Als je wil daten moet je 't gewoon vragen joh.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah hey dat is bijna net zoiets als een kind een lollie geven en dan weer terugpakken vind je het gek
oh ik sprak voor de andere damesquote:Op woensdag 22 april 2009 22:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je wil daten moet je 't gewoon vragen joh.
Rustig tijgertje.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ik sprak voor de andere dames
jij bent veel te jong voor mij
zei ik al heJONG!
daar voel je niks van hoor...quote:Op woensdag 22 april 2009 22:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ik sprak voor de andere dames
jij bent veel te jong voor mij
zei ik al heJONG!
leest iemand die dan!?!?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Rustig tijgertje.
OT: Is het geen idee om er misschien een blog aan te wijden ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat hangt er maar vanaf waar je t mee vergelijkt hequote:Op woensdag 22 april 2009 22:41 schreef 2cv het volgende:
Wanneer ben je jong en wanneer ben je oud ?
iemand uit '85 is jong voor mij en dan ben ik oudquote:Op woensdag 22 april 2009 22:41 schreef 2cv het volgende:
Wanneer ben je jong en wanneer ben je oud ?
ik vind alles na 1980 jong en alles voor ehhhh 1970 ofzo oud...quote:Op woensdag 22 april 2009 22:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
iemand uit '85 is jong voor mij en dan ben ik oud
iemand van '65 is oud voor mij en dan ben ik opeens JONGGGGGGGGGGGG
oh moet t zo precies dan euh tussen '74 en '81 ofzoquote:Op woensdag 22 april 2009 22:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vind alles na 1980 jong en alles voor ehhhh 1970 ofzo oud...
Misschien een idee voor dit topic.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk dat voorafgeplande dingen niet zo goed lopen. spontane "meets" lijken het wel goed te doen....
En '82?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh moet t zo precies dan euh tussen '74 en '81 ofzo
hoeft niet...quote:Op woensdag 22 april 2009 22:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh moet t zo precies dan euh tussen '74 en '81 ofzo
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ligt aan de persoon wil best afwijken als iemand ouder of jonger van geest is
PM mequote:Op woensdag 22 april 2009 22:12 schreef maok het volgende:
Jammer dat ik er vanavond niet was. Nu heb ik een mede klimmer gemist
FOK! Take me out Keuringstopic!quote:Op woensdag 22 april 2009 23:01 schreef _The_General_ het volgende:
Goed, veel gelul, maar waar zijn de foto;s van de dames?
Inderdaad, ik vind dat hij nog een kans verdient als de vrouwen van zijn leeftijd aanwezig zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:58 schreef FireFox1 het volgende:
En Arjen... ga je ook in real life daten?
Vond het trouwens wel sneu voor jan-beton![]()
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind dat hij nog een kans verdient als de vrouwen van zijn leeftijd aanwezig zijn.
Wat als dan het zelfde gebeurt, dan is het vier keer zo zuurquote:Op donderdag 23 april 2009 09:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind dat hij nog een kans verdient als de vrouwen van zijn leeftijd aanwezig zijn.
True, daar was ik ook aan het denken.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat als dan het zelfde gebeurt, dan is het vier keer zo zuur
laten we van zijn probleem niet mijn probleem makenquote:Op donderdag 23 april 2009 10:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat zou best epic zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wrijf het nog even in johquote:
Of hij is gewoon zuinig op geld of dat hij niet persé merkkleding wilt dragen?quote:
Ik heb overhemden van de WE ben 26 en woon nog thuis.quote:
Ze is wel eerlijk. Dat is wel zo prettig. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden..quote:
Ik zou je wel afkeuren met zo een spelfout..quote:Op donderdag 23 april 2009 10:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb overhemden van de WE ben 26 en woon nog thuis.
Ben ik nu alvast afgekeurd bij jouw?
Eerlijkheid is goed, maar die opmerking vond ik best onnodig. Mja, het zal wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ze is wel eerlijk. Dat is wel zo prettig. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden..
[..]
Ik zou je wel afkeuren met zo een spelfout..
Als nu nog om haar mening gevraagd was kon ik het nog begrijpen. Dit is zoals L.no zegt gewoon onnodig.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ze is wel eerlijk. Dat is wel zo prettig. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden..
Tja, misschien wel. Ach, op naar de volgende dan maar...quote:Op donderdag 23 april 2009 10:41 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Als nu nog om haar mening gevraagd was kon ik het nog begrijpen. Dit is zoals L.no zegt gewoon onnodig.
Toevallig was ik gisteren aan de beurt, maar kon op het laatste moment niet. Geen idee of ik nu achteraan moet sluiten. Maakt me ook niet zo veel uit, verwacht geen date IRL.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, misschien wel. Ach, op naar de volgende dan maar...
Hoe wordt er trouwens nu gedaan met mannen die niet kunnen..? Staan die de volgende keer weer vooraan de rij? Ik denk dat je dan misschien maar weer achteraan moet aansluiten.. Maar goed, ik preek uit eigen parochie
Het is je vergevenquote:Op donderdag 23 april 2009 11:03 schreef maok het volgende:
Sorry het was niet als natrappen bedoeld. En het gaat mij ook helemaal niet om de HEMA, prima winkel,ook voor kleding, ik geloof dat ik een beetje verkeerd begrepen wordt.
Maar jullie hebben gelijk dat ik de opmerking beter niet had kunnen plaatsen. Ik zal het weer terug nemen.
Dan zal ik ook maar editten, aangezien ik je geqoute heb.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:03 schreef maok het volgende:
Sorry het was niet als natrappen bedoeld. En het gaat mij ook helemaal niet om de HEMA, prima winkel,ook voor kleding, ik geloof dat ik een beetje verkeerd begrepen wordt.
Maar jullie hebben gelijk dat ik de opmerking beter niet had kunnen plaatsen. Ik zal het weer terug nemen.
Deelnemers die niet konden sluiten inderdaad achteraan de rij weer aan.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Toevallig was ik gisteren aan de beurt, maar kon op het laatste moment niet. Geen idee of ik nu achteraan moet sluiten. Maakt me ook niet zo veel uit, verwacht geen date IRL.
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:23 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Deelnemers die niet konden sluiten inderdaad achteraan de rij weer aan.
Jij kan ook RenRen- kiezen, dan moeten we tegen elkaar strijden in een eindrondequote:Op donderdag 23 april 2009 11:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Dan zijn alle lekkere chicks mooie dames weg![]()
Jij heb RenRen al
Hoeveel vrouwen hebben zich nu aangemeld? En hoeveel mannen?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:23 schreef AlmightyArjen het volgende:
En we hebben er weer een vrouw bij!![]()
Mooie karakter eigenschapquote:Op donderdag 23 april 2009 10:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Eerlijkheid is goed, maar die opmerking vond ik best onnodig. Mja, het zal wel aan mij liggen.
Wie?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:23 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Edit:
En we hebben er weer een vrouw bij!![]()
We weten dus nu voor welke dame KF zal gaanquote:Op donderdag 23 april 2009 11:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mooie karakter eigenschap
Misschien zouden meer mensen zo moeten kijken naar andere, just a tip
Ik, met m'n klavots tussen mijn benen, rondrennend en met een piepstemmetje schreeuwend "ik heb een kutje, ik heb een kutje !"quote:
Failquote:Op donderdag 23 april 2009 11:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik, met m'n klavots tussen mijn benen, rondrennend en met een piepstemmetje schreeuwend "ik heb een kutje, ik heb een kutje !"
Ik doe niet meequote:Op donderdag 23 april 2009 11:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
We weten dus nu voor welke dame KF zal gaan
Doe je nog steeds niet mee?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik doe niet mee
Ik wilde alleen ff voor Jan-Beton inspringen gisteren...
Die info ligt allemaal thuisquote:Op donderdag 23 april 2009 11:34 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen hebben zich nu aangemeld? En hoeveel mannen?
En is het niet verstandig om wat data te geven om te kijken wanneer de meeste mensen beschikbaar zijn?
Nee joh, te weinig competitiequote:
Hmm, nu de grootste concurent weg is zou ik eigenlijk mee moeten doen jaquote:
Ik ben er ook nogquote:Op donderdag 23 april 2009 12:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm, nu de grootste concurent weg is zou ik eigenlijk mee moeten doen ja
Deze quote ga ik even onthouden voor als iedereen "quote:Op donderdag 23 april 2009 13:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog![]()
Ik neem ze allemaal mee naar huis
Oh shit...quote:Op donderdag 23 april 2009 13:39 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Deze quote ga ik even onthouden voor als iedereen "" stemt in de eerste ronde
Dank je.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mooie karakter eigenschap
Misschien zouden meer mensen zo moeten kijken naar andere, just a tip
Wehehehhequote:Op donderdag 23 april 2009 11:03 schreef maok het volgende:
Je moet minimaal een onderbroek van Björn Borg hebben, rijden in een Audi A8 en 2e huis in Spanje hebben en volledig gekleed zijn in Armani wil je überhaupt in de smaak vallen bij de dames.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:04 schreef 2cv het volgende:
Ik woon nog bij mijn ouders en draag hemden van de Hema. En ik denk niet dat dat gaat veranderen als ik op mezelf woon. Ik snap ook het hele probleem niet.
Is op zich niet erg, want vrouwen die dat eisen wil ik weer niet hebbenquote:Op donderdag 23 april 2009 17:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je moet minimaal een onderbroek van Björn Borg hebben, rijden in een Audi A8 en 2e huis in Spanje hebben en volledig gekleed zijn in Armani wil je überhaupt in de smaak vallen bij de dames.![]()
Nee natuurlijk niet joh, maak je niet druk
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Dan zijn alle lekkere chicks mooie dames weg![]()
Jij heb RenRen al
Hap hapquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:48 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Zie nou wel, er zijn er meerdere die jou niet zouden kiezen
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:48 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Zie nou wel, er zijn er meerdere die jou niet zouden kiezen
Pssssst, gewoon negeren, dan denk ie dat hier geen vrouwen zijn die het meelezen.quote:
Hij heeft het over mij lieve schatquote:Op donderdag 23 april 2009 18:51 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Hier GA ik niet eens op in. Trouwens je LEEEST weer eens niet goed. Er staat DAMES is MEERVOUD..
Nee, eigenlijk niet neequote:Op donderdag 23 april 2009 18:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij heeft het over mij lieve schat
Nee ik kap er tijdelijk mee.. De reden is denk is wel duidelijk. Kinderachtig gedragquote:Op donderdag 23 april 2009 18:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hap hap
Gelukkig ben jij nog in de race![]()
Toch niet van door mij hoop ik?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:57 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Nee ik kap er tijdelijk mee.. De reden is denk is wel duidelijk. Kinderachtig gedragvan BEPAALDE mensen.
Fijn dat je al WEET dat je niet kan lezen. Je gaat vooruitquote:
quote:
Nee.quote:
Kom op, het was een geintje, moet je tegenkunnen...quote:Op donderdag 23 april 2009 18:57 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Nee ik kap er tijdelijk mee.. De reden is denk is wel duidelijk. Kinderachtig gedragvan BEPAALDE mensen.
ik MOET helemaal niks.. en jij mag weleens normaal doen. Puberale geintjes van een man van 29jaarquote:Op donderdag 23 april 2009 18:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Kom op, het was een geintje, moet je tegenkunnen...
Tis een vleeskeur markt en innerlijk doet er niet toe.. ben dr even helemaal klaar mee.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:00 schreef FireFox1 het volgende:
Jongens, jaag de dames nou niet weg!!!
Ik moet nog gekeurd worden![]()
En prinsesje is lief en knap dus ze mag niet weg
We hebben gewoon een verschillend soort humor, laten we het daar maar op houden. Ik zal me mond voortaan houden.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:01 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
ik MOET helemaal niks.. en jij mag weleens normaal doen. Puberale geintjes van een man van 29jaar
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:01 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Tis een vleeskeur markt en innerlijk doet er niet toe.. ben dr even helemaal klaar mee.
Tnx trouwens![]()
Jij bent dus zo'n onderdanige biaaaaatchquote:Op donderdag 23 april 2009 19:02 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
We hebben gewoon een verschillend soort humor, laten we het daar maar op houden. Ik zal me mond voortaan houden.
Ja egwelquote:Op donderdag 23 april 2009 19:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jij bent dus zo'n onderdanige biaaaaatch
Humorquote:Op donderdag 23 april 2009 19:02 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
We hebben gewoon een verschillend soort humor, laten we het daar maar op houden. Ik zal me mond voortaan houden.
Vaarwel, mede-keurster.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:01 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Tis een vleeskeur markt en innerlijk doet er niet toe.. ben dr even helemaal klaar mee.
Tnx trouwens![]()
Ik kleineerde je niet. Ik refereerde alleen maar aan het feit dat jij het gisteren zo raar vond dat ik jou niet koos. Meer niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:06 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
HumorBen dr al klaar mee. Damage is already done. Denk na voordat je dingen zegt en doet. Je kan andere mensen kwetsen. Behandel een ander zoals JEZELF ook behandeld wilt worden. En kleineren of kwetsende opmerkingen hebben helemaal NIKS met humor te maken.
Je weet dat ik je mag Prinsesje, maar daar moet ik hem echt gelijk in geven...quote:Op donderdag 23 april 2009 19:07 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik kleineerde je niet. Ik refereerde alleen maar aan het feit dat jij het gisteren zo raar vond dat ik jou niet koos. Meer niet.
Tnx meis *hug*quote:
Strijk niet alles op jezelf, zo geweldig ben je ook niet. KF jij moet beter weten en weten dat ik dit VOOR gister ookal zei! De domme reden van jou (AA), beledigen over Jan-B in dit topic en jouw opmerking van net is gewoon the limit! Dr is geen respect voor elkander.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:07 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik kleineerde je niet. Ik refereerde alleen maar aan het feit dat jij het gisteren zo raar vond dat ik jou niet koos. Meer niet.
Blijf.. doe het voor mij..quote:Op donderdag 23 april 2009 19:11 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Strijk niet alles op jezelf, zo geweldig ben je ook niet. KF jij moet beter weten en weten dat ik dit VOOR gister ookal zei! De domme reden van jou (AA), beledigen over Jan-B in dit topic en jouw opmerking van net is gewoon the limit! Dr is geen respect voor elkander.
Edit: Ik was niet de enige deze mening met mij deelde!!
Joh, ga nou niet het vuurtje opstoken. Ga eens lekker buiten spelen ofzoquote:
Ik ga toch met respect met andere omquote:Op donderdag 23 april 2009 19:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Joh, ga nou niet het vuurtje opstoken. Ga eens lekker buiten spelen ofzo![]()
We moeten elkaars mening gewoon respecteren. Kritieken op keuzes van zowel de dames als de heren is ongepast en lokt alleen maar negatieve reacties uit.
Laten we het allemaal met respect met elkaar omgaan en dit onzinnige geklaag achter ons laten.
Met allemaal bedoel ik dus ook KF & AA!
Ik heb toch over iedereenquote:Op donderdag 23 april 2009 19:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ga toch met respect met andere om?
Maar inderdaad: hou het aub allemaal leuk voor iedereen !
Doeiquote:Op donderdag 23 april 2009 19:30 schreef LasTeR het volgende:
Leuk concept alleen moeilijk uitvoerbaar. Verder ben ik al voorzien dus heb er weinig behoefte aan.
Later.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |