Nee.quote:

Kom op, het was een geintje, moet je tegenkunnen...quote:Op donderdag 23 april 2009 18:57 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Nee ik kap er tijdelijk mee.. De reden is denk is wel duidelijk. Kinderachtig gedragvan BEPAALDE mensen.

ik MOET helemaal niks.. en jij mag weleens normaal doen. Puberale geintjes van een man van 29jaarquote:Op donderdag 23 april 2009 18:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Kom op, het was een geintje, moet je tegenkunnen...

Tis een vleeskeur markt en innerlijk doet er niet toe.. ben dr even helemaal klaar mee.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:00 schreef FireFox1 het volgende:
Jongens, jaag de dames nou niet weg!!!
Ik moet nog gekeurd worden
En prinsesje is lief en knap dus ze mag niet weg

We hebben gewoon een verschillend soort humor, laten we het daar maar op houden. Ik zal me mond voortaan houden.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:01 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
ik MOET helemaal niks.. en jij mag weleens normaal doen. Puberale geintjes van een man van 29jaar

quote:Op donderdag 23 april 2009 19:01 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Tis een vleeskeur markt en innerlijk doet er niet toe.. ben dr even helemaal klaar mee.
Tnx trouwens

Jij bent dus zo'n onderdanige biaaaaatchquote:Op donderdag 23 april 2009 19:02 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
We hebben gewoon een verschillend soort humor, laten we het daar maar op houden. Ik zal me mond voortaan houden.

Ja egwelquote:Op donderdag 23 april 2009 19:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jij bent dus zo'n onderdanige biaaaaatch

Humorquote:Op donderdag 23 april 2009 19:02 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
We hebben gewoon een verschillend soort humor, laten we het daar maar op houden. Ik zal me mond voortaan houden.
 Ben dr al klaar mee. Damage is already done. Denk na voordat je dingen zegt en doet. Je kan andere mensen kwetsen. Behandel een ander zoals JEZELF ook behandeld wilt worden. Kleineren of kwetsende opmerkingen hebben helemaal NIKS met humor te maken.
  Ben dr al klaar mee. Damage is already done. Denk na voordat je dingen zegt en doet. Je kan andere mensen kwetsen. Behandel een ander zoals JEZELF ook behandeld wilt worden. Kleineren of kwetsende opmerkingen hebben helemaal NIKS met humor te maken.

Vaarwel, mede-keurster.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:01 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Tis een vleeskeur markt en innerlijk doet er niet toe.. ben dr even helemaal klaar mee.
Tnx trouwens

Ik kleineerde je niet. Ik refereerde alleen maar aan het feit dat jij het gisteren zo raar vond dat ik jou niet koos. Meer niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:06 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
HumorBen dr al klaar mee. Damage is already done. Denk na voordat je dingen zegt en doet. Je kan andere mensen kwetsen. Behandel een ander zoals JEZELF ook behandeld wilt worden. En kleineren of kwetsende opmerkingen hebben helemaal NIKS met humor te maken.

Je weet dat ik je mag Prinsesje, maar daar moet ik hem echt gelijk in geven...quote:Op donderdag 23 april 2009 19:07 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik kleineerde je niet. Ik refereerde alleen maar aan het feit dat jij het gisteren zo raar vond dat ik jou niet koos. Meer niet.

Tnx meis *hug*quote:

Strijk niet alles op jezelf, zo geweldig ben je ook niet. KF jij moet beter weten en weten dat ik dit VOOR gister ookal zei! De domme reden van jou (AA), beledigen over Jan-B in dit topic en jouw opmerking van net is gewoon the limit! Dr is geen respect voor elkander.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:07 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik kleineerde je niet. Ik refereerde alleen maar aan het feit dat jij het gisteren zo raar vond dat ik jou niet koos. Meer niet.

Blijf.. doe het voor mij..quote:Op donderdag 23 april 2009 19:11 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Strijk niet alles op jezelf, zo geweldig ben je ook niet. KF jij moet beter weten en weten dat ik dit VOOR gister ookal zei! De domme reden van jou (AA), beledigen over Jan-B in dit topic en jouw opmerking van net is gewoon the limit! Dr is geen respect voor elkander.
Edit: Ik was niet de enige deze mening met mij deelde!!

Joh, ga nou niet het vuurtje opstoken. Ga eens lekker buiten spelen ofzoquote:

Ik ga toch met respect met andere omquote:Op donderdag 23 april 2009 19:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Joh, ga nou niet het vuurtje opstoken. Ga eens lekker buiten spelen ofzo
We moeten elkaars mening gewoon respecteren. Kritieken op keuzes van zowel de dames als de heren is ongepast en lokt alleen maar negatieve reacties uit.
Laten we het allemaal met respect met elkaar omgaan en dit onzinnige geklaag achter ons laten.
Met allemaal bedoel ik dus ook KF & AA!
 ?
 ?

Ik heb toch over iedereenquote:Op donderdag 23 april 2009 19:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ga toch met respect met andere om?
Maar inderdaad: hou het aub allemaal leuk voor iedereen !

Doeiquote:Op donderdag 23 april 2009 19:30 schreef LasTeR het volgende:
Leuk concept alleen moeilijk uitvoerbaar. Verder ben ik al voorzien dus heb er weinig behoefte aan.

Later.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |