ja, wat zal ik zeggen....het was op kunstgras, dus weinig "echte lichameljke" duels.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tof hoor, Bjoro!
Hoe waren ze in het veld?
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:27 schreef Bjoro het volgende:
trouwens wel leuk die nederlandse teksten in bepaalde buitenlandse liedjes !
hahaha grappig....quote:Op woensdag 22 april 2009 21:27 schreef Bjoro het volgende:
trouwens wel leuk die nederlandse teksten in bepaalde buitenlandse liedjes !
Tjee, dat is snel gegaan zeg !quote:
Ik las het netquote:
schijnt in SHO beleid voor te zijn..quote:Op woensdag 22 april 2009 23:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik las het net
Triest dat mensen in zijn topic gaan zeggen dat het wel vaker gebeurt op een dag
Ik heb Martin Bril vorig jaar kort gesproken toen ik bij DWDD was, geweldige ventquote:Op woensdag 22 april 2009 23:48 schreef Ole het volgende:
SCH gefeli!!!!!!!!
en over Martin Bril.. zag ik hier vaak in de buurt
demnnnn
Jij ook al?quote:Op donderdag 23 april 2009 00:06 schreef sjimz het volgende:
Bril
Kanker blijft een enge ziekte.
Toevallig dat ik vandaag mijn nieuwe bril heb gehaald
Jij hebt de palingen besmet h'e, zo kan ik ook winnenquote:
Je vriend is weer opstap ?quote:
die weet je toch?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:30 schreef SCH het volgende:
Had ik je echte naam te pakken Ole?
Die zover ik weet daar al een tijdje waren en domweg uitgedaagd werden.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:08 schreef SCH het volgende:
4 gewonde supporters in Volendam omdat er wat ajax-supporters langs kwamen
En daarom ga je met een mes in het rond steken? Heb je uberhaupt een mes bij je? Kom nou toch. Ze waren ijt op rellen en die Heerenveenfans die daar de hele dag al zaten te zuipen zijn sukkels, die hadden geen kaarten en hadden gewoon thuis moeten blijven, (deze vechtpartij was tijdens de wedstrijd) maar die Ajax-fans werden echt opgetrommeld via de mobiel. Wat een creeps, stond voor tientallen jaren gevangenisstraf volgens mij.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die zover ik weet daar al een tijdje waren en domweg uitgedaagd werden.
Goedemorgen.
Die hadden er niks te zoeken in ieder geval, leek er erg op dat ze kwamen om te rellen.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja, ik neem het niet voor ze op hoor, maar zeg dan niet in eerste instantie dat het enkel door de aanwezige Ajax supporters kwam.
Nope, en zoals je zegt die SCH supporters ook niet. Dus is het van beide kantenquote:Op donderdag 23 april 2009 11:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Die hadden er niks te zoeken in ieder geval, leek er erg op dat ze kwamen om te rellen.
Ja, ik zie je in FB ook al te keer gaan. Doe maar even een strandwandeling ofzoquote:Op donderdag 23 april 2009 11:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, laat ik er maar weer over ophouden want dit gaat toch wel weer verzanden in een eindeloze discussie.
Te keer gaanquote:Op donderdag 23 april 2009 11:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, ik zie je in FB ook al te keer gaan. Doe maar even een strandwandeling ofzo
Weg mag ? je gaat gewoon weg... dat gezeur of je wel of niet mag...quote:Op donderdag 23 april 2009 15:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Is wel de planning als het lukt met kaarten en ik eerder weg mag van het familieweekend![]()
![]()
Van mij. Met van die *^$^*$% schoonzussen die alles rond voetbal belachelijjk vinden, een man die liever niet meegaat en broers die te slap zijn om mijn kant te kiezen.quote:
Doe ik ook wel hoor maar het levert altijd van dat gedoe op.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Weg mag ? je gaat gewoon weg... dat gezeur of je wel of niet mag...
De verkeerde kant dusquote:Op donderdag 23 april 2009 15:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Van mij. Met van die *^$^*$% schoonzussen die alles rond voetbal belachelijjk vinden, een man die liever niet meegaat en broers die te slap zijn om mijn kant te kiezen.
Tuurlijkquote:Op donderdag 23 april 2009 16:00 schreef SCH het volgende:
Doe ik ook wel hoor maar het levert altijd van dat gedoe op.
Maar voorlopig andere zorgen: mijn broertje wordt momenteel geopereerd aan k. aan zijn bal, een soort Lance Armstrong. Hopelijk fietst hij binnenkort ook weer net zo frips.
Op dit moment fiets ik ook beter dan Lance.quote:
De arrogantiequote:
ik betwijfel het, hij is gewoon volop in trainingquote:Op donderdag 23 april 2009 16:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Op dit moment fiets ik ook beter dan Lance.
Echt waar? Heeft hij daar tijd voor tussen het bijhouden van zijn weblog en het bekritiseren van collega's door?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik betwijfel het, hij is gewoon volop in training
jaquote:Op donderdag 23 april 2009 17:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Echt waar? Heeft hij daar tijd voor tussen het bijhouden van zijn weblog en het bekritiseren van collega's door?
Ik moet nog maandag en dinsdag nog en daarna een mini vakantie van 5 dagen. Al heb ik genoeg studie dingen staan dus die dagen zijn wel gevuldquote:
omgquote:Op donderdag 23 april 2009 19:28 schreef borisz het volgende:
De JSF toestellen komen er, nou ja volgend jaar dan. Het besluit wordt een jaartje uitgesteld.
Hamer is echt alleen maar aan het draaienquote:
Doe eens een linkjequote:Op donderdag 23 april 2009 20:03 schreef rubbereend het volgende:
En de EPT stream is weer begonnenkijken of Constant het kan winnen
Heads upquote:Op donderdag 23 april 2009 20:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
http://www.pokerstars.tv/editorial/nl-ept-live.html
en nummer 4 eruit
Hoeveel heeft ie gewonnen?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:20 schreef rubbereend het volgende:
Hoppa de grootste Nederlandse toernooicash
hoeveel had hij verkocht? 43%?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:43 schreef borisz het volgende:
[..]
1,5 miljoen. Grootste cash ooit voor een Nederlander.
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:15 schreef golfer het volgende:
Wat een ontzettend laf en slap compromis weer als anti-climax van het JSF-debat.
Ik heb volgend weekend een lang weekendquote:Op donderdag 23 april 2009 20:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik nog 1 dag werken en dan ook een hele echte week vakantie
ik ga bijna de complete maand juli op vakantiequote:Op donderdag 23 april 2009 20:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb volgend weekend een lang weekend
Ik ben vrij tot en met 6 meiquote:Op donderdag 23 april 2009 20:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik nog 1 dag werken en dan ook een hele echte week vakantie
Komt goed, komt goedquote:Op donderdag 23 april 2009 21:15 schreef RayMania het volgende:
Ik ga voorlopig stoppen met bier drinken, want ben de laatste tijd echt te vaak brak.
Volgende week Koninginnedag hè?.
Je weet wat Herman Brood zei ?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:15 schreef RayMania het volgende:
Ik ga voorlopig stoppen met bier drinken, want ben de laatste tijd echt te vaak brak.
Kijk dat doe je goedquote:Op donderdag 23 april 2009 21:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ga bijna de complete maand juli op vakantie
Ook heel slimquote:Op donderdag 23 april 2009 21:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kijk dat doe je goed
ik spaar m'n dagen op voor als de kleine komt
Wil je nog een nummer drie ?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ook heel slim
Heb ik met Marc ook gedaan, maar nu zit er even geen baby aan te komen, dus moet er maar even 'echt' vakantie gevierd worden
Ook heel slimquote:Op donderdag 23 april 2009 21:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ook heel slim
Heb ik met Marc ook gedaan, maar nu zit er even geen baby aan te komen, dus moet er maar even 'echt' vakantie gevierd worden
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:15 schreef RayMania het volgende:
Bier is bierquote:Op donderdag 23 april 2009 21:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]kutfeest, geforceerd gezellig doen en met z'n bier gaan drinken omdat Trix het goed vindt
sinds wanneer vindt jij het erg om bier te drinken ?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]kutfeest, geforceerd gezellig doen en met z'n bier gaan drinken omdat Trix het goed vindt
Zegt iemand die als een travestiet met een fopneus op drie dagen van de wereld isquote:Op donderdag 23 april 2009 21:44 schreef rubbereend het volgende:
Touchequote:Op donderdag 23 april 2009 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zegt iemand die als een travestiet met een fopneus op drie dagen van de wereld is
Hahahaha.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zegt iemand die als een travestiet met een fopneus op drie dagen van de wereld is
Genomineerden.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:49 schreef SCH het volgende:
wie anders borisz?
Ik zou stemmen voor Borisquote:Op donderdag 23 april 2009 21:56 schreef RayMania het volgende:
Gewoon terecht als je dat lijstje ziet. Moet het anders weer "ik ben Marco en zelfs als ik over mijn eigen stront zing, dan wordt het #1 - Borsato" worden?
Ik heb een hekel aan Borissen.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zou stemmen voor Boris. Maar Marco B had ook mogen winnen ja alles beter dan Alain Clark.
fijn iemand die de ironie oppikt...... Al die mensen die hier Carnavalquote:Op donderdag 23 april 2009 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
ik heb boris gestemd, trek zijn muziek niet maar hij is wel de beste zanger van die genomineerdenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zou stemmen voor Boris. Maar Marco B had ook mogen winnen ja alles beter dan Alain Clark.
Mwah je hebt Adbij bier, je hebt witbier, pils, weizen, Guinness en ga zo maar doorquote:
Die awards zijn natuurlijk lachwekkend. Dat het überhaupt op de tv wordt uitgezonden is al een grap.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:09 schreef SCH het volgende:
Alain Clark is gewoon de beste zanger van dat rijtje. Al is het kutmuziek. Punt.
Voor de rest moeten alle awards naar Dio
Met mijn broertje gaat het goed, mocht het jullie interesseren.
Helemaal niet, die gozer kan niet zingen het is jengelen wat die doet.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:09 schreef SCH het volgende:
Alain Clark is gewoon de beste zanger van dat rijtje. Al is het kutmuziek. Punt.
Dio moet helemaal een enkeltje Litouwen krijgenquote:Voor de rest moeten alle awards naar Dio
Goed nieuwsquote:Met mijn broertje gaat het goed, mocht het jullie interesseren.
mooi dat het goed gaatquote:Op donderdag 23 april 2009 22:09 schreef SCH het volgende:
Voor de rest moeten alle awards naar Dio
Mooi zo.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:09 schreef SCH het volgende:
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:57 schreef SCH het volgende:
We moeten toch niks hebben van ballen in onze familie
Guinness is geen biersoort, het biersoort heet stout.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Mwah je hebt Adbij bier, je hebt witbier, pils, weizen, Guinness en ga zo maar door.
Gelukkig doe ik dat ook nietquote:Op donderdag 23 april 2009 22:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
fijn iemand die de ironie oppikt...... Al die mensen die hier Carnavalposten en vervolgens op 30 april met een oranje neus door de steden trekken
[..]
ik heb boris gestemd, trek zijn muziek niet maar hij is wel de beste zanger van die genomineerden
Ach je hebt bijna vakantiequote:
Ja je kanquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:49 schreef SCH het volgende:
LIg nog lekker in bed te lezen en te lappen, wachten tot de zon echt gaat SCHijnen.
Veel te druk vandaagquote:
Vanavond X-Factor, alle tijd van de wereldquote:
Programma wordt alleen in drie weken afgeraffeldquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vanavond X-Factor, alle tijd van de wereld.
Ja beetje jammer inderdaad. Vanavond dan de laatste afvaller of volgende week nog eentje?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Programma wordt alleen in drie weken afgeraffeld.
Deze week 1 en volgende week drie. Daarna is de finale.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja beetje jammer inderdaad. Vanavond dan de laatste afvaller of volgende week nog eentje?
Moet je de andere boeken ook lezen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:30 schreef appelsientje het volgende:
Lijkt mee een interessant boek
Schuldig van Ernst Louwens
Ik heb de andere boeken nog niet gelezen... tips ?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Moet je de andere boeken ook lezen.
Hoop dat deze man ooit nog een keer bekent.
Stan de Jong - is erg pro Louwes, al wel wat ouderquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb de andere boeken nog niet gelezen... tips ?
Ik heb mijn 50.000ste post aan SCH verspiltquote:
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb mijn 50.000ste post aan SCH verspilt.
Achjaquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:29 schreef Ole het volgende:
Zou het dan echt?
[GERUCHT] maakt Beatrix vanavond aftreden bekend?
Ach ik zit ook nog op m'n werkquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:51 schreef Grulez het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal mensen in de zon en ik zit hier troosteloos achter mn pc...
Waar ga je heen dan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:00 schreef Ole het volgende:
Ik moet nog even flink aan de schoonmaak en wasjes draaien voor ik op vakantie ga
quote:
Met dit weer word ik op iedereen verliefd.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
En tong, ben je al verliefd?
Maandag ga ik naar Spanjequote:
Vreselijk slecht geschreven boek.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:57 schreef SCH het volgende:
Bas Haan is erg anti-Louwes, recent verschenen
Over het weer waarschijnlijkquote:
Weer interesseert me weinig. Als het maar niet regent van 07:40 - 07:45, van 8:30 - 9:00 en 17:30 - 18:00.quote:
Ik ga gewoon Eredivisie kijken.quote:
Neuh, 4-0.quote:
Dé internethype van het moment!quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met dit weer word ik op iedereen verliefd.
Wie is het trouwens ?
Tegen Haarlem jaquote:
Ik heb maar 4-1 voorspeltquote:
Wij spelen tenminste playoffs, kunnen ze zes kilometer verderop niet zeggenquote:
Bedoel je Telstar?quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Wij spelen tenminste playoffs, kunnen ze zes kilometer verderop niet zeggen.
Precies. Losers. Wij krijgen wel een nieuw (verbouwd) stadion.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:15 schreef borisz het volgende:
[..]
3e Periode olé oléquote:
Je hebt je aardrijkskunde onder de kniequote:
Neuh de bouwbedrijven + gemeente Haarlem wilden niet meewerken dus dat gaat nog wel even durenquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Precies. Losers. Wij krijgen wel een nieuw (verbouwd) stadion.
Kunnen ze zes kilometer verderop volgens mij niet zeggen
Dat staat er toch?quote:
quote:
Borisz is dan toch Haarlem of is borisz Telstar?quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Wij(EC en ik) zijn Telstarquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:24 schreef sezten het volgende:
[..]
[..]
Borisz is dan toch Haarlem of is borisz Telstar?
Voor wat het waard is.quote:
Ja ik ben actief Telstar teletextsupporterquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Voor wat het waard is.
Teletextsupporters
Nu snap ik het.quote:
Telstar heeft in het verleden een paar leuke spelers voortgebrachtquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:31 schreef sezten het volgende:
[..]
Nu snap ik het.![]()
Directeur van m´n middelbare was ook voor Telstar
Vergeet huidige Eredivisiespelers als Sankoh en Kivuvu nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Telstar heeft in het verleden een paar leuke spelers voortgebracht.
oa. Jerrel Hasselbaink, Ruud Geels, Heinz Stuy en Arjan De Zeeuw.
Nu moeten we het doen met een paar knopen en jeugdspelers van AZ.
Hopelijk knalt Glynor Plet er in de playoffs er nog een paar in.
Sergio Ommelquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Telstar heeft in het verleden een paar leuke spelers voortgebracht.
oa. Jerrel Hasselbaink, Ruud Geels, Heinz Stuy en Arjan De Zeeuw.
Nu moeten we het doen met een paar knopen en jeugdspelers van AZ.
Hopelijk knalt Glynor Plet er in de playoffs er nog een paar in.
Jamal Dibi ja. Ging toen naar AZ en faalde hard. Kwam later nog eventjes terug bij Telstar. Nu bij Al Ahli, lees ik op zijn wiki.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:43 schreef sezten het volgende:
[..]
Sergio Ommel![]()
En ene spits met de achternaam iets in de trend van Dibi of zo speelde er ongeveer 4 jaar geleden gok ik
Heeft Sergio ook bij Sevilla gespeeld ?quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:43 schreef sezten het volgende:
[..]
Sergio Ommel![]()
En ene spits met de achternaam iets in de trend van Dibi of zo speelde er ongeveer 4 jaar geleden gok ik
quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:46 schreef sezten het volgende:
Bij Telstar was hij mijn favoriete Telstar speler
quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:47 schreef RayMania het volgende:
Dat is toch de broer van Tofik Dibi ()?
Dat laatste jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:48 schreef sezten het volgende:
FC Groningen
Telstar
2000–2001 KR
2001–2002 Bristol Rovers 23 (8)
2002–???? Stormvogels Telstar
????–2007 Quick Boys
2007– Ter Leede
Waarom zou hij bij Sevilla gespeeld moeten hebben borisz? Omdat ik hem ken?
Volgens zijn wiki wel.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:47 schreef RayMania het volgende:
Dat is toch de broer van Tofik Dibi ()?
1978quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:06 schreef tong80 het volgende:
Wat is het laatste jaar dat Telstar in de eredivisie speelde.
Ik ben 46 en kan het me niet herinneren
77-78.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:06 schreef tong80 het volgende:
Wat is het laatste jaar dat Telstar in de eredivisie speelde.
Ik ben 46 en kan het me niet herinneren
Da's dertig jaar geleden.quote:
Opleidingsploeg voor AZ en opvulling in de jupiler leaguequote:Op vrijdag 24 april 2009 20:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Da's dertig jaar geleden.
Wat is de functie nog van Telstar ?
Telstar was 30 jaar geleden groter dan AZquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Opleidingsploeg voor AZ en opvulling in de jupiler league.
Telstar werd in 1974 6de en speelde intertoto. Dat is het hoogtepunt Daarna ging het snel bergafwaards.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Telstar was 30 jaar geleden groter dan AZ
Verpest het dan ook nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:10 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
leuk he een topic alleen voor jou
quote:
Hey oud papier ophalen heb ik ook een jaar lang gedaanquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:16 schreef sezten het volgende:
[..]
![]()
Trusten morgenochtend van 8 tot 1 oudpapier ophalen voor de muziekvereniging weer keihard werken maar ik ben wel lekker bruin geworden en 2 uur in de zon gezeten 1 uur in de zon gefietst en bijna niet verbrand
Ik doe het nu sinds oktober vorig jaar ongeveer. 1 keer per maand op een zaterdag ochtend.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:20 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Hey oud papier ophalen heb ik ook een jaar lang gedaan
Heb ik al gezien maar ik ga weer kijkenquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:36 schreef Ole het volgende:
Tong ga je vanavond Cuby and the Blizzards kijken?
Jah bij ons ook 1 keer in de maand. Regen is idd echt kutquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:32 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik doe het nu sinds oktober vorig jaar ongeveer. 1 keer per maand op een zaterdag ochtend.
Het is opzich wel tof om te doen alleen jammer dat het altijd zo vroeg is en soms regent het zijn alle dozen zeiknat![]()
Nu ga ik echt
Zou Johan Derksen ook kijkenquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:36 schreef Ole het volgende:
Tong ga je vanavond Cuby and the Blizzards kijken?
Je kent hun historie.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:38 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Jah bij ons ook 1 keer in de maand. Regen is idd echt kut
[..]
Zou Johan Derksen ook kijken![]()
Ik heb er ook weinig mee.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:47 schreef Bjoro het volgende:
ben ooit een keer naar een concert geweest van ze in Haarlem.
Alle 55+-ers gingen uit hun dak, maar de muziek kon mij niet echt raken zeg maar !
ach ja...gratis kaartjes en een t-shirt...dan is het al snel goed bij mijquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:49 schreef tong80 het volgende:
Ik heb er ook weinig mee.
Ben meer van de punknummers van de Sonics en MC-5 uit die tijd.
Hun verhaal is wel boeiend.
Ik wil een shirtje van jou als je kampioen bent gewordenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ach ja...gratis kaartjes en een t-shirt...dan is het al snel goed bij mij
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:01 schreef tong80 het volgende:
Ik wil een shirtje van jou als je kampioen bent geworden
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:02 schreef Bjoro het volgende:
een echte nr 16 aan je muur is een magneet voor de dames
Doe je best jongenquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
beloof niets....maar ga kijken wat ik voor je kan doen !
een echte nr 16 aan je muur is een magneet voor de dames
Damm ga je serieus naar zoveel ?? na 3 had ik het wel gezienquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:33 schreef pascalheister het volgende:
avond
zo dat was keukenboer nummer 4 vanavond, morgen nog een duitse keukenboer bezoeken en wellicht zondag nog één en dan maar eens de knoop doorhakken
De eerste had de keuken in onze smaak en voor een prijs in onze smaak......zijn we niet verder geweestquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:08 schreef appelsientje het volgende:
Damm ga je serieus naar zoveel ?? na 3 had ik het wel gezien
Heb je al wel een idee
ja kleuren en opstelling heb ik al wel in mn kop, dus het samenstellen gaat steeds sneller. Vanavond nog geen uurtje gezeten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Damm ga je serieus naar zoveel ?? na 3 had ik het wel gezien
Heb je al wel een idee
Ik streep vrouw door en plaats huishoudsterquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:21 schreef golfer het volgende:
Keuken---->>aanrecht---->>vrouw---->>> koken, afwassen, opruimen.
Daar is toch helemaal niets moeilijk aan?
streep keuken door en plaats magnetronquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik streep vrouw door en plaats huishoudster
Streep afwassen door en plaats plastic weggooi bestekquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
streep keuken door en plaats magnetron
Memoriesquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:36 schreef Bjoro het volgende:
streep koken, afwassen, opruimen maar door en plaats neuken, pijpen, slikken
met een dikke laag stof ?quote:
Ach wat zal ik zeggen. De laatste was bloedmooiquote:
Laat ik aan jouw generatie overquote:
Ik heb nog wat spruitjes over.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:31 schreef SCH het volgende:
zijn dochters noemen me zelfs oom
Crosspostquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:33 schreef Doc het volgende:
[..]
![]()
mijn dochters schoppen je gewoon weer net als toen ze je ontmoette - en zijn een stuk groter geworden, dus die schoppen harder- en ze zijn nu beter geinstrueerd - ze weten waar ze moeten schoppen
Helegaar geen crosspost - ik ben zo vriendelijk dat ik deze ruzie in het daartoe bestemde plek transporteerquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Crosspost![]()
Niet zo veel agressie docciedoc, het is lente en ik had je ook een zoon gegund.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:38 schreef Doc het volgende:
[..]
Helegaar geen crosspost - ik ben zo vriendelijk dat ik deze ruzie in het daartoe bestemde plek transporteer
En een zoon zou ik niet bij jou in de buurt laten komen, jij Michael Jackson wannabe.
Toch mag het niet. Poten zijn nou eenmaal wat gammelder van constructie en kunnen zich moeilijker verweren omdat ze een last te dragen hebben.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:39 schreef Doc het volgende:
Overigens zou ik het pure discriminatie vinden als je geen poten zou mogen rammen
Een last? Welke last? Die kast hoef je toch niet meer de hele tijd te dragen nu je er al een tijdje uit bent?quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Toch mag het niet. Poten zijn nou eenmaal wat gammelder van constructie en kunnen zich moeilijker verweren omdat ze een last te dragen hebben.
Ja ga maar weer lopen janken bij de meester, laffe nicht met je plofkop.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:42 schreef SCH het volgende:
En nou opbokken met die lelijke kop van je, anders ga ik in FB melden dat je steeds ruzie met me zoekt
Wat dacht je van een verzameling van meer dan 250 handtasjes.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:45 schreef Doc het volgende:
[..]
Een last? Welke last? Die kast hoef je toch niet meer de hele tijd te dragen nu je er al een tijdje uit bent?
Ik heb tenminste geen gezicht waar van de mensen zeggen: "Hebt u die brandwonden allang?"quote:Ja ga maar weer lopen janken bij de meester, laffe nicht met je plfokop.
Lafbek, en blijf van je vrouw af, die kan er ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:46 schreef Doc het volgende:
Anyway ik ga nu lekker slapen - welterrussssssten!
ik zit al aan haarquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:47 schreef SCH het volgende:
[..]
blijf van je vrouw af, die kan er ook niks aan doen.
quote:[b]Op zaterdag 25 april 2009 00:47 schreef S
Ik heb tenminste geen gezicht waar van de mensen zeggen: "Hebt u die brandwonden allang?"
Ik met jou?quote:
Vanavond nog de tondeuze ter hand genomen dus dan weet je dat ik het met die opmerking in ieder geval niet overmezelf hebquote:
Die film begint een uur te laat, wat mij betreft.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:59 schreef tong80 het volgende:
Er begint nu een briljante film.
Om één uur 'snachts.
Wat nou zendercoïdentatiren
Sorry het woord was te moelijk
o ja, dat is vandaag, want vandaag zijn mijn vrouw en ik 15 jaar bij elkaarquote:Op zaterdag 25 april 2009 08:31 schreef appelsientje het volgende:goedemorgen
al weer 1 jaar getrouwd
We gaan vanmiddag en vanavond lekker naar de saunaquote:Op zaterdag 25 april 2009 08:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
o ja, dat is vandaag, want vandaag zijn mijn vrouw en ik 15 jaar bij elkaar![]()
![]()
gaan jullie nog wat leuks doen?
Als het weer een beetje goed blijft laden we zo de bakfiets vol, en gaan picknikken in het Vondelparkquote:Op zaterdag 25 april 2009 08:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
We gaan vanmiddag en vanavond lekker naar de sauna
Heb haar een grote bos met 1witte en 12 rode rozen gegeven
Jij ook gefeliciteerd trouwensgaan jullie nog wat leuks doen?
en de rest goedemorgen !quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:15 schreef Bos81 het volgende:
AZ sien feli
hey dat is grappig daar gaan we soms ook naar toequote:Op zaterdag 25 april 2009 08:48 schreef SCH het volgende:
Gefeliciteerd allemaal. Lekker sientje sauna, welke ga je? Heb gisteren de hele middag in Soesterberg gelezen en gelegen, heerlijk.
Ik heb over sjimz en raymania gedroomd, we gingen boodschappen doen met zijn 3-en
Kijkquote:Op zaterdag 25 april 2009 08:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als het weer een beetje goed blijft laden we zo de bakfiets vol, en gaan picknikken in het Vondelpark
Hield je het droog?quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:48 schreef SCH het volgende:
Ik heb over sjimz en raymania gedroomd, we gingen boodschappen doen met zijn 3-en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |