Je kent hun historie.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:38 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Jah bij ons ook 1 keer in de maand. Regen is idd echt kut
[..]
Zou Johan Derksen ook kijken![]()
Ik heb er ook weinig mee.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:47 schreef Bjoro het volgende:
ben ooit een keer naar een concert geweest van ze in Haarlem.
Alle 55+-ers gingen uit hun dak, maar de muziek kon mij niet echt raken zeg maar !
ach ja...gratis kaartjes en een t-shirt...dan is het al snel goed bij mijquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:49 schreef tong80 het volgende:
Ik heb er ook weinig mee.
Ben meer van de punknummers van de Sonics en MC-5 uit die tijd.
Hun verhaal is wel boeiend.
Ik wil een shirtje van jou als je kampioen bent gewordenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ach ja...gratis kaartjes en een t-shirt...dan is het al snel goed bij mij
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:01 schreef tong80 het volgende:
Ik wil een shirtje van jou als je kampioen bent geworden
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:02 schreef Bjoro het volgende:
een echte nr 16 aan je muur is een magneet voor de dames
Doe je best jongenquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
beloof niets....maar ga kijken wat ik voor je kan doen !
een echte nr 16 aan je muur is een magneet voor de dames
Damm ga je serieus naar zoveel ?? na 3 had ik het wel gezienquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:33 schreef pascalheister het volgende:
avond
zo dat was keukenboer nummer 4 vanavond, morgen nog een duitse keukenboer bezoeken en wellicht zondag nog één en dan maar eens de knoop doorhakken
De eerste had de keuken in onze smaak en voor een prijs in onze smaak......zijn we niet verder geweestquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:08 schreef appelsientje het volgende:
Damm ga je serieus naar zoveel ?? na 3 had ik het wel gezien
Heb je al wel een idee
ja kleuren en opstelling heb ik al wel in mn kop, dus het samenstellen gaat steeds sneller. Vanavond nog geen uurtje gezeten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Damm ga je serieus naar zoveel ?? na 3 had ik het wel gezien
Heb je al wel een idee
Ik streep vrouw door en plaats huishoudsterquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:21 schreef golfer het volgende:
Keuken---->>aanrecht---->>vrouw---->>> koken, afwassen, opruimen.
Daar is toch helemaal niets moeilijk aan?
streep keuken door en plaats magnetronquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik streep vrouw door en plaats huishoudster
Streep afwassen door en plaats plastic weggooi bestekquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
streep keuken door en plaats magnetron
Memoriesquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:36 schreef Bjoro het volgende:
streep koken, afwassen, opruimen maar door en plaats neuken, pijpen, slikken
met een dikke laag stof ?quote:
Ach wat zal ik zeggen. De laatste was bloedmooiquote:
Laat ik aan jouw generatie overquote:
Ik heb nog wat spruitjes over.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:31 schreef SCH het volgende:
zijn dochters noemen me zelfs oom
Crosspostquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:33 schreef Doc het volgende:
[..]
![]()
mijn dochters schoppen je gewoon weer net als toen ze je ontmoette - en zijn een stuk groter geworden, dus die schoppen harder- en ze zijn nu beter geinstrueerd - ze weten waar ze moeten schoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |