toch dood.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mag ik jou dan onderspuiten als je op je sterfbed ligt?
Niet om het één of het ander hoor, maar als je op je sterfbed ligt ben je nog niet dood.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat mij betreft neuk je m'n kadaver, ik ben toch dood.
Haha Pilsje is een koe want ze heeft een kadaverquote:Op woensdag 22 april 2009 23:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vond 'Jottem' gepaard met een vrolijke PI best enthousiast.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, je komt anders ook niet bepaald enthousiast over
Dan maak ik een leuk hoedje voor mezelf van je schaamlippen.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is er jongedame?quote:
Skullfuckquote:Op woensdag 22 april 2009 23:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De_boswachter heeft wat moeite met taal, moet je hem niet te erg op pakken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |