quote:Beatrix maakt vanavond aftreden bekend!
(24-4-2009) Het koninklijk huis heeft vanavond bij de NOS om zendtijd gevraagd en natuurlijk gekregen. Dat vertelde hoogleraar Beunders even voor een uur op Radio 1. Als dat nieuws waar is dan kan dat niet anders betekenen dat koningin Beatrix vanavond de afstand van de troon bekendmaakt.
Beunders, die op Radio 1 werd geinterviewd over het internet tv-programma De Bunker van de eerste Big Brother-winnaar Bart Spring in 't Veld. Maar voordat hij zijn mening gaf over dat programma zei hij: "het lijkt me belangrijker dat ik net uit zeer betrouwbare bron heb vernomen dat het koningshuis voor vanavond zendtijd heeft gevorderd."
Helaas ging de presentatrice van het programma Lunch op Radio 1 niet in op de door Hoogleraar Beunders gemaakte opmerking.
Henri Beunders is overigens niet de eerste, de beste. HIj studeerde geschiedenis aan de Universiteit van Amsterdam (UvA), werkte in de jaren tachtig als redacteur (buitenland, onderzoeksjournalist, correspondent Berlijn) voor NRC Handelsblad.
In 1990 werd hij benoemd tot hoogleraar Geschiedenis, Media en Cultuur aan de Faculteit der Historische en Kunstwetenschappen van de Erasmus Universiteit Rotterdam en werd hij tevens directeur van de Postacademische Dagbladopleiding Journalistiek. Behalve boeken en essays op het brede gebied van media en maatschappij, publiceert hij regelmatig in kranten en tijdschriften. (later meer).
ben je echt zo dom?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
Mooi moment op de stekker uit het project 'Koningshuis' te steken, zeg ik
Omdat hij een voorkeur uitspreekt? Ja, dom hoor!quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:35 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ben je echt zo dom?![]()
sommige mensen kijken ook niet verder dan hun neus lang is.
Was mijn typo het probleem?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:35 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ben je echt zo dom?![]()
sommige mensen kijken ook niet verder dan hun neus lang is.
nee, omdat dat nadelen heeft voor nederland. een voorkeur uitspreken in het nadeel van ja land lijkt me wel dom ja.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:36 schreef TNA het volgende:
[..]
Omdat hij een voorkeur uitspreekt? Ja, dom hoor!
Het enige nadeel dat het heett voor nederland is dat er losers zijn die dan het sprookje niet meer kunnen volgenquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:37 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nee, omdat dat nadelen heeft voor nederland. een voorkeur uitspreken in het nadeel van ja land lijkt me wel dom ja.
Het onderscheid tussen feiten en meningen niet snappen, dat is werkelijk dom.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:37 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nee, omdat dat nadelen heeft voor nederland. een voorkeur uitspreken in het nadeel van ja land lijkt me wel dom ja.
nee, omdat het koningshuis zeer veel gedaan krijgt onder de macht van het koningshuis. landen zoals frankrijk hebben een hoge pet op van het nederlandse koningshuis, zo krijgen ze dus sneller dingen gedaan.quote:
Dat is een bewering die je nergens mee kunt staven. Daarnaast is het alleen maar kwalijk als ze dat kunnen. Het koningshuis is geen gekozen volksvertegenwoordiging. Ze vertegenwoordigen dan ook niemand behalve hun eigen belangen...quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:39 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nee, omdat het koningshuis zeer veel gedaan krijgt onder de macht van het koningshuis. landen zoals frankrijk hebben een hoge pet op van het nederlandse koningshuis, zo krijgen ze dus sneller dingen gedaan.
Nee, het is bedoeld voor het RTL Boulevard kijken volkquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:41 schreef FunkyHomosapien het volgende:
het koningshuis is trouwens echt niet alleen bedoelt voor sbs-kijkend volk hoor
ik heb geen zin in wederom een internetdiscussie maar nederland krijgt zeer veel geld en opdrachten binnen van andere landen dmv adelbezoeken. feiten kan ik zo wel even voor je googelen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:41 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat is een bewering die je nergens mee kunt staven. Daarnaast is het alleen maar kwalijk als ze dat kunnen. Het koningshuis is geen gekozen volksvertegenwoordiging. Ze vertegenwoordigen dan ook niemand behalve hun eigen belangen...
hmm, ik weet niet wat ik erger vind..quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:42 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nee, het is bedoeld voor het RTL Boulevard kijken volk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |