Hihi.quote:
Ja dat zag ik net ook.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik luister Typhoon, maar daar kan ik eigenlijk niet zo veel mee op het moment. Jawat! is wat beter voor mijn gefrustreerde stemming.
Nu ik nog eens kijk, lijk ie wel sterk op de mijne. Zelfde principe enzo
![]()
.
Bedankt voor deze informatie, echt.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb een halve pot amsterdamse uitjes op, dat wordt weer ruften morgen en
plakkak.
Ik heb net een paar haartjes bij m'n anus verwijderd, anders blijft er poep aan plakken na het schijten.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatie, echt.
NPquote:Op woensdag 22 april 2009 23:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatie, echt.
Tarrels zijn idd kut.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb net een paar haartjes bij m'n anus verwijderd, anders blijft er poep aan plakken na het schijten.
Ik had net plakpoep en sowieso dus nog wat tarrels tussen mijn billetjes?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb net een paar haartjes bij m'n anus verwijderd, anders blijft er poep aan plakken na het schijten.
Thanks for noticing. Mijn discography van The Cure is klaar.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hihi.Wat een dijk van een nummer zeg.
[..]
Ja dat zag ik net ook.We hebben dezelfde smaak.
The Cure doet het ook goed op zulke momenten.
Honden vinden dat heerlijk om uit te likken heb ik ontdekt.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik had net plakpoep en sowieso dus nog wat tarrels tussen mijn billetjes?![]()
Geen honden hierquote:Op woensdag 22 april 2009 23:22 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Honden vinden dat heerlijk om uit te likken heb ik ontdekt.
Oehh nice, ik ken niet alles van The Cure, dus tips zijn welkom.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Thanks for noticing. Mijn discography van The Cure is klaar.
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik thuis ook niet helaas, maar ik zou er bijna één aan willen schaffen voor deze extra service.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Geen honden hierBoswachter..joehoe
Wat is, kanker_droog? Wie zei dat ooit ook alweerquote:Op woensdag 22 april 2009 23:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Geen honden hierBoswachter..joehoe
A forest sowieso, maar die ken je welquote:Op woensdag 22 april 2009 23:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oehh nice, ik ken niet alles van The Cure, dus tips zijn welkom.
* Kali-Mist1 zoekt...quote:Op woensdag 22 april 2009 23:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Thanks for noticing. Mijn discography van The Cure is klaar.
Wil jij even niet met krachttermen als kanker gaan smijten? Leidende voorbeeld-functie van het forum.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat is, kanker_droog? Wie zei dat ooit ook alweer
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:25 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik thuis ook niet helaas, maar ik zou er bijna één aan willen schaffen voor deze extra service.
Is dit een verkapte PM mij een linkje naar een discography.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
* Kali-Mist1 zoekt...
* Kali-Mist1 heeft de greatest hits maar dan alleen de akoestische versies!
Ja die ken ik ja, ik vind 'm overigens vrij depressief. Vind jij dat niet?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
A forest sowieso, maar die ken je wel
Hoezo heb jij een kamer in April?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:27 schreef Espabilado het volgende:
Ik weet binnen een half uur of ik een kamer heb gekregen.. stress dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |