quote:Op woensdag 22 april 2009 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb een lul van 5 cm, maar wel zo breed als een jampot.
Eh?quote:
Ik vind gold kiwi's erg lekker. Maar bananen kan je zulke leuke dingen mee doen.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
De stilte interpreteer ik maar als een ja.
[..]
Nee, interesse.
Gold kiwi's hebben we ook bij onze supermarktquote:Op woensdag 22 april 2009 22:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind gold kiwi's erg lekker. Maar bananen kan je zulke leuke dingen mee doen. [ afbeelding ]
Nee gut, ge meent het.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gold kiwi's hebben we ook bij onze supermarkt
Gold kiwi's zijn lekker ja.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind gold kiwi's erg lekker. Maar bananen kan je zulke leuke dingen mee doen. [ afbeelding ]
Zal ik jouw maag eens even doorprikken met mijn tampeloeris.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:46 schreef Fascination het volgende:
Mannen met een kleine piemel, whehehehe.
Gold kiwi'squote:Op woensdag 22 april 2009 22:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Eten.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gold kiwi's zijn lekker ja.Wat voor leuke dingen kun je met bananen doen dan?
Uitkotsen, heb ik 2x gedaan in mijn leven.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gold kiwi's zijn lekker ja.Wat voor leuke dingen kun je met bananen doen dan?
NOU EN!quote:Op woensdag 22 april 2009 22:48 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ze zijn niet eens goud, gewoon geel
Stomme marketingterm
Sinaasappel is toch ook geen appelquote:Op woensdag 22 april 2009 22:48 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ze zijn niet eens goud, gewoon geel
Ja stoot maar in m'n baarmoeder.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zal ik jouw maag eens even doorprikken met mijn tampeloeris.
Dat is vrij normaal.quote:
Nee, maar wel een appelsien.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sinaasappel is toch ook geen appel
Zonde van die bananenquote:Op woensdag 22 april 2009 22:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Uitkotsen, heb ik 2x gedaan in mijn leven.
Kotsen van bananenquote:Op woensdag 22 april 2009 22:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Uitkotsen, heb ik 2x gedaan in mijn leven.
Really? Maar hij had verdomme net een prijs gekregenquote:
Serieus? Ik wist heul niet dat ie ziek was.quote:
STILL NO APPLE!quote:Op woensdag 22 april 2009 22:50 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nee, maar wel een appelsien.
'appel' uit sinaasappel verwijst naar appel uit appelsien
Owned, bitch.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zat laatst op de fiets en toen moest ik ook kotsen, midden op straat
Je keek in een autospiegel?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ook eens. Zalig is dat, midden op de weg. Zodat andere fietsers glibberend erover heen fietsen.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Niemand douchte nog naakt tegenwoordig.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Owned, bitch.
Ik ga douchen. Naakt. En zo.
Gisteren heeft hij die prijs 'gekregen' ja.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Really? Maar hij had verdomme net een prijs gekregenik las ooit een interview met hem en hij had het over zn dochters etc, hij leek me de ideale vader
zulke mensen sterven altijd
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |