quote:Op donderdag 23 april 2009 20:15 schreef golfer het volgende:
Wat een ontzettend laf en slap compromis weer als anti-climax van het JSF-debat.
Ik heb volgend weekend een lang weekendquote:Op donderdag 23 april 2009 20:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik nog 1 dag werken en dan ook een hele echte week vakantie
ik ga bijna de complete maand juli op vakantiequote:Op donderdag 23 april 2009 20:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb volgend weekend een lang weekend
Ik ben vrij tot en met 6 meiquote:Op donderdag 23 april 2009 20:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik nog 1 dag werken en dan ook een hele echte week vakantie
Komt goed, komt goedquote:Op donderdag 23 april 2009 21:15 schreef RayMania het volgende:
Ik ga voorlopig stoppen met bier drinken, want ben de laatste tijd echt te vaak brak.
Volgende week Koninginnedag hè?.
Je weet wat Herman Brood zei ?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:15 schreef RayMania het volgende:
Ik ga voorlopig stoppen met bier drinken, want ben de laatste tijd echt te vaak brak.
Kijk dat doe je goedquote:Op donderdag 23 april 2009 21:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ga bijna de complete maand juli op vakantie
Ook heel slimquote:Op donderdag 23 april 2009 21:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kijk dat doe je goed
ik spaar m'n dagen op voor als de kleine komt
Wil je nog een nummer drie ?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ook heel slim
Heb ik met Marc ook gedaan, maar nu zit er even geen baby aan te komen, dus moet er maar even 'echt' vakantie gevierd worden
Ook heel slimquote:Op donderdag 23 april 2009 21:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ook heel slim
Heb ik met Marc ook gedaan, maar nu zit er even geen baby aan te komen, dus moet er maar even 'echt' vakantie gevierd worden
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:15 schreef RayMania het volgende:
Bier is bierquote:Op donderdag 23 april 2009 21:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]kutfeest, geforceerd gezellig doen en met z'n bier gaan drinken omdat Trix het goed vindt
sinds wanneer vindt jij het erg om bier te drinken ?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]kutfeest, geforceerd gezellig doen en met z'n bier gaan drinken omdat Trix het goed vindt
Zegt iemand die als een travestiet met een fopneus op drie dagen van de wereld isquote:Op donderdag 23 april 2009 21:44 schreef rubbereend het volgende:
Touchequote:Op donderdag 23 april 2009 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zegt iemand die als een travestiet met een fopneus op drie dagen van de wereld is
Hahahaha.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zegt iemand die als een travestiet met een fopneus op drie dagen van de wereld is
Genomineerden.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:49 schreef SCH het volgende:
wie anders borisz?
Ik zou stemmen voor Borisquote:Op donderdag 23 april 2009 21:56 schreef RayMania het volgende:
Gewoon terecht als je dat lijstje ziet. Moet het anders weer "ik ben Marco en zelfs als ik over mijn eigen stront zing, dan wordt het #1 - Borsato" worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |