Inderdaad, ik vind dat hij nog een kans verdient als de vrouwen van zijn leeftijd aanwezig zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:58 schreef FireFox1 het volgende:
En Arjen... ga je ook in real life daten?
Vond het trouwens wel sneu voor jan-beton![]()
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind dat hij nog een kans verdient als de vrouwen van zijn leeftijd aanwezig zijn.
Wat als dan het zelfde gebeurt, dan is het vier keer zo zuurquote:Op donderdag 23 april 2009 09:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind dat hij nog een kans verdient als de vrouwen van zijn leeftijd aanwezig zijn.
True, daar was ik ook aan het denken.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat als dan het zelfde gebeurt, dan is het vier keer zo zuur
laten we van zijn probleem niet mijn probleem makenquote:Op donderdag 23 april 2009 10:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat zou best epic zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wrijf het nog even in johquote:
Of hij is gewoon zuinig op geld of dat hij niet persé merkkleding wilt dragen?quote:
Ik heb overhemden van de WE ben 26 en woon nog thuis.quote:
Ze is wel eerlijk. Dat is wel zo prettig. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden..quote:
Ik zou je wel afkeuren met zo een spelfout..quote:Op donderdag 23 april 2009 10:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb overhemden van de WE ben 26 en woon nog thuis.
Ben ik nu alvast afgekeurd bij jouw?
Eerlijkheid is goed, maar die opmerking vond ik best onnodig. Mja, het zal wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ze is wel eerlijk. Dat is wel zo prettig. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden..
[..]
Ik zou je wel afkeuren met zo een spelfout..
Als nu nog om haar mening gevraagd was kon ik het nog begrijpen. Dit is zoals L.no zegt gewoon onnodig.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ze is wel eerlijk. Dat is wel zo prettig. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden..
Tja, misschien wel. Ach, op naar de volgende dan maar...quote:Op donderdag 23 april 2009 10:41 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Als nu nog om haar mening gevraagd was kon ik het nog begrijpen. Dit is zoals L.no zegt gewoon onnodig.
Toevallig was ik gisteren aan de beurt, maar kon op het laatste moment niet. Geen idee of ik nu achteraan moet sluiten. Maakt me ook niet zo veel uit, verwacht geen date IRL.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, misschien wel. Ach, op naar de volgende dan maar...
Hoe wordt er trouwens nu gedaan met mannen die niet kunnen..? Staan die de volgende keer weer vooraan de rij? Ik denk dat je dan misschien maar weer achteraan moet aansluiten.. Maar goed, ik preek uit eigen parochie
Het is je vergevenquote:Op donderdag 23 april 2009 11:03 schreef maok het volgende:
Sorry het was niet als natrappen bedoeld. En het gaat mij ook helemaal niet om de HEMA, prima winkel,ook voor kleding, ik geloof dat ik een beetje verkeerd begrepen wordt.
Maar jullie hebben gelijk dat ik de opmerking beter niet had kunnen plaatsen. Ik zal het weer terug nemen.
Dan zal ik ook maar editten, aangezien ik je geqoute heb.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:03 schreef maok het volgende:
Sorry het was niet als natrappen bedoeld. En het gaat mij ook helemaal niet om de HEMA, prima winkel,ook voor kleding, ik geloof dat ik een beetje verkeerd begrepen wordt.
Maar jullie hebben gelijk dat ik de opmerking beter niet had kunnen plaatsen. Ik zal het weer terug nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |