Dit. Teringquote:Op woensdag 22 april 2009 22:16 schreef afcajos het volgende:
Whehewat een mongool.
Gasten die dat bij ons flikken worden zonder pardon met pek en veren naar huis gestuurd.
Au!quote:Op donderdag 23 april 2009 16:53 schreef Breathtaking het volgende:
Praten over mannelijkheid op je 15ekijk die jochies op die foto nou joh!
Truequote:Op donderdag 23 april 2009 17:03 schreef Matthijs- het volgende:
[ afbeelding ]
Een hobbit, een fag, een aap en...hm sjeezus tja wat voor een naam moet je het geven...een soort van kruising tussen Chewubacca, een alien en Klaas-Jan Huntelaar.
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:43 schreef Biels het volgende:
[..]
Hey, jij bent degene die geen bier lust he, alsof jij iemand mag uitschelden voor nerd
Mensen die hun mannelijkheid moeten bewijzen aan de hand van hun drank gebruik.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:33 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
O ja, jij drinkt zeker van die wijvencoctails. Mohito's enzo
Ik doe zelf HBOquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:54 schreef Seam het volgende:
Nu snap ik waarom TS altijd met die kromme zin 'geven' komt... hij gaat om met mensen van ROC![]()
In b4 shitstormquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:11 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Swa en kill etc kloppen gewoon kneusje.Ohnee, jij kent die woorden natuurlijk niet omdat je al je hele leven op een zolderkamertje zit, sorry.
Welke ben jij nou dan?quote:
Mensen die zich voordoen als taalpurist en alsnog uberfouten over het hoofd zienquote:Op woensdag 22 april 2009 22:28 schreef Rosbief het volgende:
Mensen die over PS zeiken en de echte draken (van fouten) laten staan![]()
[..]
die linker neukt je helemaal suf joh!quote:Op donderdag 23 april 2009 16:53 schreef Breathtaking het volgende:
Praten over mannelijkheid op je 15ekijk die jochies op die foto nou joh!
Dat je uberhaupt in die foto staat is al reden genoeg. Het zijn allemaal mongolen...quote:
wie zegt dat ik er op sta?quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:12 schreef afdak het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt in die foto staat is al reden genoeg. Het zijn allemaal mongolen...
quote:
Even de tijd genomen om je post te verbeteren, zodat andere mensen het ook kunnen lezen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:12 schreef amvrosios het volgende:
Wat een kansloos kanker topic, stelletje kansloze pubers die stoer moeten doen om bij de een of andere domme massa te horen.
TS, je moeder is vast trots op je...maar geloof me, zij is de enige!
Dan vraag ik me ook af waar Mr.Cooper uitgaat, want volgens mij wordt dat beleid gewoon overal gehandhaafd (ja, behalve bij het Eurocafé danquote:Op donderdag 23 april 2009 12:34 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij uitgaat in Nijmegen, maar de enige kroeg waar ik mensen heb zien roken sinds het rookverbod is het Eurocafe en ik mag lijen dat je daar niet uitgaat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |