Eindelijk, na lang wachten hier is hij dan: het FOK!Take me out beoordelingstopic!
Ik wil graag afspreken dat in dit topic ALLEEN de deelnemers kunnen posten. De slowchat van andere users kan plaatsvinden in Fok! Take Me Out! - LangzaamPraatje !! Dit omdat anders dit topic te onoverzichtelijk wordt.Van de dames wordt uiteraard verwacht dat ze keuren alsof ze echt op date willen.Heb je nou gewoon lopen kikken en vraag je je af WTF is dit?

Ook voor de spelregels: kijk hier ff:
Take Me Out FOK!-editie discussie topicTake me out FOK!-editie discussie topic deeltje 2Take me out FOK!-editie SlowchatGezien het lage aantal vrouwen beschikbaardoen alle vrouwen bij elke keuring weer mee. Ook als de vrouw aan het einde van een keuring gekozen is voor een (virtuele) date. Als alle ronden zijn geweest en er zijn vrouwen die er meerdere dates aan over hebben gehouden, dan kunnen die mannen weer in een finale tegen elkaar strijden om te kijken wie uiteindelijk op (virtuele) date mag met die vrouw.
In die finale kan de vrouw opnieuw een persoonlijke vraag stellen aan de mannen. Vervolgens kan de vrouw dan kiezen met wie ze op (virtuele) date gaat.
EN DAN NU DE VROUWEN:De vrouwen die deze ronde keuren zijn:
Breathtaking
”Ik ben Ilse, ik ben zeventien jaar, ik zit momenteel in 6vwo en hoop volgend jaar in Groningen IB&M te gaan studeren. Mijn hobby's zijn nogal random, lezen, uitgaan, winkelen en fotografie
.. Maar ik vermaak me er gelukkig prima mee
!”Chocolate
”Ik ben Chantal, 20 jaar en ik studeer communicatiewetenschap. een van mijn grote hobbies is latte art. Net als koffie kan ik erg sterk en soms een beetje bitter zijn. Ik ben namelijk degene die mijn vrienden altijd met beide benen op de grond houdt en geen blad voor de mond neemt.”Fraubitch
“vrouw, 23 jaar, studente rechten, hou van ponies, fotografeer soms, snowboard ook soms, uh.. spontaan, eerlijk (als in rechttoe rechtaan)”Frosting
Even wat over mezelf.
22 jaar, kom uit Amsterdam. Studeer Bedrijfskundige Informtatica. Ga graag salsa dansen of in de zon zitten in het vondelpark.Kwiwi
” Ik ben 22 en 3e jaars studente Bedrijfskunde. M'n hobby's zijn o.a. reizen, sporten, shoppen, fok!ken (uiteraard) en leuke dingen doen met vrienden.
Wat ik zoek in een man... Ik wil een lieve, slimme man, niet een te rustig type en hij moet zeker van reizen houden
“L.no
”Klein beetje info over mijzelf: Ik houd erg veel van gamen, boeken lezen en computeren, maar sporten zoals voetbal, zwemmen, basketbal heb ik ook geen problemen mee. Ik kan nogal verlegen zijn, maar na goed leren kennen ben ik absoluut niet iemand waar je je snel mee zult vervelen.”Liiszle
”Liiszle, 19 jaar, spontaan, eigenwijs, dominant, knuffelbaar. Wonende in IJsselstein, gek op paarden en Italie.”Maok
”Ik ben Marinka en ik woon in Groningen. Daar skate en klim ik regelmatig. Ik heb een knipperlichtrelatie met mijn studie bouwkunde, op het moment studeer ik niet maar vanaf de zomer ga ik weer verder. De foto is gemaakt toen ik vorig jaar op vakantie in Kroatië was om te klimmen, abseilen en nog wat actieve dingetjes. Deze zomer ga ik met een vriendin klimmen in Zuid Frankrijk.”Naam: Duimelot
” Ik woon in het mooie zuiden met mijn kids en ben 28 jaar (nu voor het 4e jaar
)
Je moet mij (vooral op fok!) niet al te serieus nemen, al vind ik naast humor een goed gesprek op zijn tijd wel heel waardevol. Naast posten in [Singles] breng ik mijn vrije tijd graag door met muziek luisteren, series en film kijken, afentoe een 'boeken verslind tijd' doorlopen en vooral in mijn kid vrije weekenden oude bekenden en nieuwe mensen ontmoeten en leuke dingen doen!”RenRen-![]()
Irenka, 18 jaar, zit op Grafisch vormgeven, eerste jaar. Volgend jaar waarschijnlijk multimediadesign. Verder hou ik van tekenen, fotografie en films. Ik ben een vriendelijk, creatief, eerlijk en nog veel meer. Wat ik zoek in een man. Als hij lief en empatisch is, zijn dat al pluspunten. Verder moet het gewoon klikken.
”Hobby's en interesses gaan vooral uit naar tekenen, fotografie en websites doen, doe een Grafische opleiding, past er bij. Wat ik zoek in een man. Als hij lief en empatisch is, zijn dat al pluspunten. Verder moet het gewoon klikken.”Soofje
”Nou uhm hoi ik ben Soofje. ben 20 jaar, dol op katten, werk fulltime en hou van de zon.
Ik zeg letterlijk wat ik denk wat soms bij mensen raar uit de hoek komt. Voor de rest ben ik spontaan, hou van een geintje, lach erg veel en ben vaak vrolijk. keuren bij take me out lijkt me super. geef graag me mening en het is gewoon erg grappig.”The_Witch
”Ik ben Lindy, een 29 jarige vrouw (meisje) uit Arnhem.
Mijn werk en hobby zijn samengekomen in het tekenen van naakte elfjes, ik ben een fantasy kunstenaar.. Soms denk ik dat ik ook een naakt elfje ben...
Ik zwem graag, en koken vind ik ook erg leuk. Als ik tijd over heb schilder ik, en ik doe aan handboog schieten. soms speel ik Sims 2 op de PC.
Verder ben ik gek op op middel eeuwen, en verkleed ik mij soms als piraat! ;-)
Ik ben sociaal ingesteld, maak makkelijk een praatje en vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen! Gewoon om in de kroeg wat te drinken, of om wat leuks te gaan doen..
Ben jij de stoere ruige man die ik zoek? Reageer dan snel, and take me out!”[ Bericht 1% gewijzigd door Krentenbol. op 27-04-2009 20:25:54 ]