Je keek in een autospiegel?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zat laatst op de fiets en toen moest ik ook kotsen, midden op straat
Ik ook eens. Zalig is dat, midden op de weg. Zodat andere fietsers glibberend erover heen fietsen.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zat laatst op de fiets en toen moest ik ook kotsen, midden op straat
Niemand douchte nog naakt tegenwoordig.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Owned, bitch.
Ik ga douchen. Naakt. En zo.
Gisteren heeft hij die prijs 'gekregen' ja.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Really? Maar hij had verdomme net een prijs gekregenik las ooit een interview met hem en hij had het over zn dochters etc, hij leek me de ideale vader
zulke mensen sterven altijd
!
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kzal eens een banaan in je linkerneusgat doen, dan piep je wel anders.
Pas je wel op voor de bank?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Owned, bitch.
Ik ga douchen. Naakt. En zo.
Ja hij kwam 'm dan wel niet ophalen maar hij kreeg 'm wel.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gisteren heeft hij die prijs 'gekregen' ja.
Heerenveen bazenstad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rip, meneer bril.
Jottem.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hij kwam 'm dan wel niet ophalen maar hij kreeg 'm wel.
Jij hebt altijd honger.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |