quote:
Borisz is dan toch Haarlem of is borisz Telstar?quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Wij spelen tenminste playoffs, kunnen ze zes kilometer verderop niet zeggen.
Wij(EC en ik) zijn Telstarquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:24 schreef sezten het volgende:
[..]
[..]
Borisz is dan toch Haarlem of is borisz Telstar?
Voor wat het waard is.quote:
Ja ik ben actief Telstar teletextsupporterquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Voor wat het waard is.
Teletextsupporters
Nu snap ik het.quote:
Telstar heeft in het verleden een paar leuke spelers voortgebrachtquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:31 schreef sezten het volgende:
[..]
Nu snap ik het.![]()
Directeur van m´n middelbare was ook voor Telstar
Vergeet huidige Eredivisiespelers als Sankoh en Kivuvu nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Telstar heeft in het verleden een paar leuke spelers voortgebracht.
oa. Jerrel Hasselbaink, Ruud Geels, Heinz Stuy en Arjan De Zeeuw.
Nu moeten we het doen met een paar knopen en jeugdspelers van AZ.
Hopelijk knalt Glynor Plet er in de playoffs er nog een paar in.
Sergio Ommelquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Telstar heeft in het verleden een paar leuke spelers voortgebracht.
oa. Jerrel Hasselbaink, Ruud Geels, Heinz Stuy en Arjan De Zeeuw.
Nu moeten we het doen met een paar knopen en jeugdspelers van AZ.
Hopelijk knalt Glynor Plet er in de playoffs er nog een paar in.
Jamal Dibi ja. Ging toen naar AZ en faalde hard. Kwam later nog eventjes terug bij Telstar. Nu bij Al Ahli, lees ik op zijn wiki.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:43 schreef sezten het volgende:
[..]
Sergio Ommel![]()
En ene spits met de achternaam iets in de trend van Dibi of zo speelde er ongeveer 4 jaar geleden gok ik
Heeft Sergio ook bij Sevilla gespeeld ?quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:43 schreef sezten het volgende:
[..]
Sergio Ommel![]()
En ene spits met de achternaam iets in de trend van Dibi of zo speelde er ongeveer 4 jaar geleden gok ik
quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:46 schreef sezten het volgende:
Bij Telstar was hij mijn favoriete Telstar speler
quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:47 schreef RayMania het volgende:
Dat is toch de broer van Tofik Dibi ()?
Dat laatste jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:48 schreef sezten het volgende:
FC Groningen
Telstar
2000–2001 KR
2001–2002 Bristol Rovers 23 (8)
2002–???? Stormvogels Telstar
????–2007 Quick Boys
2007– Ter Leede
Waarom zou hij bij Sevilla gespeeld moeten hebben borisz? Omdat ik hem ken?
Volgens zijn wiki wel.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:47 schreef RayMania het volgende:
Dat is toch de broer van Tofik Dibi ()?
1978quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:06 schreef tong80 het volgende:
Wat is het laatste jaar dat Telstar in de eredivisie speelde.
Ik ben 46 en kan het me niet herinneren
77-78.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:06 schreef tong80 het volgende:
Wat is het laatste jaar dat Telstar in de eredivisie speelde.
Ik ben 46 en kan het me niet herinneren
Da's dertig jaar geleden.quote:
Opleidingsploeg voor AZ en opvulling in de jupiler leaguequote:Op vrijdag 24 april 2009 20:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Da's dertig jaar geleden.
Wat is de functie nog van Telstar ?
Telstar was 30 jaar geleden groter dan AZquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Opleidingsploeg voor AZ en opvulling in de jupiler league.
Telstar werd in 1974 6de en speelde intertoto. Dat is het hoogtepunt Daarna ging het snel bergafwaards.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Telstar was 30 jaar geleden groter dan AZ
Verpest het dan ook nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:10 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
leuk he een topic alleen voor jou
quote:
Hey oud papier ophalen heb ik ook een jaar lang gedaanquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:16 schreef sezten het volgende:
[..]
![]()
Trusten morgenochtend van 8 tot 1 oudpapier ophalen voor de muziekvereniging weer keihard werken maar ik ben wel lekker bruin geworden en 2 uur in de zon gezeten 1 uur in de zon gefietst en bijna niet verbrand
Ik doe het nu sinds oktober vorig jaar ongeveer. 1 keer per maand op een zaterdag ochtend.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:20 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Hey oud papier ophalen heb ik ook een jaar lang gedaan
Heb ik al gezien maar ik ga weer kijkenquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:36 schreef Ole het volgende:
Tong ga je vanavond Cuby and the Blizzards kijken?
Jah bij ons ook 1 keer in de maand. Regen is idd echt kutquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:32 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik doe het nu sinds oktober vorig jaar ongeveer. 1 keer per maand op een zaterdag ochtend.
Het is opzich wel tof om te doen alleen jammer dat het altijd zo vroeg is en soms regent het zijn alle dozen zeiknat![]()
Nu ga ik echt
Zou Johan Derksen ook kijkenquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:36 schreef Ole het volgende:
Tong ga je vanavond Cuby and the Blizzards kijken?
Je kent hun historie.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:38 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Jah bij ons ook 1 keer in de maand. Regen is idd echt kut
[..]
Zou Johan Derksen ook kijken![]()
Ik heb er ook weinig mee.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:47 schreef Bjoro het volgende:
ben ooit een keer naar een concert geweest van ze in Haarlem.
Alle 55+-ers gingen uit hun dak, maar de muziek kon mij niet echt raken zeg maar !
ach ja...gratis kaartjes en een t-shirt...dan is het al snel goed bij mijquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:49 schreef tong80 het volgende:
Ik heb er ook weinig mee.
Ben meer van de punknummers van de Sonics en MC-5 uit die tijd.
Hun verhaal is wel boeiend.
Ik wil een shirtje van jou als je kampioen bent gewordenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ach ja...gratis kaartjes en een t-shirt...dan is het al snel goed bij mij
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:01 schreef tong80 het volgende:
Ik wil een shirtje van jou als je kampioen bent geworden
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:02 schreef Bjoro het volgende:
een echte nr 16 aan je muur is een magneet voor de dames
Doe je best jongenquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
beloof niets....maar ga kijken wat ik voor je kan doen !
een echte nr 16 aan je muur is een magneet voor de dames
Damm ga je serieus naar zoveel ?? na 3 had ik het wel gezienquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:33 schreef pascalheister het volgende:
avond
zo dat was keukenboer nummer 4 vanavond, morgen nog een duitse keukenboer bezoeken en wellicht zondag nog één en dan maar eens de knoop doorhakken
De eerste had de keuken in onze smaak en voor een prijs in onze smaak......zijn we niet verder geweestquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:08 schreef appelsientje het volgende:
Damm ga je serieus naar zoveel ?? na 3 had ik het wel gezien
Heb je al wel een idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |