Jouw Microsoft Word is kapot.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:11 schreef muay-toy het volgende:
P.S. Jullie hoeven deze OP niet op spellingsfouten te gaan controleren en me daar op te naaien want ik heb deze OP al in Microsoft Word gecontroleerd voor ik hem poste.
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:11 schreef muay-toy het volgende:
E Ik heb verder niet echt met de jonge gepraat want mensen moeten niet denken dat ze alles zomaar krijgen, ze moeten zich eerst bewijzen tegenover mij.
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:19 schreef defibrillator het volgende:
*verwacht straks een topic van iemand die klaagt over dat hij niet door zijn vrienden wordt geaccepteerd omdat hij geen bier lust*
Ik hoop eigenlijk wel op een originelequote:Op woensdag 22 april 2009 22:19 schreef defibrillator het volgende:
*verwacht straks een topic van iemand die klaagt over dat hij niet door zijn vrienden wordt geaccepteerd omdat hij geen bier lust*
Mensen die niet kunnen spellen en er op vertrouwen dat Word dat wel kanquote:P.S. Jullie hoeven deze OP niet op spellingsfouten te gaan controleren en me daar op te naaien want ik heb deze OP al in Microsoft Word gecontroleerd voor ik hem poste.
homo'squote:een br33zaHtJaH!!! Een andere vriend vraagt aan hem waarom hij geen bier haalt in plaats van een br33zAh waarop hij zegt dat hij geen bier lust
omhooggevallen sletjesquote:Ik heb verder niet echt met de jonge gepraat want mensen moeten niet denken dat ze alles zomaar krijgen, ze moeten zich eerst bewijzen tegenover mij.
jongens die zich op internet voor meisjes uitdoenquote:Een goede geile avond stelletje geilerds
quote:... kill....zodrekt....swa...matties...etc
Fuck hun, stelletje luie wannabe taalpuristen. Je schrijft maar volgens het groene boekje.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:21 schreef raaavi het volgende:
[..]
Hmm opzich wel maar
http://www.onzetaal.nl/advies/ps.php
Een uur later is iedereen kats van de kaart inmiddels heb ik net een biertje voor mezelf gehaald. Ik vraag aan de nieuwe jonge:"Waarom haal jij niets swa?" waarop hij antwoord:"Ik haal zodrekt wel hoor!"
Klacht: Jonge besteld bacardi breezer en zet de rest van de groep voor lul door onze mannelijkheid aan te tasten.
P.S. Jullie hoeven deze OP niet op spellingsfouten te gaan controleren en me daar op te naaien want ik heb deze OP al in Microsoft Word gecontroleerd voor ik hem poste.
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Trouwens is dat Jeneva Jolie in je avatar, TS?
Ja, zou je haar geven?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Trouwens is dat Jeneva Jolie in je avatar, TS?
Dat zal vast een discussie van niveau zijn geweest...quote:Op woensdag 22 april 2009 22:11 schreef muay-toy het volgende:
Daarna gaan we naar een betere tent en discussiëren nog wat na over de evolutietheorie.
Meen je dit?quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:18 schreef Rosbief het volgende:
De grootste spelfout staat in de TT overigens_!
Iemand zou je moeten nomineren voor een lintje.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:28 schreef Rosbief het volgende:
Mensen die over PS zeiken en de echte draken (van fouten) laten staan![]()
[..]
Inderdaad, groep 8 spulquote:Op woensdag 22 april 2009 23:37 schreef griekjeee het volgende:
Wie zijn al die kinderen op de foto?
hoax, sinds het rookeverbod gaat niemand meer uit (volgens de kroegeigenaren)quote:Op woensdag 22 april 2009 22:11 schreef muay-toy het volgende:
Een goede geile avond stelletje geilerds,
Afgelopen weekend was ik stappen met een grote groep mensen(niet allemaal mijn vrienden maar merendeel wel) De groep is groot omdat iedereen gewoon meevraagt waar hij of zij zin in heeft, op deze manier netwerk je ook als het ware. Nu had een vriend van mij een jonge die bij hem op het ROC(![]()
) zit meegenomen met ons om uit te gaan. Desondanks het wel een aardige kill was had ik zo mijn twijfels. Ik heb verder niet echt met de jonge gepraat want mensen moeten niet denken dat ze alles zomaar krijgen, ze moeten zich eerst bewijzen tegenover mij.
Eenmaal in de discotheek begonnen we met de vraag wie wat wilde drinken. De hand gaat rond en je zegt wat je wilt en gooit er een muntje in. De desbetreffende jonge zei steeds:"Nee man wacht nog ff haal zodrekt zelf wel wat" Dit is natuurlijk om te beginnen al erg saai van hem en mijn eerste indruk was dan ook dat hij een gierigaard was. De volgende 2 rondjes ging het hetzelfde en steeds wilde hij geen biertje. Hij leek mij een watje, zo zag hij er ook uit, volgens mij was dit een van z'n eerste keren uit.![]()
Een uur later is iedereen kats van de kaart inmiddels heb ik net een biertje voor mezelf gehaald. Ik vraag aan de nieuwe jonge:"Waarom haal jij niets swa?" waarop hij antwoord:"Ik haal zodrekt wel hoor!"
En nu komt het, die jonge loopt ineens van me weg en gaat wat drinken halen. Even later komt hij terug met... ja dames en heren... een br33zaHtJaH!!! Een andere vriend vraagt aan hem waarom hij geen bier haalt in plaats van een br33zAh waarop hij zegt dat hij geen bier lust![]()
Ik loop weg van hem en al m'n matties lopen achter me aan. De jonge die hem meebracht blijft met de nieuwe jonge praten. We lopen naar buiten en gooien het kaartje van zijn jas ergens neer(we hadden die nog in onze zak zitten) Daarna gaan we naar een betere tent en discussiëren nog wat na over de evolutietheorie.
Klacht: Jonge besteld bacardi breezer en zet de rest van de groep voor lul door onze mannelijkheid aan te tasten.
foto-impressie stapverhaal(desbetreffende jongen uiterst links)
[ afbeelding ]
De OP quoten, failquote:Op donderdag 23 april 2009 09:12 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
hoax, sinds het rookeverbod gaat niemand meer uit (volgens de kroegeigenaren)
quote:Op donderdag 23 april 2009 08:20 schreef Rasher het volgende:
Laat die gast toch fijn Breezers drinken.
Als je je aan zo iets puberaals kan ergeren als je op stap gaat dan zal de rest van de avond vast gezellig zijn geweest. Het laatste waar ik me aan kan storen is wat andere mensen graag drinken.
Grapje om 't bonnetje van z'n jas weg te gooien is ook echt een goeie, man... Stoer.
Ik lust ook geen bier. Drinkt het wel maar liever niet. Vanzelfsprekend drink ik geen Breezers, genoeg andere drank die 10 keer beter smaakt. Iedereen drinkt wat borrels mee, bier/breezer/sterke drank is om weg te spoelen. Zuipuhhh
Ga je nooit uit of zo? Daar heeft iedereen alweer (Gelukkig) schijt aan, tenminste Amsterdam, Nijmegen etc.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:12 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
hoax, sinds het rookeverbod gaat niemand meer uit (volgens de kroegeigenaren)
Godverdomme, na me ban van 3 dagen geleden op Fok! heb ik beloofd om rustig aan te doen, sorry.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:20 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ga je nooit uit of zo? Daar heeft iedereen alweer (Gelukkig) schijt aan, tenminste Amsterdam, Nijmegen etc.
Maargoed het is wel een beetje kinderachtig, ik denk dat jullie net een half jaartje aan het uitgaan zijn oid.
Van die pubers die voor andere mensen dingen gaan bepalen.
Als ik die foto zo zie paste die breezer eigenlijk wel bij één ieder van henquote:
O ja, jij drinkt zeker van die wijvencoctails. Mohito's enzoquote:Op donderdag 23 april 2009 08:20 schreef Rasher het volgende:
Laat die gast toch fijn Breezers drinken.
Als je je aan zo iets puberaals kan ergeren als je op stap gaat dan zal de rest van de avond vast gezellig zijn geweest. Het laatste waar ik me aan kan storen is wat andere mensen graag drinken.
Grapje om 't bonnetje van z'n jas weg te gooien is ook echt een goeie, man... Stoer.
Ik lust ook geen bier. Drinkt het wel maar liever niet. Vanzelfsprekend drink ik geen Breezers, genoeg andere drank die 10 keer beter smaakt. Iedereen drinkt wat borrels mee, bier/breezer/sterke drank is om weg te spoelen. Zuipuhhh
Ik weet niet waar jij uitgaat in Nijmegen, maar de enige kroeg waar ik mensen heb zien roken sinds het rookverbod is het Eurocafe en ik mag lijen dat je daar niet uitgaatquote:Op donderdag 23 april 2009 12:20 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ga je nooit uit of zo? Daar heeft iedereen alweer (Gelukkig) schijt aan, tenminste Amsterdam, Nijmegen etc.
Maargoed het is wel een beetje kinderachtig, ik denk dat jullie net een half jaartje aan het uitgaan zijn oid.
Van die pubers die voor andere mensen dingen gaan bepalen.
Dat is echt een pauper kroeg.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:34 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij uitgaat in Nijmegen, maar de enige kroeg waar ik mensen heb zien roken sinds het rookverbod is het Eurocafe en ik mag lijen dat je daar niet uitgaat
Hier vond ik je al een eikel en ben ik gestopt met lezen.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:11 schreef muay-toy het volgende:
Ik heb verder niet echt met de jonge gepraat want mensen moeten niet denken dat ze alles zomaar krijgen, ze moeten zich eerst bewijzen tegenover mij.
Ik heb niet eens alle foute worden aangegeven.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:11 schreef muay-toy het volgende:
Een goede geile avond stelletje geilerds,
Afgelopen weekend was ik stappen met een grote groep mensen(niet allemaal mijn vrienden maar merendeel wel) De groep is groot omdat iedereen gewoon meevraagt waar hij of zij zin in heeft, op deze manier netwerk je ook als het ware. Nu had een vriend van mij een jonge die bij hem op het ROC(![]()
) zit meegenomen met ons om uit te gaan. Desondanks het wel een aardige kill was had ik zo mijn twijfels. Ik heb verder niet echt met de jonge gepraat want mensen moeten niet denken dat ze alles zomaar krijgen, ze moeten zich eerst bewijzen tegenover mij.
Eenmaal in de discotheek begonnen we met de vraag wie wat wilde drinken. De hand gaat rond en je zegt wat je wilt en gooit er een muntje in. De desbetreffende jonge zei steeds:"Nee man wacht nog ff haal zodrekt zelf wel wat" Dit is natuurlijk om te beginnen al erg saai van hem en mijn eerste indruk was dan ook dat hij een gierigaard was. De volgende 2 rondjes ging het hetzelfde en steeds wilde hij geen biertje. Hij leek mij een watje, zo zag hij er ook uit, volgens mij was dit een van z'n eerste keren uit.![]()
En nu komt het, die jonge loopt ineens van me weg en gaat wat drinken halen. Even later komt hij terug met... ja dames en heren... een br33zaHtJaH!!! Een andere vriend vraagt aan hem waarom hij geen bier haalt in plaats van een br33zAh waarop hij zegt dat hij geen bier lust![]()
Ik loop weg van hem en al m'n matties lopen achter me aan. De jonge die hem meebracht blijft met de nieuwe jonge praten. We lopen naar buiten en gooien het kaartje van zijn jas ergens neer(we hadden die nog in onze zak zitten) Daarna gaan we naar een betere tent en discussiëren nog wat na over de evolutietheorie.
Tip: Koop nieuwe M$ Word.quote:P.S. Jullie hoeven deze OP niet op spellingsfouten te gaan controleren en me daar op te naaien want ik heb deze OP al in Microsoft Word gecontroleerd voor ik hem poste.
Ik heb verder niet echt met de jonge gepraat want mensen moeten niet denken dat ze alles zomaar krijgen, ze moeten zich eerst bewijzen tegenover mij.
Je bent een meid en hebt het over "onze mannelijkheid".quote:Klacht: Jonge besteld zet de rest van de groep voor lul door onze mannelijkheid aan te tasten.
Swa en kill etc kloppen gewoon kneusje.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:53 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens alle foute worden aangegeven.
[..]
Tip: Koop nieuwe M$ Word.
Dit. Teringquote:Op woensdag 22 april 2009 22:16 schreef afcajos het volgende:
Whehewat een mongool.
Gasten die dat bij ons flikken worden zonder pardon met pek en veren naar huis gestuurd.
Au!quote:Op donderdag 23 april 2009 16:53 schreef Breathtaking het volgende:
Praten over mannelijkheid op je 15ekijk die jochies op die foto nou joh!
Truequote:Op donderdag 23 april 2009 17:03 schreef Matthijs- het volgende:
[ afbeelding ]
Een hobbit, een fag, een aap en...hm sjeezus tja wat voor een naam moet je het geven...een soort van kruising tussen Chewubacca, een alien en Klaas-Jan Huntelaar.
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:43 schreef Biels het volgende:
[..]
Hey, jij bent degene die geen bier lust he, alsof jij iemand mag uitschelden voor nerd
Mensen die hun mannelijkheid moeten bewijzen aan de hand van hun drank gebruik.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:33 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
O ja, jij drinkt zeker van die wijvencoctails. Mohito's enzo
Ik doe zelf HBOquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:54 schreef Seam het volgende:
Nu snap ik waarom TS altijd met die kromme zin 'geven' komt... hij gaat om met mensen van ROC![]()
In b4 shitstormquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:11 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Swa en kill etc kloppen gewoon kneusje.Ohnee, jij kent die woorden natuurlijk niet omdat je al je hele leven op een zolderkamertje zit, sorry.
Welke ben jij nou dan?quote:
Mensen die zich voordoen als taalpurist en alsnog uberfouten over het hoofd zienquote:Op woensdag 22 april 2009 22:28 schreef Rosbief het volgende:
Mensen die over PS zeiken en de echte draken (van fouten) laten staan![]()
[..]
die linker neukt je helemaal suf joh!quote:Op donderdag 23 april 2009 16:53 schreef Breathtaking het volgende:
Praten over mannelijkheid op je 15ekijk die jochies op die foto nou joh!
Dat je uberhaupt in die foto staat is al reden genoeg. Het zijn allemaal mongolen...quote:
wie zegt dat ik er op sta?quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:12 schreef afdak het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt in die foto staat is al reden genoeg. Het zijn allemaal mongolen...
quote:
Even de tijd genomen om je post te verbeteren, zodat andere mensen het ook kunnen lezen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:12 schreef amvrosios het volgende:
Wat een kansloos kanker topic, stelletje kansloze pubers die stoer moeten doen om bij de een of andere domme massa te horen.
TS, je moeder is vast trots op je...maar geloof me, zij is de enige!
Dan vraag ik me ook af waar Mr.Cooper uitgaat, want volgens mij wordt dat beleid gewoon overal gehandhaafd (ja, behalve bij het Eurocafé danquote:Op donderdag 23 april 2009 12:34 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij uitgaat in Nijmegen, maar de enige kroeg waar ik mensen heb zien roken sinds het rookverbod is het Eurocafe en ik mag lijen dat je daar niet uitgaat
quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:12 schreef amvrosios het volgende:
wat een kansloos kanker topic,stelletje kansloze pubers die stoer moeten doen om bij de een of andere domme massa te horen...Ts,Je moeder is vast trots op je...maar geloof me,ze is de enige!
ga jij maar aan de wijvendrankjes. het maakt niet uit of je af en toe vodka tussendoor het bier drinkt, maar kom niet met breezers en bacardi cola-rum en al die shit aanzetten.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Jezelf een echt Kill vinden omdat je bier drinkt. Bier zuipen....dát is pas gierig
quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:36 schreef muay-toy het volgende:
[..]
ga jij maar aan de wijvendrankjes. het maakt niet uit of je af en toe vodka tussendoor het bier drinkt, maar kom niet met breezers en bacardi cola-rum en al die shit aanzetten.
Dus alleen als je bier drinkt ben je een echte manquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:36 schreef muay-toy het volgende:
[..]
ga jij maar aan de wijvendrankjes. het maakt niet uit of je af en toe vodka tussendoor het bier drinkt, maar kom niet met breezers en bacardi cola-rum en al die shit aanzetten.
zet de rest van de groep voor lul door onze mannelijkheid aan te tasten.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:58 schreef Wells.p het volgende:
goedzo, jij faalt hard.quote:Mannelijkheid?
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat zal vast een discussie van niveau zijn geweest...
neuckken!quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:19 schreef Bredewout92 het volgende:
TS lijkt op een aapWat doe je als HBOer(18+) met 13-14 jarige?
quote:
Wat ben jij toch een ontzettende domme, lompe pauperboer. Blijf lekker kapotte kranen maken!quote:Op donderdag 23 april 2009 12:58 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dat is echt een pauper kroeg.![]()
Kroegen in Nijmegen zijn sowieso verrot en verrekte saai. Dorpskroegen zijn 10x beter.
ga ff terug achter je moleculaire bouwproject beta nerdquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:32 schreef onderscheid het volgende:
als die foto ts met zijn vriendengroepje is dan raad ik hem aan om gewoon het kanaal in te rijden met zijn allen. en dan wel met een auto met electrische ramen.
Als je zeker van jezelf bent dan maakt het geen ruk uit wat jij of een ander drinkt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:36 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Eensch...quote:Op maandag 27 april 2009 00:28 schreef Posergoth6667 het volgende:
1. klacht onterecht, als je bier niet lekker vind vind je bier niet lekker. ik vind whisky niet te zuipen
2. op die foto is de 'coolste' gast de meest linker, ondanks zijn vrouwenkleding. de rest staat van de zomer op een bootje te dansen in amsterdam
3. als je het bonnetje van zijn jas zomaar ergens op de grond gooit in een discotheek, zodat hij tot het einde moet wachten om zijn jas terug te krijgen, ben je een asociale homofiele tokkie.
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:03 schreef DeRattebaas het volgende:
Ik heb weer wat lelijkheid gevonden die ik graag met jullie wil delen.
[ afbeelding ]
Deze gast kan zn tong blijkbaar niet binnen houden..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hihi.. kijk haar zuigen..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfde kapper zeker![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk die gast rechtachter, dat is nou een baas!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let vooral even op die wenkbrauw rechtsachter![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit was pas van 1 avond![]()
Idd allemaal nogal vage kapsel en gaykleertjesquote:Op maandag 27 april 2009 14:22 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Damn wat zien die belgen er...... vreemd uit
Woensdag ga ik met 2 vrienden naar Antwerpen hoop niet teveel van dit soort types tegen te komen.quote:Op maandag 27 april 2009 14:22 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Damn wat zien die belgen er...... vreemd uit
"Ey swa, geloof je in god?"quote:Op woensdag 22 april 2009 22:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat zal vast een discussie van niveau zijn geweest...
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
"Ey swa, geloof je in god?"
"Nee man, das bullshit, de efolutieteorie, da's pas baas."
"De wat?"
"De efolutieteorie, jwz, van die darwin ofzo. Dat al die beesten gewoon evolueren en shit. Eerst amoebe's, toen werden het vissen. Die vissen zo "ey gekl die bananen in die boom, daar kunnen we niet bij". Toen gingen ze veranderen in apen enzo, en toen mensen met stoommachines enzo. Logisch."
sad but truequote:Op dinsdag 28 april 2009 14:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
"De wat?"
"De efolutieteorie, jwz, van die darwin ofzo. Dat al die beesten gewoon evolueren en shit. Eerst amoebe's, toen werden het vissen. Die vissen zo "ey gekl die bananen in die boom, daar kunnen we niet bij". Toen gingen ze veranderen in apen enzo, en toen mensen met stoommachines enzo. Logisch."
"Serieus swa?"quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
"De wat?"
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:02 schreef Mike het volgende:
muay-toy, heeft niets geleerd van z'n vorige ban, maand weg nu.
quote:
Je bent echt zo'n nerd dat je iemand een pauper noemt als ie aar de discotheek gaat.quote:Op woensdag 29 april 2009 02:35 schreef Szura het volgende:
TS is iemand die geen Nederlands kan---> zie TT
TS is een pauper die naar de discotheek gaat
TS is na 1 uur al van de kaart en dus een pussy
TS is één van de gaylords op de foto
TS is een kutcrimineel die andermans spullen weggooit
TS is een randdebiel die topics stoerder probeert te maken
COMPLETE FAIL YOU IDIOT
quote:Op woensdag 29 april 2009 02:35 schreef Szura het volgende:
TS is iemand die geen Nederlands kan---> zie TT
TS is een pauper die naar de discotheek gaat
TS is na 1 uur al van de kaart en dus een pussy
TS is één van de gaylords op de foto
TS is een kutcrimineel die andermans spullen weggooit
TS is een randdebiel die topics stoerder probeert te maken
COMPLETE FAIL YOU IDIOT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.psst slaat op jouje moet een gegeven paard niet in de bek staren
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:03 schreef Matthijs- het volgende:
[ afbeelding ]
Een hobbit, een fag, een aap en...hm sjeezus tja wat voor een naam moet je het geven...een soort van kruising tussen Chewubacca, een alien en Klaas-Jan Huntelaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |